erm linkiequote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:26 schreef Stranger het volgende:
BigWillyDerSuperSpender
Maar...maar...maar BB, de maand is nog niet voorbij. Stel, ik herhaal, stel dat er iemand komt met een geniaal topic die het topic van Croupouque overtreft en ook nog eens een keer een leuke user is, dan...dan kan het toch nog veranderen? Toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:40 schreef Bosbeetle het volgende:
ok het wordt dus weer croupouque !
retorische vraagquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toch?
Ja mits link !quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:41 schreef GWD het volgende:
kun je jezelf nomineren
nee je hebt het concept poll voor eeuwig voor mij verneukt conflict !quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:56 schreef Conflict het volgende:
Doe maar met poll, ik zal het niet weer verpesten
quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee je hebt het concept poll voor eeuwig voor mij verneukt conflict !
maar doet es stemmen !quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:00 schreef Conflict het volgende:
[..]
![]()
ohh sorry...quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:09 schreef Bosbeetle het volgende:
hmmm nominaties waren gesloten maar dit is de laatste die meetelt omdat !
goed gedaan jongenquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:27 schreef jogy het volgende:
TT aangepast.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik stem op Laffer!
quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:20 schreef MofoF1 het volgende:
Harrie1 voor z'n géweldige idee.
ja wat?quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Mijne ook.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:58 schreef Renmaestro het volgende:
Mijn stem gaat ook naar VelvetAcidChrist.
je mag 1 keer stemmen en flikker op met je poll !quote:Op zondag 5 september 2004 16:31 schreef Conflict het volgende:
en ik stem ook op VAC.
Want leuke topics openen is zijn vak.
ik wil twee keer stemmen!quote:Op zondag 5 september 2004 16:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je mag 1 keer stemmen en flikker op met je poll !
je kunt wel willen dat je kont van chocolade is maar das ook niet zoquote:Op zondag 5 september 2004 16:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik wil twee keer stemmen!
okidoki, ik haal de poll weg.quote:Op zondag 5 september 2004 16:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je kunt wel willen dat je kont van chocolade is maar das ook niet zo
quote:Op zondag 5 september 2004 16:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
okidoki, ik haal de poll weg.
In de hoop op een kont van bier.
jij mag je zelf altijd domineren conflictquote:Op zondag 5 september 2004 16:39 schreef Conflict het volgende:
ik stem op yvonne.
Kan ik mezelf nog domineren?
quote:Op zondag 5 september 2004 17:10 schreef Conflict het volgende:
ik stem op harrie1.
ik ga een klone bouwe momentioquote:Op zondag 5 september 2004 17:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]je bent weer terug bij je originele keus ... de circel is rond
![]()
ik zit eraaan te denken ook op hem te stemmen.quote:Op zondag 5 september 2004 17:18 schreef Nyluzzz het volgende:
harrie1, voor het fokstokspel![]()
zolang het maar niet Pummelmans wordt!
ik ook.quote:Op zondag 5 september 2004 17:21 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind Conflict kei tof!
wow, ik ben genomineerdquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:38 schreef Bosbeetle het volgende:
okay de genomineerden zijn :Croupouque voor Het NOS journaal, met Ali B. flyingfox voor De fluisterkroeg. MickeyMo voor Bedenk topics waar een slotje op komt VelvetAcidChrist voor Rokers zijn leuker dan niet-rokers & Doe hier een mietjes/nerd-cowboy na harrie1 voor [FOTOTOPIC] Het grote Fok! stok spel door Nederland
sterker nog je hebt al 2 stemmen ... je staat boven flyingfoxquote:Op zondag 5 september 2004 17:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wow, ik ben genomineerd![]()
die is nu met zijn nsb-topic echt helemaal uitgerangeerdquote:Op zondag 5 september 2004 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
sterker nog je hebt al 2 stemmen ... je staat boven flyingfox
dat laatste is waarquote:Op zondag 5 september 2004 17:45 schreef Conflict het volgende:
ik stem op MM
Dat is mijn fovo user.
En hij heeft een dikke piemel\!
ga erges anders baggeren hoerquote:Op zondag 5 september 2004 17:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat laatste is waar
Talk to the duck, cause the duck don't give a fuckquote:Op zondag 5 september 2004 17:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
ga erges anders baggeren hoer
hoe verrassendquote:Op zondag 5 september 2004 17:54 schreef Meki het volgende:
Ik stem op Meki
leuk he, zo'n resolutie van 2048x1536...quote:Op zondag 5 september 2004 17:47 schreef MikeyMo het volgende:
Hij is zo dik:
[---------------------------------------------------]
maar dit is voor en door users ... dat andere is een mod gebeurenquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
dus dit word elke maand kiezen tussen VAC en Croupouque?
daar hebben we t TTT toch al voor?
je heb hem tegen de muur gezetquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:55 schreef Bosbeetle het volgende:
de eerste winnaar is zorgvuldig tegen de muur gezet De Fok! wall of fame !
quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:06 schreef greedkillingz het volgende:
Ik nomineer Chirma
P-etr-a
depresident
& natuurlijk cerror
Omdat dit allen zeer leuke users zijn.
Precies.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:08 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
![]()
Quote van leuke reactie?
Link naar leuk topic?
Moet toch echt, al vind ik jou ook een leuke user.
Daar ben ik het eigenlijk ook wel mee eens.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:08 schreef Insomaniac het volgende:
Ik nomineer Tokay vanwege Achterlopen op het nieuws . In dat topic (en daarbuiten) valt meer en meer op dat het een intelligente dame is met veel kennis..
zie editquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:08 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
![]()
Quote van leuke reactie?
Link naar leuk topic?
Moet toch echt, al vind ik jou ook een leuke user.
Moet ik nu zelf dat topic doorlezen op zoek naar een leuke reactie? Link dan even naar [betreffende] post.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:10 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
zie edit
sorry I don't get itquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:06 schreef greedkillingz het volgende:
Ik nomineer Chirma * Chirma *
P-etr-a * Chirma *
depresident * Chirma *
& natuurlijk cerror Superrrr krachten!
Ik vind van welquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:11 schreef Dagonet het volgende:
Dus Just me voor haar tomeloze inzet aan de tap op de 5 jaar meet mag niet?
Ja! Dat is beter. Al is een toffe user natuurlijk meer dan een plaatje.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:11 schreef RawDistance het volgende:
JaWi omdat alles op het laatste moment toch nog goed kwam toen ik een nieuw plaatje nam!
Jij ookquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja! Dat is beter. Al is een toffe user natuurlijk meer dan een plaatje.
Je hebt een lange weg te gaan, succes.
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:11 schreef Dagonet het volgende:
ja bier tappen op een meet heeft opzich weinig met het forum van doen ... sorryquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:11 schreef Dagonet het volgende:
ik zag geen links Jawi !quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:15 schreef JaWi het volgende:
Ik ben al 2 keer genomineerd Bosbeetle!![]()
ja !quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:16 schreef Croupouque het volgende:
Ik weet dat ik de afgelopen 2 á 3 weken nauwelijks gepost heb, maar als ik het goed begrijp is één topic genoeg om een grote kans te maken op deze felbegeerde titel?
Wees subliem.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:16 schreef Croupouque het volgende:
Ik weet dat ik de afgelopen 2 á 3 weken nauwelijks gepost heb, maar als ik het goed begrijp is één topic genoeg om een grote kans te maken op deze felbegeerde titel?
Al die media-aandacht zou ook niets voor me zijn!quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik zag geen links Jawi !
quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:06 schreef greedkillingz het volgende:
Ik nomineer Chirma * Chirma * voor de leuke opdrachten
P-etr-a * Chirma *
depresident We zijn gewoon té kewl mên gehele topic
& natuurlijk cerror Superrrr krachten!
stemmen kan later pas dit is de nominatiequote:Op vrijdag 10 september 2004 22:24 schreef RawDistance het volgende:
Mij stem gaat ook uit naar mezelf, ik voeg gezelligheid toe aan fok!, en daar gaat het om!
Hihihi.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:08 schreef Insomaniac het volgende:
Ik nomineer Tokay vanwege Achterlopen op het nieuws . In dat topic (en daarbuiten) valt meer en meer op dat het een intelligente dame is met veel kennis..
We kunnen net zo goed nu al beginnen aangezien we dan al allemaal weten wie het wordquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
stemmen kan later pas dit is de nominatie
quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:28 schreef RawDistance het volgende:
[..]
We kunnen net zo goed nu al beginnen aangezien we dan al allemaal weten wie het word
Ik waak nog altijd over je, samen met je moeder zaliger.quote:Op zaterdag 11 september 2004 01:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
Kroepoek, omdat ik hem mis als mijn moeke zaliger.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 01:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
Osama Bin Laden. Een toffe peer.
hee , ik ben ook in de race voor deze gewilde titelquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:17 schreef p-etr-a het volgende:
Mijn nominaties tot nu toe:
Xlarge tekenen dat je te lang aan het fokken bent
patty Het FOK! Bejaardentehuis is geopend!!!
r00d Openingszinnen op de naturistencamping
Insomaniac De kliekjes op de 5 jaarmeet.
zelf vond ik het wel een aardig topic ,quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:45 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Fok Peuterspeelplaats
Xlarge, omdat hij toch door bleef gaan met posten ondanks dat het topic niet zo goed liep.
We zijn nog niet aan het kiezen, alleen maar nomineren.quote:Op maandag 13 september 2004 23:07 schreef Nyluzzz het volgende:
Is het trouwens niet een beetje vroeg om de user van de maand te kiezen terwijl de maand nog niet eens op de helft is.
quote:Op woensdag 22 september 2004 16:52 schreef p-etr-a het volgende:
Genie gfree:
De Gouden Koets restyled
Alternatieve Hallmark kaarten
BN'ers op Google
En Pool:
Het FOK! Ganzenbord
Ik nomineer wel erg veel mensen, maar dat houdt het ook leuk voor bij 't stemmen hè.
Pas dan maarquote:Op woensdag 22 september 2004 16:55 schreef Bupatih het volgende:
Nomineer mij ook maar alvast
quote:Op woensdag 22 september 2004 21:08 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Pas dan maar.
Bupatih:
Duo's die het net niet haalden.
Puik werk Bupatih.
Mallerds!!quote:Op woensdag 22 september 2004 21:12 schreef Tokay het volgende:
Ik nomineer Bupatih, want dit topic van hem Duo's die het net niet haalden. is helemaal goed!
Wat zij zegt!quote:Op woensdag 22 september 2004 21:12 schreef Tokay het volgende:
Ik nomineer Bupatih, want dit topic van hem Duo's die het net niet haalden. is helemaal goed!
Sorryquote:Op woensdag 22 september 2004 21:22 schreef PeRi het volgende:
Maak dan 's niet meer van zulke topics, wil je! [afbeelding]
quote:Op woensdag 22 september 2004 16:55 schreef Bupatih het volgende:
Nomineer mij ook maar alvast
ik ben nu al zenuwachtigquote:Op woensdag 29 september 2004 23:58 schreef Bosbeetle het volgende:
die is al genomineerd vrijdag is het pas stemmen !
quote:Op woensdag 29 september 2004 23:28 schreef JPM01 het volgende:
DePresident![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 23:58 schreef andromeda1968 het volgende:
Ik nomineer DePresident!![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 13:11 schreef timbob het volgende:
Bupatih is de laatste tijd goed bezig met z'n topics. ik nomineer hem als TTT nieuwkomer van de maand
thank You !quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:17 schreef jogy het volgende:
TT aangepast
Oke, als je twee keer mag stemmen dan geef ik gfree nog een stemquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:33 schreef gfree het volgende:Vote me! Vote me!
Ik ben bang dat ik op het einde wordt ingehaald.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:27 schreef p-etr-a het volgende:
Bupatih jij wint het toch wel. En verdiend!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:51 schreef Qwea het volgende:
De president
Wat niet? Het gaat toch goed?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:03 schreef Bosbeetle het volgende:
ik snap het niet
Wat *nu* weer nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:03 schreef Bosbeetle het volgende:
ik snap het niet
je staat op 5quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:07 schreef DePresident het volgende:
De score klopt niet! Ik moet er een streepje bijhebben!
sorry my badquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:08 schreef DePresident het volgende:
Vanaf 16:43 heb ik er 4 stemmen bijgekregen. 2+4 = 6
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:10 schreef Tessje het volgende:
Laat maar... Zeikerd...
ZE SPELDE DEPRESIDENTS NAAM VERKEERD, KNUPPELquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik snap het niet
De president was aan het zeiken dat ik zijn naam verkeerd geschreven had en wou dat ik het veranderde.. en toen moest het opeens niet meer enzo..quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik snap het niet
nu ben ik weer een knuppelquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:13 schreef Euforie het volgende:
[..]
ZE SPELDE DEPRESIDENTS NAAM VERKEERD, KNUPPEL
EN DACHT WAARSCHIJNLIJK DAT DAAROM HAAR STEM NIET MEE TELDE![]()
oe, die ga ik ff kicken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:42 schreef Pool het volgende:
Ik ga voor gfree. Net als Bupatih veel leuke topics, maar zijn recente topic Welke persoon verwacht je bij een auto? doet mijn balans net in zijn richting uitslaan.
topic staat in PTA, maar hoort is zeker ONZ-waardig
Geen dank. Stem zelf ook nog even op jezelf ofzo.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:19 schreef gfree het volgende:
[..]
oe, die ga ik ff kicken.
Bedankt voor je stem.![]()
Niet zo op de emoties spelen !quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:38 schreef Bupatih het volgende:
Zie nou wel, p-etr-a :'(
Vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:40 schreef Tokay het volgende:
Het stemmen verloopt toch wel eerlijk, mag ik hopen?
Dat is allemaal onderdeel van mijn campagnequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:44 schreef DePresident het volgende:
[..]
Niet zo op de emoties spelen !![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Ik stem op Pool!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:20 schreef Pool het volgende:
[..]
Geen dank. Stem zelf ook nog even op jezelf ofzo.![]()
Wat is jouw verkiezingsstrategie? De 'Jamai-strategie'?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:15 schreef gfree het volgende:
[afbeelding]
Anti-reclame werkt het bestequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:23 schreef DePresident het volgende:
[..]
Wat is jouw verkiezingsstrategie? De 'Jamai-strategie'?
Je had nog niet gestemd, dus dit is een nieuwe voor mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:26 schreef andromeda1968 het volgende:
Ik weet ik val in herhaling maar toch ga ik het nog eens zeggen.
IK STEM OP MENEER DePresident! voila dat deed goed. :')
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:35 schreef DePresident het volgende:
[..]
Je had nog niet gestemd, dus dit is een nieuwe voor mij
Je hebt me genomineerd qua topicsquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:43 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]vreemd ik dacht dat ik dat al eens gedaan had.
The DePresident for president.![]()
![]()
![]()
![]()
Dus dan heb ik nu officieel gestemd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:44 schreef DePresident het volgende:
[..]
Je hebt me genomineerd qua topics![]()
Niet op me gestemdMaar dat heb je nu wel gedaan
![]()
Dank u, voor uw stemquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:49 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Dus dan heb ik nu officieel gestemd.
Daar gaan we op klinken santé DePresident.[afbeelding] :')
Weer een stem !quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:28 schreef Dr.Hook het volgende:
Ik stem op DePresident![]()
Ja!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:31 schreef Bupatih het volgende:
Bosbeetle, houd je ook bij wie stemt op wie?
Wow.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:00 schreef 9christensen het volgende:
Ik wijzig m'n stem van Conflict naar tuut84
Conflict dan maar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dies niet genomineerd !
De user van de maand wordt user van de maand omdat hij puike dingen heeft gedaan die maand, niet omdat dingen gáát doen. Wat heb jij zoal gedaan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:07 schreef DePresident het volgende:
Bladibla
Tof.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:52 schreef gfree het volgende:
[..]
Ik stem op Pool!
Genoegquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:10 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
De user van de maand wordt user van de maand omdat hij puike dingen heeft gedaan die maand, niet omdat dingen gáát doen. Wat heb jij zoal gedaan?
Daar neem ik geen genoegen mee.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:11 schreef DePresident het volgende:
[..]
Genoeg![]()
Heb ik al gedaan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:15 schreef Stuart het volgende:
* andromeda1968 stemt op DePresident![]()
Je probeert ze gewoon om te kopen, schorem!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:11 schreef DePresident het volgende:
[..]
En je moet ook iets terugdoen voor de users die jou verkiezen tot user van de maand vind ik !
zoals ik al zei bup ! ik snap het niet die president is helemaal niet grappig !quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:21 schreef Bupatih het volgende:
En ik had nog wel 3 TTT's in september.
En al 7 stemmen. Dus nu niet gaan huilen, he.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:21 schreef Bupatih het volgende:
En ik had nog wel 3 TTT's in september.
Precies.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zoals ik al zei bup ! ik snap het niet die president is helemaal niet grappig !
Jij moet onpartijdig zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar ik verdien veel beterquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:23 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
En al 7 stemmen. Dus nu niet gaan huilen, he.
Ik heb net een mooi Ferari gekregen van DePresident!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:20 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Je probeert ze gewoon om te kopen, schorem!![]()
ben ik ook !quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:23 schreef DePresident het volgende:
[..]
Jij moet onpartijdig zijn![]()
![]()
Mee eens. Volgende maand moet je ook tegenstemmen kunnen geven vind ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ben ik ook !
Waarom zijn we jou vergeten te nomineren? Ik zie dat je ook een TTT hebt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:26 schreef Renmaestro het volgende:
Ach ja, dan gaat mijn stem maar naar Bupatih. Als tegenstem, zeg maar.![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:15 schreef Stuart het volgende:
* paddy stemt op DePresident![]()
Yay, 10 stemmen voor DePresidentquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:30 schreef DePresident het volgende:
[..]
Dank je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |