quote:Kaap de Goede Kluup - De lidstaden van de OAU zijn tot een akkoord gekomen. De OAU wordt één land en wel de Verenigde Staten van Afrika (VSA) met als hoofdstad Kaap de Goede Kluup.
De landen die omgedoopt worden in VSA:
Frenzania
Sandertjigistan
Kluupmania
Eastern Fricana
Fuck!! Te laatquote:Op woensdag 22 september 2004 00:35 schreef ThE_ED het volgende:
Mag ik madagaskar ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ThE_ED island..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik was je voorquote:Op woensdag 22 september 2004 00:36 schreef 8op het volgende:
Mag ik Madagascar en Zuid-Afrika van je?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zelf tekenen danquote:Op woensdag 22 september 2004 00:36 schreef 8op het volgende:
Mag ik Madagascar en Zuid-Afrika van je?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Euh, als jij dat even voor mij doet dan mag je van mij Togo hebbenquote:Op woensdag 22 september 2004 00:37 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zelf tekenen danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt, wel even je naam en de nieuwe naam van het land onderin de leganda toevoegen
Wees anders een bescheiden, topicverneukerquote:
Sorrie hoor, ik moest het toch annexeren? dat is precies wat ik doe.quote:Op woensdag 22 september 2004 00:40 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Wees anders een bescheiden, topicverneukerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lekker he, al dat zand?quote:
Ik hou van zandbakken, DAAROM IS HET VAN MIJ!quote:Op woensdag 22 september 2004 00:41 schreef 8op het volgende:
[..]
Lekker he, al dat zand?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Donequote:Op woensdag 22 september 2004 00:39 schreef 8op het volgende:
[..]
Euh, als jij dat even voor mij doet dan mag je van mij Togo hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ohjah, het nieuwe gebied heet dan Adeland natuurlijkquote:Op woensdag 22 september 2004 00:43 schreef Adelante het volgende:
Mozambique graagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan zul je wel met een heel groot leger Fokmanie (het huidige Zuid-Afrika en Namibie) binnen moeten vallen. Kom maar op. Je wordt in de pan gehakt!quote:Op woensdag 22 september 2004 00:44 schreef cptmarco het volgende:
Namibiëom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 22 september 2004 00:45 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Done
Mag het gebied ook nog een naam hebben?
*Bezet strategische posities in Botswana.....quote:Op woensdag 22 september 2004 00:46 schreef 8op het volgende:
[..]
Dan zul je wel met een heel groot leger Fokmanie (het huidige Zuid-Afrika en Namibie) binnen moeten vallen. Kom maar op. Je wordt in de pan gehakt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
8op was je voor, Oost Namibie kan je krijgenquote:Op woensdag 22 september 2004 00:44 schreef cptmarco het volgende:
Namibiëom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neeeeeeeee!!!!!quote:Op woensdag 22 september 2004 00:48 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
8op was je voor, Oost Namibie kan je krijgen
* maar weer painten gaat
Welcome to the Kingdom of Marcoquote:Op woensdag 22 september 2004 00:48 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
8op was je voor, Oost Namibie kan je krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop