Je bent in ieder geval intelligent genoeg. Maar kun je ook een kutuser zijn? Dat is de vraagquote:Op woensdag 8 september 2004 00:07 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Mag ik onderwijs bekleden?
Ja of users die voldoende bij een van bovenstaande personen slijmenquote:Op woensdag 8 september 2004 00:08 schreef Rhapsody het volgende:
Komen alleen kutusers in aanmerking?
BIER MÊN !quote:Op woensdag 8 september 2004 00:07 schreef DePresident het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval intelligent genoeg. Maar kun je ook een kutuser zijn? Dat is de vraag
Dat ehm maak ik later nog bekendquote:Op woensdag 8 september 2004 00:11 schreef Nolius het volgende:
Over welk land gaat dit?
Zeg dat wel jaquote:Op woensdag 8 september 2004 00:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat een lelijke mensen![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 00:12 schreef DePresident het volgende:
[..]
Dat ehm maak ik later nog bekend
Leeftijd?quote:Op woensdag 8 september 2004 00:14 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
[afbeelding]Je krijgt 14 % van m'n witwasgeld als ik minister word.
Jij bent hier de minister van informatie, dat zou jij moeten weten.quote:Op woensdag 8 september 2004 00:15 schreef DePresident het volgende:
[..]
Leeftijd?
Oh,quote:Op woensdag 8 september 2004 00:14 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
[afbeelding]Je krijgt 14 % van m'n witwasgeld als ik minister word.
Inderdaad. President, vice-president en Minister van Informatie.quote:Op woensdag 8 september 2004 00:16 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Jij bent hier de minister van informatie, dat zou jij moeten weten.
Oud en onderwijsquote:Op woensdag 8 september 2004 00:18 schreef DePresident het volgende:
[..]
Inderdaad. President, vice-president en Minister van Informatie.
Maar je lijkt oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |