hee ik was scheidsrechter!quote:op vrijdag 10 september 2004 12:42 schreef liesbitch het volgende:
5-0 voor p-etr-a
oja, het staat nu 5-0 voor p-etr-a. dat wilde ik ook nog even beslissen.quote:op vrijdag 10 september 2004 12:44 schreef pool het volgende:
[..]
hee ik was scheidsrechter!![]()
* pool pakt zijn m-straal 12000 volt 16000 watt elektrische vliegenmepper en tieft liesbitch uit het topic!
nu mag je tegen me strijdenquote:op vrijdag 10 september 2004 12:45 schreef pool het volgende:
[..]
oja, het staat nu 5-0 voor p-etr-a. dat wilde ik ook nog even beslissen.![]()
okee, ik verdedig me met een tentgrondzeil, een blik terpentine en een supersoaker 500.quote:op vrijdag 10 september 2004 12:45 schreef p-etr-a het volgende:
ik daag pool uit.
wapen: paintball-geweren.
ik daag jou wel uitquote:op vrijdag 10 september 2004 12:46 schreef billekoek het volgende:
ik daag niemand uit
heb ik effe gewonnen
*ei gooitquote:op vrijdag 10 september 2004 12:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
ik daag jou wel uit.
als je de uitdaging niet aangaat zal je voor eeuwig het mietje zijn, dat snap je wel natuurlijk. dus bewijs je maar eens!
wapen: roerei.
achter de hooibaal waar ik me schuil hield om een aanval te plannen, vond ik een vlijmscherp mes. daarmee snij ik nu jouw tentgrondzeil aan gort, en ik schop het blik terpentine weg, zo ver weg mogelijk.quote:op vrijdag 10 september 2004 12:47 schreef pool het volgende:
[..]
okee, ik verdedig me met een tentgrondzeil, een blik terpentine en een supersoaker 500.
met een vleugje pokemon.quote:op vrijdag 10 september 2004 12:48 schreef xlarge het volgende:
ik krijg hier een beetje het fok eiland gevoel bij
*in bak vol (heet) roerei gooitquote:op vrijdag 10 september 2004 12:47 schreef billekoek het volgende:
[..]
*ei gooit
*opvangt in mond, spoeld in mond en terugspuit met vieze eetensrestenquote:op vrijdag 10 september 2004 12:50 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
*in bak vol (heet) roerei gooit
lenen?quote:op vrijdag 10 september 2004 12:49 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
achter de hooibaal waar ik me schuil hield om een aanval te plannen, vond ik een vlijmscherp mes. daarmee snij ik nu jouw tentgrondzeil aan gort, en ik schop het blik terpentine weg, zo ver weg mogelijk.
quote:op vrijdag 10 september 2004 12:30 schreef #ANONIEM het volgende:
en vecht met hem een 'battle' uit met zelfbedacht wapentuig !!!
daar had je me toch bijna, ware het niet dat mijn supersoaker brandende benzine spuit en jouw hooiberg verandert in een inferno. en in zijn vlammende ondergang jouw paintball-geweren meeneemt.quote:op vrijdag 10 september 2004 12:49 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
achter de hooibaal waar ik me schuil hield om een aanval te plannen, vond ik een vlijmscherp mes. daarmee snij ik nu jouw tentgrondzeil aan gort, en ik schop het blik terpentine weg, zo ver weg mogelijk.
does liev tegen megumiquote:op vrijdag 10 september 2004 12:52 schreef #ANONIEM het volgende:
megumi stomme doos !!! leer lezen
[..]
![]()
en petra weet je zeker dat je tegen mijn woordenwisselingen bestand bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |