Hey, leuk idee!quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:41 schreef p-etr-a het volgende:
Leuk plan, dit is voor vak 63:
De TTT
[afbeelding]
Gefeliciteerd, je bent aan het eind van dit ganzenbord en je topic staat in de OvjL-TTT dankzij Insomaniac. Users dragen je op handen en je zet je computer uit, om lekker te genieten van een biertje in de zon.

Leuke regel!quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:56 schreef gfree het volgende:
[afbeelding]
Mod voor een beurt!
Je mag nu 1 speler het geworpen aantal ogen dat je zelf vooruit bent gegaan, terug zetten.
oe, eehh dat laat ik aan pool overquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:59 schreef p-etr-a het volgende:
Pool, misschien kan je in de OP een overzicht neerzetten van de vakjes. En Posdnous, nummer 12 bestond al. Gfree, op welk nummer komt jouw vakje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop