In principe vind ik hem zo wel af het is een band met overal verschillende doodshoofdjes misschien dat ik nog nerven in de doodshoofdjes laat zetten. ik zie het wel ik vind hem zo ook al mooiquote:Ga je er nog meer aan doen?
Is het los uit de hand gezet?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:13 schreef AntiChrist het volgende:
uit het oude topic
Nuek:
[..]
In principe vind ik hem zo wel af het is een band met overal verschillende doodshoofdjes misschien dat ik nog nerven in de doodshoofdjes laat zetten. ik zie het wel ik vind hem zo ook al mooi
In een van de vorige deeltjes zijn metallica-tattoos al eens besproken. In het vorige deeltje had ook iemand er 1. Misschien heb je zin om die eens door te bladerenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:30 schreef GODFLESH het volgende:
Ik zou zoiets wel willen, maar dan iets uitgebreider ( met vlammen / schaduw ofzo). ik vind deze hieronder beetje saai en lijkt me ook niet zo goed gedaan.
[afbeelding]
Iemand die onderstaande foto iets kan photoshoppen of / tekenen voor me?
origineel: [afbeelding]
Je kan je foto gewoon meenemen naar een tattooshop en daar je ideeen vertellen.Dan maken zij er wel wat moois van...tenminste dat denk ik wel.Mijn tattoo-guy heeft het ook iets aangepast en schaduw in de met-ster gezet.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:30 schreef GODFLESH het volgende:
Ik zou zoiets wel willen, maar dan iets uitgebreider ( met vlammen / schaduw ofzo). ik vind deze hieronder beetje saai en lijkt me ook niet zo goed gedaan.
[afbeelding]
Iemand die onderstaande foto iets kan photoshoppen of / tekenen voor me?
origineel: [afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:45 schreef drdolittle het volgende:
Ik zie tegenwoordig steeds meer mensen met tatoo's
En ik vind het niet altijd de mooiste tatoo's en vooral niet op de origineleelste plekken.
Jongens op de onerarm en boven op de rug.
En meiden voorla op de onderrug en op de enkel of kuit.
Ik zou zelf niet zo snel een tattoo zetten "mischien eerder een piercing(op een aparte plek)".
Waarom zie je bijna nooit tatoo's aan de buitenkant van de voet binnenkant van de onderarm of "net tegenovergesteld" aan de zijkant van de romp over de ribbenkast waar je armen je tatto normaal tegenaan hange/zitten!
Is dit soms te pijnklijk??
Ik zou zelf eerder voor zo'n originele plek kiezen omdat je tattoo niet gelijk opzichtig is maar dat je je tattoo kunt laten zien door je armen omhoog te tillen of in sandalen of zo te gaan lopen.
Een aantal soorten van tattoos lopen uiteraard met het modebeeld en de laatste trend mee. Verder kiezen mensen er voor om hun lichaam te versieren/aan te passen hoe zij dat mooi vinden. Veelal is dit met de vormen van je lichaam mee en daarom zijn de bovenarmen, kuiten en rug een heel geschikte plaats.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:14 schreef Brennie het volgende:
Uit gesloten topic:
Ik zou zelf eerder voor zo'n originele plek kiezen omdat je tattoo niet gelijk opzichtig is maar dat je je tattoo kunt laten zien door je armen omhoog te tillen of in sandalen of zo te gaan lopen.
Nou meneer, die mag u anders best laten zienquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:43 schreef Mauzerus het volgende:
Is dit ook het "show je tattoo topic?"
[afbeelding]
je ziet m niet helemaal, aan de achterzijde van mijn arm loopt hij nog een stukje door...d ekleuren zijn op de foto een stuk fletser dan IRL door het gebruik van de flits van mijn digicam.
Hoe staat het met jou armpies eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:37 schreef HAL9000S het volgende:
My little pony??
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:37 schreef HAL9000S het volgende:
My little pony??
Ja lekker, afgelopen donderdag een (pijnlijkequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:27 schreef Nuek het volgende:
[..]
Hoe staat het met jou armpies eigenlijk?
(btw niks mis met my little ponies@!!)
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:42 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja lekker, afgelopen donderdag een (pijnlijke) sessie gehad van 3 uur straight. Alle lijnen zijn getrokken en de volgende 2 sessies gaat het vooral inschaduwen worden. Ik zal morgen proberen uitgebreide foto's te plaatsen.
Nog wel wat wazigs tijdens het tattoeren gebeurt trouwens.. op een gegeven moment stopt die kerel de naald in m'n arm krijg ik me toch een schok van hier tot tokyo door m'n hele arm heen!!
Ik schrik me natuurlijk kapot en trek m'n arm terug...waarop hij zoiets had van "what the fuck!?
" Ik zeg tegen 'm "ik weet niet of je een of andere vage zenuw raakte ofzo maar ik krijg me hier toch een oplawaai!" Blijkt het te komen doodat hij met z'n schoenen tegen de electrische stoel aanzat waar ik oplag, en ik dus het ontlaadpunt werd
![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:41 schreef Nuek het volgende:
[..]
![]()
Misschien volgende keer toch maar iemand meenemen die je handje vasthoudt
yep hij begon met tekenen van doodshoofdjes op mijn been en daarna heb ik een beetje gezegd hoe ik ze precies wou hebben en daarna zijn we gaan zettenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:48 schreef Nuek het volgende:
[..]
Is het los uit de hand gezet?
quote:Op donderdag 2 september 2004 11:26 schreef The_Gunman het volgende:
Wat vinden jullie mooier
op je arm
tussen je schouderbladen
en weten jullie site's met voorbeelden of hebbie zelf voorbeelden post ze aub
http://www.bmezine.com/tattoo/bme-tatt.htmlquote:Op donderdag 2 september 2004 11:42 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
dusquote:Op donderdag 2 september 2004 13:28 schreef LifeTap het volgende:
[..]
http://www.bmezine.com/tattoo/bme-tatt.html
Waar? Links, rechts of midden? Ga er iig maar van uit dat het niet de minst gevoelige plek is...quote:Op donderdag 2 september 2004 21:06 schreef Nanook24 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zit erover te denken om een tattoo te laten zetten ik heb de tattoo al helemaal uitgezocht en weet zelfs al wat hij evt. moet gaan kosten.
Ik vraag me alleen nog een ding af. Hoe pijnlijk is het nou om een tattoo op je onderrug te laten zetten?
Alvast bedankt.
Gr. Nanook
Ik wil hem laten zetten in het midden. Maar goed, het is dus niet de minst gevoellige plek, maar waar is de pijn dan bijv. mee te vergelijken? (Tja, sorry maar ik ben verder nou eenmaal een tattoo newbiequote:Op donderdag 2 september 2004 21:12 schreef Nuek het volgende:
[..]
Waar? Links, rechts of midden? Ga er iig maar van uit dat het niet de minst gevoelige plek is...
quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:44 schreef Madonna81 het volgende:
Ik wil graag een tatoeage van een M (de eerste letter van mijn naam) en een R (de eerste letter van mijn vriends naam) die mooi in elkaar overlopen. Ik ben al tig keer begonnen aan een ontwerp maar ik bak er helemaal niks van. Misschien dat hier iemand een idee heeft om me op weg te helpen, voorbeelden van letters of een goeie site ofzo.
Laat een tattoo-artist eens wat tekenen zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:53 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Wauw, post es nog meerquote:Op vrijdag 10 september 2004 00:37 schreef Briefcase het volgende:
Mijn nieuwe aanwist
Uit het verhaal van de 108 Heroes of Suikoden uitgebeeld door Kuniyoshi.
[afbeelding]
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 10 september 2004 00:37 schreef Briefcase het volgende:
Mijn nieuwe aanwist
Uit het verhaal van de 108 Heroes of Suikoden uitgebeeld door Kuniyoshi.
[afbeelding]
I know, I know...quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:23 schreef Nuek het volgende:
* HAL9000S vraagt zich af waar de foto's van Hal blijven.
Oei, een schip!quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:13 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
I know, I know...B-tje druk gehad de laatste tijd gehad. Sessie 4 ook alweer achter de rug vanmiddag 2, 5 uurtje gezeten de koi is nou zo goed als helemaal af. Ik heb vervolgens 2 nieuwe afspraken van 2 uur gemaakt en dan is m'n arm compleet, maar ik heb alweer allerlei nieuwe plannen in mijn hoofd, ik wil zit te denken aan een oldschool schip op m'n ribben als een soort van tribute aan de tattoo-cultuur en ik zit te denken aan een backpiece, mischien een geisha, samurai oid. Dit laat ik wel allemaal minstens een half jaar tot een jaar bezinken anders gaat het wel erg hard de laatste tijd. Als het ff meezit heb ik morgen foto's
Om heel eerlijk te zijn vond ik het vandaag nogal auwa (jeweetwelperiodevandemaand)... schaduwen viel mee. Volgens mij wordt het wel watquote:Op zaterdag 11 september 2004 21:23 schreef HAL9000S het volgende:
Erg mooi Nuek, ik hou wel van sierlijke tatoeages bij vrouwenIk ben wel erg benieuwd naar het geheel moet ik zeggen. Oh en genoten van het schaduwen vandaag? Ik wel
![]()
Dat ziet er heel apart uitquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:28 schreef HAL9000S het volgende:
alleen deze dan nog, de andere is de moeite echt niet waard..
[afbeelding]
26 september te Nijmegen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:15 schreef HAL9000S het volgende:
Hij is nog niet af hoor...zoals je ziet zijn er op m'n elleboog slechts een paar schamele lijnen getrokken wat uiteindeiljk neervallend water moet voorstellen en bij de koi moet het stuk boven de rugvin en een vin bij het hoofd gedaan worden.
Achter op m'n m'n arm moet er nog een grote bloem geschaduwd worden en de keltische laat ik ook meer detail in zetten + dikkere lijnen, ik vond het wat te kaal staan tegenover wat er nou bijgekomen is.
Dit alles gaat bij elkaar nog een uurtje of 6 duren wsl en dan ga ik naar iemand zoeken die goede oldschool kan zetten dus veel conventies de komende maanden voor mij...
Het loopt zoals het loopt en zo is het goedquote:Op zaterdag 11 september 2004 23:26 schreef Nuek het volgende:
[..]
Heb je ooit spijt gehad dat je keltisch begonnen bent of heb je meer van ' ach het loopt zoals het loopt en zo is het goed'?
Volgens mij was jij dat al maar had je dat niet doorquote:Op zaterdag 11 september 2004 23:34 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Het loopt zoals het loopt en zo is het goedAlles past toch wel redelijk bij elkaar omdat het betrekkelijk groffe tattoos zijn en ik heb nooit kleur gebruikt., het is een mooi geheel straks.
Nou m'n sleeve bijna af is ben ik toch wel anders tegen tattoo's aan gaan kijken heb ik gemerkt, ik schuw niet meer om meerdere stijlen te laten zetten. In het vervolg ben ik ook van plan om de tattoo-artist veel meer de vrije hand ga geven, ik geef aan wat ik in grote lijnen wil maar voor de rest mogen ze me verassen met hun kunstwerkjes...
..sja...ik denk dat ik nou echt verslaafd begin te worden...![]()
Jahaquote:Op zaterdag 11 september 2004 23:45 schreef HAL9000S het volgende:
Volgens mij heb ik laatst die sleeve ff snel voorbij zien komen, niet echt goed kunnen bekijken dus. Heb je trouwens weleens japanse sleeves van Dragon tattoo Eindhoven gezien??![]()
Ik weet niet wat jij verbleken noemt maar ik vind dit een beetje kul. Over de tattoo groeit een laagje vel als het gaat helen. Hierdoor lijkt het ietsje mistiger of vager. Dat wil niet zeggen dat het niet goed getattoeerd is. Dit is nou eenmaal zo. Ik ken mensen (waaronder mezelf) met retestrakke tattoos die 10-15 jaar oud zijn en nog ouder. Net zo strak van lijn en kleur als dat ze na een maand waren.quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:00 schreef Plunderbunny het volgende:
Verder verbleken alle tattoo's wel een beetje, om hem echt mooi te houden zou je hem dus ook geregeld bij moeten laten kleuren
Bookmark!quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:17 schreef Serinde het volgende:
tvp
True, ik heb ook gezien bij vrienden dat de ene tattoo de andere niet is. Wanneer een tattoo niet diep genoeg ik gezet zal hij binnen enkele maanden vaag worden. Het is natuurlijk wel zo dat je er mee terug moet gaan wanneer dit gebeurd. Hij of zij kan het dan bij werken. Meestal is dit gewoon kosteloos.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:02 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij verbleken noemt maar ik vind dit een beetje kul. Over de tattoo groeit een laagje vel als het gaat helen. Hierdoor lijkt het ietsje mistiger of vager. Dat wil niet zeggen dat het niet goed getattoeerd is. Dit is nou eenmaal zo. Ik ken mensen (waaronder mezelf) met retestrakke tattoos die 10-15 jaar oud zijn en nog ouder. Net zo strak van lijn en kleur als dat ze na een maand waren.
Ik heb ook een tattoo op mijn voet en die is logischerwijze na 1 jaar al behoorlijk gesleten. Mijn tattoo op mijn hand is zo ongeveer 10 jaar oud en ook die is vrij licht geworden. Als ik in de douche ben en het bloed lekker warm door mijn handen loopt issie echter weer vrij donker. De lijnen zijn ook nog wel aardig scherp. Dus... Plaatsing van de tattoo heeft er mee te maken en ook WIE jou tattoo gezet heeft heeft er mee te maken. Bekende tattoeerders zijn niet zo maar bekend; ze zijn ook bekend om de goeie kwaliteit tattoos die ze afleveren.
[..]
Bookmark!
Veelal heeft het ook te maken met de verzorging. Als je net 3 wk een tattoo hebt ga je niet in Gran Canaria hele dagen op een zonnebed liggen bv.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:27 schreef Briefcase het volgende:
[..]
True, ik heb ook gezien bij vrienden dat de ene tattoo de andere niet is. Wanneer een tattoo niet diep genoeg ik gezet zal hij binnen enkele maanden vaag worden. Het is natuurlijk wel zo dat je er mee terug moet gaan wanneer dit gebeurd. Hij of zij kan het dan bij werken. Meestal is dit gewoon kosteloos.
Wanneer zijn deze gezet? Zijn ze al geheeld? Zoja, mag ik er een foto van zien? En de originelen, heb je die ook? Waar komen die designs vandaan eigenlijk?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:26 schreef Dragonstyle het volgende:
Ik heb er nu ook twee.
[afbeelding]
De andere is een cover up en moet nog ingekleurd worden... De foto komt nog iniedergeval.
Oh ja en deze is van mijn vriendin
[afbeelding]
Beide zijn gedaan bij Tat art gallery in Wageningen
Bij de draak valt het niet zo op dat degene die het gezet heeft niet zo goed is maar bij dat elfje wel... Ik wil je heus niet afbranden maar het lijkt er niet eens op. Wiebelige lijntjes, schaduwen compleet niet op de juiste plaats en veel te donker. Het geheel is totaal niet in balans. Dat had echt een heel stuk beter gemoeten. Dat kan nog steeds wel een beetje bijgewerkt worden.quote:Op vrijdag 17 september 2004 07:01 schreef Dragonstyle het volgende:
Ik zal zostraks een foto maken hoe ze geheeld zijn, maar eerst moet mijn vriendin wakker worden.
De draak en de vrouw zijn gezet in juli. Ik kan niet het orginele ontwerp plaatsen van de draak tattoo. De lijnen zijn van het ontwerp van Paul Booth en de invulling heeft de tattoo artiest zelf uit de vrije hand gedaan.
De vrouw komt van het plaatje uit het boek de Elfen van Brian Froud
[afbeelding]
Kijk, iemand die er verstand van heeft! Ik ga 1 oktober weer naar Darko voor mijn backpiece, hij heeft tot nog toe op een klein ding na alles bij mij gezet.quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:11 schreef exile0000 het volgende:
Joepie! Ik heb lekker wat geld verdiend en ik mag volgende week weer naar Darko! Ik ga dan voor de derde sessie van mijn rechterarm. Mijn linkerarm is al af.
Een search van het forum leverde niks op, dus ik vroeg me af of er hier al eens gesproken is over de beste tatoeerders van Nederland. Mijns inziens zijn Darko en Mehdi uit Breda, Errol uit Rotterdam en Rinto uit Groningen de allerbesten uit NL. Maar zijn deze kunstenaars ook bekend op dit forum? En vinden jullie dat ik iemand vergeet?
Ter vergelijking:
www.oneness.nl (Darko)
www.bunkertattoo.nl (Mehdi)
www.inkstitution.nl (Errol)
www.rinto.nl (Rinto)
Ik ben het daar niet mee eens, het ligt eraan op wat voor een plaats je de tattoeage zet. Ik heb veel tattoo`s gezien welke na 15 jaar niet vervaagd waren.quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:28 schreef exile0000 het volgende:
@Dragonstyle: Denk erom, hoe meer detail, hoe onduidelijker het later wordt. En rood is een bekende troublemaker. Om een of andere reden is de rode kleurstof het meest incompatible met je lichaam, waardoor rood vaak langzamer geneest.
Ik lees het wel, we hebben te maken met een expert...quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:38 schreef Dragonstyle het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet mee eens, het ligt eraan op wat voor een plaats je de tattoeage zet. Ik heb veel tattoo`s gezien welke na 15 jaar niet vervaagd waren.
Je moet gewoon denken aan plekken waar de huid niet zo snel gaan hangen.
..en dan nog wel even naar Artist seen gaan he!quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:48 schreef Escape2Dawn het volgende:
Dit zijn pas supertattoos... damn! Gemaakt door de Grafitti artist allertijden "Seen"
dat maakt toevallig geen fluit uit wbt helderheid. Dit heeft maken met diepte in de huid, gebruikte inkt, zonlicht, de verzorging in de eerste periode na het zetten.quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:38 schreef Dragonstyle het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet mee eens, het ligt eraan op wat voor een plaats je de tattoeage zet. Ik heb veel tattoo`s gezien welke na 15 jaar niet vervaagd waren.
Je moet gewoon denken aan plekken waar de huid niet zo snel gaan hangen.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:28 schreef HAL9000S het volgende:
Neuk...kun je iets voor me ontwerpen??? Ik stuur je vanavond ff een mailtje
Flauwekul, die op mijn vinger zit er al een aantal jaren en ziet er toch echt nog mooi uit ondanks dat ik geen handschoentjes draag de hele dag.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:38 schreef Briefcase het volgende:
[..]
dat maakt toevallig geen fluit uit wbt helderheid. Dit heeft maken met diepte in de huid, gebruikte inkt, zonlicht, de verzorging in de eerste periode na het zetten.
Er is wel een plek die heel snel vervaagd en dat is de handen. Maar dit heeft te maken met de dikte van de huid die daar veel minder is dan de rest van je lichaam. Daardoor kan je hem niet zo diep zetten waardodr hij veel sneller vaag wordt.
Ja dank u allemaal, zal over een tijdje nog eens een duidelijkere foto maken.quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:57 schreef coolbabe het volgende:
Mooi sierlijk ParanoidEv!
Mooi!quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:34 schreef ParanoidEv het volgende:
Moet straks nog douchen hoor..
[afbeelding]
[afbeelding]
Links is anders maar kreeg ik zo snel geen goede foto van
Zo goed als, zitten nog wat kleine velletjesquote:Op zaterdag 25 september 2004 02:24 schreef Nuek het volgende:
ParanoidEv: is je tattoo al geheeld?
* ParanoidEv is benieuwd naar nieuwe foto's
Niet mijn smaak maar jezus, wat een detailquote:Op maandag 27 september 2004 13:50 schreef BreezerFR het volgende:
Dit is trouwens één van me vele tattoo's.
[afbeelding]
Was ook niet mijn smaak, maar was gezet bij een tentoonstelling in een Museum. Aangezien ik die man ze leerling ben, heb ik maar geopperd dat er zoiets debiels op me lichaam kwam. Uiteindelijk ben ik er nog zeer trots op, hij is overigens nog niet klaar, klein stuk zien jullie er nog niet van. Maar er komt nog meer bij.quote:Op maandag 27 september 2004 14:38 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Niet mijn smaak maar jezus, wat een detail
ow das wel mooi!quote:Op maandag 27 september 2004 18:59 schreef ParanoidEv het volgende:
Maar eens over mijn luiheid heengekomen.
[afbeelding]
Op deze foto kan je ook wat duidelijker zien waar dat ding nou precies staatEr zitten nog wel wat velletjes, maar ach. Je kan wel op stukjes een beetje zien dat er littekenweefsel onder zit
Bedoel je die gigantische kat? Hij hangt nogsteeds naast me, maar voorlopig heb ik daar echt geen geld voor.quote:Op maandag 27 september 2004 19:13 schreef VixenFromHell het volgende:
btw.. jij was toch ook nog iets anders van plan???
ga je dat nog doen, en zoja.. wanneer?
sorry als je dat al es gezegd hebtik kijk hier meestal alleen plaatjes
Ik vind 'm héél erg mooi!quote:Op maandag 27 september 2004 18:59 schreef ParanoidEv het volgende:
[afbeelding]
Op deze foto kan je ook wat duidelijker zien waar dat ding nou precies staatEr zitten nog wel wat velletjes, maar ach. Je kan wel op stukjes een beetje zien dat er littekenweefsel onder zit
quote:Op maandag 27 september 2004 13:50 schreef BreezerFR het volgende:
[afbeelding]
Super mooi gezet!quote:Op maandag 27 september 2004 13:50 schreef BreezerFR het volgende:
[afbeelding]
Mooi zeg!! Ik wil misschien ook iets op die plekquote:Op maandag 27 september 2004 18:59 schreef ParanoidEv het volgende:
[afbeelding]
Echt vaag gewoon, ik kom niemand tegen die hem lelijk vindtquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:45 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Mooi zeg!! Ik wil misschien ook iets op die plek![]()
Leuk tochquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:06 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Echt vaag gewoon, ik kom niemand tegen die hem lelijk vindtHij is ook wel wat simpel ja.. misschien daarom.
Wat zou jij dan willen ongeveer?
De vorige delen staan allemaal als link in de OP.quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:46 schreef super-muffin het volgende:
[..]
gevonden:quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:12 schreef Nuek het volgende:
[..]
De vorige delen staan allemaal als link in de OP.
quote:Op woensdag 29 september 2004 12:25 schreef Sauruzin het volgende:
Dit is de laatste die ik heb laten zetten. Op m'n borst.
Aaaah doodshoofdjequote:Op woensdag 29 september 2004 12:44 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Ik was op Lowlands en toen tekende een een vriend van mij een doodshoofd en zei: Tattoeer dit op je dan. En toen zei ik: hokay!quote:Op woensdag 29 september 2004 13:04 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Aaaah doodshoofdjeBen dol op doodshoofdjes, geen idee waarom, daarom staat er ook 1 in mijn nieuwe (tijdelijke ontwerp).
LeukWat heb jij met doodshoofdjes?
Ehh, ja, dat kan ook.quote:Op woensdag 29 september 2004 13:20 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Ik was op Lowlands en toen tekende een een vriend van mij een doodshoofd en zei: Tattoeer dit op je dan. En toen zei ik: hokay!
quote:Op woensdag 29 september 2004 13:04 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Aaaah doodshoofdjeBen dol op doodshoofdjes, geen idee waarom, daarom staat er ook 1 in mijn nieuwe (tijdelijke ontwerp).
LeukWat heb jij met doodshoofdjes?
Doodshoofdjesquote:Op woensdag 29 september 2004 16:56 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
[afbeelding]
dit zijn mijn doodshoofdjes
?
Maori?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:26 schreef Thermo het volgende:
Gotver, gisteren op discovery een docu over tattoo's , nu weet ik alleen niet meer de naam van de stijl die die gozer beoefende.. hij was schijnbaar de "laatste'' die in de stijl van een bepaalde stam werkte...
Iemand een idee toevallig? Vond het eigenlijk erg mooi....ook zeer interessant trouwens.
nee.. 4 letterig geloof ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:47 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Maori?
Deze quote komt uit de film "Fear and loathing in Las Vegas"quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:31 schreef ParanoidEv het volgende:
Ben er een beetje uit. Tis het nog niet helemaal, ik moet iets anders doen met dat ding in het midden, maar ik ben zelf niet echt een tekenaar. Ach, tijd zat om na te denken, ik heb voorlopig toch nog geen geld
[afbeelding]
Weet ik. Beetje resourcen voor je iets zet kan nl geen kwaad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:01 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Deze quote komt uit de film "Fear and loathing in Las Vegas"
Erg leukquote:Op maandag 4 oktober 2004 00:10 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ook leuk?
[afbeelding]
Groenten
Waarom moet de kleur bijgewerkt worden dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:52 schreef Tessje het volgende:
Bij deze.. Ik heb al een gekko op mijn linkerbovenarm.. En nu heb ik zojuist deze laten zetten. Hij moet nog wel helen dus let nog niet op de kleuren... Die worden nog bijgewerkt
[afbeelding]
Voor degene die niet weten wat het voorstelt: Het is het embleempje uit de CD van Almost Happy van K's choice..
Ik vind het rode nog iets te vaal.. Vind je dat zelf niet?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:33 schreef Nuek het volgende:
[..]
Waarom moet de kleur bijgewerkt worden dan?
Ik vind het in zijn geheel niet zo strak gezet. Wat vind je er zelf van?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:35 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik vind het rode nog iets te vaal.. Vind je dat zelf niet?
Nee die heb ik niet als origineel op de Pc.. Don Pedro in Roosendaal heeft hem gezet en heeft er ook een foto van gemaakt.. Ik heb zelf ook nog een foto van tijdens het tattoeren.. Op mijn gsm.. Die mms is misschien wel even zodat ik hem kan uploaden.. Hij ziet er nog een beetje vreemd uit omdat er ook van die uierzalf opzit.. Daarom blinkt het ook zo..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:58 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik vind het in zijn geheel niet zo strak gezet. Wat vind je er zelf van?
Kon de kleur niet gelijk goed rood? Wie heeft em eigenlijk gezet en heb je het origineel misschien niet op de pc staan?
Nou, dan is het toch goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:13 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik vind hem zelf mooi.. Aangezien het voor mij van sentimentele waarde is mede in mijn persoonlijke leven. Wat anderen er van vinden kan mij ook niet zoveel schelen.. ..
Iemand met wie ik kan pratenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:03 schreef Nuek het volgende:
[..]
Nou, dan is het toch goed
Het is ook absoluut een goeie cd.
Niet duidelijk? Ik zie ze helemaal nietquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:18 schreef sabyne het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry foto's zijn niet zo duidelijk.Het is nu een ruim een week geleden dat ie gezet is,nergens geen last meer van alleen word echt niet goed van de jeuk!!!
vind ik wel lang geschat. Mijn ervaring en die van bekenden is ongeveer 1 week voordat de pijn eraf is. En dan meestal nog een paar dagen voor het ophoud met jeuken. Meestal na 3 weken is het rare gevoel er helemaal af en voelt het aan als normale huid.quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:32 schreef Nuek het volgende:
[..]
Niet duidelijk? Ik zie ze helemaal niet
Dat jeuken kan nog wel even aanhouden. Bij mij duurt het meestal zo'n 3 wk voordat het jeuken stopt (ligt ook wel een beeje aan de plaats van de tattoo)
Ik schat niet. Ik ga af op mijn eigen ervaringen. Sommige tattoos (de kleinere) hebben helemaal niet gejeukt en andere jeukten zo onwijs dat ik mijn kont er wel af wilde krabben. Volgens mij heeft het te maken met het type huid waar je op werkt en de grootte van de tattoo.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:41 schreef Briefcase het volgende:
[..]
vind ik wel lang geschat. Mijn ervaring en die van bekenden is ongeveer 1 week voordat de pijn eraf is. En dan meestal nog een paar dagen voor het ophoud met jeuken. Meestal na 3 weken is het rare gevoel er helemaal af en voelt het aan als normale huid.
sorry verkeerd gelezen. Natuurlijk is het bij iedereen en op elke plek van je lichaam anders. De inktsoort heeft daar natuurlijk ook een bijdrage aan.quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:05 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik schat niet. Ik ga af op mijn eigen ervaringen. Sommige tattoos (de kleinere) hebben helemaal niet gejeukt en andere jeukten zo onwijs dat ik mijn kont er wel af wilde krabben. Volgens mij heeft het te maken met het type huid waar je op werkt en de grootte van de tattoo.
Ja sorry,snap ook niet waarom ze het niet doen.Het is een tattoo op mijn voet/enkel en vooral aan de zijkant van m'n hiel jeukt het als een gek.Zou soms in staat zijn alles eraf te krabbenquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:32 schreef Nuek het volgende:
[..]
Niet duidelijk? Ik zie ze helemaal niet
Dat jeuken kan nog wel even aanhouden. Bij mij duurt het meestal zo'n 3 wk voordat het jeuken stopt (ligt ook wel een beeje aan de plaats van de tattoo)
Omdat je niet kunt linken vanaf msn-groups (plus dat het belabberd irritant is dat ik nu voor elke foto het verzoek krijg om in te loggen..). Kunt beter iets gebruiken als photobucket.comquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:43 schreef sabyne het volgende:
[..]
Ja sorry,snap ook niet waarom ze het niet doen.
Hoe kun je zo kortzichtig zijnquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:05 schreef EmmYKuHh het volgende:
Hoe kun je jezelf toch zo verneuken..
Zei de vrouw, die zich bij de V&D liet 'piercen'.quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:05 schreef EmmYKuHh het volgende:
Hoe kun je jezelf toch zo verneuken..
quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:56 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Zei de vrouw, die zich bij de V&D liet 'piercen'.
Schattigquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:18 schreef sabyne het volgende:
[afbeelding]
Sorry foto's zijn niet zo duidelijk.Het is nu een ruim een week geleden dat ie gezet is,nergens geen last meer van alleen word echt niet goed van de jeuk!!!
Dan had je vanuit Dinteloord beter naar Breda kunnen gaan, maar goed...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:13 schreef Tessje het volgende:
Don Pedro in Roosendaal heeft hem gezet
Zijn de cirkels in het origineel ook niet rond dan?quote:Hij was verder heel lastig om te tekenen.. Maar als je in het tekstboekje kijkt zul je zien dat hij eigenlijk gewoon overeenkomt...
Gelukkig maar...quote:Ik ben er blij mee en zeker trots.op...
Dat snap ik niet, het moet helemaal niet moeilijk zijn om ineens de juiste kleur te maken hoor!quote:Het rode laat ik zien als het genezen is en dan vraag ik meteen of hij hem egaal rood kan maken..
!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:48 schreef Sauruzin het volgende:
Dit word waarschijnlijk m'n volgende.
afbeelding
als die hond eerst helemaal wit was dan zijn ze echt goed.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:58 schreef Nuek het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!
Dat is nou een typisch perfect werk dat schreeuwt om door Kunst med Puls gezet te worden!
http://www.kunstmedpuls.no/
heel mooi maar lijkt me erg pijnlijk boven op je voet tatoerenquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:18 schreef sabyne het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn vriendin en ik moeten altijd hartelijk lachen om de reacties die we krijgen. Zo liepen we over Parc Hilaria (soort kermis), allebei met 2 sleeves. Als je dan ziet hoe mensen elkaar aanstotenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:07 schreef Puckzzz het volgende:
Wat ik wel hinderlijk vind is, dat wanneer je dus in de zomer gewoon met een shirtje loopt (als vrouw zijnde) en je tattoos komen er onderuit dat er toch nog steeds 'raar' op word gereageerd. Het is bijna 2005 mensen!! Come on!!
Als jij die dame bent die op de foto's staat op http://www.wickymusic.nl, dan kan ik niet anders zeggen dat het er heel mooi uitziet...jij en je tattoo's......quote:Op woensdag 27 oktober 2004 08:32 schreef exile0000 het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik moeten altijd hartelijk lachen om de reacties die we krijgen. Zo liepen we over Parc Hilaria (soort kermis), allebei met 2 sleeves. Als je dan ziet hoe mensen elkaar aanstoten![]()
Ook een geniale opmerking van een puber tegen zijn vriend in het cafe: "Kijk haar dan! Nee, niet haar hoofd!"![]()
lijkt me niet als er man in zijn profiel staat héquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:25 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Als jij die dame bent die op de foto's staat op http://www.wickymusic.nl, dan kan ik niet anders zeggen dat het er heel mooi uitziet...jij en je tattoo's......
euh...ok...scherp zeg...(tis nog vroeg hoor).....laat ik het anders zeggen dan...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:27 schreef Thermo het volgende:
[..]
lijkt me niet als er man in zijn profiel staat hé
LOLquote:Op woensdag 27 oktober 2004 08:32 schreef exile0000 het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik moeten altijd hartelijk lachen om de reacties die we krijgen. Zo liepen we over Parc Hilaria (soort kermis), allebei met 2 sleeves. Als je dan ziet hoe mensen elkaar aanstoten![]()
Ook een geniale opmerking van een puber tegen zijn vriend in het cafe: "Kijk haar dan! Nee, niet haar hoofd!"![]()
foto plsquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:29 schreef glossy het volgende:
ik heb net mijn 1ste tatto laten zetten. (heb het tegen niemand gezegt dat ik er 1 ging laten zetten,dus ben beniuwd wat de reacties zijn als ze het zien)
orginele foto heb ik niet van me arm maar tis deze maar dan zonder de blauwe maan en de site die bij het plaatje staat daar heb ik hem vandaan maar heb hem daar niet laten zetten.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:17 schreef Nuek het volgende:
[..]
foto pls
Nooit van gehoord. Helaasquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:19 schreef L3viathan het volgende:
hallo allemaal...
ik weet niet of het hier al een keer gevraagd/gezegd is, maar ik kon het met de search niet zo goed vinden..
ik vroeg me af of iemand weet of tattoo mick in dordrecht een beetje goed is?
Alleen lijnwerk of ook ingekleurd?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:41 schreef L3viathan het volgende:
dit zou hem moeten gaan worden:
[afbeelding]
maar dan groter uiteraard
"insiders" weten wel waar het van is
de bedoeling is alleen lijnwerk. dat vind ik persoonlijk voor deze iets mooier. maar ik ben niet echt een kenner, dit zou mn eerste worden en ik wil graag dat hij goed gezet wordt. maar misschien ben ik wel gewoon een beetje paranoidquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:35 schreef Nuek het volgende:
[..]
Alleen lijnwerk of ook ingekleurd?
WAUW!!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:10 schreef Sann_e het volgende:
Ergens hoop ik dat ik deze ooit durf te laten zetten, want ik vind hem werkelijkwaar prachtig!
misschien niet zo groot als deze, maar iets vergelijkbaars![]()
[afbeelding]
Ik vind het een mooie tattoo. Ben alleen niet zo gecharmeerd van kleur (in dit geval past het wel) en symmetrie. Mijn rugtattoo past wel in dezelfde categorie als deze mevrouw. Ik ben nu halverwegequote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:10 schreef Sann_e het volgende:
Ergens hoop ik dat ik deze ooit durf te laten zetten, want ik vind hem werkelijkwaar prachtig!
[afbeelding]
Moah, vind hem niet mooi eigenlijk. Net een verkapte tribal.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:10 schreef Sann_e het volgende:
[afbeelding]
Dit is wel stukje mooier dan een tribal moet ik zeggen...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:15 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Moah, vind hem niet mooi eigenlijk. Net een verkapte tribal.
Ik vind de tekening al heel mooi! Zelf gedaan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:13 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie tattoo. Ben alleen niet zo gecharmeerd van kleur (in dit geval past het wel) en symmetrie. Mijn rugtattoo past wel in dezelfde categorie als deze mevrouw. Ik ben nu halverwege
Dit is het ontwerp:
http://www.trutje.nl/images/drawings/random/preview1.jpg
Yeps, eigen ontwerpje (al mijn tats)quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind de tekening al heel mooi! Zelf gedaan?
Da's dus mijn meisje. Ik heb ook 2 sleeves (volgende week weer een sessie aan nummer 2, is nog niet af), maar ik houd het bij zwart/grijs/witquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:25 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Als jij die dame bent die op de foto's staat op http://www.wickymusic.nl, dan kan ik niet anders zeggen dat het er heel mooi uitziet...jij en je tattoo's......
Geweldig! Zo mooi, helemaal mijn smaak! Je had er toch ook nog een andere, eerdere tekening ervan? Daar vond ik hem nog mooierquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:13 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie tattoo. Ben alleen niet zo gecharmeerd van kleur (in dit geval past het wel) en symmetrie. Mijn rugtattoo past wel in dezelfde categorie als deze mevrouw. Ik ben nu halverwege
Dit is het ontwerp:
http://www.trutje.nl/images/drawings/random/preview1.jpg
Tnxquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:50 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Geweldig! Zo mooi, helemaal mijn smaak! Je had er toch ook nog een andere, eerdere tekening ervan? Daar vond ik hem nog mooier![]()
Zou ik die kúnnen bedoelen? Heb je hem ooit gepost?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:54 schreef Nuek het volgende:
[..]
Tnx
Ik heb wel een detailtekening maar geen andere.
Yepsquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:12 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Zou ik die kúnnen bedoelen? Heb je hem ooit gepost?
WOW! Wat jammer dat die zo ver weg zitten zeg, het is echt práchtigquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:58 schreef Nuek het volgende:
http://www.kunstmedpuls.no/
Zienquote:Op donderdag 4 november 2004 21:45 schreef Nuek het volgende:
Zojuist mijn derde sessie voor mijn rug gehad. Schiet dus al aardig op
Misschienquote:Op zaterdag 6 november 2004 09:11 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Zien![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:41 schreef glossy het volgende:
ik moet vande week weer ff de tatto studio bellen want dan is het 2 weken geleden dat hij is gezet en hij wil hem dan bekijken en de midden ring word nog een keer gedaan,omdat het opzet zei hij kan je het moeilijk mooi rond krijgen in 1x,dus ff langs van de week.
Wat voor soort tattoo heb je dan in gedachten??quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:40 schreef Thermo het volgende:
Mijn ideeën beginnen vorm te krijgen !
Ik ben alleen bang dat hij veel te groot wordt , maar alleen op die manier vind ik hem eigenlijk mooi....
* schatje gaat er goed over nadenken.
dan kan hij eerst de ronding doen want hij werkte van buiten naar binnen.en het is nu alleen de middelste cirkel dus dan kan je hem wel in mooi rond krijgen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:07 schreef Nuek het volgende:
[..]
en dan zet het toch weer op en dan kan ie het weer moeilijk rond krijgen?
Snap ik niet. Tattoeert hij uit de losse hand ofzo?quote:Op zondag 7 november 2004 10:18 schreef glossy het volgende:
[..]
dan kan hij eerst de ronding doen want hij werkte van buiten naar binnen.en het is nu alleen de middelste cirkel dus dan kan je hem wel in mooi rond krijgen.
om dat hij van buiten naar binnen tatoeeerd zet het op en als hij dan bij de ring is dan is het zo opgezet dat hij niet geheel rond werd zei hij,ik zelf zie het niet zo,vind hem aardig rond,maar hij wil zo ie zo iedereen die hij tatoeerd na 2 weken terug zien voor na controle (vind ik wel goede service)quote:Op zondag 7 november 2004 11:13 schreef Nuek het volgende:
[..]
Snap ik niet. Tattoeert hij uit de losse hand ofzo?
Ik snap er geen hout van, zowel taaltechnisch als tattoo-technischquote:Op zondag 7 november 2004 15:56 schreef glossy het volgende:
[..]
om dat hij van buiten naar binnen tatoeeerd zet het op en als hij dan bij de ring is dan is het zo opgezet dat hij niet geheel rond werd zei hij,
Het zet niet op omdat hij van buiten naar binnen werkt. Het zwelt zowieso op aangezien je de huid aan het 'beschadigen' bent. Hij is toch begonnen met de outlines? Bij vet veel lijnwerk kan ik me nog voorstellen wat je enigszins bedoelt maar bij jouw plaatje snap ik niet waarom het niet in 1x goed kan zijn.quote:Op zondag 7 november 2004 15:56 schreef glossy het volgende:
[..]
om dat hij van buiten naar binnen tatoeeerd zet het op en als hij dan bij de ring is dan is het zo opgezet dat hij niet geheel rond werd zei hij,ik zelf zie het niet zo,vind hem aardig rond,maar hij wil zo ie zo iedereen die hij tatoeerd na 2 weken terug zien voor na controle (vind ik wel goede service)
het is nou eenmaal zo.quote:Op zondag 7 november 2004 17:16 schreef Nuek het volgende:
[..]
Het zet niet op omdat hij van buiten naar binnen werkt. Het zwelt zowieso op aangezien je de huid aan het 'beschadigen' bent. Hij is toch begonnen met de outlines? Bij vet veel lijnwerk kan ik me nog voorstellen wat je enigszins bedoelt maar bij jouw plaatje snap ik niet waarom het niet in 1x goed kan zijn.
Na 2 weken al een nacontrole gaan houden is best wel heel erg snel. Bij mij is het dan nog niet ingedaald bv. Ik zou dan eerder denken aan een week of 6 maar goed...
Oh ok.. nou hier dan heel effe tijdelijk tot je het gezien hebt. Zo ver zijn we nu danquote:Op zondag 7 november 2004 16:19 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik snap er geen hout van, zowel taaltechnisch als tattoo-technisch
En Nuek; je MOET hem laten zien, nu, straks, als hij klaar is, I don't care, ik ben verliefd![]()
![]()
HEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! nou heb ik niets gezien!quote:Op zondag 7 november 2004 18:26 schreef Nuek het volgende:
weer weggehaald
gemistquote:Op zondag 7 november 2004 18:26 schreef Nuek het volgende:
[..]
Oh ok.. nou hier dan heel effe tijdelijk tot je het gezien hebt. Zo ver zijn we nu danmet rechts het nieuwe gedeelte. Nu dus alleen de blaadjes en takjes en knopjes nog.
weer weggehaald
Hij is op papier zelfs al bijna klaar...quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat voor soort tattoo heb je dan in gedachten??
Foto?quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:11 schreef L3viathan het volgende:
zo.. die van mij is net vers gezet bij tattoo mick ...
Niet mijn stijl maar ik ben wel erg benieuwd hoe ie is gezetquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:33 schreef L3viathan het volgende:
ja vanavond waarschijnlijk
tis dat dingetje geworden wat ik eerder al postte
ben dr erg blij mee
vaselinequote:Op vrijdag 12 november 2004 13:56 schreef L3viathan het volgende:
okee
wat voor smeersel kan ik er eigenlijk het best op smeren?
Ik heb een tubetje speciaal spul meegekregen nadat ie gezet was, maar daar was ik dus allergisch voor. Calendulan zalf werkte bij mij prima, doet ook nie zo snel kwaad aangzien het homeopatisch is.quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:56 schreef L3viathan het volgende:
okee
Uierzalf is beter. Die van Bogena is zelfs heel goed, ontsmet en er zitten allerlei stoffen in die de huid snel laten herstellen. 3x per dag een heel klein likje is voldoende mits het al eerder droog aanvoelt. Niet teveel er op strijken want dat sluit de huid af (wat bij mij allergie veroorzaakt).quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
vaseline
Je zou gelijk tea tree balsem kunnen proberen (niet de druppels, echt creme of zalf). Het is niet zo vet als uierzalf dus misschien wat vaker smeren. Het is wel ontsmettend en dat is altijd goedquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:58 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik heb een tubetje speciaal spul meegekregen nadat ie gezet was, maar daar was ik dus allergisch voor. Calendulan zalf werkte bij mij prima, doet ook nie zo snel kwaad aangzien het homeopatisch is.
Ik was waarschijnlijk ook allergisch voor dat spul wat ze er vlak na het zetten opsmeerden. Ik weet niet of dit precies hetzelfde was, maar weet iemand een alternatief daarvoor? Is callendulanzalf dan ook geschikt, en zal ik die dan maar meenemen als ik de volgende laat zetten? Ik zou het ook daar kunnen vragen maar ik heb de tijd niet meer om te gaan voor de 20e en dan laat ik hem al zetten
uienzalg zonder parfum,en een paar keer perdag wassen met unicura zeepquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:56 schreef L3viathan het volgende:
okee
Oke ik zal die zalf eens gaan aanschaffen dat dit weekend en meenemenquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:23 schreef Nuek het volgende:
[..]
Je zou gelijk tea tree balsem kunnen proberen (niet de druppels, echt creme of zalf). Het is niet zo vet als uierzalf dus misschien wat vaker smeren. Het is wel ontsmettend en dat is altijd goedEr zijn wel speciale artikelen voor te verkrijgen, misschien heeft je tattoeerder er wat. Meestal krijgen zij wel samples toegestuurd dus gewoon vragen
Ikzelf gebruik na een aantal dagen ook vitamine E creme. Werkt ook uitstekend maar wederom niet zo vet als andere zalven en het ontsmet niet. Wat vaker smeren dus
Misschien smeer je er alleen maar te veel op (waar menigeen de neiging toe heeft) zodat de huid niet meer kan ademen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:10 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Oke ik zal die zalf eens gaan aanschaffen dat dit weekend en meenemenIk denk dat ik daar wel tegen kan, want waar ik allergisch voor ben zit vaak in vet spul zoals Labello en Purol.
Nee dat was het niet, ik krijg echt uitslag als ik het er op smeer en mijn huid regeert er nogal klote op, krijg een beetje blaasjes ook, gebeurde ook bij dat spul van de tattoo-boer.quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:16 schreef Nuek het volgende:
[..]
Misschien smeer je er alleen maar te veel op (waar menigeen de neiging toe heeft) zodat de huid niet meer kan ademen.
Ja blaasjes dat is het! Dat krijg ik dus ook en dat jeukt als de tyf.quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:21 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nee dat was het niet, ik krijg echt uitslag als ik het er op smeer en mijn huid regeert er nogal klote op, krijg een beetje blaasjes ook, gebeurde ook bij dat spul van de tattoo-boer.
Maar dat geeft niet want ik gebruik het niet meer en heb spul van de dokter voor als er iets schraal wordt
quote:Op woensdag 17 november 2004 23:30 schreef Tigress het volgende:
Lieve mensen op Fok,
Ik wil al jaren een tatoeage in de omgeving van mijn heupbot, maar ik heb gehoord dat als je zwanger wordt, je huid heel erg uitrekt en dat daardoor je tattoo heel erg lelijk wordt... Wie heeft hier ervaring mee?
Liefs
Ik heb er geen persoonlijke ervaring mee maar heb wel tattoos gezien die behoorlijk uitgerekt zijn en niet meer in oorspronkelijke staat terug gebrecht konden worden. Die werden allemaal gecovered door iets anders. Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan waar je precies dikker wordt als je zwanger raakt. In de lies en op de buik is dat uiteraard logisch maar op de onderrug en heup zou je ook aan kunnen komen hoewel dat niet bij iedereen zo is.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:04 schreef Brennie het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Op woensdag 17 november 2004 23:30 schreef Tigress het volgende:
Lieve mensen op Fok,
Ik wil al jaren een tatoeage in de omgeving van mijn heupbot, maar ik heb gehoord dat als je zwanger wordt, je huid heel erg uitrekt en dat daardoor je tattoo heel erg lelijk wordt... Wie heeft hier ervaring mee?
Liefs
Ik heb op mijn onderbuik twee draken die er na twee zwangerschappen tegenwoordig uitzien als twee beaglesquote:Op donderdag 18 november 2004 00:04 schreef Brennie het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Gehehequote:Op donderdag 18 november 2004 09:07 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik heb op mijn onderbuik twee draken die er na twee zwangerschappen tegenwoordig uitzien als twee beagles
Ze zijn ook flink in grootte toegenomen. Ach, zo heb ik tenminste echt waar voor mijn geld
Cool, wat gaat het worden!quote:Op donderdag 18 november 2004 12:43 schreef ParanoidEv het volgende:
Nog 2 daagjes tot mijn volgendeKan niet wachten
Wat gaat het worden?quote:Op donderdag 18 november 2004 12:43 schreef ParanoidEv het volgende:
Nog 2 daagjes tot mijn volgendeKan niet wachten
Staat al een beetje in het topic, maar ik plaats wel een foto als ie er staatquote:Op donderdag 18 november 2004 16:06 schreef Plunderbunny het volgende:
[..]
Cool, wat gaat het worden!
na-aper!quote:Op donderdag 18 november 2004 16:10 schreef Nuek het volgende:
[..]
Wat gaat het worden?
Ik had niet g e r e f r e s h e d !quote:Op donderdag 18 november 2004 16:11 schreef Plunderbunny het volgende:
[..]
na-aper!![]()
Stoer! Ik heb een piraten-manie en dit is wel heel erg "piraty"!quote:Op donderdag 18 november 2004 16:13 schreef ParanoidEv het volgende:
[afbeelding]
Alleen dan wat opgeknapter en wat meer schaduw.
nou het is je vergeven hoor. Omdat je zo'n leuke teckel hebtquote:Op donderdag 18 november 2004 16:14 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik had niet g e r e f r e s h e d !
Komt nog wel als het wat minder rood is. Ik kan er zelf ook amper bij met insmeren dus foto maken gaat nu ook niet echtquote:Op maandag 22 november 2004 11:44 schreef coolbabe het volgende:
foto!
Ben heel benieuwd in welke stijl je verder gaat. Ik schat dat je voor de oldskool gaat <3quote:Op maandag 22 november 2004 21:14 schreef ParanoidEv het volgende:
Of vandaag, terwijl ik in een vreemd standje met de zelfontspanner wat probeer.
Hij is nogal heel wat aangepast zoals u kunt zien. Toch maar wat meer voor een evil losse look gegaan![]()
Zelf vind ik het wat jammer dat hij wat breder is uitgevallen, maar verder ben ik er wel tevreden over. En hier staat mijn rug echt helemaal strak overigens dus brder dan dit ka nie niet. Bij de volgende bijwerkbeurt het schopje strak laten trekken (hij hoorde echt zo, maar achteraf heb ik toch liever een strakkere look van dat tekentje. Bovendien is het dobbelsteenje heel cute en die schop dan weer niet, da's raar).
Dat bovenste staat overigens wel goed hoor, maar hij staat op mijn rug en omdat ik in een vreemde positie zat zie je dat op de foto dus scheef staan.
We gaan door voor de hele backpiece(Daarom staat deze ook in het midden
)
[afbeelding]
Er zou wel eens een oldschooldingetje kunnen komen maar ik denk niet erg veel, want zo erg trekt dat me niet eensquote:Op maandag 22 november 2004 23:19 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd in welke stijl je verder gaat. Ik schat dat je voor de oldskool gaat <3
Zelfde die mijn vorige gezet heeftquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:16 schreef baantie het volgende:
Wie heeft dat gezet?
En nda nog 1, en dan ook nog maar 1, en dan kan die andere ook nog wel...quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:57 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ik ga morgen eentje laten zetten
gggd.amsterdam.nlquote:Op woensdag 15 december 2004 21:07 schreef roxny het volgende:
Een vriend van me wil een tatoo laten zetten, maar heeft daar nog geen ervaring mee.
Zijn er b.v. nog bepaalde dingen waar je op moet letten bij tatoo zaken (vergunningen).
Of waar je meer informatie zou kunnen vinden. En wat ong de prijzen zijn van een tatto van 6 bij 6 cm?
alvast bedankt![]()
Mist het middelste streepje niet een stukje?quote:Op zondag 28 november 2004 20:59 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Hier detail foto van toen ie net gezet was
http://home.tiscali.nl/zapke/woei/tatdet.jpg
Sorry, maar van deze foto kan ik het niet zien (en lijkt het zelfs het tegenovergestelde)quote:Op donderdag 16 december 2004 01:12 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
mijne is nu wel mooi geheeld vind 'k![]()
[afbeelding]
Mja webcamfotoquote:Op donderdag 16 december 2004 23:09 schreef Nuek het volgende:
[..]
Sorry, maar van deze foto kan ik het niet zien (en lijkt het zelfs het tegenovergestelde)
ik kon na het tatoeren ,en naar huis ging gelijk de folie er afhalen en gelijk onder de douch stappen ,zo werdmij het vermeld en dan uiezalf er op smerenquote:Op zaterdag 18 december 2004 00:20 schreef Nuek het volgende:
Folie minstens 4 uur laten zitten en dan de tattoo schoonwassen
http://tattoo.pagina.nl/ misschien vind je daar wat wat je zoektquote:Op zondag 19 december 2004 19:24 schreef Enyalius het volgende:
ik wil een tattoo op mijn linkerschouder. zat te denken aan een Tribal Draak, maar ben nog steeds zoekende naar een mooi uitziende tattoo
Ga gezellig een keer naar een lokale tattooboer die goed bekend staat en bekijk boekjes en doe je voorstel, ze kunnen je vast wel helpen en evt tekenen. Dan zie je ook gelijk of de zaak je bevalt etc.quote:Op zondag 19 december 2004 19:24 schreef Enyalius het volgende:
ik wil een tattoo op mijn linkerschouder. zat te denken aan een Tribal Draak, maar ben nog steeds zoekende naar een mooi uitziende tattoo
Geen idee, bij de mijne krijg je het altijd mee. Maar als je hem laat zetten als de winkels open zijn kan je achteraf altijd nog om een potje zalf bij de Kruitvat. Ik heb zelf vaag 100% natuurijk spul van een natuurwinkelquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:50 schreef koston het volgende:
Dank je, hier heb ik wat aan
Nog een vraagje, krijg ik dat mee van de tattooshop of doe ik er slim aan om zelf ff een potje te halen
best wel sjieke tattooquote:Op woensdag 22 december 2004 22:34 schreef koston het volgende:
Hier vast een vage foto, is met m'n telefoon gemaakt dus stelt niet veel voor. Ik probeer van de week wel wat betere kwaliteit foto's te posten
[afbeelding]
Deze is idd bij Fu gezet, door Jan (dacht ik) erg relaxte vent. En bij Paul kom ik ook geregeld, erg relaxte zaak en erg relaxte schoenenquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:55 schreef exile0000 het volgende:
Ik zie dat je uit Aarle-Rixtel komt? Ben je naar Fu Tattoo (Helmond) gegaan voor deze?
Darko (heeft ook ooit bij Fu gezeten, nu bij Bunker in Breda) heeft me nog een keer getattoeerd in Paul's Boutique (BMX shop) in Aarle-Rixtel!
Ik zocht eigenlijk een site waarop verschillende Japanse tatoeages uitgelegd worden, maar die heb ik al gevondenquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:07 schreef Nuek het volgende:
koston: www.tattoodesign.nl wellicht? Wat wil je erover weten precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |