En nda nog 1, en dan ook nog maar 1, en dan kan die andere ook nog wel...quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:57 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ik ga morgen eentje laten zetten
gggd.amsterdam.nlquote:Op woensdag 15 december 2004 21:07 schreef roxny het volgende:
Een vriend van me wil een tatoo laten zetten, maar heeft daar nog geen ervaring mee.
Zijn er b.v. nog bepaalde dingen waar je op moet letten bij tatoo zaken (vergunningen).
Of waar je meer informatie zou kunnen vinden. En wat ong de prijzen zijn van een tatto van 6 bij 6 cm?
alvast bedankt![]()
Mist het middelste streepje niet een stukje?quote:Op zondag 28 november 2004 20:59 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Hier detail foto van toen ie net gezet was
http://home.tiscali.nl/zapke/woei/tatdet.jpg
Sorry, maar van deze foto kan ik het niet zien (en lijkt het zelfs het tegenovergestelde)quote:Op donderdag 16 december 2004 01:12 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
mijne is nu wel mooi geheeld vind 'k![]()
[afbeelding]
Mja webcamfotoquote:Op donderdag 16 december 2004 23:09 schreef Nuek het volgende:
[..]
Sorry, maar van deze foto kan ik het niet zien (en lijkt het zelfs het tegenovergestelde)
ik kon na het tatoeren ,en naar huis ging gelijk de folie er afhalen en gelijk onder de douch stappen ,zo werdmij het vermeld en dan uiezalf er op smerenquote:Op zaterdag 18 december 2004 00:20 schreef Nuek het volgende:
Folie minstens 4 uur laten zitten en dan de tattoo schoonwassen
http://tattoo.pagina.nl/ misschien vind je daar wat wat je zoektquote:Op zondag 19 december 2004 19:24 schreef Enyalius het volgende:
ik wil een tattoo op mijn linkerschouder. zat te denken aan een Tribal Draak, maar ben nog steeds zoekende naar een mooi uitziende tattoo
Ga gezellig een keer naar een lokale tattooboer die goed bekend staat en bekijk boekjes en doe je voorstel, ze kunnen je vast wel helpen en evt tekenen. Dan zie je ook gelijk of de zaak je bevalt etc.quote:Op zondag 19 december 2004 19:24 schreef Enyalius het volgende:
ik wil een tattoo op mijn linkerschouder. zat te denken aan een Tribal Draak, maar ben nog steeds zoekende naar een mooi uitziende tattoo
Geen idee, bij de mijne krijg je het altijd mee. Maar als je hem laat zetten als de winkels open zijn kan je achteraf altijd nog om een potje zalf bij de Kruitvat. Ik heb zelf vaag 100% natuurijk spul van een natuurwinkelquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:50 schreef koston het volgende:
Dank je, hier heb ik wat aan
Nog een vraagje, krijg ik dat mee van de tattooshop of doe ik er slim aan om zelf ff een potje te halen
best wel sjieke tattooquote:Op woensdag 22 december 2004 22:34 schreef koston het volgende:
Hier vast een vage foto, is met m'n telefoon gemaakt dus stelt niet veel voor. Ik probeer van de week wel wat betere kwaliteit foto's te posten
[afbeelding]
Deze is idd bij Fu gezet, door Jan (dacht ik) erg relaxte vent. En bij Paul kom ik ook geregeld, erg relaxte zaak en erg relaxte schoenenquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:55 schreef exile0000 het volgende:
Ik zie dat je uit Aarle-Rixtel komt? Ben je naar Fu Tattoo (Helmond) gegaan voor deze?
Darko (heeft ook ooit bij Fu gezeten, nu bij Bunker in Breda) heeft me nog een keer getattoeerd in Paul's Boutique (BMX shop) in Aarle-Rixtel!
Ik zocht eigenlijk een site waarop verschillende Japanse tatoeages uitgelegd worden, maar die heb ik al gevondenquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:07 schreef Nuek het volgende:
koston: www.tattoodesign.nl wellicht? Wat wil je erover weten precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |