Dodgy - Good enoughquote:partyyboyy - maandag 23 augustus 2004 @ 00:55
hoe heet dat liedje op het laatst van Studio sport van de olypische spelen als ze een samenvatting laten zien van die dag! Het is altijd hetzelfde nummer en komt altijd op het laatst!
Tja, dat ligt eraan wie er gewonnen heeft!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:23 schreef reinier1985 het volgende:
Wie weet hoe de muziek heet die tijdens de medaille ceremonie gespeeld wordt bij de Olympische Spelen? ? ? ?![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:26 schreef zlapelooz het volgende:
[..]
Tja, dat ligt eraan wie er gewonnen heeft!![]()
Ana Johnson - we arequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:15 schreef PteV het volgende:
Hm...misschien is de vraag al eerder gesteld, if so forgive me.
Hoe heet de soundtrack van spiderman 2, zag hem paar dagen terug langsschieten op mtv maar heb niet op de titel e.d gelet, iemand een idee?
dankjequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:18 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ana Johnson - we are
Tiesto - olympic games 2004 anthemquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 02:16 schreef reinier1985 het volgende:
Nee, als de ceremonie begint, komt er een soort van klassiek stuk dat de hele ceremonie klinkt, tot de spelers weer weg gaan. Dus ik bedoel niet het volkslied ofzo![]()
Mare iemand een idee?![]()
New Order - Crystalquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:39 schreef Leatherneck het volgende:
Vraag voor de tranceliefhebbers:
[...]
" I'm a pour man... If you leave me..." "It was summer... Now it's antumn" of zoiets, dat zijn iig twee regels die ik een beetje kan verstaan.![]()
Goede omschrijving, dat kunnen duizend nummers zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:46 schreef Valar het volgende:
ik zoek een nummer van een franse artiest. Het is volgens mij opgenomen op een of ander festival want je hoort het hele publiek meezingen...
wie weet wat ik bedoel![]()
bvd.
1000 nummers maar volgens mij is dit wel de goedequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:49 schreef CaAl het volgende:
[..]
Goede omschrijving, dat kunnen duizend nummers zijn![]()
Mijn gokje: in Casser la voix (live versie) van Patrick Bruel zingt het publiek meer dan Patrick. (Al is het niet op een festival maar op een gewoon concert opgenomen.
Gewoon weer een shot in the dark:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:21 schreef Rusher2k het volgende:
Dag fokkers.. ik zoek een soortachtig club nummer met een trompet geluid.. (het nummer werd vaak gedraaid met de KEI week in groningen.. en dan met name Albertus-kroeg)
bvd
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:10 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Gewoon weer een shot in the dark:
US3 - Cantaloop [1993]
Wilde gok: One-T - Music is the onequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:21 schreef Rusher2k het volgende:
Dag fokkers.. ik zoek een soortachtig club nummer met een trompet geluid.. (het nummer werd vaak gedraaid met de KEI week in groningen.. en dan met name Albertus-kroeg)
bvd
think about the way - ice mc.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:28 schreef speedfreaxs het volgende:
Heb alle nummers van Trainspotting kunnen vinden, maar een staat niet op de tracklist: Het nummer start op het moment dat de hoofdpersoon in Londen aankomt, om als makelaar te werken. Het nummer begeleid een aantal beelden van Londen City.
Wie weet mij te vertellen van wie die Eurodance-achtige nummer is?
Yup, je hebt helemaal gelijk, thanksquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:42 schreef bartrid het volgende:
[..]
think about the way - ice mc.
Kijk hier maar eens: http://www.imdb.com/title/tt0117951/soundtrack
Ik gok dan maar op Rune - Calabria...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:21 schreef Rusher2k het volgende:
bvd
thx dat is em!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik gok dan maar op Rune - Calabria...
Nope, dat was em niet...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:56 schreef bartrid het volgende:
niet toevallig the bad touch van de bloodhound gang?
Mr. cab driver misschien?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:57 schreef Jolan het volgende:
Lenny Kravitz heeft een nummer met een nogal duidelijke, bijna overheersende baseline.
Ik zoek de naam van dat nummer.
Ikzelf ben niet zo'n Kravitz kenner, en heb dan ook geen flauw idee hoe het nummer verder gaat.
Het deuntje blijf je het gehele nummer horen.
Ik denk dat je Believe zoekt, zoniet: zie hieronder.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:57 schreef Jolan het volgende:
Lenny Kravitz heeft een nummer met een nogal duidelijke, bijna overheersende baseline.
Ikzelf ben niet zo'n Kravitz kenner, en heb dan ook geen flauw idee hoe het nummer verder gaat.
Kunnen er een paar zijn:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:57 schreef Jolan het volgende:
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:07 schreef Mark het volgende:
Ik blijf bij Mr Cab Driver
via www.ster.nlquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:27 schreef frankz14dude het volgende:
weet iemand hoe het liedje van de reclame swatch heet?
Bryan Adams - She's Only Happy When She's Dancin'quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:14 schreef Tokse het volgende:
Wie helpt me ff, heb de hele tijd een tekst in mijn hoofd, dacht van Brian Adams, maar hij is niet te vinden via Kazaa.
De titel is volgens mij: she's only happy when she's dancing. Ik dacht dat het jaren 80 was.
![]()
Heb je voor degenen die niet gekeken hebben (o.a. mij) wellicht nog aanwijzingen?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:01 schreef thijs121 het volgende:
hallo,
wie heeft net the pretender gezien op veronica?
dat nummer dat werd gespeelt, vooral op het eind.
van wie is dat?
thijs
Tnxquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:36 schreef Berkery het volgende:
[..]
New Order - Crystal
www.ster.nlquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:14 schreef MrAbagnale het volgende:
zoek dat nummer van die nieuwe kpn reclame dat iedereen boos wordt. die nieuwste reclame.
Chiel De Montagne ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:08 schreef BB-King het volgende:
Ja, ik zoek dus een artiest... hij heeft een snor.
Iemand een idee?
hahahaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:08 schreef BB-King het volgende:
Ja, ik zoek dus een artiest... hij heeft een snor.
Iemand een idee?
Loving you - Minnie Ripertonquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:14 schreef MrAbagnale het volgende:
zoek dat nummer van die nieuwe kpn reclame dat iedereen boos wordt. die nieuwste reclame.
Everybody's Got To Learn Sometime - Zucchero Featuring Vanessa Carlton & Haylie Eckerquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:53 schreef fratsman het volgende:
Weet iemand hoe dat nieuwe nummer van Zuchero heet?
"Everybody's got to love somtimes....tadada..."
Iemand een idee?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:04 schreef CaAl het volgende:
[..]
Everybody's Got To Learn Sometime - Zucchero Featuring Vanessa Carlton & Haylie Ecker
Geen dank, het was je "tadada" waardoor ik direct wist wel nummer je bedoeldequote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:08 schreef fratsman het volgende:
[..]
Bedankt!
..en wat een verschrikkelijke cover it is..againquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:04 schreef CaAl het volgende:
[..]
Everybody's Got To Learn Sometime - Zucchero Featuring Vanessa Carlton & Haylie Ecker
Let's built a snowman? Misschien...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:57 schreef seto het volgende:
Ik zoek een klassiek stukje muziek wat ze vaak in films gebruiken.
Het wordt vooral gebruikt als alles onder de sneeuw zit.
Weet iemand wat ik bedoel?
das toch geen klassieke muziek manquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Let's built a snowman? Misschien...
http://www.kilbot.net/writing/snowman.php
Ik hoop niet dat je No Mercy bedoelt..quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:50 schreef Archeodude het volgende:
Er was ergens in de jaren 90 zo'n groep van 3 van die gozers, waarvan 1 met gitaar (die ook alleen maar zong) en 2 achtergrondzangers zeg maar...die t nummer "Missing" coverde van Everything but the Girl, weet iemand hoe deze groep heet? Ben t een beetje kwijt zeg maar...
De Notenkraker-suite oidquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:57 schreef seto het volgende:
Ik zoek een klassiek stukje muziek wat ze vaak in films gebruiken.
Het wordt vooral gebruikt als alles onder de sneeuw zit.
Weet iemand wat ik bedoel?
Denk t wel...een vriend van m zocht t...maar die s nie aangemeld hier... Dus dacht: "nou, help die gozer ff uit de brand door mn reputatie (welke???) op t spel t zetten en het hier ff te vragen".quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je No Mercy bedoelt..
http://members.tripod.com/giuffriatribute/main.htmquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:54 schreef bonke het volgende:
owkeej , iedereen kent spongebob wel
nu is er een aflevering ; "band of geeks " waar op het eind een nummer gezongen word
wie weet van wie het is en hoe het nummer heet
misschien begin is de titel "sweet victorie " en misschien is het nummer van "van halen " maar dat weet ik dus niet zeker :-)
quote:This awesome song was performed by David Eisley on an episode of Sponge Bob Squarepants called "Band Geeks".
tnxx :-)quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:18 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
http://members.tripod.com/giuffriatribute/main.htm
[..]
Nee, beide niet helaasquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:15 schreef ranja het volgende:
Faith no more of Commodores - Easy?
Zeker .. Mark et Claude - Loving you ..quote:
ik zoek een trance achtig nummer, weet er niet veel van, maar het refrein gaat zoiets als:
loooooving you, is more than.....
en verder weet ik t nie meer, haha
iemand die me kan helpen.....???
weet ik niet....maar weet je zeker dat mark et claude - loving you klopt?? kazaa kent m zo niet volgens mij.....of doe ik iets verkeerds??quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:53 schreef Maeslant het volgende:
[..]
Zeker .. Mark et Claude - Loving you ..
Maar nu mijn vraagie ..
In het voorstukje van Dance Department voor dit weekend (28 aug) zit een liedje
Tekst : We don't live and die (zoiets) .. voor de rest weet ik niets.
Hoe heet dat toppertje ?
Ken alleen een hardstyle versie van dat nummer staat op de eerste cd van ID&T presents Lady Dana nummer 13 of 14 als ik me niet vergis.....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:50 schreef Luna1975 het volgende:
Ik ben op zoek naar een remix van Minnie Riperton's 'loving you', een club-versie.
Het is een beetje in de stijl van DJ Boozie Woozie en alleen het refrein van het origineel komt er in voor, in bijna stilte en dan gaat het nummer weer verder.
Hoorde het vaak in een discotheek in Tilburg een aantal jaar terug en ik heb het nooit zelf kunnen vinden.
Wie helpt??
The Streets - Dry your Eyesquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:51 schreef Abonides het volgende:
Er is sinds kort een nummertje waarin een engelse jongen een beetje zijn verhaal zit te vertellen van zijn geliefde... alleen in het refrein zit een beetje muziek.
Het is een gozer met een super engels accent...
Enig idee? Merci!
Ik dacht dat ik m wist. De beat is van Bonita Applebum van A Tribe Called Quest, maar die hebben ze schijnbaar gebruiktquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:48 schreef ZanderZ het volgende:
Zelf zoek ik ook een nummer, namelijk uit de film Me, Myself & Irene. Het gaat om het nummer dat op ongeveer 45 minuten te horen is. Het nummer hoor je op de achtergrond, erg zacht en er wordt doorheen gepraat. Het lijkt hiphop te zijn en de enige tekst die ik kan opmaken is 'Hey' en 'It ain't easy'. (ter verduidelijking een filmpje)
Ik heb al op Google gezocht naar 'hey it ain't easy lyrics' maar niks goeds gevonden
Alvast hartelijk bedankt
The new Prodigy single Girls contains a sample of "Style of the Street" (Broken Glass).quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:58 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
hoe heet het liedje dat in het begin als sample in Girls van the prodigy word gebruikt?
Kan Gunter - Ding ding dongquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:47 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
Ojah ook nog een ander nummer. Kon me bericht niet wijzigen...
Gaat van..
"Ring ding ding.. i want you .... lalalala ofzo"
Dat lalala hoort er natuurlijk niet bij...
Meer weet ik niet.. iemand?
Ik dacht zelf eigelijk dat ie van def ryms was of hoe je het schrijft dat hoorde ik teminste net?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:19 schreef Maeslant het volgende:
[..]
Kan Gunter - Ding ding dong
(Gunter - Ding dong song) -> is dezelfde
.. zijn. Echt een vieze duitser zit erdoor heen.
ken je google??:quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:21 schreef fokaapje het volgende:
ik hoorde hem gister en was verkocht, het wordt gezongen door een dame, ik weet echt niks van dat liedje behalve dat dit erin voorkomt:
"yeah do you want a little bit of my love"..."wait a minute"
grr...weet verder niks...sorry, maar ik wil dit liedje zooo graag hebben, HELP!!!
alvast bedankt!
Het is joss stone dusquote:Joss Stone lyrics - Super Duper Love (Are You Diggin On Me?) Pt. 1
... Yeah I'm diggin on you now baby Yeah do you want a little bit of my love Yeah wait
jaaaa, dat is 'm!!!!quote:[b]google:
saybia nın 2002 tarihli "the second you sleep" albümünden çok dokunaklı bir şarkı.
please tell me
why do birds sing when you're near me?
sing when you're close to me?
they say that i'm a fool
for loving you deeply
loving you secretly...
is van the day after to morrow zo te zien
is die het?
ah, ok, nou dan was het idd dichtbijquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:27 schreef Que-Pasa het volgende:
[..]
jaaaa, dat is 'm!!!!
het nummer wat ik bedoelde heet "day after tommorow"
bedankt ThE_ED
![]()
ja is natuurlijk ook een idee....maar dit werkte dus ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ah, ok, nou dan was het idd dichtbij
Als ik iets wil hebben google ik gewoon altijd op een deel van de songtekst die ik nog wist, werkt echt 8 van de 10 keer ofzo.
heb maar 25 minuten gezocht..quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:23 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ken je google??:
dan typ je precies in wat je weet en dan krijg je dit:
[..]
Het is joss stone dus
als dit is wat je moets hebben heb je dus niet goed gezocht, ik heb gewoon die 1e zin die je gaf ingevuldquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:39 schreef fokaapje het volgende:
[..]
heb maar 25 minuten gezocht..
Heeee toppie Neleos... dat is um!!! Als je een meid had geweest had je een enorme tongzoen van me kunnen krijgen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:58 schreef Neleos het volgende:
[..]
The Streets - Dry your Eyes
California dreaming?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:41 schreef blublub het volgende:
jah misschien superstom maar er is nu een nieuw danceliedje dat een beetje hip begint te worden, en tis een mix van een oud liedje, wat redelijk zoals het oorspronkelijk is gehouden, maar waar dan rond het refrein een dance nummer van wordt gemaakt. ik kan op dit moment helaas er absoluut niet op komen hoe t ook alweer gaat, ik weet dat het vaag is, sorry, zodra ik t me weer kan herinneren zal ik t posten.
alvast bedankt
edit: tis een opbouwend stukje met: "and the sky is gray, all my ... " en tu du du du du du bijzonder vaag ja![]()
Land Of Confusion is het origineel toch?? Van Genesis...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:06 schreef veldmuis het volgende:
Alcazar - This Is The World We Live In
Van wie is het origineel?
of is dat er niet?
Ey dankewel he!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:16 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Land Of Confusion is het origineel toch?? Van Genesis...
jaah!!! van benni benassi. echt super bedankt!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:14 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
California dreaming?
1: Spankox - To The Club....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:36 schreef WarPuppy het volgende:
Ik zoek 2 nummers, die ik echt fulltime in de BioBio op Chersonisoss hoorde (Kreta). Nu d8 ik slim te zijn en die nummers te vragen bij de dj, alleen was ik vergeten dat ik weer eens genoeg op had. Oftewel, die dj heeft het gezegd, en ik ben het weer eens vergeten
Nummer 1: de tekst was "Monday to the club, tuesday to the club, wednesday to the club ....." en ga zo maar verder met al die dagen die een vrouw opnoemde. Het was btw een hardhouse nummer.
Nummer 2: Wie deze weet, is goud waard ! Het is een R&B nummer en de teksten weet ik niet meer. Het belangrijkste is wel dat er in het begin, einde en tussendoor je steeds Chinees/Japas achtige zang hoord. En dan hoor je een negroide vrouw even wat rappen in het engels en dan gaat het japans/chinese refrein weer verder(dat oosterse zang) Enige wat ik weet dat het ongeveer "Ooohhjjaa ohnnjaaa" achtige ging
Truth Hurts - Addictivequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:36 schreef WarPuppy het volgende:
Ik zoek 2 nummers, die ik echt fulltime in de BioBio op Chersonisoss hoorde (Kreta). Nu d8 ik slim te zijn en die nummers te vragen bij de dj, alleen was ik vergeten dat ik weer eens genoeg op had. Oftewel, die dj heeft het gezegd, en ik ben het weer eens vergeten
Nummer 2: Wie deze weet, is goud waard ! Het is een R&B nummer en de teksten weet ik niet meer. Het belangrijkste is wel dat er in het begin, einde en tussendoor je steeds Chinees/Japas achtige zang hoord. En dan hoor je een negroide vrouw even wat rappen in het engels en dan gaat het japans/chinese refrein weer verder(dat oosterse zang) Enige wat ik weet dat het ongeveer "Ooohhjjaa ohnnjaaa" achtige ging
Er is ook een nieuw nummer dat daar een beetje op lijkt. Waarschijnlijk bedoelt hij die.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 05:53 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Truth Hurts - Addictive
The Streets - Dry Your Eyesquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:40 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik zoek een nummer dat bij Ruud de Wild vak gedraaid wordt.
Het is overduidelijk een blanke man/band die een soort van rap doet en in het refrein klinkt steeds iets van " How do u like it..." en iets van " There is more fish in the sea...
Timbaland & Magoo - Indian Flute ??quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:20 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Er is ook een nieuw nummer dat daar een beetje op lijkt. Waarschijnlijk bedoelt hij die.
THATS THE ONE!!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
The Streets - Dry Your Eyes
Thruth Hurts kende ik al, en ook die Timbaland is het nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:20 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Er is ook een nieuw nummer dat daar een beetje op lijkt. Waarschijnlijk bedoelt hij die.
Ik weet welke je bedoelt, op the box of mtv oid komt hij regelmatig voorbij, dus daar maar even kijken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:48 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Thruth Hurts kende ik al, en ook die Timbaland is het niet
Het begint er wel op te lijken, maar toch niet...
Red Box - For Americaquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
All this peace and understanding...
Zo gaat het refreintje van dit liedje. Ik dacht dat het All for America heette, maar dat kan ook even goed niet zo zijn. Van wie is het en wat is de titel?
Van Royal Gigolos.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:37 schreef blublub het volgende:
[..]
jaah!!! van benni benassi. echt super bedankt!
Dat is ook een leuk nummertje, maar die bedoel ik niet....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Guru Josh - Infinity en die is al heel oud.
Vangelis - Dervish D [1977]quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:35 schreef Lone_Gunman het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de naam van artiest&titel van dit nummer is?
Hierzo
Alvast bedankt.
Was dat nu de tune van Chriet's Wondere wereld of van Wubbo's KijkTV?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:34 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Vangelis - Dervish D [1977]
Volgens mij was het tune van de Wondere Wereld...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Was dat nu de tune van Chriet's Wondere wereld of van Wubbo's KijkTV?
Ook gezocht, maar geen idee :Squote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:50 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt, op the box of mtv oid komt hij regelmatig voorbij, dus daar maar even kijken.
1.Salivalquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:36 schreef Miss_User het volgende:
1. Die live-cd van Tool. Kan niet op de titel komen
en 2. ik heb een korte live cd van Pearl Jam (in Atlanta). In het doosje passen meer cd's. Zijn die ooit echt uitgekomen?
Soca Boys - Mueve la colitaquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:43 schreef defpaul het volgende:
Yo net terug uit Tunesie;
Ze draaiden daar de hele tijd een heel relaxt nummer (dance) -> Ik vroeg gelijk naar de naam van het nummer en hij zei: 'la colita'.
Dat was het dus niet, althans ik vind alleen maar latin easy muziek met deze zoekterm.
Verder meen ik me te herinneren dat, hoe fout ook, er ook 'follow the leader' in werd gezongen. Kan iemand helpen? Het was zo'n liedje waarin zo'n typische sample (soort horn) werd gebruikt dat het hele nummer gelijk goed maakt.
Bedanktquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:34 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Vangelis - Dervish D [1977]
WOEST! Toch gevonden, wel onder de naam SBS, is dit dan ook een afkorting van Soca Boys omdat ze niet onder die naam verder wilden ofzo? Of is het toch een andere groep? In ieder geval bedankt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:52 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Soca Boys - Mueve la colita
Praat je nu over p2p? Daar zijn titels en dergelijke afhankelijk van de kennis van de aanbieder, he? Vindt het niet zo'n waardevolle graadmeter. Heb deze namelijk ook onder de naam Soca Boys gevonden... dus tja....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:40 schreef defpaul het volgende:
[..]
WOEST! Toch gevonden, wel onder de naam SBS, is dit dan ook een afkorting van Soca Boys omdat ze niet onder die naam verder wilden ofzo? Of is het toch een andere groep? In ieder geval bedankt.
T-Rio - Choopeta [2004]quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:45 schreef Arjan het volgende:
Ik zag laatst op de Box een rip-off van Las Ketchup (3 spaanse meiden die *wel* mooi zijn).
Ze zingen heel slecht, het nummer is ook slecht, maar ik weet niet hoe het nummer heet. Iemand?
Choopeta dat zongen ze ook ja, dus dat zal hem zijn, thnxquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:12 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
T-Rio - Choopeta [2004]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:42 schreef Timmahz het volgende:
Als ik me niet sterk vergis is het gezongen op de muziek van Holiday Rap.
reel big fish - unityquote:Op zondag 29 augustus 2004 01:29 schreef ook_gek het volgende:
http://hem.bredband.net/b250693/flash/stairjump.swf
Wie weet hoe dat nummer heet wat je op de achtergrond hoord?
Gunter - Teeny Weeny String Bikinquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:38 schreef radiating het volgende:
hallo,
Weet iemand hoe dat liedje heet waar (volgens mij een duitser) de hele tijd " ini wini string bikini " roept?
B.V.D.
Radiating
De nieuwe? Faithless - I want more [2004]quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:04 schreef washandje het volgende:
Hoe heet die (nieuwe?) van faithless met de clip met die dansende kinderen (fantastische clip!)
quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gunter - Teeny Weeny String Bikin
Deze misschien?quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:58 schreef Diwwek het volgende:
In duitsland elke dag op de radio; een nummer met als terugkomende text: We dont live in America
Klonk een beetje Rammstein achtig maar ik kan niks vinden. Iemand?
die vraag wilde ik dus ook stellenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:53 schreef Maeslant het volgende:
[..]
Maar nu mijn vraagie ..
In het voorstukje van Dance Department voor dit weekend (28 aug) zit een liedje
Tekst : We don't live and die (zoiets) .. voor de rest weet ik niets.
Hoe heet dat toppertje ?
Nee, niet echt. Dat is een punknummerquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:23 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik m wist. De beat is van Bonita Applebum van A Tribe Called Quest, maar die hebben ze schijnbaar gebruikt![]()
Hij zal hier wel tussen staan:
http://www.imdb.com/title/tt0183505/soundtrack
Ik gok de 1 na laatste.
Ja, die zijn uitgekomen, wel wat later dan gepland maar ze hebben wel in de winkel gelegen. Ze zijn ook erg goedquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:18 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
1.Salival
2.
Pearl Jam
Dissident: Live in Atlanta (disc 1)
Pearl Jam
Dissident: Live in Atlanta (disc 2)
Pearl Jam
Dissident: Live in Atlanta (disc 3)
The von bondies - C'mon c'monquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:18 schreef E-Bay_Fan het volgende:
Ik zag net bij veronica een voorstukje van de films die ze gaan laten zien in de maand september.
op de achtergrond draaide wel een lekker nummer vond ik.
In het refrein kwam "...come on, come on" steeds voor
en een zin die ik me nog goed kan herinneren is "Will I ever learn, come on come on" of iets dat daar heel erg op lijkt. Kan iemand me helpen met een band naam en songtitel?? alvast bedankt
Topperquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:30 schreef ranja het volgende:
[..]
The von bondies - C'mon c'mon
Dodgy - Good Enoughquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:19 schreef Fun_Lovin_Criminal het volgende:
Het zal vast wel ergens staan op het forum, maar ben nu al een half uur aan t zoeken, dus probeer t nu hier ff.
Wordt vaak gedraait aan het einde van die olympische hoogtepunten uitzending. Vrolijk liedje,
ook bekend maar kom er ff niet op en met google de lyric opzoeken werkt ook nog niet.
refreintje: Well if it's good enough for you, it's goooood enough for me
Anyone?THANX!
Had m toch nog via google gevonden, thanx iigquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:27 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dodgy - Good Enough
Of je kijkt eens in mijn openingspostquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:19 schreef Fun_Lovin_Criminal het volgende:
Het zal vast wel ergens staan op het forum, maar ben nu al een half uur aan t zoeken, dus probeer t nu hier ff.
Wordt vaak gedraait aan het einde van die olympische hoogtepunten uitzending. Vrolijk liedje,
ook bekend maar kom er ff niet op en met google de lyric opzoeken werkt ook nog niet.
refreintje: Well if it's good enough for you, it's goooood enough for me
Anyone?THANX!
----------edit:
Dodgy - Good enough -> Toch nog via google :S
740 Boyz - Shimmy shake [1995]quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:03 schreef Woutertje het volgende:
ok, ik zoek een nummer. het gaat van ....Bring that booty to the ground.....
dat is helaas wel het enige wat ik van het liedje weet.
Niet het nummer van Sarah Mclachlan - Angelquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:19 schreef thijs121 het volgende:
jaah, alleen dat het door een vrouw wordt gezongen. als ik meer wist zou ik er zelf ook wel achter komen. volgens mij komt er ook de tekst, "through the eyes of an angel" invoor.
Misschien The Unforgettable Fire?quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:42 schreef speedfreaxs het volgende:
Net, rond 23.15 ofzo werd er op Arrow Classic een supernummertje van U2 gedraaid, lang intro enzo, echt heel gaaf! Ik ken het nummer, maar weet niet hoe het heet. Kan iemand mij aan de titel helpen?
Thompson twins - Doctor doctor misschien?quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:10 schreef mistermaniac het volgende:
Ik zoek een beetje een oude nummer met de tekst:
"Doctor, Doctor give me some....."
Ik kan er maar niet opkomen.
Robert Palmer - Bad case of loving you?quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:10 schreef mistermaniac het volgende:
Ik zoek een beetje een oude nummer met de tekst:
"Doctor, Doctor give me some....."
Ik kan er maar niet opkomen.
Helaas Ranja...quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:15 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Robert Palmer - Bad case of loving you?
Doctor, doctor, give me the news
I've got a bad case of lovin' you
No pill's gonna cure my ill
I've got a bad case of lovin' you
minnie riperton - loving youquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:14 schreef MrAbagnale het volgende:
Kan niemand mij nou verder helpen??quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:05 schreef Kwootzak het volgende:
Ben benieuwd of iemand mij aan het volgende nummer kan helpen...
Een vrij simpel deuntje met zo'n Sesamstraat-stem erbij.
Het begint met:
Op je plaats,
Strek je armen,
Vuisten maken,
Duimen omhoog,
Schouders op.... enz
Daarna: chi-chi-wa chi-chi-wa chi-chi-wa-wa-wa
Waarna het vorige rijtje weer opnieuw begint. Zo steeds 1 stap verder...
Iemand, enig idee wat ik bedoel en hoe ik het kan vinden??
Hier is een groepje mensen die hem kent. Staan ook e-mail adressen bij mail er is eentje:quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:31 schreef Kwootzak het volgende:
[..]
Kan niemand mij nou verder helpen??![]()
Bedoel je Lasciati tentare van ICT ?quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:35 schreef Riann het volgende:
ik zoek een liedje van een groep volgens zaten er 2 meiden en een jongen in. En het liedje spreek je uit als lacetie tentaren ongeveer. Maar hoe je het precies schrijft weet ik niet en hoe die groep heet weet ik ook niet. Alvast bedankt.
Ja dankjewelquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:33 schreef CaAl het volgende:
[..]
Bedoel je Lasciati tentare van ICT ?
Ik denk dat je R Kelly bedoeld,quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:07 schreef HarigeKerel het volgende:
Okay ik zoek:
Een nummer van een jaar of 6 oud, je ziet/hoort in de clip een rapper waarvan het misschien wel Jay-Z is en je ziet in de woestein twee Italiaanse maffioso.
Iemand?![]()
Het is een moeilijke, ik weet het![]()
Staat aan het eind van het filmpjequote:Op maandag 30 augustus 2004 17:09 schreef Mattt het volgende:
Hoi !
Wie weet waar dit van is
*KLIK KLIK KLIK KLIK *
Achtergrond muziek wordt ook gebruikt HIER
Dit meen je nietquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Staat aan het eind van het filmpje
Natasha Bedingfield - These Wordsquote:je hoort een vrouw zingen en dan als ze een zin afheeft hoor je WOOHOOHHOOWW !
nee nee die niet.... dat is meer echt een top40 liedje.... net zoiets als shapeshifters - lola's theme, junior jack - stupidisco, laurent wolf - calinda... in dit rijtje past het wel....quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:33 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Natasha Bedingfield - These Words
?
(niet echt dance, wel een leuk liedje)
quote:Een nummer wat in Frankrijk vaak gedraaid werd, Radio Skywalk.
Waarschijnlijk dus een Frans nummer.
Enige bekende is "ola ola sheila sheila"
Hey, bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:18 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
1.Salival
2.
Pearl Jam
Dissident: Live in Atlanta (disc 1)
Pearl Jam
Dissident: Live in Atlanta (disc 2)
Pearl Jam
Dissident: Live in Atlanta (disc 3)
Ben op internet tegengekomen dat ze zeker zijn uitgebracht: BOOTLEGS!![]()
Voeg me trouwens even toe op msn... heb iets voor je waar je waarschijnlijk blij mee bent
![]()
Voor de derde keer in dit topic: Good Enough van Dodgy.quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:38 schreef Mobster273 het volgende:
ik zoek dat nummer waarmee studio sportzomer tijdens de OS steeds mee werd afgesloten, met de tekst:"If it's good enough for you, it's good enough for me"
Hoi bedankt voor je reactie, nee dat is hem niet.quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:10 schreef Chielus het volgende:
Ik denk dat je R Kelly bedoeld,
Is het een clip waarin hij op een dame moet passen en als dank daarvoor in de woestijn door een paar foute types het ziekenhuis in wordt geslagen?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:47 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
Ojah ook nog een ander nummer. Kon me bericht niet wijzigen...
Gaat van..
"Ring ding ding.. i want you .... lalalala ofzo"
Dat lalala hoort er natuurlijk niet bij...
Meer weet ik niet.. iemand?
Dat is Travis met Side.quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:38 schreef Mobster273 het volgende:
en een nummer waarin de zanger zingt: "The grass is always greener on the other side"
Kwam mij ook bekend voor, het is een sample van Liberian Girl.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:53 schreef Het_Biertje het volgende:
2pac heeft op z'n album *weet ik veel* een nummer "letter to my unborn child" volgens mij heeft hij deze gecoverd van Michel Jackson. weet iemand welk nummer?
thnx, zoeken we opquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:18 schreef Elysium het volgende:
[..]
Kwam mij ook bekend voor, het is een sample van Liberian Girl.
Ik denk dat je Nina Sky - Move Your Body zoekt........quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zoek: een dancepopnummer, het komt vaak langs op tv bij de reclame voor een verzamel-cd.
Het gaat om 2 donkerharige dames en de enige verstaanbare tekst in dat stukje is Move your body...iemand?
Stuur dan een mailtje: heb een leuke url voor je, maar die mag ik hier niet plaatsen...quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:36 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Hey, bedankt voor de info
Aan msn toevoegen kan ik niet, heb en wil geen msn.
besides, ik mag niets van vreemde mannen aannemen
Aahh.. Move YA body is het...geen wonder dat je het niet kan vinden..maar het is 'em, bedankt!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik denk dat je Nina Sky - Move Your Body zoekt........
Lenny Kravitz met Are You Gonna Go My Wayquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:30 schreef RuuddieBoy het volgende:
http://ruuddieboy.romlan.nl/metallica.mp3
Dit speelt Metallica op de MTV Video Music Awards 2003.
Ik herken het wel, maar heb geen idee van wie het nou is en welk nummer het nou is.
Ik zeg erbij van wie het nou is, omdat de nummers die daarna komen allemaal covers zijn...
Die van Metallica daar op VMA? Jupquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 01:12 schreef Elysium het volgende:
[..]
Lenny Kravitz met Are You Gonna Go My Way
Heb je toevallig hun gehele optreden?
Ah dan weet ik genoegquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 01:36 schreef RuuddieBoy het volgende:
[..]
Die van Metallica daar op VMA? JupeMule pwnage
Maare bedankt, dat is m dus he![]()
Ik denk, ik vraag het nog een keerquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:48 schreef ZanderZ het volgende:
Mijn broertje is op zoek naar de titel van een Drum&Bass nummer, waarin het hele nummer door het volgende stukje te horen is: *klik*
Zelf zoek ik ook een nummer, namelijk uit de film Me, Myself & Irene. Het gaat om het nummer dat op ongeveer 45 minuten te horen is. Het nummer hoor je op de achtergrond, erg zacht en er wordt doorheen gepraat. Het lijkt hiphop te zijn en de enige tekst die ik kan opmaken is 'Hey' en 'It ain't easy'. (ter verduidelijking een filmpje)
Ik heb al op Google gezocht naar 'hey it ain't easy lyrics' maar niks goeds gevonden
Alvast hartelijk bedankt
I can see clearly now van Johnny Nash (staat gewoon op ster.nlquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:58 schreef PAA-053 het volgende:
Hey allemaal,
3) het nummer uit de reclame met Ruud Gullit, dat hij heel veel pech heeft enzo....
Alvast ontzettend bedankt!!!!![]()
iemand al enig idee?quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
En trouwens, in de nieuwe Senseo reclame hoor je een accordeon en dan een beat erdoor, iemand enig idee welk nummer dat is?
http://info.omroep.nl/ster?nav=ljlpHsHCjEtCwDvDJyaBquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:41 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
iemand al enig idee?
Ik hoop voor de STER dat er Johnny Nash staatquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:38 schreef Chielus het volgende:
[..]
I can see clearly now van Johnny Cash (staat gewoon op ster.nl)
culture beat - Mr Vainquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:49 schreef eileenvs het volgende:
Ik ben op zoek naar een vrij oud nummer waarvan het refrein gaat zoals onderstaand;
I know what I want, and I want it now
I want you, cause I'm mister Fame.
Iemand?
FF Googlen (ik weet niet zoveel van metal) levert "What we're all about" opquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:42 schreef Mr. Orange het volgende:
Zoek een nummer van sum 41 waar kerry king een klein stukje in mee speelt
Daar is dit topic toch voor??quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:19 schreef Mark het volgende:
[..]
FF Googlen (ik weet niet zoveel van metal) levert "What we're all about" op
Pointer Sisters - Dare Me of Junior Jack - Stupidiscoquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:26 schreef Flycoo het volgende:
ik zoek het nummer met de tekst baby make you're move step across the line
van wie is het en hoe heet het ookalweer
Oke dank jullie
Live? "Gotta live in shittown"?quote:Op woensdag 1 september 2004 09:39 schreef henkiehenkie het volgende:
Ik zoek een redelijk oud liedje wat iets van zo gaat:
Calee Calee Callee uptown
Callee caleee calee shittown...
scent - up & downquote:Op woensdag 1 september 2004 10:23 schreef Toeps het volgende:
Ik zag net een clip op tv met een blonde zangeres. Het liedje is ook bekend van die Heineken bioscoopreclame van Heineken World Gigs of iets dergelijks. Wie weet de naam van het liedje?
My Name is Nobody van Ennio Morriconequote:Op woensdag 1 september 2004 10:14 schreef djkoelkast het volgende:
ik zoek al heel erg lang dit muziekje:
http://www.xms.nl/fok/muntzmuziek.mp3
werd gebruikt bij de TV Dominee uitzendingen in Waskracht (VPRO, Rob Muntz)
draait ook in Sixflags Holland en heb het eens in een supermarkt gehoord en wel eens op tv
wie oh wie weet welke artiest en titel hierbij horen???
http://www.ster.nlquote:Op woensdag 1 september 2004 19:55 schreef PAA-053 het volgende:
Nog maar een keertje proberen....
Hey,
ik zoek de titels van de nummers uit:
- de nieuwe Fiat Panda reclame
- die reclame van swatch met "touch heaven" enz.
Alvast bedankt!!![]()
P.S. Chielus, eerst ff beter lezen he...voor je commentaar levert...![]()
dat staat op elke bladzijde dit topic minstens 1 keerquote:Op woensdag 1 september 2004 21:07 schreef gabriellevanderwaal het volgende:
wie kan mij vertellen wie het nummer zingt van de KPN reclame
loving you is easy cause your beautiful etc. etc.![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 21:07 schreef gabriellevanderwaal het volgende:
wie kan mij vertellen wie het nummer zingt van de KPN reclame
loving you is easy cause your beautiful etc. etc.![]()
Staat inderdaad op deze paginaquote:Op woensdag 1 september 2004 21:08 schreef ranja het volgende:
dat staat op elke bladzijde dit topic minstens 1 keer
tom tom club - wordy rappinghoodquote:Op woensdag 1 september 2004 22:56 schreef s3m het volgende:
Ik zoek een nummer, met de volgende kreten erin: "arinkinkiee .. arinkinkin".
Dat word "gezongen" met een hoog piepstemmetje. De stijl van het nummer
is een beetje dance-achtig. Het nummer is al een aantal jaar oud.
Wie verlost mij?
Ik denk dat je The Magic Carpet Ride van The Mighty Dub Cats zoektquote:Op woensdag 1 september 2004 22:56 schreef s3m het volgende:
Ik zoek een nummer, met de volgende kreten erin: "arinkinkiee .. arinkinkin".
Dat word "gezongen" met een hoog piepstemmetje. De stijl van het nummer
is een beetje dance-achtig. Het nummer is al een aantal jaar oud.
Wie verlost mij?
Jouw nummers zijn idd ook erg grappig !quote:Op woensdag 1 september 2004 23:10 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
tom tom club - wordy rappinghood
of chicks on speed - wordy rappinghood?
ow nee, zitten een paar andere kreten in..
Dat moet hem volgens mij zijn! (Zoek hem voor een vriend)quote:Op woensdag 1 september 2004 23:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik denk dat je The Magic Carpet Ride van The Mighty Dub Cats zoekt
SL2 - On a ragga tip [1992]quote:Op donderdag 2 september 2004 00:22 schreef DaVinnie het volgende:
Ik zoek een nummer met de tekst (nou ja gegokt):
Ode Ode O whalala de , Ode Ode O whalala de .. hmbade hmbade O whalala de ...
Tis al een ouder nummer... ik zoek het originele nummer. Ik heb een hardcore remix kunnen vinden genaamd raggabum.wav .... mogelijk helpt dit.
Zal dat nog steeds The Von Bondies - C'mon c'mon zijn?quote:Op donderdag 2 september 2004 00:01 schreef Vimana het volgende:
Kzit nou al een tijdje met een nummer in mijn hoofd, maar de enige tekst die ik me nog een beetje kan herinneren is " remember (?) when we were young" of iets in die trant.
Het zit ook in een Yorin commercial voor de films van de maand september.
Het werd tot sinds kort regelmatig op 3fm gedraaid en het is rock, een beetje in de trant van Maroon 5, The Sheer, Franz Ferdinand. Vrij vrolijke rockmuziek.
Ik kan het ook nergens meer op de 3fm site of hitlijsten herkennen.
Idd ... nu herinner ik het me ook gelijk weer ... hartelijk dank .... ik ga hem gelijk downe ...quote:Op donderdag 2 september 2004 00:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
SL2 - On a ragga tip [1992]
Dj Outblast - Unleash the Beastquote:Op woensdag 1 september 2004 17:22 schreef zijle het volgende:
ik zag op the box een vet nummer, beetje hardstyle achtig maar op het einde verneukte het hele beeld zodat ik de aftiteling niet kon lezenIn de clip zag een gozer en een blonde meid op het podium bij een of ander vet hardsyle/trance feest. Ze stonden allebei op verschillende verhogingen te draaien. Ook waren er zwart wit shots waar je die gast in een platenkoffer zag rommelen enzo, en ik zag ook een afkorting van 3 letters beginnend met een U. Weet iemand waar ik het over heb??
Dat is 'm! Dank!quote:Op donderdag 2 september 2004 00:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zal dat nog steeds The Von Bondies - C'mon c'mon zijn?
Die tekst is vooral bekend van Pink Floyd's 'Shine on you Crazy Diamond' , maar dat is niet echt te vergelijken met de bandjes die je noemt.quote:Op donderdag 2 september 2004 00:01 schreef Vimana het volgende:
Kzit nou al een tijdje met een nummer in mijn hoofd, maar de enige tekst die ik me nog een beetje kan herinneren is " remember (?) when we were young" of iets in die trant.
Het zit ook in een Yorin commercial voor de films van de maand september.
Het werd tot sinds kort regelmatig op 3fm gedraaid en het is rock, een beetje in de trant van Maroon 5, The Sheer, Franz Ferdinand. Vrij vrolijke rockmuziek.
Ik kan het ook nergens meer op de 3fm site of hitlijsten herkennen.
moby - bring sally upquote:Op donderdag 2 september 2004 15:08 schreef Neva het volgende:
misschien al eerder gevraagd maar kon het niet weer vinden..
zoek ernstig hard titel en of artiest van een nummer .. ze gebruiken het bij tv zender ( veronica of yorin wete niet pcies meer om nieuwe seizoens dingen te promoten.
gaat een beetje van daddy up daddy down bladiebladiebla ( althans dat versta ik telkens dat daddy up daddy down maar met google krijg ik niets gevonden..
Nou vooruit, omdat je niet op ster.nl zegt te kunnen.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:55 schreef PAA-053 het volgende:
ik zoek de titels van de nummers uit:
- de nieuwe Fiat Panda reclame
- die reclame van swatch met "touch heaven" enz.
dat is em! huldequote:Op donderdag 2 september 2004 08:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Dj Outblast - Unleash the Beast
Armand van Helden - My my my [2004]quote:Op donderdag 2 september 2004 10:07 schreef N3vS het volgende:
Jaaaa, ik ben opzoek naar de titel van een nummer van Armand van Helden, het nummer is afgelopen maand een paar keer langs geweest op ID&T radio, en gisteren of eergisteren ochtend op radio538. Ik heb natuurlijk weer NET niet de titel gevonden.
Wie o Wie helpt mij uit de brand
thenx
Underworld - Born Slippy?quote:Op donderdag 2 september 2004 15:08 schreef Neva het volgende:
misschien al eerder gevraagd maar kon het niet weer vinden..
zoek ernstig hard titel en of artiest van een nummer .. ze gebruiken het bij tv zender ( veronica of yorin wete niet pcies meer om nieuwe seizoens dingen te promoten.
gaat een beetje van daddy up daddy down bladiebladiebla ( althans dat versta ik telkens dat daddy up daddy down maar met google krijg ik niets gevonden..
redman feat. de la soul - oohhquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:54 schreef Mackenzie het volgende:
Wij zijn op zoek naar de titel en artiest van een nummer. We herinneren ons alleen de clip, waarin een stelletje gasten in dierenpakken liepen te breakdancen. Het was dus iets hiphop-achtigs. ???????????
quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:00 schreef Andoire het volgende:
Op net5 komt de hele tijd een reclame voorbij over een nieuw programma "het Blok", verder niet echt boeiend of zo.
Maar op het einde van die reclame komt er eenliedje
voorbij, maar die commentator vent praat er doorheen en zo ( dus de tekst is niet super goed verstaanbaar) en op de site Het Blok ( http://www.sbsonline.nl/m(...)et5programma&pid=299 ) staat ook helemaal niets..
Wie weet hoe dit nummer heet en evt van wie het is?
Vind het nml echt een super liedje..![]()
reply net als in andere topic:quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:27 schreef Andoire het volgende:
uit ander topic
[..]
Inderdaad, Moby - Flower (bring sally up).quote:Op donderdag 2 september 2004 15:50 schreef seto het volgende:
[..]
moby - bring sally up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |