Ik heb 'm inmiddels in goede kwaliteit, ripje van de televisie afquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:50 schreef mistermaniac het volgende:
Ik heb hem nog niet goed geluisterd aangezien ik hem in slechte kwaliteit hebMaar zo te horen klinkt het weer goed, zoals rammstein altijd was, snel, simpel en hard.
Nee, zeker niet. Het haalde de 2e plaats in de Duitse singles chart. Het nummer moet in Nederland (en ook in Engeland) nog uitkomen. Release in Nederland is geloof ik op 30 augustus.quote:Op zondag 22 augustus 2004 03:31 schreef Fixxxer het volgende:
huh is mein teil dan vrijwel geruisloos voorbij gegaan.
Ja in Duitsland wist ik wel maar ik dacht dat ie hier ook al gereleased was. Mooi er is nog hoopquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:51 schreef dVTB het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Het haalde de 2e plaats in de Duitse singles chart. Het nummer moet in Nederland (en ook in Engeland) nog uitkomen. Release in Nederland is geloof ik op 30 augustus.
Blijkbaar is het hun tactiek om na de eerste single zo snel mogelijk de tweede single uit te brengen, om het album te promoten.
ja dat vroeg ik me ook al af. Ik zou ook nog op de site gaan kijken. Ik heb tot nu toe altijd het duurste kaartje gekocht voor concerten, maar had beslist niet altijd de beste plek. Misschien handig om hier een apart topic voor aan te maken?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:06 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met die rangen in Ahoy zit? www.ticketmaster.nl heeft het over rang 1t/m6, maar op het plattegrondje van Ahoy wordt helemaal niet geproken over rangen
Lijkt geen gerucht te zijn, maar werkelijkheid. Een beetje creatief URL-en op de Rammstein-site en je vindt een pagina waar deze tracklisting en releasedatum wordt bevestigd. Gaaf trouwens, een Jam & Spoon remix. Ik ben alvast erg benieuwd.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:11 schreef Feuer_Marius het volgende:
Geruchten gaan dat de release datum in Germany, Zwitzerland, Austria 6 september is.
Tracklist:
01. Amerika
02. Amerika (English Version)
03. Amerika (Digital Hardcore Mix)
04. Amerika (Western-Remix)
05. Amerika (Andy Panthen&Mat Diazâ019s Clubmix)
06. Amerika (electro ghetto remix)
07. Amerika (Jam&Spoon So Kann's Gehen Mix)
08. Mein Herz Brennt Orchesterlied V
de vorige keer in het gelredome was dat ook zo.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie net dat Rammstein op 5 november nog een concert geeft??Dat staat op ticketservice, maar niet op de officiele site
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |