culture beat - Mr Vainquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:49 schreef eileenvs het volgende:
Ik ben op zoek naar een vrij oud nummer waarvan het refrein gaat zoals onderstaand;
I know what I want, and I want it now
I want you, cause I'm mister Fame.
Iemand?
FF Googlen (ik weet niet zoveel van metal) levert "What we're all about" opquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:42 schreef Mr. Orange het volgende:
Zoek een nummer van sum 41 waar kerry king een klein stukje in mee speelt
Daar is dit topic toch voor??quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:19 schreef Mark het volgende:
[..]
FF Googlen (ik weet niet zoveel van metal) levert "What we're all about" op
Pointer Sisters - Dare Me of Junior Jack - Stupidiscoquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:26 schreef Flycoo het volgende:
ik zoek het nummer met de tekst baby make you're move step across the line
van wie is het en hoe heet het ookalweer
Oke dank jullie
Live? "Gotta live in shittown"?quote:Op woensdag 1 september 2004 09:39 schreef henkiehenkie het volgende:
Ik zoek een redelijk oud liedje wat iets van zo gaat:
Calee Calee Callee uptown
Callee caleee calee shittown...
scent - up & downquote:Op woensdag 1 september 2004 10:23 schreef Toeps het volgende:
Ik zag net een clip op tv met een blonde zangeres. Het liedje is ook bekend van die Heineken bioscoopreclame van Heineken World Gigs of iets dergelijks. Wie weet de naam van het liedje?
My Name is Nobody van Ennio Morriconequote:Op woensdag 1 september 2004 10:14 schreef djkoelkast het volgende:
ik zoek al heel erg lang dit muziekje:
http://www.xms.nl/fok/muntzmuziek.mp3
werd gebruikt bij de TV Dominee uitzendingen in Waskracht (VPRO, Rob Muntz)
draait ook in Sixflags Holland en heb het eens in een supermarkt gehoord en wel eens op tv
wie oh wie weet welke artiest en titel hierbij horen???
http://www.ster.nlquote:Op woensdag 1 september 2004 19:55 schreef PAA-053 het volgende:
Nog maar een keertje proberen....
Hey,
ik zoek de titels van de nummers uit:
- de nieuwe Fiat Panda reclame
- die reclame van swatch met "touch heaven" enz.
Alvast bedankt!!![]()
P.S. Chielus, eerst ff beter lezen he...voor je commentaar levert...![]()
dat staat op elke bladzijde dit topic minstens 1 keerquote:Op woensdag 1 september 2004 21:07 schreef gabriellevanderwaal het volgende:
wie kan mij vertellen wie het nummer zingt van de KPN reclame
loving you is easy cause your beautiful etc. etc.![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 21:07 schreef gabriellevanderwaal het volgende:
wie kan mij vertellen wie het nummer zingt van de KPN reclame
loving you is easy cause your beautiful etc. etc.![]()
Staat inderdaad op deze paginaquote:Op woensdag 1 september 2004 21:08 schreef ranja het volgende:
dat staat op elke bladzijde dit topic minstens 1 keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |