Unofficial Clan Serverquote:De 'geschiedenis' van de FOK! AA clan.
Nadat een AA topic werd opgestart en er heel hard over dit "amerikaanse propaganda" spel werd gediscussieerd waren er twee gekken die maar vonden dat er een AA:O clan moest komen, Gieling.com en GotenSSJ (wie kent em niet). Het was allemaal heel schattig en kwam dan ook niet briljant hard van de grond af. Laten we zeggen dat de tijd nog niet rijp was. Da_Koen kwam er ook al wel snel bij, ook datmocht niet baten. Het enige wat gebeurde was dat GotenSSJ nog harder ging schreeuwen dat het allemaal zo gaaf was en dat je maar stom was als je het daar niet mee eens was. Gelukkig kwam patch 1.9 uit, wat leidde tot entree van een aantal bekende namen in de topics, MisterT ging mee discussieren! Met de "clan" gign het al snel fout en Da_Koen en GotenSSJ kregen "out of the blue" ruzie. Anyway, uiteindelijk was het eerste deeltje dicht. Het begon met een post van Darklight (de eerste ooit in een FOK! AA topic!) op 2 juli 2002, en eindigde met onze lieve Goten op woensdag 30 juli 2003. Het had bijna 13 maanden geduurd. Latere deeltjes zouden sneller voorbij blijken te gaan.
Het tweede deeltje begon met een post van Goten, tevens was dit de eerste keer dat er een compliment kwam voor de OP van de AA:O reeks en een trend was gezet. Op dat moment was er dus geen clan, er werd wel wat grappig over gedaan en vooral GotenSSJ probeerde wel heel erg hard, maar zoals vaak bij deze jongen, het mislukte. Van de mensen die toen in het deeltje posten is nu helaas niemand meer aanwezig, afgezien van MisterT die af en toe nog eens langs wipt. Op zondag 24 augustus diende iemand zich aan die we nog wel kennen. Hij noemde zich "Fronsertje" (DragonToad) en diende zich aan met de inhoudsvolle post "Hooah!". Briljant, we zullen em nooit vergeten. Niet lang daarna, kwam ook Da_Ripper naar binnen en op donderdag 18 september onze lieve Roggel met een post over een mogelijke update. Het kon geen toeval zijn, nog dezelfde avond maakte Fillipe zijn eerste stapjes in het topic. Vanaf toen zijn deze AA-coryfeen niet meer weg te denken. Saillant detail is at Fillipe toen vooral aan "die rivier map" verknocht was.
Eitjes melde zich ook en begon hele mooie screenshots te leveren van allerlei patches die uit zouden gaan komen. Ook rattaplan kwam wat vragen en Flip had zijn eerst No label error. GotenSSJ was al niet meer te vinden in het topic en een eventuele clan was alweer vergeten. Toen kwam versie 2.0 uit, welk een werkelijke opleving in het post gedrag zou opleveren. Iedereen melde dat ze em aan het downloaden waren en zelfs GotenSSJ kwam weer opdagen. Er werd al snel veel gezeken over de SF training en het was dan ook erg gezellig in het topic. Het was het einde van het tweede topic, welke eindigde met een verwaande Redboy die liep te zeiken dat Flippie niet eerlijk zijn trainingen had gehaald.
De OP van deel 3 was memorabel. Fillipe had er veel werk in gestopt en wist een mooie verhaal te produceren, begeleidt door veel screenshots en downloadlinks. Dat dit werd gewaardeerd bleek wel uit het post gedrag. Etter en mierenneuker kwamen erbij en men ging samen online spelen! Snel werd het samenspel wat officieler en Fillipe stelde voor om met zijn allen een servertje op te zoeken en daar flink te gaan fraggen (http://forum.fok.nl/topic/422609/2/50#14680550) GotenSSJ verfriste zijn geheugen even en er kwam wat naar boven drijven over een clan. Er werd wat gebrainstormt over een tag en de [FOK!] clan was geboren!
Al snel werd de woensdag aangewezen als officiele AA avond. Er kwamen wat mensen bij, die al snel weer afvielen, o.a. Sherman en Sidewinder. Voor de eerste keer telde Fillipe een topic af en deeltje drie was vol.
Deeltje vier had een snelle start. Chen en Da_koen melde zich als FOK! clanmember en Merson kwam voor het eerst aan in het topic. ZO ging dat een tijdje door, je server posten waar je zat, beetje chitchatten over welk wapen en welke map je het leukst vond, enz. Halverwege het deeltje kwam Beluga voor het eerst in het topic, belovende dat hij een keer kwam fraggen, maar dat hij geen tijd had. Voodoochild, Xrenity en Gelly kwamen niet veel later.
Tot zover de vroege geschiedenis van de FOK! Clan: The beginning zeg maar. Meer volgt.
Auteur: Beluga.
Ik weet wel hoe PB werkt. Doe al langer dan vandaag AA.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:15 schreef mechatronics het volgende:
http://www.punkbuster.com/index.php?page=dl-aa.php
deze site voor PunkBuster, mocht je er nu nog problemen mee hebben, dan is dat wel handig.
wanneer weer eens fraggen?
goed idee, ook gelijk met alle topics erin en titelsquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:14 schreef Fillipe het volgende:
Tvp, ik ga eens een nieuwe op in elkaar flansen deze heb ik tevaak gezien
nieuw bij [FOK]quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:56 schreef Hammerbee het volgende:
![]()
Die had ik ooit eens als keybind.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:52 schreef Dacide het volgende:
RTFM
Liever jij dan ik.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:14 schreef Fillipe het volgende:
Tvp, ik ga eens een nieuwe op in elkaar flansen deze heb ik tevaak gezien
lmao betekent laughin my ass ofquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:33 schreef mechatronics het volgende:
[..]
nieuw bij [FOK]
wat betekend tvp?
en wat betekend imo of imao ?
ja sorry,dat vroeg ik me eens af
![]()
Achterhaalde blijde kuthypes zijn mooi...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:53 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
tvp = terugvindpost![]()
(heel erg achterhaalde blijde kuthype.. )
lmao.. laughing my ass off.. standaard internet taaltje.
----
ontopic: 26 honor ! Hooah! Gaat lekker
imo = In My Opinionquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:13 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
lmao betekent laughin my ass of
imo weet ik ook niet![]()
tvp= terugvindpostquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:13 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
lmao betekent laughin my ass of
imo weet ik ook niet![]()
Of we fraggen helemaal niet meer, en gaan zeiken bij de modjes om een slotjequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:16 schreef mechatronics het volgende:
oh shit ben je er nog?
we moeten echt iets als met zn allen n tracker nemen zoals de aao tracker of de Xfire installeren ofzo
want dit werkt niet helemaal
anders bij deze, dinsdagavond 20.00 fraggen!
Het is zeker de moeite waard, in het begin even wennen maar het is die 700 mb zeker waard.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:34 schreef Skinkie het volgende:
nu is mijn vraag eigenlijk... ik kan het downloaden voor linux... maar hoe leuk is het eigenlijk?
is het de moeite waard om 700+mb's neer te trekken?
En kww? Dat zaten laatst van die Nederlanders mee te morsten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:45 schreef Beluga het volgende:
[..]
[lijst]
B.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 04:38 schreef Beluga het volgende:
Wow, monoloog van MisterT
netjes, maar ik bedoel de goede oude tijd zonder hoge pings en zonder lag op hospital is verdwenen.quote:
Dan moet je op EU servers spelen daar is je ping normaal, maar als je ping 200 is speelt dat gewoon normaal hoor. Ik merk geen verschil met een server met een ping van 200 en een van 70. Met andere spellen wel maar met AA nietquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:51 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
netjes, maar ik bedoel de goede oude tijd zonder hoge pings en zonder lag op hospital is verdwenen.
ik juist met AA en vroeger waren de pings tenminste rond de 50. Ze hebben de servers echt verneukt.quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:29 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Dan moet je op EU servers spelen daar is je ping normaal, maar als je ping 200 is speelt dat gewoon normaal hoor. Ik merk geen verschil met een server met een ping van 200 en een van 70. Met andere spellen wel maar met AA niet
Anders ga je even lekker joint ops spelenquote:Op zondag 22 augustus 2004 16:40 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
ik juist met AA en vroeger waren de pings tenminste rond de 50. Ze hebben de servers echt verneukt.
vreemd, das grafisch even goed als het niet beter is, en je speelt het met meer man op een server. Toch zijn de pings daar veel lager en heb geen lagquote:Op zondag 22 augustus 2004 16:45 schreef Beluga het volgende:
[..]
Anders ga je even lekker joint ops spelen
haha, killskill killquote:Logde net in op Omerta, bleek ik dood te zijn![]()
neequote:Op zondag 22 augustus 2004 16:56 schreef Mister_T het volgende:
Iemand zin in een potje AA?
helemaal mee eensquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:28 schreef mechatronics het volgende:
wordt tijd dat dat internet 2 eens doorgevoerd wordt
Ik weet niet. Maar zelfs het gewone tv. signaal is bij ons glasvezel. Wat is daar primeur aan?quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:28 schreef rattaplan het volgende:
wij krijgen glasvezelkabel internet. De rode draad is al aabgelegd, nu het kastje nog. Gelukkig is dit een primeur en is het normaal voor bedrijven bedoeld.
Heyquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:04 schreef Dacide het volgende:
hey flexie, whattup?
alles goeD?
Die medic training is niet verplicht. Die is niet nodig om te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:10 schreef _Administr8or_ het volgende:
die medical training is klote..
Nice, en wat voor processor ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:16 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Die medic training is niet verplicht. Die is niet nodig om te kunnen spelen.
Hij is alleen voor de die-hards onder ons bedoeld.![]()
En wacht maar totdat je de special forces training gaat doen. Dan is de medic-training nog leuker.
ps.
Ik ben mijn Gf4 ti4200 zat en ga denk ik een Radeon 9800pro kopen. Die hele nieuwe kaarten vind ik wel heel erg duur (400 a 500 pleuro). En de 9800pro is een nog betaalbare 200 euro.
Draait AA weer ietsje beter. (Ik had al 1 gig intern geheugen gekocht)
Een AMD Athlon 3200+.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:30 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nice, en wat voor processor ?
In de herfst en winter komt iedereen weer uit z'n AA dip, en begint iedereen weer massaal te knallen. En zullen de AA topics niet aan te slepen zijn![]()
Even op google zoeken ofzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:10 schreef _Administr8or_ het volgende:
die medical training is klote..
quote:~ Open [adres van de server] en vervolgens een Enter.
quote:C:/ America's Army Operations/ System/ Pb , open het programma en alles wijst voor zich.
Ach waarom, het is een amerikaans spel en iedereen kan wel engels tegenwoordig en had geen zin om een hele nederlandse intro te typen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:39 schreef Dacide het volgende:
waarom die engelse intro?
maak hem gewoon nederlands, als je de tijd ervoor hebt.
Ja klopt foutje, nu doet die het!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:45 schreef ThA_DeViL het volgende:
De door u opgevraagde pagina is niet - of niet meer - beschikbaar. Het is ook mogelijk dat de pagina niet wordt getoond omdat u een verkeerd of niet meer werkend internetadres heeft ingevoerd. Misschien dat de zoekfunctie van Planet, bovenaan de pagina, u verder kan helpen.
Vind het gewoon onzin om er 49 delen neer te zetten, je kan toch via elk 'oudere' topic steeds verder teruggaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:48 schreef Flex82 het volgende:
Waar zijn alle links naar de voorgaande delen? Dus niet alleen 49...
aangezien ons gehele dorp het aangelegd krijgt.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:50 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Ik weet niet. Maar zelfs het gewone tv. signaal is bij ons glasvezel. Wat is daar primeur aan?
Hoezo, doe je ook mee dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:14 schreef mechatronics het volgende:
anders een evt. bridge crossing vol met n00bjes?
Okay, ik zoek wel een bridge servertje uit en zal hem posten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:30 schreef mechatronics het volgende:
jep!, dan wel
edit, nu vat ik hem, allee hé , et is al laat. Ik bedoel dus, een n00bserver opzoeken en daar dan lekker gaan fraggen. al tijden geleden dat ik zo leuk zat te snipen met die m24 of dat kanon m82
quote:OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 3414 MHz with 1023MB RAM
Video: NVIDIA GeForce 6800 GT (6172)
General protection fault!
History: FSortedIndexBuffer::GetContents <- FD3DDynamicIndexBuffer::AddIndices <- FD3DRenderInterface::SetDynamicIndexBuffer <- RenderStaticMesh_Type2 <- RenderStaticMesh <- FDynamicActor::Render <- FDynamicActor::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
mooi, die heb ik al lang moeten missen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:41 schreef Fillipe het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:48 schreef Eitjes het volgende:
Hopsa, jarig.
Moet er iemand nog een Gmail accountje?
Heuj, Feli.....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:48 schreef Eitjes het volgende:
Hopsa, jarig.
wtf? Nu zit ik er niet meer in.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:22 schreef Fillipe het volgende:
(Plaatjes aangepast in de nieuwe OP)
Shit, wat nuquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:09 schreef Flex82 het volgende:
[..]
wtf? Nu zit ik er niet meer in.![]()
Gefeliquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:48 schreef Eitjes het volgende:
Hopsa, jarig.
Ik wordt er systematisch uitgewerkt. Ik heb jullie wel door!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:11 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Shit, wat nu![]()
Het zou geweldig zijn als je het zo zou typen:quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:33 schreef mechatronics het volgende:
jazeker de hypotherek, ik track je wel
Je weet wel, hoofdletters e.dquote:Jazeker de hypotheker, ik track je wel !
Welkom bij het AA opvoedcentrum!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:35 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Het zou geweldig zijn als je het zo zou typen:
[..]
Je weet wel, hoofdletters e.d
![]()
Waarom zet je een spatie voor dat uitpoepteken.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:35 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Het zou geweldig zijn als je het zo zou typen:
[..]
Je weet wel, hoofdletters e.d
![]()
Een paar maanden geleden was een server ok voor mij. Maar nu schudddtttddtt ik met mijn dikke vetnek 3x nee ; Server huren, dikke lag hebben en balen dat je je geld verneukt hebt. Neen, ik zie een server huren nu echt eventjes niet zitten. SCI moet godverdomme geld gaan teruggeven aan veel mensen want goede service kennen ze niet..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:37 schreef VoodooChild het volgende:
Wanneer krijgt FOK! nou eindelijk eens een eigen server? Ik wil ook wel eens stoer doen dat ik de admin ken en die dan dat irritante ventje kicked omdat ie steeds voor me langs loopt als ik schiet![]()
Nee, valt wel mee :')quote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:07 schreef rattaplan het volgende:
eitjes heb jij zon dikke vetnek dan? Niet te veel aan die frietpan zitten dan!
Haal maar die vieze mat eraf.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:35 schreef Fillipe het volgende:
Eitjes is een vetzak eerste klasTotaal niet maar okay.
En die server tsja, prima plan. Ben er altijd wel voor in geweest, maar het is nooit doorgevoerd. De 'harde kern' van de clan is behoorlijk trouw hier, en met die gasten zou het best moeten lukken om zoiets te realiseren naar mijn idee.
Mja ik ben naar de kapper
EY 1 haar maakt nog geen matje!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:35 schreef Fillipe het volgende:
En die server tsja, prima plan. Ben er altijd wel voor in geweest, maar het is nooit doorgevoerd. De 'harde kern' van de clan is behoorlijk trouw hier, en met die gasten zou het best moeten lukken om zoiets te realiseren naar mijn idee.
Mja ik ben naar de kapper
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:35 schreef Fillipe het volgende:
Wat nou?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:59 schreef Eitjes het volgende:
[..]
![]()
En? Hebben die sletten al gewonnenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:34 schreef Fillipe het volgende:
Even hockeyfinale afkijken.
Nee verlorenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:16 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
En? Hebben die sletten al gewonnen![]()
Punkbuster aanvinken en via de geintregreerde Gamespy browser zoekenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:30 schreef _Administr8or_ het volgende:
[ontopic]
Ben nu klaar met de training!
Tijd om online te gaan gamen![]()
[/ontopic]
hoewel!? doet mij er toch maar eentje svp. ik kan em maar hebben denk ik dan.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:48 schreef Eitjes het volgende:
Hopsa, jarig.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:51 schreef mechatronics het volgende:
[..]
hoewel!? doet mij er toch maar eentje svp. ik kan em maar hebben denk ik dan.![]()
p.s. ik zat gister op thegoodguys server en ik had het niet echt best![]()
quote:Hoewel?! Doet u er mij toch maar eentje s.v.p. Ik kan hem maar beter hebben denk ik dan.
P.s ik zat gister op 'thegoodguys' server en het ging niet echt goed.
Mijn god kerel, wat een verhaal.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:24 schreef Dacide het volgende:
[verhaal]
Hey Flex,quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:19 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Mijn god kerel, wat een verhaal.
En je moest zelf die plek vinden, zonder iemand die daar de weg wist ofzo?
Wat is dat voor een kansloze school en introductie-commisie? Was het bedoelt als een soort survival ofzo?
Gelukkig deed je mobiel het nog.
Wat doe je nu?
Sit is gewoon de schuld van hun incompetente routebeschrijving, die ze blijkbaar niet eens hebben nagekeken. Dus de schuld van school.
Wordt vervolgd?
wat is je honor op dit moment dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:50 schreef VoodooChild het volgende:
Experience Required For Next Level 42322Wat denken die gasten wel niet
![]()
83, nog ffs volhouden en dan zit ik op de helftquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:00 schreef Dacide het volgende:
[..]
wat is je honor op dit moment dan?
feit is en blijft dat je nog heel veel punten moet gaan halen.
succes![]()
Whehe, no uaj dan moet ik het maar ff zeggen hoor. Sinds alle anderen in de groep wel de weg wist te vinden.....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:59 schreef Dacide het volgende:
hooah
Herstel: niet iedereen is zomaar terug gekomen. Sommige zaten huilend naast de weg. hier heeft de leiding hun opgepikt. 40 anderen zaten in de "blauwe" groep, deze hadden een andere route.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:15 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Whehe, no uaj dan moet ik het maar ff zeggen hoor. Sinds alle anderen in de groep wel de weg wist te vinden.....
sukkel!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:20 schreef Dacide het volgende:
[..]
Herstel: niet iedereen is zomaar terug gekomen. Sommige zaten huilend naast de weg. hier heeft de leiding hun opgepikt. 40 anderen zaten in de "blauwe" groep, deze hadden een andere route.
Punt is dat wij gewoon zo'n ontzettende bikkels waren, dat we nog niet eens de moeite gedaan hebben om terug te lopen naar een bekend punt.
Maargoed, de afloop is bekend![]()
feit is en blijft dat de routebschrijving NIET klopte, dus alle schuld gaat naar de school.
![]()
Als je dat maar weetquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:11 schreef Flex82 het volgende:
[..]huilend.....
idd, jullie waren bikkels.
Ziekte van Lyme heet dat ja. Die teken zijn tyfusbeesten, ja sorry hoor, maar die van mij zat hoog midden op me borstbeen, ik zag em niet eens, alleen toevallig in de spiegel. Ik weet niet precies wat die ziekte kan doen maar veel goeds is het niet. Ook in de Ardennen...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:05 schreef rattaplan het volgende:
lol dacide, ik ga wel eens wildkamperen in de Ardennen, alleen in belgie heb je jachtseizoen, dus dat is minder, maar met een zeiltje en een stuk touw (kunt ook boomwortels of brandneteltouw gebruiken(eerst maken)) red je het makkelijk. Ga wel in een naaldbos liggen en niet in een loofbos, ivm teken, waarvan een kwart de ziekte van lijm(je schrijft het anders) heeft. Tip voor de volgende keer.
das een mooi boek dat SAS handboek, de engelse of de nederlandse versie?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:24 schreef Dacide het volgende:
Lol Rattaplan,
Ikzelf heb al sinds vele jaren het officiele SAS handboek in bezit. Hierin staat alles perfect uitgelegd.
En in het allerergste geval hadden we gewoon moeten overnachten outdoor. We hadden zowiso alle bagage bij ons inclusief slaapzak.
Alleen vervelend als je honger begin te krijgen, maar daar heb je de pizzaboer voor
hehe samen met ray miers (of zoiets) en de crocodile hunter en niet te vergeten steve!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:47 schreef Flex82 het volgende:
Nu @ discovery,
Rattaplan, extreme survival......
Nederlandse versie van (ik dacht) john wiseman. (survival instructeur @ SAS)quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:17 schreef rattaplan het volgende:
[..]
das een mooi boek dat SAS handboek, de engelse of de nederlandse versie?
Weet niet of een pizzaboer in de ardennen levert![]()
k, bedankt voor de tipquote:Op zondag 29 augustus 2004 17:43 schreef Dacide het volgende:
ga naar login.americasarmy.com/login.php
vul je username en password in
kijk nu hoeveel points required voor next honor
nog maar 806 punten, dat valt meequote:Experience 5194
Honor 10
Experience Required For Next Level 806
Speel je wel op officiele servers? Want onofficiele servers geven je statistieken niet door aan de database van AA, dus dan kan je honor ook niet stijgen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:38 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ben nu sinds 2 dagen echt actief bezig met AA, maar die honor gaat niet hard omhoog
zit nog steeds op 10. terwijl ik net bijvoorbeeld weer een paar geweldige ronden gespeeld heb..
ja, uiteraardquote:Op zondag 29 augustus 2004 17:56 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Speel je wel op officiele servers? Want onofficiele servers geven je statistieken niet door aan de database van AA, dus dan kan je honor ook niet stijgen.
Het kan zijn dat de Auth Server down is of je firewall laat AA niet door bijv. Denk ik.quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:12 schreef Frenzy_ls het volgende:
Ik heb'm gister even gedownload. Maar ik time telkens uit als ik wil inloggen. Die range heb ik wel ff gezien nu !! Wil ook ff verder kunnen
Iemand ideen of soortgelijk probleem gehad ?
Zometeen even knallen lieve Rat?quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:55 schreef rattaplan het volgende:
heb er net een keihard vanaf het begin tegen de vlakte geschoten, was die teamkillers helemaal zat. Die gast killde mij, opzich geen probleem, maar zegt ie daarna geen sorry maar zegt ie dat ik moest reporten. Krijg nondeju een complete rpg tegen mijn harses.
als het nou een backblast was, nondeju zeg heyquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:55 schreef rattaplan het volgende:
heb er net een keihard vanaf het begin tegen de vlakte geschoten, was die teamkillers helemaal zat. Die gast killde mij, opzich geen probleem, maar zegt ie daarna geen sorry maar zegt ie dat ik moest reporten. Krijg nondeju een complete rpg tegen mijn harses.
Die melding kreeg ik vanmiddag ookquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:03 schreef Dacide het volgende:
No Label
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2394 MHz with 767MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 MX 420 (5216)
General protection fault!
History: FSortedIndexBuffer::GetContents <- FD3DDynamicIndexBuffer::AddIndices <- FD3DRenderInterface::SetDynamicIndexBuffer <- RenderStaticMesh_Type2 <- RenderStaticMesh <- FDynamicActor::Render <- FDynamicActor::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Amerikaans Leger: Speciale Troepen (Voorhoede)quote:<`RyaN`> The official name for our next release will be AA: SF (Vanguard) (v2.2)
Rugzakken zijn zó versie 1.xquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:41 schreef Merson het volgende:
..een mooie grote rugzak..
Jij sletquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:57 schreef Dacide het volgende:
Heb zojuist mijn laptop opgehaald @ hogeschool zuyd voor Communication and MultimediaDesign.
erg geil apparaatje
zie: http://www.pc.ibm.com/eur(...)series.html?nl#chart
Tegenwoordig niet meer zo vaak errors hier, maar ik speel vrijwel alleen Mountain Pass..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:50 schreef Wutangtony het volgende:
hebben jullie ook vaak last van die critical error?
wat kun je er aan doen want het is niet leuk!
Je kiest ook wel de meest onduidelijke mapquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:02 schreef _Administr8or_ het volgende:
Hoe kan je zien of die gozer bij het raam van jouw team is, of juist niet?
Op de een of andere manier lukt het mij niet...
Mijn crosshair verkleurt namelijk niet op zo'n grote afstand, en voor de rest zou ik niet weten hoe ik het moet kunnen zien.
Het gebeurt nu namelijk erg vaak dat ik overhoop wordt geschoten door iemand,
terwijl ik totaal niet kan zien wie het is. (zoals vb op screenshot).
En dat is frustererend![]()
Is die tegenstander dan gewoon maar aan het schieten!?!? of heeft hij betere ogen
[afbeelding]
Das dus het leuke aan sandstorm. Dat weet je nooit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:23 schreef Fillipe het volgende:
[..]
En als je de map goed kent weet je ook waar de vijand zich over het algemeen vaak bevindt.
Jep jep. Toffe mapquote:Op woensdag 1 september 2004 14:39 schreef Beluga het volgende:
[..]
Das dus het leuke aan sandstorm. Dat weet je nooit.
En wat een fucking BrEeZahBoY met z'n Cu2 en email: jeffrey_from_tha_bronx@hotmail.comquote:Ik speel AA:SF pas sinds December met een maand tussen stop. Ik speel eigenlijk alleen maar Bridge se, maar ik wer eraan om de andere levels beter te leren kennen.
Een GF4 MX is een opgevoerde GF2, zoiets was het. Maar jij gedraagt je niet als t3h aller-l33tste 0n e4rtH. Onze Jeffrey wel.quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:57 schreef Dacide het volgende:
Wat is er mis met een geforce 4 MX420?
Ik speel ook met deze kaart
quote:II.I - Gedrag binnen DAF
Leden van DAF dienen zich ten alle tijde volwassen en sportief te gedragen. Ruzie's, scheldpartijen, haat en nijd zijn beslist niet welkom in DAF. Leden die deze regel opzettelijk overtreden krijgen een waarschuwings niveau. Tijdens het spelen of buiten het spel (denkend aan MSN) is het niet toegestaan dat leden grof taalgebruik tegen elkaar gebruiken. Wie hiermee gesnapt wordt, krijgt direct een waarschuwings niveau, of loopt zelfs kans om direct de clan uitgezet te worden. Wij zijn hier zeer streng in, omdat wij vinden dat wij een naam hoog dienen te houden. Een naam die bekend staat als sportief/volwassen/rechtvaardig maar ook gezellig. Wij zijn niet van plan deze naam te laten ruïneren door leden die hier geen respect voor kunnen opbrengen.
II.II - Gedrag buiten DAF
Ook wanneer leden van DAF niet met een training bezig zijn, ook niet aan een WAR meedoen, of zowiezo niet met andere DAF leden in een server aanwezig zijn dient ten alle tijde de code te worden nageleeft. Spelers van America's Army, kunnen een bericht naar de ClanLeader sturen, over een DAF lid dat zich niet netjes heeft gedragen. Wanneer dit gebeurd, zal er eveneens een waarschuwings niveau worden uitgereikt.
Zowel tegen DAF leden als tegen leden van een andere clan, of individuele spelers dienen in hun waarde te worden gelaten. Schelden of kwetsende taal is geen optie, niet voor een DAF lid.
Hmm-hmm..quote:II.V - VoteKicken
Het votekicken telt heel erg zwaar in de DAF-clan. VoteKicken mogen leden van DAF alleen gebruiken in uiterste nood, wanneer een andere speler, het spel voor een lid onmogelijk maakt. Zomaar voteKicken wordt niet geaccepteerd. Wanneer hier verhaal van wordt gemaakt en bijgaands een screenshot wordt geleverd aan de ClanLeader, zal deze vervolgens het lid een Waarschuwings Niveau geven.
Zorg dus dat je een goede reden hebt om een VoteKick te starten. Wanneer er buiten WAR-tijden een 'vreemde'-speler zich bevind in de ClanServer, MOET deze direct uit de server ge-vote worden. Andere leden dan DAF-leden zijn buiten WAR-tijden niet toegestaan, tenzij hier toestemming voor is gevraagd.
Onthoud dat we spelen voor de gezelligheid, wees dus altijd sportief behoud de eer van de clan.
Wow, écht supermegavet voor op je hypergave persoonlijke DAF uniform!quote:
M249 Achievement Ribbon
5 Kills in 1 ronde d.m.v de M249. Aantonen met screenshot.
Vooruit, kies er maar eentje uit.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:14 schreef Merson het volgende:
Als je pipeline doet, dan 0wn ik met je mee.
Nuttige post...quote:Op zondag 5 september 2004 03:39 schreef Sambal_HOT het volgende:
Ik ben lam dus...
Wanneer gaat er een boek uitkomen? Misschien een idee -> "50 topics AAO - De beste momenten"quote:Op zondag 5 september 2004 13:15 schreef Beluga het volgende:
[..]
Nuttige post...
Hebben jullie wel door dat dit ons Lustrumtopic is?
We zitten op de 50!
Hoezo een nieuw account?quote:Op zondag 5 september 2004 21:13 schreef Frankeinstein het volgende:
ik heb dus een nieuw account aangemaakt.. maar nu moet ik al die trainingen weer doen![]()
vooral de special forces wordt klote![]()
Ai..quote:Op zondag 5 september 2004 21:20 schreef Frankeinstein het volgende:
een tijdje geleden heb ik het ook al gespeeld, maar ik ben mijn username vergeten![]()
Een makkie.quote:Op zondag 5 september 2004 21:33 schreef Frankeinstein het volgende:
ik ben nu met de vehicle, aircraft & weapons recognition bezig..
wie helpt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |