leuk argument ..allereerst zwaaiden die lui met genoeg stapels papierenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:23 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Dan heeft die vent "official NASA documents" in z'n klauwen. Scan die rommel in ofzo, dat heet pas publiceren. Show 't met een beamer, en niet even vluchtig 't logo'tje aanwijzen.
Verder vond ik het zelf een zeer schokkende 'onthulling', ik had nooit gedacht dat het zo aan het licht zou worden gebracht ;Pquote:People don't care, it may interest you people to know dat veruit de meeste mensen geen tijd hebben om zich bezig te houden met dit soort crap en gewoon bezig zijn met werken, gezin onderhouden, andere huistuinkeuken bezigheden, which is why slechts een, 'bepaalde soort' mensen into dit soort shit is ;D
En gelijk ook de reden dat de massa niet gaat responden op dit soort filmpjes etc.
Klopt, de meeste mensen komen niet verder dan dan onderuitgezakt naar ......... kijken op rtl. Maar wat is je boodschap? Dat mensen die nadenken automatisch met shit bezig zijn. Nu gaat het toevallig over deze materie, waarover best te discussieren valt. Of je nu voor- of tegenstander van de ET/UFO overtuiging bent. Er zijn nog veel meer vragen over het wereldbeeld. Zijn die bij voorbaat oninterressant omdat je eigenlijk in de pas moet lopen bij mensen die geen tijd hebben om zich bezig te houden met dit soort crap en gewoon bezig zijn met werken, gezin onderhouden, andere huistuinkeuken bezigheden.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:20 schreef Nynex het volgende:
People don't care, it may interest you people to know dat veruit de meeste mensen geen tijd hebben om zich bezig te houden met dit soort crap en gewoon bezig zijn met werken, gezin onderhouden, andere huistuinkeuken bezigheden, which is why slechts een, 'bepaalde soort' mensen into dit soort shit is ;D
En gelijk ook de reden dat de massa niet gaat responden op dit soort filmpjes etc.
Je verzint dingen om jezelf voor de gek te houden... Je bent zelf dus zo bevooroordeeld als de pieten... Voor jou is er geen argument dat logisch is of dat klopt... Komop dit is ook echt niet meer discussie waardig!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:31 schreef coz het volgende:
[..]
leuk argument ..allereerst zwaaiden die lui met genoeg stapels papieren
daarnaast weet je zelf wel dat je standpunt niet echt juist is
dat is hetzelfde als zeggen .. jah hij werkte bij een goudmijn ..
dan kan die dat bewijzen door met allerlei stukjes goud te gooien nu
Ja, eigenlijk wel. Ik bedoel als ik een gemiddeld persoon 2 uur lang zou dwingen hiernaar te kijken zou deze op het einde zeggen 'lekker fucking boeiend' en verder gaan met z'n eigen zaken.. Ik zeg alleen dat iedereen moet stoppen met verbazen dat dit geen grote schokgolf door de wereld heeft gestuurd en iedereen in rep en roer heeft gebracht.. Dit is gewoon iets waar mensen zich absoluut niet mee bezig houden, waarom zou je het bekend maken als klaarblijkelijk het geen hond interesseert.. Volgensmij zijn de regeringen zelf er nu ook achter dat alles classified houden niet meer nodig is puur omdat toch niemand het gelooft (same thing met die video van ufos in mexico).. Mensen zien het wel misschien, maar zetten daar verder geen vraagtekens bij en verbinden er geen conclusies aan.. Hooguit dat de special effects in Independence Day beter warenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:34 schreef giscard het volgende:
[..]
Klopt, de meeste mensen komen niet verder dan dan onderuitgezakt naar ......... kijken op rtl. Maar wat is je boodschap? Dat mensen die nadenken automatisch met shit bezig zijn. Nu gaat het toevallig over deze materie, waarover best te discussieren valt. Of je nu voor- of tegenstander van de ET/UFO overtuiging bent. Er zijn nog veel meer vragen over het wereldbeeld. Zijn die bij voorbaat oninterressant omdat je eigenlijk in de pas moet lopen bij mensen die geen tijd hebben om zich bezig te houden met dit soort crap en gewoon bezig zijn met werken, gezin onderhouden, andere huistuinkeuken bezigheden.
nee dan ignore je alleen alles wat je kunt zien in het filmpje ,de site en de paar miljoen mensen die het ook geloven , en waar er een groot aantal zelf ook mee in contact is geweest.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:32 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
verder met wat? Sceptisch doen??
Als ik zeg dat Kenneth Arnold een vuiltje in zijn oog had, ben ik dan een blasfemist???
Mulder & Scully fans, zul je wel in alle contreien hebben, dus ook (zgn.) elitaire.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
in dit project 400+
elite wetenschappers , militair personeel , government workers en meer.
OK, maar eigenlijk zeg je toch wat anders, waar ik het in ieder geval wel mee eens kan zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:39 schreef Nynex het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Ik bedoel als ik een gemiddeld persoon 2 uur lang zou dwingen hiernaar te kijken zou deze op het einde zeggen 'lekker fucking boeiend' en verder gaan met z'n eigen zaken..
Mens, ze kunnen niet eens geheime militaire informatie geheim houden in de VS. Wil je nu beweren dat er in al die jaren massa'a mensen met geheime info naar buiten zijn gekomen??? Niks dat er op wijst.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee dan ignore je alleen alles wat je kunt zien in het filmpje ,de site en de paar miljoen mensen die het ook geloven , en waar er een groot aantal zelf ook mee in contact is geweest.
in dit project 400+
elite wetenschappers , militair personeel , government workers en meer.
maar jij weet het ook beter natuurlijk , dus no offence.
Absoluutquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:45 schreef giscard het volgende:
[..]
Je zegt dus niet dat mensen die hier WEL over nadenken per definitie met onzin bezig zijn, maar dat de meeste mensen te oppervlakkig zijn om langer dan een uur na te denken over andere dingen dan huis-, tuin- en keukenzaken.
And I salute you for itquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:51 schreef BaajGuardian het volgende:
en als de media het eens zou neerleggen , dan zou het vast wel besproken worden door die massa , waarom denk je dat ik er alles aan doe om dit te verspreiden>?
ik heb niet voor niks de media mails gestuurd..met inhoud en de footage zelf.
in tegenstelling tot jou Nynex , doe ik tenminste iets.
Ja hallo, nou moet je ophouden met de bewijslast te verdraaien hoor. ZIJ beweren wat, dan moeten ZIJ ook met bewijs komen. En plechtig iets zweren of voor mijn part daar gevierhonderden bloed plengen in een schaal is geen bewijs.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:56 schreef coz het volgende:
ja en toen is er bewezen dat hij niet gelijk had
nou bewijs maar eens dat die 400 mensen geen gelijk hebben
er hoeft er namelijk maar bewezen te worden van 1 dat ie wel gelijk heeft
en daar horen we al jaren de theorieen over
zo van die lui die zouden zeggen bij chrashed dat er niets is .
en nou zou iemand zeggen ..ja zo iemand was ik en ik wil nu de waarheid vertellen
klinkt iets reeler als
ik heb nooit sex gehad
maar nu wil ik vertellen dat ik sex heb gehad
die zin heb ik namelijk nog niet gehoord ..jij wel
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:02 schreef DzjieDub het volgende:
[..]
Ja hallo, nou moet je ophouden met de bewijslast te verdraaien hoor. ZIJ beweren wat, dan moeten ZIJ ook met bewijs komen. En plechtig iets zweren of voor mijn part daar gevierhonderden bloed plengen in een schaal is geen bewijs.
Ton die jurk gevonden werd was gelijk duidelijk dat ze wel sex gehad hadden - aan te tonen met DNA-tests dat het inderdaad Clintons kwakkie was. Voor die tijd waren er alleen maar getuigenverklaringen. En die zijn NIET BETROUWBAAR als er geen andere bewijzen naast liggen. Kan moedwillig of per ongeluk zijn, maar ze zijn 't niet. Da's allang aangetoond.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
wat bezielt je zo iedereen te willen overtuigen.
hmm inderdaad,quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
Als dit de waarheid is, waarom wordt dit topic niet naar NWS verplaatst?
Dude, JIJ bent degene die zo loopt te hyperen met dat het allemaal elite-mannetjes zijn. Allemaal topmensen blablabla. Bewijs dat dan ook. Want nu lijkt het net alsof jou alles wijs te maken valt. Jij moet je punt bewijzen, anders moet je ook niet zeggen dat het allemaal van die topmensen zijn, want dat weet je niet. Het kunnen ook gewoon acteurs zijn ok?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
kun je dat zelf niet?
moet ik alles voor men doen?
of weet je niet hoe je op google.com komt?
helemaal mee eensquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:51 schreef DzjieDub het volgende:
een hele lijst
wat denk je dat ik doe , je bent toch niet stevie wonder of wel?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Als 't allemaal zo makkelijk is jongen, post 't materiaal dan.
ik meot geen geld , noch een aandeel in bekendheid , ik wil dat de waarheid naar buiten komtquote:Je kon er wel voor betaald worden man
gezonde waarheid.quote:, wat bezielt je zo iedereen te willen overtuigen.
Ik zou even gaan slapen als ik jou was, ik denk dat het buitenaarsdse er morgen ook nog wel is.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:09 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben van site naar site aan het reizen , van email naar email aan het sturen
en van forum naar forum aan het posten
Dat doet me er aan denken dat er op Rock Werchter 's nachts es iemand midden op de baan stond om een uur of 1 toen de meeste naar de camping trokken met een plakkaat met een of ander affiche met informatie over "De maanlanding was FAKE". Daar keek ook niemand naar.quote:Nee ik mag me graag van dit soort dingen bewust bewust maken en me eigen onderzoekjes ernaar doen, maar er iets aan doen, nee ;D Ik kan ook wel met een krukje en een megafoon morgenmiddag op de dam gaan staan schreeuwen over reptillians, alien basissen op de maan, enzovoorts, maarruh, ik zie het niet echt gebeuren ;D
Die heb het ernstige vermoeden dat geen van hen nog in actieve dienst is. Volgens mij allemaal former.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:20 schreef smash789 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nogmaals, zou je deze twee vragen kunnen beantwoorden?
1) Is het enige 'bewijs' dat je hebt voor het bestaan van aliens het feit dat de 'elite' (heheheheh) hun carriere op het spel zetten? Is dat het enige? Is dat het wereldnieuws?
Ze zullen heus bestaan. Maar wie zegt dat ze de waarheid spreken? Remember Bob Lazar.quote:2) Ik vraag het je nog een keer, zou je van vele personen die in het filmpje voor komen, wat meer willen opzoeken, zoals tekst en uitleg, en een foto, om te bewijzen dat deze mensen echt bestaan en echt de functies bekleden zoals dat wordt gesuggereerd in het filmpje.
en dan draai ik het om .. je gebruikt die kreet van clintom om te zeggen dat uitspraken maar uitspraken zijn totdat ze bewezen zijn ..en zegt dat degene die de uitspraak doet het ook moet bewijzen ... nou die man hoefde dat dus absoluut niet te bewijzen .. verder is het dan nog steeds de omgekeerde versie want die man beweert dat iets wat wel gebeurd is niet gebeurd zou zijn en moet in het tegendeel bewezen wordenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:02 schreef DzjieDub het volgende:
Ja hallo, nou moet je ophouden met de bewijslast te verdraaien hoor. ZIJ beweren wat, dan moeten ZIJ ook met bewijs komen. En plechtig iets zweren of voor mijn part daar gevierhonderden bloed plengen in een schaal is geen bewijs.
Toen die jurk gevonden werd was gelijk duidelijk dat ze wel sex gehad hadden - aan te tonen met DNA-tests dat het inderdaad Clintons kwakkie was. Voor die tijd waren er alleen maar getuigenverklaringen. En die zijn NIET BETROUWBAAR als er geen andere bewijzen naast liggen. Kan moedwillig of per ongeluk zijn, maar ze zijn 't niet. Da's allang aangetoond.
het is dat je zo opdringerige zak bent dat ik geen anderre keus heb om te reageren om je t laten stoppen ermee , het zijn geen acteurs , het was een OFFICIEEL PERS CONFERENTIE , MET ECHTE PERS DIE ECHT WEL DE GEZICHTEN KUNNEN HERKENNEN , JE DENKT TOCH NIET SERIEUS DAT ER CLOWNS IN DE ZAAL HUN NEP VERHAAL VERTELLEN AAN DE OFFICELE PERS???quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:20 schreef smash789 het volgende:
[..]
Dude, JIJ bent degene die zo loopt te hyperen met dat het allemaal elite-mannetjes zijn. Allemaal topmensen blablabla. Bewijs dat dan ook. Want nu lijkt het net alsof jou alles wijs te maken valt. Jij moet je punt bewijzen, anders moet je ook niet zeggen dat het allemaal van die topmensen zijn, want dat weet je niet. Het kunnen ook gewoon acteurs zijn ok?
het filmpje nep , hoor je jezelf het zeggen....ik ga hier nieteens verder op inquote:Ben je soms te bang dat je erachter komt dat het filmpje nep is? Want daar lijkt het sterk op.
voor de laatste keer , ik ben afgezien van dit moment dat ik dit tiep , druk , heel druk bezig met de verspreiding en retrieval van informatie , oftewel het verzamellen ervan , ik ga niet een lijst van 400 man bijelkaar zoeken met achtergrond en alles er op aan voor een hardnekkig persoon dat zelf te lui is om www.google.com te gebruikenquote:Keer mijn vragen nou niet om naar mij, maar beantwoordt ze zelf eens, please.
Nogmaals, zou je deze twee vragen kunnen beantwoorden?
1) Is het enige 'bewijs' dat je hebt voor het bestaan van aliens het feit dat de 'elite' (heheheheh) hun carriere op het spel zetten? Is dat het enige? Is dat het wereldnieuws?
[quote] ja het is wereld nieuws dat er hoge functionarissen met zn 400en en aanhang in de honderdduizenden tot miljoenen naar buiten komen , en willen getuigen voor het congress over het bestaan van een buitenaards intelligent leven , en daarnaast dat dit van het publiek word achtergehouden. [quote]
2) Ik vraag het je nog een keer, zou je van vele personen die in het filmpje voor komen, wat meer willen opzoeken, zoals tekst en uitleg, en een foto, om te bewijzen dat deze mensen echt bestaan en echt de functies bekleden zoals dat wordt gesuggereerd in het filmpje.
quote:ik stel deze vragen nu al voor de 4e keer. Baaj, je bent echt bang voor de waarheid he? Je WILT gewoon te graag geloven in dat filmpje
??quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:28 schreef coz het volgende:
[..]
en dan draai ik het om .. je gebruikt die kreet van clintom om te zeggen dat uitspraken maar uitspraken zijn totdat ze bewezen zijn ..en zegt dat degene die de uitspraak doet het ook moet bewijzen ... nou die man hoefde dat dus absoluut niet te bewijzen .. verder is het dan nog steeds de omgekeerde versie want die man beweert dat iets wat wel gebeurd is niet gebeurd zou zijn en moet in het tegendeel bewezen worden
er zit er een achter dat spreektafeltje die zegt ik was er ooit een die tegen de mensen zei dat iets wat gebeurd is nooit gebeurde (werd toen wel geloofd) .. en nou wil ik zweren dat het wel is gebeurd .
en dan moeten wij dat bewijzen .. logica daarvan ontgaat me
sterker nog .. wij moeten eerst nog bewijzen dat het hele filmpje niet is gesoept
korrelige filmpjes worden niet geloofd omdat ze niet scherp genoeg zijn ..men wil scherpe beeldenquote:Nogmaals, zou je deze twee vragen kunnen beantwoorden?
nee want dan zijn dat allemaal weer sites die de site van disclosure napratenquote:2) Ik vraag het je nog een keer, zou je van vele personen die in het filmpje voor komen, wat meer willen opzoeken, zoals tekst en uitleg, en een foto, om te bewijzen dat deze mensen echt bestaan en echt de functies bekleden zoals dat wordt gesuggereerd in het filmpje.
COZ,quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:32 schreef coz het volgende:
[..]
korrelige filmpjes worden niet geloofd omdat ze niet scherp genoeg zijn ..men wil scherpe beelden
scherpe filmpjes worden niet geloofd omdat ze te nep eruit zien .. zo scherp kan niemand ufos opnemen .. wij willen het zwart op wit
zwart op wit wil men het niet geloven want dat zou allemaal maar bedacht zijn men wil getuigen
getuigen worden niet geloofd omdat het maar meningen zijn men wil fotos of filmpjes
*zucht*
[..]
nee want dan zijn dat allemaal weer sites die de site van disclosure napraten
Gelukkig, dan kan ik het morgen vast uitgebreid lezen in de krant.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:30 schreef BaajGuardian het volgende:
het is dat je zo opdringerige zak bent dat ik geen anderre keus heb om te reageren om je t laten stoppen ermee , het zijn geen acteurs , het was een OFFICIEEL PERS CONFERENTIE , MET ECHTE PERS DIE ECHT WEL DE GEZICHTEN KUNNEN HERKENNEN , JE DENKT TOCH NIET SERIEUS DAT ER CLOWNS IN DE ZAAL HUN NEP VERHAAL VERTELLEN AAN DE OFFICELE PERS???
Waar woon je, ik lust wel stroopwafels. Ik schilder wel gekke tekens op mijn voorhoofd en grom dan wat buitenaards.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:35 schreef Steijn het volgende:
De koffie staat altijd klaar voor ze, ik heb zelfs lekkere gevulde koeken en stroopwafels in huis. Maar ik heb er nog nooit eentje gezien.
Amersfoort, kom je wel met je UFO dan.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:39 schreef giscard het volgende:
Waar woon je, ik lust wel stroopwafels. Ik schilder wel gekke tekens op mijn voorhoofd en grom dan wat buitenaards.
ik heb ook nog nooit jouw bed gezienquote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:35 schreef Steijn het volgende:
De koffie staat altijd klaar voor ze, ik heb zelfs lekkere gevulde koeken en stroopwafels in huis. Maar ik heb er nog nooit eentje gezien.
De stroopwafels zijn dan ook niet voor jou bestemd.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:40 schreef coz het volgende:
[..]
ik heb ook nog nooit jouw bed gezien
ik geloof ook wel dat je daar soms gebruik van maakt
quote:Testimony that Explains the Secrecy
Brigadier General Stephen Lovekin: Army National Guard Reserves
Merle Shane McDow: US Navy Atlantic Command
Lt. Col. Charles Brown: US Air Force (Ret.)
"Dr. B"
Lance Corporal Jonathan Weygandt: US Marine Corps
Maj. George A. Filer, III: US Air Force (Ret.)
Nick Pope: British Ministry of Defense Official
Larry Warren: US Air Force, Security Officer
Sgt. Clifford Stone: US Army
Master Sgt. Dan Morris: US Air Force, NRO Operative
A.H.: Boeing Aerospace Employee
Officer Alan Godfrey: British Police
Sgt. Karl Wolf: US Air Force
Ms. Donna Hare: NASA Employee
Mr. John Maynard: DIA Official
Dr. Robert Wood: McDonnell Douglas Aerospace Engineer
Glen Dennis: NM UFO Crash Witness
Sgt. Leonard Pretko: US Air Force
Dr. Roberto Pinotti: Italian UFO expert
Dr. Paul Czysz: McDonnell Douglas Career Engineer
Astronaut Edgar Mitchell
John Callhan: FAA Head of Accidents and Investigations
Michael Smith: US Air Force Radar Controller
Franklin Carter: US Navy Radar Technician
Neil Daniels: United Airlines Pilot
Lt. Frederick Fox: US Navy Pilot
Captain Robert Salas: US Air Force, SAC Launch Controller
Prof. Robert Jacobs: US Air Force
Harry Allen Jordan: US Navy
James Kopf: US Navy Crypto Communications
Witness Testimony
Overview
Astronaut Edgar Mitchell: May 1998
Monsignor Corrado Balducci: September 2000
Radar and Pilot Cases
Introduction
FAA Division Chief John Callahan
Sgt. Chuck Sorrells: US Air Force (ret.)
Mr. Michael W. Smith: US Air Force
Commander Graham Bethune: US Navy (ret.)
Mr. Enrique Kolbeck: Senior Air Traffic Controller,
Dr. Richard Haines
Mr. Franklin Carter: US Navy
Neil Daniels: Airline Pilot
Sgt. Robert Blazina (ret.)
Lieutenant Frederick Marshall Fox: US Navy (ret.)
Captain Massimo Poggi
Lt. Bob Walker: US Army
Mr. Don Bockelman: US Army
SAC/Nuke
Introduction
Captain Robert Salas
Professor Robert Jacobs: Lt. US Air Force
Lt. Colonel Dwynne Arneson: US Air Force (ret.)
Colonel Ross Dedrickson: US Air Force/AEC (ret.)
Harry Allen Jordan: US Navy
Mr. James Kopf: US Navy/ National Security Agency
Lieutenant Colonel Joe Wojtecki, US Air Force
Staff Sergeant Stoney Campbell: US Air Force
Government Insiders/ NASA/ Deep Insiders
Astronaut Gordon Cooper
Brigadier General Steven Lovekin, Esq.: Army National Guard Reserve
Merle Shane McDow: US Navy Atlantic Command
Lieutenant Colonel Charles Brown: US Air Force (ret.), October
Dr. Carol Rosin
“Dr. B.”
Lance Corporal John Weygandt: U.S. Marine Corps,
Major A. Filer III: U.S. Air Force
Mr. Nick Pope: British Ministry Of Defense
Admiral Lord Hill-Norton: Five-Star Admiral, Former Head of the British Ministry of Defense
Security Officer Larry Warren: United States Air Force,
Captain Lori Rehfeldt
Sergeant Clifford Stone: United States Army
Major-General Vasily Alexeyev: Russian Air Force,
Master Sergeant Dan Morris: US Air Force/NRO Operative (ret.)
Mr. Don Phillips: Lockheed Skunkworks, USAF, and CIA Contractor
Captain Bill Uhouse: US Marine Corps (ret.)
Lieutenant Colonel John Williams: US Air Force (ret.)
Mr. Don Johnson
A.H.: Boeing Aerospace, December 2000
British Police Officer Alan Godfrey
Mr. Gordon Creighton: Former British Foreign Service Official
Sergeant Karl Wolfe: US Air Force
Donna Hare: Former NASA Employee
Mr. John Maynard: Defense Intelligence Agency (ret.)
Mr. Harland Bentley: US Army
Dr. Robert Wood: McDonnell Douglas Aerospace Engineer,
Dr. Alfred Webre: Senior Policy Analyst Stanford Research Institute
Denise McKenzie: Former SAIC employee
Mr. Paul H. Utz
Colonel Phillip J. Corso, Sr.: US Army (ret.)
Mr. Glen Dennis
Lieutenant Walter Haut: US Navy
Buck Sergeant Leonard Pretko: US Air Force
Mr. Dan Willis: US Navy
Dr. Roberto Pinotti
Technology/Science
Introduction
Mr. Mark McCandlish: US Air Force
Professor Paul Czysz
Dr. Hal Puthoff
David Hamilton: Department of Energy
Lieutenant Colonel Thomas E. Bearden: US Army (ret)
Dr. Eugene Mallove
Dr. Paul La Violette
Mr. Fred Threlfall: Royal Canadian Air Force
Dr. Ted Loder
Ja, maar als je hem identificeert, is er wel een mysterie minder.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
Amersfoort, kom je wel met je UFO dan.![]()
_DAT_ is dus de bullshitquote:het is complete bullshit
totaal geen bewijs
Net een willekeurig iemand uit het lijstje in Google ingevuld:quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:46 schreef coz het volgende:
ok iedereen loopt hier al over de zeik te gaan omdat ze van die lijst aan namen
(die de meeste wss niet eens bekeken heeft (laat staan het filmpje zelf )
bekijk het eens voor de lol
nouja ik heb al eea gezocht doe zelf ook maar .. lijstje
[..]
jij bent veel te goedgelovig.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
het is dat je zo opdringerige zak bent dat ik geen anderre keus heb om te reageren om je t laten stoppen ermee , het zijn geen acteurs , het was een OFFICIEEL PERS CONFERENTIE , MET ECHTE PERS DIE ECHT WEL DE GEZICHTEN KUNNEN HERKENNEN , JE DENKT TOCH NIET SERIEUS DAT ER CLOWNS IN DE ZAAL HUN NEP VERHAAL VERTELLEN AAN DE OFFICELE PERS???
[..]
het filmpje nep , hoor je jezelf het zeggen....ik ga hier nieteens verder op in
[..]
voor de laatste keer , ik ben afgezien van dit moment dat ik dit tiep , druk , heel druk bezig met de verspreiding en retrieval van informatie , oftewel het verzamellen ervan , ik ga niet een lijst van 400 man bijelkaar zoeken met achtergrond en alles er op aan voor een hardnekkig persoon dat zelf te lui is om www.google.com te gebruiken
[..]
![]()
ik zeg wel niks.
Kan ook betekenen dat zijn boze bazen hem uit hun en andere archieven verwijderd hebben omdat ze niet meer met hem geassocieerd willen worden. Maar ja. Zo kan je elk complot in elkaar fabrieken. Het maakt niet meer uit wat je wil geloven, je kan alles construeren als je er maar genoeg effort in steekt.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:04 schreef Steijn het volgende:
[..]
Net een willekeurig iemand uit het lijstje in Google ingevuld:
Dr. Robert Wood: McDonnell Douglas Aerospace Engineer
Alle hits die ik heb op zijn naam, verwijzen alleen maar naar UFO websites. Ik krijg geen enkele bevestiging dan Wood ook daadwerkelijk doctor is en ik kan ook geen enkele bevestiging vinden van dat hij aan McDonnell Douglas gelieerd is.
Nog eentje geprobeerd:quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:08 schreef giscard het volgende:
[..]
Kan ook betekenen dat zijn boze bazen hem uit hun en andere archieven verwijderd hebben omdat ze niet meer met hem geassocieerd willen worden. Maar ja. Zo kan je elk complot in elkaar fabrieken. Het maakt niet meer uit wat je wil geloven, je kan alles construeren als je er maar genoeg effort in steekt.
Precies. Deze materie zal altijd schimmig blijven als je via google of internetfora probeert inzicht te krijgen in deze materie. Net als al die talloze boeken met theorien die 'bewijs' leveren. Ik kijk regelmatig eens omhoog (meteoroloog zijnde) met een redelijke interresse voor wat er boven mijn hoofd afspeelt, en ik heb nog nooit iets gezien waarvan ik dacht......wasdanou? Zolang blijf ik maar gezond wantrouwend.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:09 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nog eentje geprobeerd:
Voor de Czysz geldt hetzelfde. Ik kom zelfs hits tegen waarbij het de titel professor voert terwijl ik nergens kan vinden welke leerstoel hij bekleed en aan welke Universiteit hij dat dan zou doen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:09 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nog eentje geprobeerd:
Voor de Czysz geldt hetzelfde. Ik kom zelfs hits tegen waarbij het de titel professor voert terwijl ik nergens kan vinden welke leerstoel hij bekleed en aan welke Universiteit hij dat dan zou doen.
rustig aanquote:Bachelor of science in physics from Honors Tutorial College, Universität von Ohio, 1978; master of science in physics from MIT, 1980; joined McDonnell Douglas Company; unsuccessful application for NASA astronaut group 13; was selected as backup for STS-61B; assigned for STS-61M; later systems engineer at Joint Direct Attack Munitions.
Zelfs mijn vader geeft hits als ik zijn naam in Google invoer. Je kunt zien waar hij gestudeerd is en waar hij werkt. Ik vind het dus nogal sterk als ik 2 willekeurige namen (die nb. niet militair zijn!) en dat ik dan alleen maar UFO-websites krijg.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:11 schreef coz het volgende:
denk btw even aan de wat bekendere getuigen in disclosure
De Blackbird had een voorloper Tacit Blue. Misschien dat die het een en anders daarmee te maken heeft gehad.quote:die man die werkte bij skunkworks ED.. mee heeft geholpen aan het uitvinden van de blackbird
verteld over een geweldige stuntshow .. die daarna nogeens verteld word aan hun door een lijkbleke radarbediende aan hun en lauwtjes zegt .. ja was mooi om te zien.. in een tijd dat dus die blackbird nog bedacht moest worden
ach ..allemaal verhaaltjes .. nou en die hebben we jullie nu mooi voor het slapengaan verteld
net als 3 jaar geleden is gebeurd .alleen toen heeft eoa nachtmerrie een tijdje een deken over het verstand gegooid
Heb je daar ook de link van?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:20 schreef coz het volgende:
rustig aan
He, da's leuk ik ben weeramateur.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:17 schreef giscard het volgende:
Precies. Deze materie zal altijd schimmig blijven als je via google of internetfora probeert inzicht te krijgen in deze materie. Net als al die talloze boeken met theorien die 'bewijs' leveren. Ik kijk regelmatig eens omhoog (meteoroloog zijnde) met een redelijke interresse voor wat er boven mijn hoofd afspeelt, en ik heb nog nooit iets gezien waarvan ik dacht......wasdanou? Zolang blijf ik maar gezond wantrouwend.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:09 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nog eentje geprobeerd:
veel pagina's gaan wel over ufos dan .. ja gek he ..deze mensen trekken al een paar jaar hun bek open alleen nu met 400 tegelijk.. en dan over geld ..ja we leven eenmaal in een materialistische wereld en ook disclosure project zou graag wat geld krijgen .. en dat merk je ook op hun sitequote:An analysis of Aurora's three-dimensional shape can be extrapolated from its 75-degree swept triangular outline. the aircrafr corresponds almost exactly in form and size to hypersonic reconnaisance aircraft studied in the 1970s and 1980s by McDonnel Douglas, according to Paul Czysz, now a professor of aerospace engineering at St.Louis University. Czysz worked on hypersonics while at McDonnel Douglas, including the company's proposal for the National Aerospace Plane program, and is an acknowlegded expert in the field. Effient hypersonic planes "are basically air-breathing propulsion systems," he says.
wist je trouwens , dat de maan altijd met de zelfde zijde naar ons toe staat?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:10 schreef Refragmental het volgende:
Die Karl Wolf rond de 58ste minuut.
Zeer interresant over een maanbasis aan de andere kant van de maan.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:22 schreef harrie1 het volgende:
de eerste spreker is
http://www.imdb.com/name/nm0194230/
dit zegt hij zelf ook op tijdslijn 57 seconde
en dat is acteur nr1
Dat wist ik al toen ik nog een klein refragje wasquote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wist je trouwens , dat de maan altijd met de zelfde zijde naar ons toe staat?
ook die kan niet midden in de lucht stilstaan ..spontaan .. en dan zonder moeite op een even snelle wijze als daarvoor de preciese andere kant uit te gaan .. dat kan die blackbird wss ook nietquote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:22 schreef Steijn het volgende:
De Blackbird had een voorloper Tacit Blue. Misschien dat die het een en anders daarmee te maken heeft gehad. [afbeelding]
Ow nu weet ik wat je bedoeld. Die lichtjes boven Mexico. Francis Drake heeft aangetoond dat buitenaards leven waarschijnlijk is. Dus ik hou me daar aan vast, maar ik geloof er niets van dat die lichtjes ruimteschepen van buitenaardse wezens zouden zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:32 schreef coz het volgende:
ook die kan niet midden in de lucht stilstaan ..spontaan .. en dan zonder moeite op een even snelle wijze als daarvoor de preciese andere kant uit te gaan .. dat kan die blackbird wss ook niet
Nee, ik denk dat ie refereert aan een verklaring in dat filmpje van iemand die bij skunksworks werkte en UFO's zag NOG voordat ze uberhaupt aan een blackbird dachten.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:34 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ow nu weet ik wat je bedoeld.
En die informatie is betrouwbaar?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:37 schreef Refragmental het volgende:
Nee, ik denk dat ie refereert aan een verklaring in dat filmpje van iemand die bij skunksworks werkte en UFO's zag NOG voordat ze uberhaupt aan een blackbird dachten.
Even een weerballonnetje oplaten is vloeken in dit topic ben ik bang, maar wel verhelderendquote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:25 schreef Steijn het volgende:
[..]
He, da's leuk ik ben weeramateur.En inderdaad, het is heel goed om gezond wantrouwend te zijn. Pas als de redenatie logisch kan volgen geloof er in.
lazer op met je onkunde en ontkrachtingen .. ik heb het toch niet over lichtjes (nu) .. je zei dat je onbevooroordeeld zou kijkenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:34 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ow nu weet ik wat je bedoeld. Die lichtjes boven Mexico. Francis Drake heeft aangetoond dat buitenaards leven waarschijnlijk is. Dus ik hou me daar aan vast, maar ik geloof er niets van dat die lichtjes ruimteschepen van buitenaardse wezens zouden zijn.
nee dat is niet betrouwbaar .. als ik het zeg (:P om het jullie makkelijk te makenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:38 schreef Steijn het volgende:
[..]
En die informatie is betrouwbaar?
Ik heb ook een aantal maal gelezen dat de Maan een kunstmatig iets is en hol is.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:37 schreef BaajGuardian het volgende:
zie hier , toen refragmental nog een klein refragje was wist hij al dat de maan altijd met de zelfde kant naar ons toestaat...
met anderre woorden , alleen astronauten en regerings + nasa top , met de juiste ruimte camera connectie kunnen weten of er basissen op de maan zitten
daar gaan alle argumenten van da kan niet want anders hadden we het allang gezien
en nu zeggen degenen die het kunnen weten het.
en moet je zien hoe kwaad iedereen word omdat men niet meer superieur in het al is.
persoonlijk vind ik dat nog een van de lichte kanten van dat verhaalquote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:41 schreef Alcyone het volgende:
onzin inhoudt over nieuwe energie
wat is dat nou voor onzinquote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:38 schreef giscard het volgende:
[..]
Even een weerballonnetje oplaten is vloeken in dit topic ben ik bang, maar wel verhelderend![]()
Hoezo? Op andere planeten is een zonsverduistering vrij normaal hoor. Moeten ze wel manen hebben dus niet Venus en Mercurius.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal maal gelezen dat de Maan een kunstmatig iets is en hol is.
De Maan staat precies goed om de zon te verduisteren, en de kans dat dat ergens anders in het melkwegstelsel voorkomt is miniem. Ook inderdaad het feit dat ie altijd met 1 kant naar ons toe staat is merkwaardig.
Er gaan dus theorien rond dat de maan daar is geplaatst als een soort outpost en tevens katalysator (eb en vloed zijn belangrijk voor leven), en dat het leven op aarde een experiment was.
Flikker op, betreffend het vloeien van staal en het vermeend omvallen van WTC 1 & 2 had ik ook gelijk. Nu zegt dat natuurlijk niets over die UFO's maar ik durf de stelling wel aan dat, wat dat betreft, jij net zo ondeskundig bent als ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:39 schreef coz het volgende:
lazer op met je onkunde en ontkrachtingen
Ik heb niet eens kunnen kijken de filmpjes doen het niet.quote:.. ik heb het toch niet over lichtjes (nu) .. je zei dat je onbevooroordeeld zou kijken
Ik zeg belangrijk... niet noodzakelijkquote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:45 schreef giscard het volgende:
(eb en vloed zijn belangrijk voor leven)
100% waar, maar is dat oorzaak of gevolg. Dat blijft de achilleshiel in dit soort discussies.
Dat zijn aannames, misschien wil hij zijn ex-werkgever wel een hak zetten vanwege een zakelijk conflict.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:41 schreef coz het volgende:
nee dat is niet betrouwbaar .. als ik het zeg (:P om het jullie makkelijk te maken) .. maar diegene die daarna dus meehelpt aan het uitvinden van die blackbird wel .. die weet vast wel iets meer toch ?
Zonsverduisteringen zijn niet zeldzaam inderdaad, wel het feit dat de maan PRECIES past over de zonneschijf. Daarvoor moet de maan precies op de juiste afstand tussen de aarde en de zon staan EN de juiste grote hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:46 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Hoezo? Op andere planeten is een zonsverduistering vrij normaal hoor. Moeten ze wel manen hebben dus niet Venus en Mercurius.
Dat het leven een experiment was, wordt ondersteund door de Raelianen.
De uitleg in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy is overigens rete geniaal en hilarisch.
er gaan wel meer theorien rond en puntje bij paaltje zijn ze allemaal ontkracht maar nooit bewezen als onwaarquote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal maal gelezen dat de Maan een kunstmatig iets is en hol is.
De Maan staat precies goed om de zon te verduisteren, en de kans dat dat ergens anders in het melkwegstelsel voorkomt is miniem. Ook inderdaad het feit dat ie altijd met 1 kant naar ons toe staat is merkwaardig.
Er gaan dus theorien rond dat de maan daar is geplaatst als een soort outpost en tevens katalysator (eb en vloed zijn belangrijk voor leven), en dat het leven op aarde een experiment was.
Hmmm... Interessant.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:49 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zonsverduisteringen zijn niet zeldzaam inderdaad, wel het feit dat de maan PRECIES past over de zonneschijf. Daarvoor moet de maan precies op de juiste afstand tussen de aarde en de zon staan EN de juiste grote hebben.
Het is haast onmogelijk dat dit een normaal iets is.
Ja, het komt ook wel goed uit dat de afstand van de aarde tot de zon, haar gewicht en haar omloopsnelheid zodanig in verhouding staan tot elkaar, dat ze zich niet rap verwijderd van voornoemde zon en daar ook niet op te pletter valt. Dat moet wel onderdeel zijn van een goed geregisseerd experiment. Of de wet van de grote getallen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:46 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik zeg belangrijk... niet noodzakelijk
Maar het doet niet af aan het feit dat het goed in de theorie past dat het leven een experiment is en dat de maan daar onderdeel van is.
Ik ben reuze geinteresseerd in Zero Point Energy en anti-gravitatie. Maar ik vind dat ze on-topic moeten blijven. Dus blijven proberen om informatie los te peuteren en het stimuleren van het congres.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:44 schreef coz het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik dat nog een van de lichte kanten van dat verhaal
of geloven jullie ook niet dat zoiets kan
(of zal ik vooraf alvast maar linken naar de uitvinding ..neh .. die onkunde lezen is ook best leuk)
Ik hou het op het laatste. Dat is de meest logische benadering.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:52 schreef giscard het volgende:
Ja, het komt ook wel goed uit dat de afstand van de aarde tot de zon, haar gewicht en haar omloopsnelheid zodanig in verhouding staan tot elkaar, dat ze zich niet rap verwijderd van voornoemde zon en daar ook niet op te pletter valt. Dat moet wel onderdeel zijn van een goed geregisseerd experiment. Of de wet van de grote getallen?
Dat heb ik allemaal niet gezegd.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:52 schreef giscard het volgende:
[..]
Ja, het komt ook wel goed uit dat de afstand van de aarde tot de zon, haar gewicht en haar omloopsnelheid zodanig in verhouding staan tot elkaar, dat ze zich niet rap verwijderd van voornoemde zon en daar ook niet op te pletter valt. Dat moet wel onderdeel zijn van een goed geregisseerd experiment. Of de wet van de grote getallen?
laat maar ik was on topicquote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:46 schreef Steijn het volgende:
Flikker op, betreffend het vloeien van staal en het vermeend omvallen van WTC 1 & 2 had ik ook gelijk. Nu zegt dat natuurlijk niets over die UFO's maar ik durf de stelling wel aan dat, wat dat betreft, jij net zo ondeskundig bent als ik.
kijk dat is wel klote .. ik wil hem wel dcc doenquote:Ik heb niet eens kunnen kijken de filmpjes doen het niet.
dat zou dan 1 van de 400 verklarenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:47 schreef Steijn het volgende:
Dat zijn aannames, misschien wil hij zijn ex-werkgever wel een hak zetten vanwege een zakelijk conflict.
als alleen zij het wetenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:37 schreef BaajGuardian het volgende:
met anderre woorden , alleen astronauten en regerings + nasa top , met de juiste ruimte camera connectie kunnen weten of er basissen op de maan zitten
daar gaan alle argumenten van da kan niet want anders hadden we het allang gezien
en nu zeggen degenen die het kunnen weten het.
en moet je zien hoe kwaad iedereen word omdat men niet meer superieur in het al is.
Ik geloof dat er in dit zonnestelsel rond de 60 manen om planeten cirkelen. Ik heb ook de indruk dat de meeste een prima cirkelvormige omloop hebben. Ietwat elliptisch is geen probleem, dat kan miljoenen jaren goed gaan. De baan van de aarde om de zon is overigens wel elliptisch.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:52 schreef giscard het volgende:
[..]
Goed dan, oke,quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:55 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal niet gezegd.
Ik zeg alleen dat de Maan toevallig precies groot genoeg is voor een perfecte zonsverduistering, vind jij dit niet merkwaardig?
Ik wel.
Mystiek.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 03:04 schreef giscard het volgende:
[..]
Goed dan, oke,
Stel: we vinden het merkwaardig.
Maar welke opzet herleid je uit deze informatie?
Wat is de meerwaarde voor degene die dit mogelijkerwijs op touw gezet zou willen/kunnen hebben.
Of nog simpeler : waarom?
Geen dankquote:Op woensdag 18 augustus 2004 03:09 schreef BaajGuardian het volgende:
tot nu toe bedankt , voor welke reacties dan ook.
Idd.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 03:09 schreef BaajGuardian het volgende:
even iets dat ik wil zeggen :
ik heb mijn trots er wel op , dat dit alweer het 2e topic in 1 dag is , en dat er een groot discussie in zit
tot nu toe bedankt , voor welke reacties dan ook.
verder , ga zo door , ik hoop dat er nog meer mensen interresse krijgen en er nog 300 topics van mogen komen.
100% van de regeringen zeggen dat . af en toe komt er iets 'vreemds' boven drijvenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:56 schreef harrie1 het volgende:
[..]
als alleen zij het weten
waar blijf jij dan met bewijzen?
99% van de regeringen zeggen er is niets
en 1 % zegt van wel
vind jij het dan gek dat wij dat niet geloven?
ik denk soms wel eens 95%quote:5% van de wereld is geestelijk niet in orde
poe zeg ..dat je dat durft ..400 mensen is wel een grote stapel hoor ..kijk nou eens dat filmpje dan ofzoquote:dus die paar lui die in positie hebben gooi ik op de grote hoop
wil je de scherpe of de korrelige fotos .. de objecten die niet passen , de bijbel, de fbi documenten die vrijgegeven zijn die door het zwart (heel veel blokken zwart) heen wel de woorden ufo laten zien .. of wil je het gewoon liever niet .. eerlijk zeggenquote:bewijzen willen we zien
niet mensen die praatjes houden
onzin is een deur verder .. wel een leuk argument hoor ..behalve dan dat er velen soorten zouden zijn waarbij er OA een soort is die veel lijktquote:de andere kant van de maan
whuahahaha
ze bouwen een basis op de maan terwijl sommige er net zo uit zien als wij![]()
mamma .. komt pappa snel thuis ...dan kan ie me band plakkenquote:als ze hiernaar toe kunnen komen
kunnen ze zich zelf ook wel bekend maken
dat scheelt een hele hoop doden (uit naam van een god)
kunnen ze gelijk ff de olie crises oplossen
mag het ook een ufo zijnquote:weet je wat ik pas bewijs vindt
oude grot tekeningen van 10.000jaar oud waar ze vreemde vliegtuigen tekenen
dat is pas onweerlegbaar raar!
raar geen ufo
maar wel heel raar
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 03:38 schreef k3vil het volgende:
mental note: 90% van de UFO sightings komen uit de US of A.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 03:38 schreef k3vil het volgende:
mental note: 90% van de UFO sightings komen uit de US of A.
Dat is dan 10% :') .quote:Op woensdag 18 augustus 2004 03:49 schreef coz het volgende:
[..]
[afbeelding] rusland
[afbeelding] belgie
[afbeelding] zelfde van belgie
[afbeelding] oostenrijk
[afbeelding] mexico
enz enz enz
of check die vlekken van laatst boven mexico
Leuke soepjes. Gesponsord door Jupiler.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 03:49 schreef coz het volgende:
[afbeelding] belgie
[afbeelding] zelfde van belgie
Een frisbee tooernooi.quote:[afbeelding] oostenrijk
Een rode vlek, dus UFO? Het verband ontgaat me.quote:
Zit daar een snelweg. Dus de verklaring: daar remde opeens iedereen en deed z'n mistlamp aan. Anders krijg je nooit zo'n enorme rode vlek.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 04:00 schreef Steijn het volgende:
[..]
Leuke soepjes. Gesponsord door Jupiler. :')
[..]
Een frisbee tooernooi. :')
[..]
Een rode vlek, dus UFO? Het verband ontgaat me.
Dancevalley.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 04:05 schreef coz het volgende:
tering nog niet eens een onnozele opmerking over dat ik zelf toegeef het te fotosoepen
maargoed zo doen ze het in u as of a
[afbeelding]
Ja męn, en Carl Cox draaide gewoon buitenaards goed!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 04:06 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dancevalley.Wat een show hebben ze er van gemaakt.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 04:00 schreef Steijn het volgende:
[..]
Leuke soepjes. Gesponsord door Jupiler.
[..]
Een frisbee tooernooi.
[..]
Een rode vlek, dus UFO? Het verband ontgaat me.
op die rode vlek wil ik nog wel zinnig ingaanquote:Op woensdag 18 augustus 2004 04:06 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dancevalley.Wat een show hebben ze er van gemaakt.
Oh ja hoor, toen konden zo ook al soepen. Door middel van het overleggen van dia's etc.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 04:19 schreef coz het volgende:
in 1942 en en 1990 was het nog niet zo'n hobby bij de meesten
vooral in 1942 niet he
Dus je sluit het uit wil je zeggen? Ik ontken niet het bestaan van ufo's, ik neem alleen niet alles voor zoete koek aan.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 04:28 schreef coz het volgende:
ja dat deden ze de dag erna zelfs nog met de krant
en alle burgergetuigen etc etc .. en detail in je geweldige ondoordachtheid is dat ze dan wel eerst een dia moeten hebben van een ufo![]()
![]()
95%quote:kom op zeg ..als je nou echt iets fatsoendelijks wil doen ..kijk dan ff die film
dus in 1942 vijandige vliegtuigen boven amerika die gesoept worden tot ufosquote:In spite of the heavy anti-aircraft fire, Army Defense Command flatly denied any reports of any hits or any bombs dropped in this area. However, persistent eye-witness reports were that a plane was downed at 185th street and Vermont ave. The area was roped off and spectators were not permitted to approach what appeared to be a wrecked plane.
Heavy guns at Fort MacArthur added their rumbling heavy-throated roar to the thunderous cannonading. During the action the black-out was virtually 100 percent effective save for momentary accidental lighting of homes in the confusion. These were quickly extinguished
Oh ja natuurlijk, BaajGuardian, iedereen zonder een wetenschappelijke houding en dit soort dingen zomaar slikt zonder degelijk bewijs is intelligent? Get a life, kunstenaarquote:Op woensdag 18 augustus 2004 04:49 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zeg niks , anders word dit een flame topic,
en er zijn ook nog intelligente mensen , morgen , die er nog wat aan hebben.
merlin , als je wilt ben je welkom op #RulersOfTheGarden op irc (zelfde server als fok heeft)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 04:51 schreef merlin693 het volgende:
baaj je mail
merlin je mailquote:Op woensdag 18 augustus 2004 04:51 schreef merlin693 het volgende:
baaj je mail
get a life ..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 04:53 schreef teknomist het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk, BaajGuardian, iedereen zonder een wetenschappelijke houding en dit soort dingen zomaar slikt zonder degelijk bewijs is intelligent? Get a life, kunstenaar.
De afstand maan-aarde varieert. Bij een zonsverduistering is het helemaal niet zo dat de maan altijd precies over de zonneschijf past.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:49 schreef Refragmental het volgende:
Daarvoor moet de maan precies op de juiste afstand tussen de aarde en de zon staan EN de juiste grote hebben.
In een oneindig groot universum is dat helemaal niet onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 03:07 schreef Refragmental het volgende:
Het is gewoon vrij onwaarschijnlijk dat deze situatie op andere plaatsen te vinden is.
...dus volgens deze logica, als ik op Google een onderzoek doe naar Pinkeltje of naar Klingons doe, bestaan die ook echt?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:09 schreef BaajGuardian het volgende:
het is verdomd bijna net alsof dit soort berichten mensen kwaad maken dat ze niet de enige zijn , en er alles aan moeten doen om het onbekend te houden door dit soort topics te vervuilen met vergelijkingen.
en one liners.
niks beters te doen?
zoals bijvoorbeeld , zelf ook even informatie zoeken , en kijken
ik zit nu niet op mijn bank met de benen overelkaar en een glaasje berenburg ofzo
ik ben van site naar site aan het reizen , van email naar email aan het sturen
en van forum naar forum aan het posten
ik kan niet alles doen.
mensen , als jullie zo graag bijv de namen van de personen willen checken, of het matriaal willen zien wat beschikbaar word gesteld.
Google is de naam.
je hebt de trefwoorden.
Nee, maar er is inderdaad op gewezen dat Steven Greer bij het opzetten van Disclosure Project wel erg nauwe banden met Hollywood had; naar ik meen was er al voor de persconferentie een regeling getroffen omtrend de rechten van een eventuele verfilming, en binnen de organisatie valt het aantal mensen met nauwe banden met Hollywood sterk op, scriptschrijver, producenten ...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:29 schreef coz het volgende:...
hulde.. je hebt het door ..het zijn allemaal acteurs
Bijzonder scherp en compleet weergegeven.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
*knip*
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 03:54 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is dan 10%.
Leuk man, heb je daar lang op zitten photoshoppen?
Stel dat het zo is... Het heeft een hoop geld gekost om die mensen bij elkaar te halen, pers uit te nodigen en afspraak te regelen in dat gebouw (denk ik).quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:17 schreef whosvegas het volgende:
Ik geloof er totaal niks van, dat hele filmpje is gewoon in scene gezet.
Van het filmpje heb het eerste stukje gezien. Als er echt harde bewijzen voor buitenaards leven zou zijn zou het wel in het nieuws komen.
jaha dat is wel zoquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:01 schreef DzjieDub het volgende:
...dus volgens deze logica, als ik op Google een onderzoek doe naar Pinkeltje of naar Klingons doe, bestaan die ook echt?
Je moet niet alleen op Google zoeken, je moet ook leren een waarde toe te kennen aan wat je vindt. Als er vierhonderd mensen bij elkaar staan, die stuk voor stuk al eerder bewezen hebben dat ze geloven in dergelijke fenomenen, die ook (en dat is bewezen) de neiging hebben feiten te verdraaien en tegenfeiten weg te laten, dan is de conclusie niet zo heel vreemd dat ZIJ concluderen dat het wel moet bestaan. Maar al roept een miljoen mensen hetzelfde, dat betekent nog niet dat het waar is. En totdat er goed bewijs naar voren komt moet je ervan uitgaan dat dit niet klopt.
"Extraordinary claims require extraordinary evidence"
ga die zooi is kijken ipv dingen uit ze context te halenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:05 schreef Mad_Scientist het volgende:
Als mensen uit de "elite" (de koningin, de minister-president......) zeggen dat God bestaat, bewijst dat dan dat God bestaat?
ergens hoop ik dat je dit sarcastisch bedoeld.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:17 schreef whosvegas het volgende:
Van het filmpje heb het eerste stukje gezien. Als er echt harde bewijzen voor buitenaards leven zou zijn zou het wel in het nieuws komen.
goede punten (zoals altijd van RM-rf ) het is een goede vraag of er nog meer achter zitquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:57 schreef RM-rf het volgende:
dat is een redelijk goed gedocumenteerd incident, en niemand zal ooit beweren dat die foto van de zoeklichten boven de heuvels van Hollywood en de ronde lichten vals is.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 04:46 schreef coz het volgende:
dus in 1942 zouden ze iets hebben gesoept
wil je het krantenartikel er nog bij ?
[..]
dus in 1942 vijandige vliegtuigen boven amerika die gesoept worden tot ufos
wie ziet ze nou vliegen dan ?
http://www.militarymuseum.org/BattleofLA.htmlquote:During the night of 24/25 February 1942, unidentified objects caused a succession of alerts in southern California. On the 24th, a warning issued by naval intelligence indicated that an attack could be expected within the next ten hours. That evening a large number of flares and blinking lights were reported from the vicinity of defense plants. An alert called at 1918 [7:18 p.m., Pacific time] was lifted at 2223, and the tension temporarily relaxed. But early in the morning of the 25th renewed activity began. Radars picked up an unidentified target 120 miles west of Los Angeles. Antiaircraft batteries were alerted at 0215 and were put on Green Alert—ready to fire—a few minutes later. The AAF kept its pursuit planes on the ground, preferring to await indications of the scale and direction of any attack before committing its limited fighter force. Radars tracked the approaching target to within a few miles of the coast, and at 0221 the regional controller ordered a blackout. Thereafter the information center was flooded with reports of “enemy planes, ” even though the mysterious object tracked in from sea seems to have vanished. At 0243, planes were reported near Long Beach, and a few minutes later a coast artillery colonel spotted “about 25 planes at 12,000 feet” over Los Angeles. At 0306 a balloon carrying a red flare was seen over Santa Monica and four batteries of anti-aircraft artillery opened fire, whereupon “the air over Los Angeles erupted like a volcano.” From this point on reports were hopelessly at variance.
het was in het nieuws ..al menig maalquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:17 schreef whosvegas het volgende:
applaus .. het circusaapje deed een truucjequote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:21 schreef whosvegas het volgende:
tnxquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:50 schreef RM-rf het volgende:
dat is een redelijk goed gedocumenteerd incident,
behalve in dit draadjequote:en niemand zal ooit beweren dat die foto van de zoeklichten boven de heuvels van Hollywood en de ronde lichten vals is.
Ik heb het gisteren gekeken. De vergelijking die ik maak is alleen om te laten zien dat iets niet bewezen is omdat een aantal mensen iets zeggen. Met zo'n vergelijking haal je opzettelijk iets uit de context om een punt uit te lichten, je moet het natuurlijk nooit te ver door trekken.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:31 schreef coz het volgende:
[..]
ga die zooi is kijken ipv dingen uit ze context te halen
als de MP zegt dat terroristen bestaan en dat hij geheime informatie heeft enz ...
Mee eens. Er werd eerder in dit topic geroepen dat deze film bewijs was vandaar. Lijkt mij interessant om te zien als het voor het congress komt. Hoewel ik betwijfel of dat zal gebeuren.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:12 schreef Darklight het volgende:
Die mensen bewijzen ook niks, ze zeggen alleen in het kort wat ze hebben megemaakt, en zijn bereid om voor het congress te getuigen(onder ede).
Neem aan, mocht het ooit zover komen, dat ze dan met meer bewijs komen
idd een goede samenvattingquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:12 schreef Darklight het volgende:
Die mensen bewijzen ook niks, ze zeggen alleen in het kort wat ze hebben megemaakt, en zijn bereid om voor het congress te getuigen(onder ede).Neem aan, mocht het ooit zover komen, dat ze dan met meer bewijs komen
dohquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:56 schreef DzjieDub het volgende:
Da's toch geen argument, "ze waren toevertrouwd met de knoppen van nucleaire wapens"? Hun intelligentie of verantwoordelijkheidsgevoel komt hier niet ter sprake, wel hun beoordelingsvermogen en hun gebrek bewijs te kunnen leveren.
ik zie werkelijk niet waarom dat hem als enige recht van spreken geeftquote:De enige die dan enig recht van spreken heeft is die Mitchell - maar hij is de enige van alle twaalf astronauten die op de maan hebben rondgelopen die beweert dat er sporen van buitenaards leven te vinden was.
dat wilde de rest ook niet en die kan je quoten dat ze soms zeggen ja daarvoor wilde ik het niet weten .. bij de eerste vond ik het appart enz enzquote:Wil hij zo graag dingen zien?
quote:'t Lijkt er verdacht veel op. Alle astronauten waren op andere gelegenheden ook niet te beroerd om kritiek te hebben op overheid / NASA / noem maar op, dus het argument dat ze monddood gemaakt zijn snijdt geen hout (alhoewel er nu complottisten zijn die zullen beweren dat het nu lijkt alsof ze vrijheid van spreken hadden maar eigenlijk is dat een cover-up om het bestaan van buitenaards leven hier in ons zonnestelsel te verdoezelen).
Ik blijf erbij, gewoon bewijs, 't liefst een levende alien, voordat al deze dingen enig gewicht krijgen. Maar niet zomaar van alles blijven roepen en dan maar hopen dat er mensen zijn die je gaan geloven (en je boeken / souvenirs gaan kopen!) en de rest uitmaken voor gehersenspoeld of onderdeel van het complot.
En dan te bedenken dat de organisator van dit 'project' in de jaren negentig een aardig zakcentje verdiende aan cursussen voor hippies in het aanroepen van UFO's en in het contact leggen met aliens.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:57 schreef RM-rf het volgende:
Natuurlijk zegt zo'n idee over de invloed van Hollywood-producenten op Greer niks over de waarheid achter de sightings, maar het maakt wel duidelijk waarom opeens informatie naar boven komt, simpelweg omdat een sterke groepering met veel invloed op de media en contacten opeens een belang ziet in een zeker onderwerp, omdat er met dat onderwerp ook veel geld kan worden verdiend (en ja, UFO-denken is een hele industrie geworden)
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:04 schreef Mad_Scientist het volgende:
Ik heb het gisteren gekeken. De vergelijking die ik maak is alleen om te laten zien dat iets niet bewezen is omdat een aantal mensen iets zeggen.
sorry maar ik vind het hier ook een klotesfeer, je maakte wel een goed punt , maar dit is al het tweede topic, en dat punt hebben we al een paar keer behandeld, zeggen ze zelf en als je er naar kijkt zonder vooroordeel, met skepsis en met rationaliteit dan is dat niet echt een overtuigend argument om alles maar mee af te wimpelenquote:
Verder vind ik de sfeer hier niet echt prettig. Ik vind het nogal aanmatigend dat je er meteen vanuit gaat dat ik niet naar de film gekeken heb. Als je mensen op die manier benaderd krijg je nooit een zinvolle discussie. Ik probeerde een serious punt naar voren te brengen om eens over na te denken. Maar als dat hier niet op prijs wordt gesteld laat het dan maar weten, dan ben ik weg.
zal _ik_ niet zo erg vindenquote:Sorry voor de lange tekst ik had weinig tijd.
wat bewijst dat nou weer, dat ie ervoor open staat ?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:36 schreef Yakult het volgende:
En dan te bedenken dat de organisator van dit 'project' in de jaren negentig een aardig zakcentje verdiende aan cursussen voor hippies in het aanroepen van UFO's en in het contact leggen met aliens.
Tuurlijk, dat kan ook, het bewijst ook niks, maar het kan helpen in de beeldvorming van de persoon Steven M. Greer. Iedereen moet zijn eigen conclusies trekken.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:41 schreef coz het volgende:
[..]
wat bewijst dat nou weer, dat ie ervoor open staat ?
meer expertise heeft op het gebied ?
of verzint dat die mensen daar zitten met hun eigen verhaal ?
het is natuurlijk bij er kan meer achter zitten verhaal wel een aardig punt
maar kan er niet achter zitten dat ze gewoon vrede op aarde willen
wat ze zeggen
daar de media bij nodig hebben
enz enz enz
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:47 schreef Nynex het volgende:
en op een bepaald niveau steekt het allemaal best aardig in elkaar.. En ik zie hier heus geen patroon wat ik persee WIL geloven hoor, want dat wil ik eigenlijk nog steeds niet ;P Maar ik moet toegeven dat de 'bewijslast' zich meer en meer vorm begint te geven en ik deze niet veel langer zal kunnen negeren of afdoen als Spooky
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:47 schreef Nynex het volgende:
Je moet iemand zover krijgen dat ze hier een documentaire over maken en aan verbinden, en zorgen dat deze vervolgens wordt uitgezonden., Het liefst een docu op CNN niveau, zoals die ene over kinderprostitutie in oost-europa enzo (die docu is ook vertaald, op RTL4, veel belgische zenders, enz. te zien geweest).
Maarja er moet maar net genoeg substantie te vinden zijn om de docu mee te vullen. Je kan bits and pieces van dat disclosure filmpje laten zien enzo, maar verder zal het toch uit interviews, on-site research enz. moeten gaan..
En als een dergelijke docu out there is, en overal wel zo'n beetje wordt uitgezonden, kweek je toch wel een aardige awareness over het fenomeen ufo's. Virtually niemand gelooft nog dat we het enige leven in het universum zijn, dat is al heel wat vind ik.. Ik heb eigenlijk ook nooit zo geloofd in al die 'myths' over hoe wij bezocht worden door aliens, al sinds the dawn of history, en dat ze zelfs onze scheppers zijn, ENZOVOORTS.. Maar ik heb er wel gewoon 'onderzoek' naar gedaan, over gelezen, mezelf van alle informatie die er op internet over te krijgen was bediend, enz..
En ik moet je bekennen dat ik er al een weekje of wat iets meer mee bezig was, maar dat dit toch net even dat duwtje over de drempel is geweest ;P Opeens begint alles over Greys, Reptillians, hell zelfs Niburu etc. een stuk minder far-fetched te klinken ;P Ik heb me ook verdiept in oud Sumerische mythologie, en andere oude creation myths, en op een bepaald niveau steekt het allemaal best aardig in elkaar.. En ik zie hier heus geen patroon wat ik persee WIL geloven hoor, want dat wil ik eigenlijk nog steeds niet ;P Maar ik moet toegeven dat de 'bewijslast' zich meer en meer vorm begint te geven en ik deze niet veel langer zal kunnen negeren of afdoen als Spooky Mulder gelul ;D
Helaas kan niemand zonder vooroordeel ergens naar kijken, hoewel je natuurlijk wel je best kunt doen. Dat is wat ik probeer te doen en dan kom ik tot de conclusie dat er een groep van mensen is die dingen beweren en ik kan niet bepalen of die waar zijn of niet. Ik sluit ook nog steeds niet uit dat het een hoax kan zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:38 schreef coz het volgende:
[..]
sorry maar ik vind het hier ook een klotesfeer, je maakte wel een goed punt , maar dit is al het tweede topic, en dat punt hebben we al een paar keer behandeld, zeggen ze zelf en als je er naar kijkt zonder vooroordeel, met skepsis en met rationaliteit dan is dat niet echt een overtuigend argument om alles maar mee af te wimpelen
[..]
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:39 schreef Mad_Scientist het volgende:
Helaas kan [edit zo goed als ]niemand zonder vooroordeel ergens naar kijken, hoewel je natuurlijk wel je best kunt doen. Dat is wat ik probeer te doen en dan kom ik tot de conclusie dat er een groep van mensen is die dingen beweren en ik kan niet bepalen of die waar zijn of niet. Ik sluit ook nog steeds niet uit dat het een hoax kan zijn.
als die mensen ook maar een beetje gelijk hebben kun je het met me eens zijn dat het vrij weinig met science te maken heeft he ..laat staan fictiequote:
Ik lees al langer over ufo's op internet en als tiener boeken uit de bieb. Gewoon omdat ik het een leuk onderwerp vind. Maar tot nu toe ben ik niet overtuigd. Voor mij is het tot nu toe Science fiction. Maar wie weet......
dat ene geval heeft 6 miljard humanoide levensvormen en miljoenen/miljarden andere flora en fauna.. waarom vergeet iedereen dat zo makkelijk... en zonder die aarde is de kans VER boven de 50% (ergens in de 99) geschat .. door de aantal potentieel mogelijke locaties voor life as we know it .. en laten we eerlijk zijn ..je hoeft maar een aflevering van star trek te zien om te beamen dat er best iets anders mogelijk kan zijn wat leeft en totaal andere omstandigheden nodig heeft dan 'aardse' (ik zal het je sterker vertellen die wezens leven ook op/in/onder aarde.. voorbeeld ga eens zoeken op black smokers)quote:Zoals ik op fok wel vaker heb gezegd je kunt niet voorspellen of er buitenaards leven is. Statistiek op 1 geval is niet mogelijk. Elke schatting tussen 0 en 100% kans op buitenaards leven is even betrouwbaar. Daarom zeg ik heel simpel ik weet het niet.
ja geweldig hequote:
Minstens zo interessant als het onderwerp zelf vind ik overigens hoe mensen erop reageren.
een van hen in die film gaf een gedeeltelijk antwoordquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:54 schreef db70 het volgende:
Tis maar een gedachte hoor...
Maar zou het kunnen dat onverklaarbare fenomenen doodgezwegen worden door overheden, omdat wanneer het officieel naar buitengebracht wordt als onverklaarbaar Fenomeen of UFO
, het direct als bewijs gezien wordt voor buitenaardse intelligentie?! terwijl daar helemaal geen bewijs voor is.???
Omg, Bob Lazar, de man die beweert dat aliens van aardbeienijs houden.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:27 schreef BaajGuardian het volgende:
iig , ook bob lazar had er wat over te zeggen
en in het filmpje van de pers converentie word dit ook verteld.
Blijf het toch gek vinden dat in die 4 maanden voor 9-11 hier weinig aandacht aan is besteed. Ondanks je verwoede pogingen lijkt het me sterk dat dat nu wel gaat gebeuren.quote:en als wij dat nu doen , en het verspreiden
dat iedereen het oog er op richt , zal dit sneller voor het congress komen dan als we niks zouden doen , hoemeer mensen hun steunen , hoemeer mensen er interresse in hebben...
hoe meer reden voor hun om naar buiten te komen
vergeet niet dat er nog een programma is , genaamd war against terror en patriot acts
het is echt niet makkelijk voor die mensen in het project om nu ineens naar buiten te komen.
nog niet iig ,
laten we dit veranderren.
ja die formule voor potentiele locaties ken ik. Ik ben bioloog dus ik weet dat leven op gekke plekken op aarde voorkomt. Maar tot nu toe heb niets gezien van leven buiten de aarde. Er kunnen nog zoveel plekken zijn waar ons soort leven kan ontstaan, maar we weten niets over de kans dat daar dan ook ontstaat. Je kunt dus geen betrouwbare uitspraak doen over de kans op buitenaards leven. Die 99% is afhankelijk van een aantal aannames. Dat is weer een kwestie van geloof en niet van wetenschap.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:30 schreef coz het volgende:
[..]
[..]
dat ene geval heeft 6 miljard humanoide levensvormen en miljoenen/miljarden andere flora en fauna.. waarom vergeet iedereen dat zo makkelijk... en zonder die aarde is de kans VER boven de 50% (ergens in de 99) geschat .. door de aantal potentieel mogelijke locaties voor life as we know it .. en laten we eerlijk zijn ..je hoeft maar een aflevering van star trek te zien om te beamen dat er best iets anders mogelijk kan zijn wat leeft en totaal andere omstandigheden nodig heeft dan 'aardse' (ik zal het je sterker vertellen die wezens leven ook op/in/onder aarde.. voorbeeld ga eens zoeken op black smokers)
[..]
Het is pas wereld nieuws als het 1 nieuw is en 2 overal op de nieuws media dingenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:49 schreef BaajGuardian het volgende:
ik had ook een aangepaste topic in news gemaakt , maar die is gelocked *insert > zucht*
Buitenaards Leven Toegegeven , gezworen op Congress. (News)
toen in feedback nog een stukje wat wel handig is te lezen
snap je wat meer over mijn reden van de topics en het openbaar maken ervan.
[nws] Feedback.
wel wat naar beneden scrollen ...
het was dus de bedoeling dat de massa het te horen kreeg
wat heeft een selectief groepje eraan , werkelijk?
dit is wereldnieuws <<<---------------
Na enkele weken van lezen is het tijd om te registreren en nu al direct te vragen: wie is het dan? Hawking toch niet?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:27 schreef BaajGuardian het volgende:
maar wat je daar zegt...
er is juist wel bewijs voor buitenaardse intelligentie , dezen zijn al op aarde zelf.
ik zou er op dit moment een kunnen aanwijzen , en nee ik doel niet op een regerings leider
ik zal het nog 1 keer zeggen , en dit is echt de laatste keer.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:56 schreef drelletje het volgende:
[..]
Het is pas wereld nieuws als het 1 nieuw is en 2 overal op de nieuws media dingenin heel de wereld is....
Is dat zo?
Nee!
Geen wereld nieuws dus!
Het is eerder een persoonlijke (of voor een klein groepje (waarschijnlijk van zichzelf denkende) elite mensen) obsessie.
Het gaat er ook niet om wat de kans is op leven, het gaat hier in dit topic over of het hier op Aarde is geweest. In dit geval liggen die "statistieken" van jou gigantisch veel lager: Wel es bekeken wat de planeetdichtheid in het universum is? Dan heb je het over quantiljardsten. En trouwens, Star Trek hoef je niet te zien om zulke conclusies te trekken, want Star Trek is niet gebaseerd op wetenschap.quote:Coz:
dat ene geval heeft 6 miljard humanoide levensvormen en miljoenen/miljarden andere flora en fauna.. waarom vergeet iedereen dat zo makkelijk... en zonder die aarde is de kans VER boven de 50% (ergens in de 99) geschat .. door de aantal potentieel mogelijke locaties voor life as we know it .. en laten we eerlijk zijn ..je hoeft maar een aflevering van star trek te zien om te beamen dat er best iets anders mogelijk kan zijn wat leeft en totaal andere omstandigheden nodig heeft dan 'aardse' (ik zal het je sterker vertellen die wezens leven ook op/in/onder aarde.. voorbeeld ga eens zoeken op black smokers)
...en voor mij geldt hetzelfde: Als ze ECHT wat gevonden hadden was dat hele 11/9-verhaal niet meer waard geweest dan een klein artikeltje op pagina 3, met als redactioneel commentaar, "lullig voor die 5000 maar nu gaan we weer terug naar belangrijk nieuws: Buitenaards leven aangetroffen".quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik zal het nog 1 keer zeggen , en dit is echt de laatste keer.
het was wereldnieuws , maar toen kwam 9\11 , toevallig.
en werd het genegeerd.
nu is het dus weer wereldnieuws , iig de poging het wereldnieuws dat het is , in de massa te krijgen.
punt.
Bush Jr aan de macht is , in opdracht van de heren Ronald *cia* Rumsfeld , Wolfovitsj (ofzoiets dergelijks , soz ik kan die naam niet normaal tiepen) en Dick *cock* Cheneyquote:*introduction to patriot act 2 with regards from Darpa and Fema*
Met alle respect, maar ben je niet een beetje aan het doorslaan?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik zal het nog 1 keer zeggen , en dit is echt de laatste keer.
het was wereldnieuws , maar toen kwam 9\11 , toevallig.
en werd het genegeerd.
nu is het dus weer wereldnieuws , iig de poging het wereldnieuws dat het is , in de massa te krijgen.
punt.
pciese] maar we weten niets over de kans dat daar dan ook ontstaat. Je kunt dus geen betrouwbare uitspraak doen over de kans op buitenaards leven. Die 99% is afhankelijk van een aantal aannames. Dat is weer een kwestie van geloof en niet van wetenschap. [/quote]zonder aannames is het 50% dat er leven is BUITEN de aarde .. en 100% dat er leven is in het universumquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:45 schreef Mad_Scientist het volgende:
[..]
ja die formule voor potentiele locaties ken ik. Ik ben bioloog dus ik weet dat leven op gekke plekken op aarde voorkomt. Maar tot nu toe heb niets gezien van leven buiten de aarde. Er kunnen nog zoveel plekken zijn waar ons soort leven kan ontstaan,
ik geloof in alledriequote:Dat is niet erg. Het is ook geen waarde oordeel. Geloof en wetenschap liggen dichter bij elkaar dan veel mensen denken. Sommige mensen geloven in buitenaards leven en sommige mensen niet, geen van beide hebben ze in mijn ogen overtuigende argumenten. Dus een ieder kan geloven wat hij/zij wil.
welkomquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:06 schreef CrackerJack het volgende:
Na enkele weken van lezen
niet meteen trollenquote:is het tijd om te registreren en nu al direct te vragen: wie is het dan? Hawking toch niet?![]()
Open anders maar een nieuw topic daarvoor!
maar kan het je schelen .. nopequote:Verder vind ik het wel vreemd dat je je slaap daarvoor laat
wat niets bewijstquote:. Als ze morgen landen, gaan er idd mensen zijn die een nachtje gaan overslaan en zou dat begrijpelijk zijn, maar dit filmpje is al 3 jaar oud
wat niets bewijstquote:en al besproken op andere fora als ats.
wat niets bewijst ..ook die redacteuren moeten dit lezen en als zij het verwerpen .. welke kans maakt het nieuws dan .. idd 0quote:Dat filmpje was ook van mei als ik het goed heb, dus de media had wel genoeg tijd
dat is er ..maar dan wel heeeeeel mager en skeptischquote:voor 9/11 om daar de nodige aandacht aan te besteden
dat ze zelf op vakantie gaan, en de jongste bediende het laten uitzoeken die al helemaal nergens wat van weet ( flauw)quote:. Zeker in die periode, de "komkommertijd".
maar je gelooft er dus niet in .. zeg het nou maarquote:Waarmee ik dus niet wil zeggen dat ik niet in buitenaards leven geloof
wat niets bewijstquote:. Maar er zijn nu toch al genoeg sites en boeken over geschreven
mss heeft BG zelf dat bericht ook pas te laat opgemerkt en is 911 er overheen komen denderen als een nouja .. vliegtuigquote:, dus waarom had jij -die er duidelijk meer mee bezig is dan gemiddeld- een tijd geleden al niet naar de media geschreven,
dit ondanks dat de militairen dus niet mogen praten over ufo's .. nouja ..denk nog eens goed over die uitspraak naquote:die duizenden waarnemingen van "gewone" burgers die in die boeken zijn vastgelegd lijken me bovenal nog geloofwaardiger.
lol .. is wel makkelijk als ze bestaan hequote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:15 schreef Haushofer het volgende:
Het gaat er ook niet om wat de kans is op leven, het gaat hier in dit topic over of het hier op Aarde is geweest
duizenden sightings .. honderden OOparts .. volgens sommigen zelfs de bijbel en alle andere gelovenquote:. In dit geval liggen die "statistieken" van jou gigantisch veel lager:
en klinkt veel .. en net was mijn statistiek nog onbelangrijkquote:Wel es bekeken wat de planeetdichtheid in het universum is? Dan heb je het over quantiljardsten
en de meeste wetenschappelijke verklaringen ook niet ..quote:. En trouwens, Star Trek hoef je niet te zien om zulke conclusies te trekken, want Star Trek is niet gebaseerd op wetenschap.
enlighten usquote:En als je vanuit de relativiteits theorie gaat, dan wordt het nog onwaarschijnlijker. Maar ja, die theorie is ook al weer zo'n 90 jaar oud ej.
Filmscenes shoppenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:17 schreef DzjieDub het volgende:
...en voor mij geldt hetzelfde: Als ze ECHT wat gevonden hadden was dat hele 11/9-verhaal niet meer waard geweest dan een klein artikeltje op pagina 3, met als redactioneel commentaar, "lullig voor die 5000 maar nu gaan we weer terug naar belangrijk nieuws: Buitenaards leven aangetroffen".
Je kunt niet zomaar hier van alles gaan roepen, en iedereen die het niet met je eens is voor dom, gehersenspoeld of deel van het complot uitmaken. En als je dat wel blijft doen stuur ik de mannen in het blauw - ja, we gaan ook met de mode mee - op je af
omdat er helemaal geen 'bewijs' is, en veel mensen veels te overspannen op 'bewijs' reageren (zowel de aanhangers, alswel de debunkers)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
Maar waarom is er binnen nu en een halfjaar na 9/11 bijvoorbeeld niks over gekomen op tv?
En waarom nu nog niet?
Waarom wordt het UFO fenomeen nog steeds gedebunked? helemaal als dit filmpje authentiek is kan je dus met dit als bewijs duidelijk maken dat er dus WEL buitenaadsleven bestaat, dus met andere woorden zou het 1 dezer dag ook op tv moeten komen imo.
Wat kan me niet schelen? Omdat BaajGuardian dat filmpje drie jaar te laat opmerkt kan ik ook niet aan doen. Zoals ik zei, als je een topic opent op ATS over dit onderwerp dan is het enige wat je te horen krijgt: "Oh man, this item has been discussed a thousand times, use the search". Op dat forum heeft 9/11 die film dus niet gecamoufleerd.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:40 schreef coz het volgende:
[..]
maar kan het je schelen .. nope
[..]
wat niets bewijst
[..]
wat niets bewijst
[..]
wat niets bewijst ..ook die redacteuren moeten dit lezen en als zij het verwerpen .. welke kans maakt het nieuws dan .. idd 0
[..]
ik kan je nu niet met argumenten duidelijk maken dat je er behoorlijk naast zit (vooral met je vorige nog langerre post)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:46 schreef RM-rf het volgende:
[..]
omdat er helemaal geen 'bewijs' is, en veel mensen veels te overspannen op 'bewijs' reageren (zowel de aanhangers, alswel de debunkers)
aan feitelijkheden heeft Disclosure bij mijn weten geen enkele 'nieuwe' case gebracht, de verhalen van deze mensen waren al eerder bekend, gepubliceerd, maar altijd als incidentele gevallen,
een aantal komen uit het onderzoek naar het Roswell incident, er zijn getuigen van de UFO-waarneming begin jaren 80 in Alaska, het UFO incident in Engeland door enkele wachtposten van een amerikaanse basis ...
je kunt dat als losstaande incidenten zien en onderzoeken, wat nu al gebeurt, maar ook proberen juist een geheel te creeeren, overzicht te brengen, dat is wat het Disclosure Project probeerde te doen.
En als onderdeel hiervan streven zij naar een onderzoek door het congress naar een aantal incidenten, waar direkt het amerikaanse leger mee te maken had en die als 'classified' zijn bestempeld en vaak achter slot en grondel liggen, waarbij ze zelf niet op basis van de FOIA aangevraagd kunnen worden, dus is er een congresioneel onderzoek nodig
ik was 3 jaar geleden nog met heel anderre dingen bezig , zoals het lezen van boeken van neal donald walsch , en Sitchin ...daarbij , dat ATS het heeft , zegt niks , je weet zelf hoe kieskeurig de massa is niet? , die willen het op het nieuws , en komt het niet op het nieuws , dan is het niet geloofwaardigquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:52 schreef CrackerJack het volgende:
[..]
Wat kan me niet schelen? Omdat BaajGuardian dat filmpje drie jaar te laat opmerkt kan ik ook niet aan doen. Zoals ik zei, als je een topic opent op ATS over dit onderwerp dan is het enige wat je te horen krijgt: "Oh man, this item has been discussed a thousand times, use the search". Op dat forum heeft 9/11 die film dus niet gecamoufleerd.
Het enige wat jij kunt zeggen is "wat niets bewijst". Tja, dan kan ik zeggen: dat filmpje bewijst toch ook niks als je het bekijkt op die manier dat jij me antwoord? .
disinformatie bestaat er al genoeg.quote:Ik kan ook replyen in het NWO topic en zeggen dat dit filmpje speciaal gemaakt is om een mist op te werpen en ons niet te doen inzien dat ondertussen de geheime regering ons met chemtrails bestookt.
mooi , er is altijd meer. ook in het zoeken naar antwoordenquote:En ik moet niet toegeven dat ik er niet in geloof, ik ben er vroeger al genoeg mee bezig geweest door te lezen enz... Het interesseert me wel degelijk en ik geloof er ook in dat er ergens anders leven bestaat.
nou , volgens het nieuws over bijvoorbeeld de mexican ufo event :quote:En wat is dat van die jongste bediende, slaat helemaal nergens op...
"De redacteuren moeten lezen en dergelijke...", Toen dat vliegtuig aan die toren in knalde was er nochthans direct heisa, op alle mediakanalen, zonder iets te lezen of te verwerpen. Wat zou buitenaards leven dan wel niet teweeg brengen!!
hmmz je hebt wel deels gelijk , maar ik weet dat er dingen in je posts zitten die ik je wil uitleggen dat het niet zo is maar ik kan het even niet opbrengen nu...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:07 schreef RM-rf het volgende:
BG, misschien heb je meer last van die 40 uur niet geslapen hebben, je bent namelijk geen superman, dan dat je werkelijk last van mij hebt,
hooguit ergernis dat je mn post niet zo makkelijk kan weerleggen.
ga lekker slapen
quote:Met alle respect, maar ben je niet een beetje aan het doorslaan?
Nee, het is helemaal geen groundbreaking nieuws, geen voorpagina klapper en de topictitels van beide door jou gestarte topics die de indruk geven dat er 'eindelijk bewijs is' zijn niet corrrect.
natuurlijk krijg je veel aandacht als je grote beweringen doet, hoog van de toren blaast, maar zaak is het dan om te kijken hoeveel van de beweringen 'loos' is en wat er 'zinnig' is (en ook onzin kan soms zinnige elementen bevatten en ook 'echte' nieuwberichten soms verstopte leugens of manipulatieve elementen)
het disclosure-project is wel lovenswaardig, omdat het een poging is centraal een groot aantal UFO-waarnemingen in een onderzoek te krijgen, en op zoek te gaan naar overeenkomsten en vooral het gedrag van de overheid in deze te onderzoeken;
is er misschien te vaak en te makkelijk gebruik gemaakt van 'classified'-stempeltjes, is er sprake van democratische controle over amerikaanse regeringsprojecten.
Een congressioneel onderzoek hiernaar kan uiteindelijk eenzelfde impact hebben.
Overigens begin 50'er jaren was er sprake van een congressionele onderzoekscommissie die enorm veel invloed had, de beroemde commissie voor unamerican activities van Joseph McCarthy...
toen mcCarthy echter aankondigde onderzoek te willen doen naar mogelijk infiltratie van spionage-elementen binnen het leger was het vrijwel onmiddelijk gedaan met de invloed van McCarthy, hij werd redelijk duidelijk publiekelijk in een val gelokt (zijn bewijsmateriaal bleek gemanipuleerd te zijn) en uitgerangeerd:
vanuit die tijd stamt al de aversie van het amerikaanse leger tegen democratische controle, anderszijds stamt uit de tijd kort hierna ook de waarschuwing van Eisenhower over de oncontroleerbare macht van het millitair-industrieel complex.
Het idee dat na deze persconferentie de aanslagen op het WTC zouden zijn uitgedacht 'om de aandacht af te leiden' is werkelijk doorgeslagen (welke aandacht, in de 4 maanden voorheen, is er ook gepubliceerd over het disclosure project, maar niemand heeft ooit, buiten jou beweert dat men al in het bezit zou zijn van een ultiem bewijs).
Bij iemand die zulke ideeen opzet krijg ik al snel de indruk te maken te hebben met iemand die leidt aan zware manische-depressiviteit en nu waarschijnlijk in een manie verzeild is geraakt en opeens het gevoel heeft gekregen dat hij 'alles doorziet' ...
Niks tegen Manische depressiviteit (grote mensen, kunstenaars en politici leidden eraan, het is ook een teken van een krachtig brein, kijk bv naar Bobby Fischer, een van de allergrootste schakers van de vorige eeuw, iemand die werkelijk met kop en schouders boven de anderen uitstak), maar pas een beetje op om in dat soort manieen zelf te gaan geloven ...
Van Bobby Fischer is ook nog maar weinig over (hij heeft naar ik meen al zijn tanden laten trekken omdat hij dacht dat de CIA er afluisterapparatuur in aangebreacht had) en momenteel zit die in een Japanse gevangenis, waarbij Amerika om zijn uitlevering verzocht heeft, vanwege overtreding van de handelsboycot tegen Servie, waar hij ooit in 1992 ging schaken als demonstratie tegen het amerikaanse imperialisme.
Laat je niet doorslaan in te hoge beweringen die uiteindelijk niet op te houden zijn:
het Disclosure project is geen 'ultiem bewijs' van het bestaan van buitenaardse en contacten hiermee.
Ook tijdens het onderzoek zal niet de onderste steen boven kunnen komen, en nog steeds bepaalde zaken deels afgeschermd blijven van het publiek:
Daarnaast zal een aantal getuigen die nu gepresenteerd worden mogelijk ontmaskert worden als aandacht-zoekende simulanten, mensen met een iets te grote fantasie.
Anderszijds zou het wel een unieke mogelijkheid zijn om onderzoek naar UFO's geaccepteerd te laten worden, er kan op deze manier juist wel veel informatie openbaard worden en zelfs zaken in verband met elkaar onderzocht kunnen worden, zodat er een beter overzicht over het geheel van verschillende meldingen komt, patronen kunnen ontstaan.
Disclose is niks meer dan dat, maar ook zeker niet minder. niet enkel een vraag van 'bestaan ze of niet', maar eerder een vraag hoe juist het onderzoek naar UFO's serieuzer genomen kan worden en men verder vooruit kan komen in het onderzoek hiernaar.
Persoonlijk denk ik dat wanneer iemand 40 uur wakker is, denkend dat hij wereldnieuws ondekt heeft, tegen zichzelf beschermd moet worden door dit topic te sluiten.quote:omdat er helemaal geen 'bewijs' is, en veel mensen veels te overspannen op 'bewijs' reageren (zowel de aanhangers, alswel de debunkers)
aan feitelijkheden heeft Disclosure bij mijn weten geen enkele 'nieuwe' case gebracht, de verhalen van deze mensen waren al eerder bekend, gepubliceerd, maar altijd als incidentele gevallen,
een aantal komen uit het onderzoek naar het Roswell incident, er zijn getuigen van de UFO-waarneming begin jaren 80 in Alaska, het UFO incident in Engeland door enkele wachtposten van een amerikaanse basis ...
je kunt dat als losstaande incidenten zien en onderzoeken, wat nu al gebeurt, maar ook proberen juist een geheel te creeeren, overzicht te brengen, dat is wat het Disclosure Project probeerde te doen.
En als onderdeel hiervan streven zij naar een onderzoek door het congress naar een aantal incidenten, waar direkt het amerikaanse leger mee te maken had en die als 'classified' zijn bestempeld en vaak achter slot en grondel liggen, waarbij ze zelf niet op basis van de FOIA aangevraagd kunnen worden, dus is er een congresioneel onderzoek nodig
sorry ik begin er soms een beetje moe van te worden ..dat als ik aankom met dingen het niets bewijst .. maar menig stelling van hoax en ja maar het is al zo oud etc etc het zouden bewijzen als onwaar .. en dat zijn de luchtige voorbeelden .. het gaat totaan dat ik ignorant ben .. een aap .. niet serieus omdat die lui bij die mexico case het woord luna gebruiken + nota bene mijn eigen screencaps van de 30 minuten tape die ze niet eens hebben gezien .. enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz .. en dan word je soms wat prikkelbaar en sarcastischquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:52 schreef CrackerJack het volgende:
Het enige wat jij kunt zeggen is "wat niets bewijst".
ik hou je niet tegen , het is een waardige speculatiequote:Ik kan ook replyen in het NWO topic en zeggen dat dit filmpje speciaal gemaakt is om een mist op te werpen en ons niet te doen inzien dat ondertussen de geheime regering ons met chemtrails bestookt.
mensenkennis .. of herkende ik het postgedrag ..quote:En ik moet niet toegeven dat ik er niet in geloof,
dan ben je al verder dan de meestequote:ik ben er vroeger al genoeg mee bezig geweest door te lezen enz... Het interesseert me wel degelijk en ik geloof er ook in dat er ergens anders leven bestaat.
er stond eenquote:En wat is dat van die jongste bediende, slaat helemaal nergens op...
"De redacteuren moeten lezen en dergelijke...", Toen dat vliegtuig aan die toren in knalde was er nochthans direct heisa, op alle mediakanalen, zonder iets te lezen of te verwerpen. Wat zou
mexico casequote:buitenaards leven dan wel niet teweeg brengen!!
en dat was geen sbs6quote:in mexico zien zij ze vliegen .. maar dan letterlijk
quote:[gniffel] dus ze zijn gek
feitelijk ben je geen stoorzender .. maar kijk even mee naar je postquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:46 schreef RM-rf het volgende:
je kunt dat als losstaande incidenten zien en onderzoeken, wat nu al gebeurt, maar ook proberen juist een geheel te creeeren, overzicht te brengen, dat is wat het Disclosure Project probeerdet te doen.
Hiero:quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
Ikzelf heb niet de hele video gezien van die persconferentie maar mn goeie maat wel en dan rest mij 1 vraagje: Het is net nieuws dat er 2 neiuwe manen zijn ontdekt door Cassini.
Hoe de fuck kan dit nieuws nou in een filmpje zitten van 3 jaar oud? :S je hoort t dus in dat filmpje, maar jullie zeggen dat ie 3 jaar oud is?
bronquote:Oud nieuws?
Helemaal honderd procent nieuw is de vondst wellicht niet, want de wetenschappers vermoeden dat een van de maantjes, namelijk de S/2004 S1, al te zien is op een foto die de sonde Voyager al 23 jaar geleden maakte. Het hemellichaam had destijds de naam S/1981 S14 meegekregen. Toch zijn de onderzoekers lyrisch over de vondst. "Het is zeer bevredigend dat we deze twee manen kunnen toevoegen aan de fantastische ontdekkingen die de Cassini-Huygens al eerder gedaan heeft en nog zal gaan doen", aldus teamleider dr. Carolyn Porco.
ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw mening over disclosurequote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:45 schreef seriewoordenaar het volgende:
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hmmz je hebt wel deels gelijk , maar ik weet dat er dingen in je posts zitten die ik je wil uitleggen dat het niet zo is maar ik kan het even niet opbrengen nu...
en trouwens , slapen....ik werk me liever k.o. dan dat ik morgen terugkom op het topic en het is ver***kt door kinderren en zelfbenoemde sceptici....
![]()
![]()
Ik heb vorig jaar zelf iets gezien dat alleen maar buitenaards kan zijn. Ik heb al veel meldingen gehoord die identiek waren aan wat ik zag. Ik voel me sinds dat moment ook 100% overtuigd van het bestaan. Daarnaast vond ik het altijd al ridicuul om onze planeet als enige met intelligent leven te beschouwen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:53 schreef coz het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw mening over disclosure
maar ik weet het al denk ik![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:02 schreef seriewoordenaar het volgende:
Daarnaast vond ik het altijd al ridicuul om onze planeet als enige met intelligent leven te beschouwen.
Psies, ik snap ook niet dat iedereen (nouja de meeste dan) gelijk in de aanval gaan met dat het onzin is en vervolgens mekkeren dat het filmpje te lang is. Ik zeg niet dat dit onomstotelijk bewijs is, maar het is in in ieder geval iets.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:02 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Of er nu daarwerkelijk een basis op de achterkant van de Maan is, dat weet weet ik niet. De heren van het disclosure project zijn wat mij betreft geloofwaardig want bij zoveel rook moet er bijna wel vuur zijn.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:06 schreef BaajGuardian het volgende:
seriewoordenaar WELKOM.
Aah, jij bent die kerel die mijn site nog steeds moet doornemen.quote:ik moet nogsteeds je site doornemen trouwens , helemaal vergeten
't Is ook maar een mening.quote:leuk om ook jou opinie even te lezen,.
Inderdaad, en als je alleen al op de overtuiging op het gezicht en in de ogen van de sprekers let, dan zou dat al vraagtekens moeten zetten. Al die mensen hebben een bepaalde positie in de maatschappij en ze weten blijkbaar donders goed dat die positie in gevaar komt bij een disclosure. Dus waarom, anders dan de waarheid, zou men hiermee uit de kast komen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:11 schreef Melkboer het volgende:
[..]
Psies, ik snap ook niet dat iedereen (nouja de meeste dan) gelijk in de aanval gaan met dat het onzin is en vervolgens mekkeren dat het filmpje te lang is. Ik zeg niet dat dit onomstotelijk bewijs is, maar het is in in ieder geval iets.
Ieder z'n mening. Dit is niet mijn oorlog om te voeren.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:26 schreef Christen het volgende:
Waar is het bewijs dan?
Elite mannetjes die beweren dat er buitenaards leven is zegt nog niets. Er zijn honderden wetenschappers geweest die aan te top stonden en verkeerde ideeen hadden. Als iedereen elkaar achterna praat geef ik geen waarde aan horen zeggen ook al komt het van 'elite mensen'.
Waar zijn de foto's ?? waar zijn de schema's en tekeningen en uitwerkingen van de nieuwe energie mogelijkheden?? waar zijn de gelande schepen?? waar zijn de aliens zelf?
Je hebt toch zelf ook wel eens dat je denkt dat er een eng beest rechts van je zit en dan draai je je om en dan zit er niets. Zo is het ook met piloten ze zien gewoon dingen die niet bestaan en dat raporteren ze dan. Vind je het gek dat Bush etc niet ingaat op deze absurde waarnemingen.
En om nou hyper te gaan van 1 pres conferentie vind ik ronduit belachelijk, vooral als deze van jaren geleden is.
En of je me nu gelooft of niet, ik weet wat ik een jaar geleden heb gezien en die sighting voelt donders echt aan.quote:Van de tienduizenden bekende sightings hoeft er maar eentje waar te zijn...
en dan komt daar Christen aan ..zonder de moeite de topics door te nemen schreeuwend en waar is het bewijs dan .. doe jezelf een plezier .. kijk eens eerst die tapequote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:26 schreef Christen het volgende:
Waar is het bewijs dan?
Hier wil ik graag meer over horen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:27 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb nog niet geslapen db70
maar wat je daar zegt...
er is juist wel bewijs voor buitenaardse intelligentie , dezen zijn al op aarde zelf.
ik zou er op dit moment een kunnen aanwijzen , en nee ik doel niet op een regerings leider
maar als ik dat zou doen , dan zal het topic overspoeld worden met menzen die me de gek verklaren etc , en op die manier een topic verkloten is niet mijn intentie.
lijkt me logisch.
911 is niet alleen bewust gedaan om de aandacht af te wenden van disclosurequote:Met alle respect, maar ben je niet een beetje aan het doorslaan?
[hele lange snip]
welke aandacht, in de 4 maanden voorheen, is er ook gepubliceerd over het disclosure project,
[hele lange snip .. allemaal op de man af gezeik]
Kun je nog simpeler zijn, of ga je eerst top-secret documenten van Maria-sightings overleggen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Vroeger zagen mensen maria, tegenwoordig aliens...
Het vaticaan ligt er vol mee.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:14 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Kun je nog simpeler zijn, of ga je eerst top-secret documenten van Maria-sightings overleggen?
De aliens verstoppen zich in zaadcellen. Maar dat moet jij toch weten als ik zo naar je icon kijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:08 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hier wil ik graag meer over horen.
Als je het niet op het forum wilt zetten (begrijpelijk, met al die self-proclaimed sceptici hier) dan kun je m'n mail vinden in m'n profiel.
Bvd.
Shit!!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:32 schreef db70 het volgende:
[..]
De aliens verstoppen zich in zaadcellen. Maar dat moet jij toch weten als ik zo naar je icon kijk.
Truste Baajquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:14 schreef BaajGuardian het volgende:
mensen ik heb het neit meer, ik ga slapen...
ik geef de management even over aan coz....
maw : als de topic vol is , nieuw topic met dezelfde titel (3)
en alsjeblieft , verpest het topic niet , probeer het levend te houden hoe het je ook tegen staat van mij part
dit is een zeer en dan ook zeer belangrijk item.
* andromeda1968 wenst de bende een dagje , want ik ga ZZzz
ja dan moet maar niet zo veel met je piemeltje spelenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Shit!!
Ik moet me blijkbaar vergist hebben, ik dacht dat dit topic in TRU stond, en niet in ONZ.
Zeer interessant leesvoer!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:11 schreef Aurora025 het volgende:
Ik heb dit artikel al in de eerste topic geplaatst, maar ik dacht ik plaats hem nog even voor diegene die het nog niet gelezen hebben.
A Report on the Motivations and Activities of Extraterrestrial Races
-knip-
http://www.exopolitics.org/Report-ET%20Motivations.htm
iddquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:11 schreef Aurora025 het volgende:
A Report on the Motivations and Activities of Extraterrestrial Races
[snip]
http://www.exopolitics.org/Report-ET%20Motivations.htm
Kan je ook eens een optie bij een poll doen : "Ik geloof wel dat er buitenaards leven bestaat, maar niet dat we met hun in contact zijn, of zijn geweest" ?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:48 schreef coz het volgende:
Wat op zich nog niets hoeft te zeggen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:55 schreef Refragmental het volgende:
Ik zeg alleen dat de Maan toevallig precies groot genoeg is voor een perfecte zonsverduistering, vind jij dit niet merkwaardig?
Ik wel.
dat is dus gewoon ja, ze bestaanquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:01 schreef ChOas het volgende:
[..]
Kan je ook eens een optie bij een poll doen : "Ik geloof wel dat er buitenaards leven bestaat, maar niet dat we met hun in contact zijn, of zijn geweest" ?
En 10 tegen 1 dat dat weer verkeerd geinterpreteerd wordt....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:21 schreef P8 het volgende:
[..]
dat is dus gewoon ja, ze bestaan
dan ben ik dus die 1quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:22 schreef ChOas het volgende:
[..]
En 10 tegen 1 dat dat weer verkeerd geinterpreteerd wordt....
daarom is het ook een ja / nee vraagquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:22 schreef ChOas het volgende:
En 10 tegen 1 dat dat weer verkeerd geinterpreteerd wordt....
Het is een prachtig voorbeeld van de balans van de natuur, maar merkwaardig zou ik het niet noemen. Ieder stukje massa heeft een eigen zwaartekrachtveld dus om op een verantwoorde manier te kunnen bestaan moet dat stukje zwaartekracht een plaatsje krijgen op een dusdanige manier dat het in verhouding staat met de massa en zijn omgeving. Natuurlijke balans heb je alleen (of behoud je alleen) als ieder onderdeel ervan naar die existenciele balans blijft streven. Zelfs binnenin atomen heb je dat proces. Anders zouden zonnestelsels als dolgedraaide flipperkasten zijn en zouden we spontaan radio-actief worden. Als we uberhaupt zouden bestaan.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:55 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik ben een van zo'n neuzelaar...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:08 schreef seriewoordenaar het volgende:
Ik heb het vandaag op m'n site gezet... Weer iets meer bezoekers dan normaal gehad. Of 't zijn weer van die neuzelaars via Fok.
Hij had natuurlijk even een cursusje tekenen kunnen volgen voordat hij begon te tekenenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:32 schreef Aurora025 het volgende:
Een man die zegt de aliens te kennen.
The alien races all look different, but still look like people. Many are shorter than we are, have gray skin, large heads and black eyes. But many are vastly different from the familiar description. They are all people, but with different DNA race to race. Their bodies are made of the elements of their home worlds, and their biology is unique to their own worlds, same as us.
Some of my drawings of my own alien contacts are on my site.
http://www.TheProjectAtEarth.com/Album.html
http://www.TheProjectAtEarth.com
Hier enkele tekeningen van hem:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank je.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:26 schreef db70 het volgende:
[..]
Ik ben een van zo'n neuzelaar...
'k heb niet naar de inhoud gekeken, maar ik wil je wel complimenteren!!
bijzonder mooie site, ziet er erg profi uit!
Negeer het gewoon. Gewonde dieren bloeden vanzelf dood.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:05 schreef coz het volgende:
ik denk dat heel veel zich troosten met de gedachte dat er gelukkig iemand zit aan de andere kant van een ander toetsenbord en daarom menen te denken dat ze zomaar alles kunnen typen in elk forum zonder gevaar te lopen.. ik troost me dan maar met de gedachte dat er iig inteligentie is buiten deze aarde en soms er ook wijze woorden van een paar aardbewoners verschijnen
ik heb naar beide de zoektocht nog niet opgegeven.. maaruh .. sanity welkom in dit draadje
mooi gekozen naam .. nou er nog iets mee doen
ik probeer graag me eigen theorie te bewijzen als onwaarquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:10 schreef seriewoordenaar het volgende:
Negeer het gewoon. Gewonde dieren bloeden vanzelf dood.
Wanneer is het voor jou overtuigend genoeg?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Voorlopig ontbreekt het aan 1 ding, hard en overtuigend bewijs.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:30 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Wanneer is het voor jou overtuigend genoeg?
(even voor de goede orde: ik quote hier het antwoord van Pietverdriet op de vraag die seriewoordenaar stelt. Wat dus niet automatisch betekent dat ik het ook pas geloof als ze bij Larry King zitten).quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik geloof pas aan aliens hier op aarde als ze een interview geven bij Larry King
maargoed ..al die getuigen zeggen dus met al het bewijs te komen in de onder ede staande rechtzaken in het congres , waarbij het handig is als ze niet hoeven te voldoen aan de zwijgplicht die hun is opgelegdquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:32 schreef coz het volgende:
[/sarcasme]
als ik overtuigt ben?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:30 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Wanneer is het voor jou overtuigend genoeg?
Where´s the beef?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:38 schreef seriewoordenaar het volgende:
Al de mensen in de persconferentie hebben een naam als respectabele burger en vakdeskundige opgebouwd. Je kunt dat wel van tafel vegen, maar dat zou onterecht zijn. De kans dat ik of iemand anders van hier een dergelijke positie krijgt is heel klein. Denk je nu echt dat die allemaal gaan samenspannen onder het mom van 'hoi, we gaan wat leugens rondbazuinen en eventueel paniek veroorzaken'. Wat zou het doel zijn?
Ze zijn heel concreet in wat ze zeggen. De verhalen zijn realistisch en gebaseerd op eerdere top-secret dossiers. Ik geloof het, net niet zonder twijfel maar ik geloof het. Die mensen weten dat ze hun geloofwaardigheid op het spel zetten en ze vertonen weinig leugenachtige tekenen. Let op de bodylanguage en de ogen. Er wordt meerdere malen verwezen dat er levens in gevaar zijn door rond te bazuinen wat niet geweten mag zijn en dat ze daar bang voor zijn. Dus ofwel zijn het allemaal meesterbedriegers, net zoals de mensen die sightings hebben gezien, ofwel zit er wel wat in. Kijk naar de mens in plaats van je vooroordelen te volgen. Wat de boer die kent, dat eet hij niet. En dat geldt ook voor kennis.
G W Bush?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:43 schreef P8 het volgende:
het punt waar ik overstag ga is wanneer de president erkent dat er daadwerkelijk buitenaards leven is wat ons in de gaten houdt.
ik quote en zie dit .. als ik niet quote staat het niet .. knapquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:35 schreef Wombcat het volgende:
(even voor de goede orde: ik quote hier het antwoord van Pietverdriet op de vraag die seriewoordenaar stelt. Wat dus niet automatisch betekent dat ik het ook pas geloof als ze bij Larry King zitten).
ja dat helpt .. iemand die op een uil lijkt moet haast wel in de conspiracy zijn verwikkeld van bohemian grove .. dat zijn de echte elite ..dus ik denk dat zo'n interview er niet snel komt (quote:ALAN: Tonight's secret word was brought to you by Larry King - the only man on American television who looks like an owl!
DAVE: You've got to be kidding me. Larry King is buying time on our show?
Had die site van jou nog nooit gezienquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:08 schreef seriewoordenaar het volgende:
Ik heb het vandaag op m'n site gezet... Weer iets meer bezoekers dan normaal gehad. Of 't zijn weer van die neuzelaars via Fok.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:46 schreef coz het volgende:
ik quote en zie dit .. als ik niet quote staat het niet .. knap
hij is overtuigd in het bestaan van god omdat ie dan ook een potentiele kandidaat is voor christenen. Maar er moet wel heel veel gebeuren voordat de president, Bush of Kerry, met de mededeling komt dat er daadwerkelijk aliens zijn die ons bereikt hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
G W Bush?
De man van de massavernietegings wapens in Irak?
Die man is ook van het bestaan van god overtuigt, maar dat maakt het niet noodzakelijk waar, niet?
ondanks de quote in die film dat george bush senior ..toen adviseur !!! adviseerde dat het beter was dat de president het niet te weten kwamquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
G W Bush?
De man van de massavernietegings wapens in Irak?
Die man is ook van het bestaan van god overtuigt, maar dat maakt het niet noodzakelijk waar, niet?
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:57 schreef coz het volgende:
[..]
ondanks de quote in die film dat george bush senior ..toen adviseur !!! adviseerde dat het beter was dat de president het niet te weten kwam
doe jezelf een plezier en kijk die film met ze allen
classic voorbeeld: Dat jij Pluto(de planeet, niet die beftekkel van mickey mouse) nog nooit hebt gezien, behalve op vage foto's, betekent toch ook niet dat je het bestaan daarvan ontkentquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?
Wat er gebeurde was dit:
Pietverdriet gaf aan dat hij pas de bewijzen gelooft als hij aliens bij Larry King een interview ziet houden.
Seriewoordenaar vraagt een halve pagina verderop wat Pietverdriet als bewijs ziet?
Ik denk, antwoord is al gegeven, laat ik effe helpen.
Mijnpost is dus in eerste instantie alleen die 2 quotes.
Ik bedenkt me vervolgens dat je daaruit misschien kunt afleiden dat ik het ook pas geloof als aliens bij Larry King een interview geven en edit mijn post en voeg dit toe: " (even voor de goede orde: ik quote hier het antwoord van Pietverdriet op de vraag die seriewoordenaar stelt. Wat dus niet automatisch betekent dat ik het ook pas geloof als ze bij Larry King zitten)."
( dat ik als ik back deed in het replyen die edit nog niet zag , wel in de reply ..was idd off topic)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?
KIJK DAN EENS DIE FILM IN PLAATS VAN STOM TE BLATEN DAT JE BEWIJS WIL TERWIJL ER AL TWEE TOPICS ZIJN DAT ER GEEN BEWIJS IS IN DIE FILM DAT KOMT BIJ DE RECHTZAKENquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar heb jij het over?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:43 schreef P8 het volgende:
het punt waar ik overstag ga is wanneer de president erkent dat er daadwerkelijk buitenaards leven is wat ons in de gaten houdt.
Pluto kan iedereen bekijken met een telescoop, baanberekeningen controleren en voorspellen waar ie over een maand staat.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:03 schreef P8 het volgende:
[..]
classic voorbeeld: Dat jij Pluto(de planeet, niet die beftekkel van mickey mouse) nog nooit hebt gezien, behalve op vage foto's, betekent toch ook niet dat je het bestaan daarvan ontkent
ja, schreeuwen helpt.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:08 schreef coz het volgende:
[..]
KIJK DAN EENS DIE FILM IN PLAATS VAN STOM TE BLATEN DAT JE BEWIJS WIL TERWIJL ER AL TWEE TOPICS ZIJN DAT ER GEEN BEWIJS IS IN DIE FILM DAT KOMT BIJ DE RECHTZAKEN
Nee, maar daar staat weer tegenover dat ik God ook nooit heb gezien, maar daarvan weer wel het bestaan van ontken. Terwijl die nota bene een boek schijnt te hebben nagelaten, wat voor beter bewijs is er dan het geschreven woord, en dan nog wel zijn eigen woord.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:03 schreef P8 het volgende:
[..]
classic voorbeeld: Dat jij Pluto(de planeet, niet die beftekkel van mickey mouse) nog nooit hebt gezien, behalve op vage foto's, betekent toch ook niet dat je het bestaan daarvan ontkent
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ja, schreeuwen helpt.
Welke film heb jij het over?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:11 schreef P8 het volgende:
dat is serieus je domste post hier.
(niet dat de rest ook niet dom is hoor
)
Precies.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pluto kan iedereen bekijken met een telescoop, baanberekeningen controleren en voorspellen waar ie over een maand staat.
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:11 schreef P8 het volgende:
[..]
dat is serieus je domste post hier.
(niet dat de rest ook dom is hoor
)
goed nu verder zonder op de man te spelenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden.
En jouw post is een voorbeeld ervan.
Ahquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:10 schreef coz het volgende:
een OP lezen is ook lastig ..ik vergeef je
joh...maar die lui huilen er niet bij dat ze niet geloofd wordenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Ah
een twee uur durende webcast met mensen die zaken beweren die ken ik ja, dat zie ik rond deze tijd ook op RTL5 met dieeten en pijnstillers die écht werken.
quote:Maar waar is het bewijs
quote:"grote boodschap" te geven.
Je weet donders goed dat ‘het woord van god’ slechts een interpretatie of verhaal van de mens is. En dat het christendom, door de mens, als controlemiddel is gebruikt. Ga het dan ook niet als argument gebruiken om je niet-geloven te verdedigen. Als niet-gelover moet je iedere persoon uit die docu een leugenaar noemen. Is dat zo? Als we met appelen en citroenen gaan gooien dan komen we toch nergens? Ik heb die docu nu al enkele keren aandachtig bekeken. Ze verwijzen naar documenten, plaatsen en personen. Zoek het op, als je zo overtuigd bent van het tegendeel. Ik hoef mijn overtuiging niet te verdedigen, dat doen de personen zoals in de docu al genoeg. Bij mij, door m’n ervaring, is het een geloof en dat is heel moeilijk over te brengen op iemand anders. Zeker bij iemand die vast zit in z’n ratio. Uiteindelijk komt het op credibility aan, tenzij je het zelf meemaakt.quote:Nee, maar daar staat weer tegenover dat ik God ook nooit heb gezien, maar daarvan weer wel het bestaan van ontken. Terwijl die nota bene een boek schijnt te hebben nagelaten, wat voor beter bewijs is er dan het geschreven woord, en dan nog wel zijn eigen woord.
Er blijken alleen betere theorieën te zijn dan het door God geschreven woord om het heelal en het leven te verklaren dan een boek dat ik voor waar aan zou moeten nemen omdat in het boek staat dat het waar is.
En bovendien wil ik nogmaals benadrukken dat ik Seriewoordenaar een vraag stelde en Pietverdriet die al beantwoord had, en dat ik daar effe bij wilde helpen.
Maar kennelijk wordt er dan meteen uit afgeleid dat je het daar dan mee eens bent, terwijl dat niet noodzakelijkerwijs het geval is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |