abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 augustus 2004 @ 05:54:29 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21364906
quote:
Gelieve dit of in nieuws te laten , of te locken aangezien er in truth al 2 topics over zijn
dit is zo'n serieuse zaak dat dit in nieuws thuishoort

gelieve het te behandellen zonder vooroordelen en het te bekijken , vooral de footage van de Pers conferentie zelf die bijgevoegd is.

dit is in 2001 begonnen , en genegeerd omdat de 9\11 uitzendingen erover heen kwamen

http://www.disclosureproject.org/index.shtml
dit is de officiele site van dit project dat in 2001 groeide
en bijna wereldnieuws werd.

Waarom , is dit nooit besproken
Waarom , is dit nooit op het nieuws geweest.
dit is WERELD nieuws.

het 2001 project filmpje waar het mee begon :
http://www.voy.com/105322/317.html
download
http://69.56.146.50/netrostream113/npcc.wmv
stream
http://www.disclosureproject.org/audiogallery.htm
audio.

ik begrijp , persoonlijk best , dat men dit moeilijk kan geloven in de eerste oogopslag , dat men het liever afdoet als hoax en verder gaat met hun leven. maar snap alsjeblieft , dat dit een bloed serieus item is.
dit veranderd alles wat we kennen , in een positieve manier. men wil de waarheid
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_21364909
bljiven ademhalen
  woensdag 18 augustus 2004 @ 06:05:03 #3
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_21364920
voordat we de discussie krijgen .. er zit weinig fysiek bewijs in dat filmpje
behalve dus de getuigenverklaring van 400+ mensen (in dat filmpje kleine 20) die in aanraking zijn geweest met geclassificeerde info .. en willen zweren op de bijbel .. god, de grondwet en vele andere dat ze toch ...

zoals iemand die bij chrashsites is geweesd en vaak als eerste de lijken zag (en overlevenden soms) die vertelde dat hij eerst vertelde aan het publiek en iedereen daar(orders) .. ach is niets aan de hand (je kan er de standard neural neutralyzer uit mib bij bedenken maar die is niet eens nodig) en nu onder ede wil zweren dat er wel wat was
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  woensdag 18 augustus 2004 @ 06:39:59 #4
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_21364974
Ik denk dat velen wel weten dat er buitenaards leven moet zijn. En dan kan een bacterie ook leven zijn. Intelligent leven hoeft niet op de mens te lijken.

Wij zijn door toeval onstaan omdat de dino's uitstierven en ons leefklimaat is mogelijk doordat de planeet net op de leefbare zone zit tussen te koud en te heet. En een maan heeft die met een botsing tussen onze aardklomp en een hemellichaam ervoor gezorgd heeft dat de Aarde gekanteld draait en zo seizoenen heeft. Allemaal ingrediėnten die niet 100% toepasbaar zijn op mogelijk ander intelligent leven buiten de Aarde.
The Internets, I needs it..
  woensdag 18 augustus 2004 @ 06:51:37 #5
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21364988
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 06:39 schreef Dr_Crouton het volgende:
opzich heb je gelijk.
maar deze conferentie gaat nu juist , om het intelligente leven (maar dat paste niet in de topic titel)

daarom is het zo belangrijk dat dit in news gehoord word.
het (was) is wereldnieuws , toen dertijd 2001 , genegeerd , omdat 9\11 in de plaats kwam...
het zou net de front pages halen....

maar ok , genoeg ,

het is ten sterkste aan te raden de footage te bekijken.
en een moment te nemen hun site even langs te gaan.

groeten.
pi_21364990
ik ben ontvoerd door ufo's.... aanbid mij!!!
Free people own guns! Slaves do not!
  woensdag 18 augustus 2004 @ 07:01:56 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21365002
quote:
request aan de moderators , om eens in de zoveel uur even langs te komen en al het offtopic of gek aanstekende post gedrag te verwijderren , aangezien dit een zwaar serieus topic is
een voorbeeld is het bovenstaande , leuk bedacht maar niet op zn plaats hier van vampier.
  woensdag 18 augustus 2004 @ 07:16:44 #8
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_21365036
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 06:51 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

opzich heb je gelijk.
maar deze conferentie gaat nu juist , om het intelligente leven (maar dat paste niet in de topic titel)

daarom is het zo belangrijk dat dit in news gehoord word.
het (was) is wereldnieuws , toen dertijd 2001 , genegeerd , omdat 9\11 in de plaats kwam...
het zou net de front pages halen....

maar ok , genoeg ,

het is ten sterkste aan te raden de footage te bekijken.
en een moment te nemen hun site even langs te gaan.

groeten.
9/11 kan nooit een belemmering zijn geweest om een van de belangrijkste mijlpalen van de mensheid uit te stellen, tenzij men echt glashard bewijs wilt leveren door een intelligent buitenaards wezen levend en wel aan de wereld voor te stellen.
The Internets, I needs it..
  † In Memoriam † woensdag 18 augustus 2004 @ 07:29:16 #9
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_21365059
Dit is een TRU onderwerp en aangezien daar al een topic loopt over dit hier een slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')