quote:
Getuige Clifford StoneGoedemorgen dames en heren. Mijn naam is Clifford Stone. Ik was sergeant 1eclass in het Amerikaanse Leger. Ik had een bevoegdheid om geheime nucleaire zaken in te zien.
Ik kon elke bevoegdheid krijgen die nodig was als ik op speciale operaties werd geroepen. Waar ik op duid is dat ik was betrokken bij operaties waarbij zaken werden geborgen bijvoorbeeld uit neergestorte schotels.
Er waren bij sommige van deze crashes ook lichamen betrokken en soms leefden ze nog. Terwijl we dit alles deden vertelden we het Amerikaanse volk dat er niets van waar was. We vertelden de rest van de wereld, dat er niets van waar was.Ik zou graag in gaan op de details van zulke incidenten wat en hoe er geborgen werd maar ik zal beschikbaar zijn als u vragen heeft over dit en mijn betrokkenheid daarbij. U kunt Dr. Greer vragen om een afspraak te maken zodat u met mij kunt praten.
De situatie is zo dat we het Amerikaanse volk vertellen dat er geen UFOs bestaan. Ik ben betrokken geweest bij de berging van deze objecten en we weten dat ze van buitenaardse afkomst zijn.
In 1969, gebeurde er iets terwijl ik gestationeerd was in Virginia. We gingen naar Indian Town Gap, Penssylvania. Dat zou mijn eerste betrokkenheid worden bij het bergen van een UFO. Toen wij er aan kwamen hadden we er al mensen op het terrein, wij waren een back-up team en werden gestuurd om uit te zoeken of er nucleair materiaal aan boord was.
Later werd er verteld dat er niets aan boord was en dat het een van onze eigen vliegtuigen was dat gecrashed was. Ik weet wel beter omdat ik een van de mensen was die het benaderde met een geigerteller om straling te meten. Ik was de eerste die er dichtbij kwam en ik zag dat er lichamen in zaten. Dit was de eerste van mijn ongeveer twaalf incidenten.UFOcrashes zijn geen gebeurtenissen die dagelijks voorkomen. Ze zijn zeldzaam. Ik weet dat we niet alleen zijn in het heelal. Ik weet dat de afwezigheid van bewijs niet het bewijs van afwezigheid is. Het is bewezen dat het wordt verzwegen voor het Amerikaanse volk (applaus). Ik stond hier vandaag voor jullie en de Almachtige God en ik zeg jullie dit: als de regering mij oproept, en mij vraagt te getuigen, in detail, van wat ik weet dan ben ik er klaar voor en doe ik wat ik hier vandaag deed.
Regeringen moeten niet liegen tegen het volk, om geen enkele reden.
Dank u.
quote:disclosure project
Getuige Dan MorrisGoedemorgen. Dan Morris. Ik was bij de luchtmacht de eerste keer voor 22 jaar en de tweede maal voor 7 jaar. Ik ging met pensioen als een chief (master segeant). Ik ben hier om u te vertellen over een klein incident.
Toen ik de rang kreeg van wat ze in de luchtmacht een grondradar superintendent noemen had ik de leiding over zeven radars, twee landradars en drie gatenvullers langs de kust bij Galveston, Texas.
Dat was in de tijd van de atoomonderzeeërs We moesten er zeker van zijn dat we de hele kust bestreken dus plaatsten we die gatenvullerradars waar we de onderzeeërs onder het wateroppervlak niet konden zien. Mijn commandant was kolonel Tibbits, misschien heeft u wel van hem gehoord, hij stuurde mij naar een (SAC) Strategisch Lucht Commando test in Georgia.Ik had op een keer zeven man onder mij aan het werk gedurende de tijd dat project blue book aan de gang was. Dus als je melding maakte van zoiets als die UFO dan stuurden ze je naar een psychiater en rolde je meteen de luchtmacht uit. Maar we waren aan het werk en iemand zei: Kijk UFOs dus we draaiden ons allemaal om en daar waren inderdaad drie UFOs in de lucht ongeveer een mijl bij ons vandaan 1000 voet boven de grond. Twee onder en een erboven. Een van ons vroeg: Wat zie je? Dus wij overlegden met elkaar. Nu was het zo rond die tijd dat professor Hynek adviseur was van de luchtmacht aan project blue book. Dus zeiden wij tegen elkaar als Hynek hier naar toe komt is het of suggestie of massahypnose of moerasgas.
Iemand zei: Niets van dat alles (suggestie, massahypnose en moerasgas) is op radar te zien dus laten we naar beneden gaan om te kijken of ze het daar op het scherm hebben. Dus gingen we naar beneden om te kijken of de twee mannen in de operations room op het scherm konden krijgen wat we buiten hadden gezien. En dat kregen ze. Wat ongebruikelijk was aan deze voertuigen was dat ze daar maar bleven hangen voor zon 40 minuten. De twee radaroperators namen radarfotos en wij waren verbaasd en we moesten van tijd tot tijd even buiten kijken.
Ik belde het hoofdkwartier en zei: We hebben contact, zij vroegen: Je bedoeld met SAC? En ik zei: We hebben drie vliegende schotels hier buiten Ze vroegen: Maken jullie fotos? Ik vertelde hun: We maken fotos en radarfotos ook. OK, ze zeiden dat ze een koerier stuurden om alles op te halen. Maar toen we alle fotos ontwikkelde in mijn fotolab gaf ik elk van mijn mensen zes fotos de man. Ik zei: Bewaar deze voor je kleinkinderen. Dus ik heb fotos, zij hebben allemaal fotos. Ik hoop dat ze al gekopieerd zijn dan kunnen jullie ze zelf zien zoals ik ze zag.
Ik zal blij zijn de regering dit te vertellen als ik voor hen moet getuigen. In ieder geval bedank ik iedereen die hier vandaag aanwezig was.
Dank u.
quote:Waar zijn die foto's?
Op dinsdag 29 oktober 2002 20:07 schreef Nyrem het volgende:
(vertalingen)
[..]
[..]disclosure project
DDT - Decoy, Distract and Trash
artikel
Interessant detail: Tijdens de allereerste bijeenkomst in Washington, deed de Amerikaanse regering een dag vantevoren een aankondiging in de zaak van de ter dood veroordeelde Timothy Mc. Veigh. Hierdoor bleven veel mensen v.d. pers weg bij het Disclosure Project... toeval? Want deze aankondiging bleek achteraf redelijk waardeloos te zijn...
Nog iets...
Het disclosure project zou ook via webcams over de hele wereld op internet te volgen zijn alleen had men grote moeite om de verbinding in stand te houden. Er was een soort van storing waar het bedrijf dat regelmatig dit soort grote uitzendingen verzorgde nog nooit mee te maken had gehad. Men was het er over eens dat het van buiten af kwam maar ze konden niet achterhalen wie de boosdoener was.
Het vermoeden is dat ook hier een van de geheime diensten van Amerika achter zat.
Goed topic.
Even nog maar een voorbeeldje van 1 v.d. getuigen:
Mijn naam is Michael Smith. Ik was sergeant bij de luchtmacht van 1967 tot 1973. Ik was daar luchtverkeers-leider. Tijdens mijn diensttijd in Klamath Falls, Oregon vroeg in 1970 arriveerde ik bij de radarafdeling terwijl ze een UFO bekeken die op de radar te zien was. Hij hing stil op zon 80.000 voet. Ik zat daar zon 10 minuten waarna het langzaam begon te bewegen en plotseling na zon 5 a 10 minuten van de radar verdween. Bijna tegelijkertijd verscheen het weer stationair op 80.000 voet.
De volgende zwiep van de radar was het 200 mijl weg stationair. Het stond dan stil voor zon 10 minuten en herhaalde dan de voorgaande bewegingen nog twee maal.
Toen ik uitzocht wat de procedure was als je een UFO waarnam werd me verteld dat ik NORAD moest inlich-ten. Het was niet noodzakelijk iets op te schrijven en je hield het voor jezelf. Het was een enkel nodig om te weten onderwerp.
NORAD belde me later in het jaar op een nacht om mij te laten weten dat er een UFO richting Californische kust kwam. Ik vroeg hen wat ik moest doen met dit geval. Ze zeiden: Niets schrijf er niks van op kijk alleen naar boven.
Later in 1972 toen ik gestationeerd was bij het 53ste, een radarsquadron in Michigan, ontving ik een paar pa-niekerige telefoontjes van politieagenten die drie UFOs achtervolgden. Dus ik controleerde meteen de radar en die bevestigde dat ze er inderdaad waren. Ik belde NORAD en die werden bezorgd omdat ze twee inkomende B-52s hadden. Ze lieten ze een omweg maken omdat ze ze niet in de nabijheid wilde hebben.
Die nacht beantwoorde ik veel telefoontjes van het politiebureau en de staatspolitie. Mijn standaard antwoord was er was niets op de radar te zien.
Ik wil dit onder ede verklaren op een hoorzitting van het congress.
Dank u.
Op donderdag 7 november 2002 10:31 schreef ParAlien het volgende:
*schop*.
Zo een interessant onderwerp en zo weinig reacties? Vreemd hoor, zegt toch ook wel iets...
quote:Foto's? Wat voor foto's? Is het zonder foto's niet interessant genoeg? Of is het te overtuigend, ik denk het laatste, vandaar zo weinig reacties...
Op donderdag 7 november 2002 10:38 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Ik denk dat iedereen wacht op de foto's .. ze hadden ruim 40 minuten de tijd. dus ze zullen wel scherpe foto's hebben en zeker de radar foto's.
En ja, het is inderdaad erg jammer dat het zo weinig publieke aandacht geniet, zeker nu ze dit (waar ik aanneem) onder ede verklaren.
Met een beetje respect voor het rechtsysteem daar zouden ze dit toch wel serieus moeten nemen.
Zo zie je maar weer dat de reguliere media er niets van moet hebben, of er nog niet aan toe is.
quote:
Op donderdag 7 november 2002 10:44 schreef ParAlien het volgende:[..]
Foto's? Wat voor foto's? Is het zonder foto's niet interessant genoeg? Of is het te overtuigend, ik denk het laatste, vandaar zo weinig reacties...
quote:Deze foto's ?? Maar het klinkt best wel aannemelijk.
Ze vroegen: Maken jullie fotos? Ik vertelde hun: We maken fotos en radarfotos ook. OK, ze zeiden dat ze een koerier stuurden om alles op te halen. Maar toen we alle fotos ontwikkelde in mijn fotolab gaf ik elk van mijn mensen zes fotos de man. Ik zei: Bewaar deze voor je kleinkinderen. Dus ik heb fotos, zij hebben allemaal fotos. Ik hoop dat ze al gekopieerd zijn dan kunnen jullie ze zelf zien zoals ik ze zag.
Het klinkt in iedergeval aannemelijk , en ik zal het Niet af doen als onzin.
quote:De media en UFOs. Een vreemde combinatie waarbij allerlei geruchten betreffende een samenzwering van de media om bepaalde rapporten niet af te drukken sinds vijftig jaar lang de ronde doen. Wat is er van waar? Nick Redfern stelde die vraag aan Terry Hansen.
Op donderdag 7 november 2002 10:49 schreef dr.Tesla het volgende:
Dat project is al jaren oud.En ja, het is inderdaad erg jammer dat het zo weinig publieke aandacht geniet, zeker nu ze dit (waar ik aanneem) onder ede verklaren.
Met een beetje respect voor het rechtsysteem daar zouden ze dit toch wel serieus moeten nemen.
Zo zie je maar weer dat de reguliere media er niets van moet hebben, of er nog niet aan toe is.
Zie hier voor meer info over dit vreemde fenomeen, .. http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina%27s/The%20missing%20times.html
quote:Die foto's zullen ze tonen zodra ze een hoorzitting krijgen. Waarom deze mensen niet zijn omgekomen? Omdat dat natuurlijk wel heel erg op zou vallen. 1 of 2 personen ok, maar niet alle getuigen van het Disclosure Project, dat gaat niet.
Op donderdag 7 november 2002 10:54 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
[..]Deze foto's ?? Maar het klinkt best wel aannemelijk.
Maar als de regering dit zo graag in de doofpot wil stoppen, waarom zijn deze mensen niet omgekomen in een "ongeluk".Het klinkt in iedergeval aannemelijk , en ik zal het Niet af doen als onzin.
quote:Dat lijken mij iets te veel getuigen om koud te maken...
De dames en heren op dit podium en nog zon 350 personen uit militaire kring en inlichtingendiensten allen getuigen van de zogenoemde UFO-materie en buitenaardse intelligentie kunnen en zullen bewijzen dat we niet alleen zijn.
quote:Heb je gelijk in 350 man is wat veel.
Op donderdag 7 november 2002 10:57 schreef ParAlien het volgende:[..]
Dat lijken mij iets te veel getuigen om koud te maken...
Eru out.
en dan weet je ook gelijk hoe het komt dat zoveel senatoren en congresleden toch voor de oorlog met irak stemmen ondanks de vele protesten van de bevolking
quote:Is dit jouw gevoel voor humor?
Op donderdag 7 november 2002 15:37 schreef eRR_ het volgende:
Dit soort verklaringen zeggen niets zonder onderbouwend materiaal. Dus kom maar op met die foto's zou ik zeggen. (wellicht op 8 maart? )
quote:tis best een interessant verhaal, maar het is inmiddels al weer een jaar geleden. Heeft het zowiezo iets opgeleverd?
Op donderdag 7 november 2002 15:40 schreef ParAlien het volgende:[..]
Is dit jouw gevoel voor humor?
![]()
Nee hoor, meer dan 350 ooggetuigenverklaringen, en niet zomaar ooggetuigen maar mensen met interessante functies die meer KUNNEN weten, zeggen niets, je hebt helemaal gelijk.
quote:Mensen overtuig je niet... niet met verklaringen... ( mensne kunnen dromen/ hallucineren.. zijn betaald om te liegen..of willen interessant doen..willen hun vorige werknemer in de zeik nemen...bla bla bla...
Foto's? Wat voor foto's? Is het zonder foto's niet interessant genoeg? Of is het te overtuigend, ik denk het laatste, vandaar zo weinig reacties...
en foto´s ? Hahahaha zodra je die post zullen erongetwijveld mesnen komen die zeggen " Dit bewijst ook niets..., want je kan ook knoeien met film/video materiaal "
Mensen overtuig je nergens mee... ze zullen zelf een getuige moeten zijn... en dan nog heb je mensne die het niet wíllen weten door zichzelf wijs te gaan maken dat het ws een foutje van hun hersenen is.
quote:Idd, het gaat om een bepaalde manier van denken (openstaan) inzicht.
Op donderdag 7 november 2002 16:06 schreef Mirage het volgende:[..]
Mensen overtuig je nergens mee... ze zullen zelf een getuige moeten zijn... en dan nog heb je mensne die het niet wíllen weten door zichzelf wijs te gaan maken dat het ws een foutje van hun hersenen is.
Zie http://win.ispstream.com/matthewc/disclosure/steve_art03152002.wma
een radio interview met de oprichter. Zo ongeveer na 10 minuten heeft hij het erover, en ook over geweldige technologiën
quote:ik moet zeggen dat die sgt. Clifford Stone erg interessant is.
Op dinsdag 29 oktober 2002 20:07 schreef Nyrem het volgende:
(vertalingen)
[..]
[..]disclosure project
DDT - Decoy, Distract and Trash
artikel
zo was hij getuige van een opvoering van de roswell-alien film, ondanks dat hij toen enkel chauffeur was. vervolgens heeft hij 5 dagen in detentie gezeten om zijn hersens gespoeld te krijgen.
volgens eigen zeggen heeft hij allerlei bevoegdheden verkregen zonder weten van zijn superieuren.
Toen hij tijdens zijn actieve dienstperiode al openlijk aangaf interesse in UFO's te hebben werd hij door superieuren heel europa doorgestuurt, uiteindelijk kwam hij in rusland weer in contact met ufo's door een incident, waarin russische jagers een ufo zouden hebben neergeschoten. (interview met Paola Harris, 1998)
ik krijg het idee dat het verhaal van deze man nogal veranderd in de loop der jaren, zo is er in 1998 geen sprake van werkzaamheden bij een crash-recovery-team en stelt hij zich op als iemand die juist van buitenaf veel verzoeken doet ter openbaring van documenten (via de FOIA, Freedom of Information Act) en soms succesvol is: (meen een vraagstelling over project Aquarius).
Het gegeven dat deze man openlijk kennelijk juist aangeeft niet 'betrouwbaar' te zijn wat betreft stilhouding, doet me sterke vraagtekens plaatsen.
als zulke projecten top-secret zijn, is het toch vreemd iemand als hem er rond te laten lopen, verder is het beeld dat hij schept allerminst eentje van een gecontroleerd en bewuste omgang met een uiterst gevoelig onderwerp; een nono als sgt. Stone (met alle respect) loopt overal rond en mag zich overal mee bemoeien, en heeft direct toegang tot ruimtes waar levende aliens rondlopen en contact gepoogd word te leggen (hij heeft een verhaal dat hiervoor kinderen gebruikt worden, en maakt zijn zorgen kenbaar dat dit ten kostte gaat van deze kinderen).
Ook in Roswell werpt hij zich op als expert van de crash daar, ook al vond deze ver voor zijn actieve periode plaats.
Ik denk dat er best reden is om open onderzoek te doen naar zijn beweringen; an sich is het pogen gegevens te openbaren via de FOIA een goede methode, zo was het al mogelijk het bestaan van het geheime project Aquarius te bewijzen (een kust-lijn radar-onderzoek, echter vermoedelijk heeft dit een directe ufo-link, gezien de geheimzinnigheid, en zelfs de NSA geeft in een brief aan senator Glenn aan dat dit project betrekking heeft op UFO-technieken).
Maar ik denk dat in het geval van sgt. Stone er tevens rekening gehouden mag worden dat deze persoon een rijke fantasie heeft en met graagte rondkomt van het geld dat hij met zijn uiterst amusante boeken-schrijverij verdient; de vraag moet ook zijn of zijn boeken onder fictie of biografie vallen.
quote:
Ik denk het eerste
Maar ja ik ben dan ook geen gepensioneerde sergeant
quote:Ow ok dus al die mensen liegen volgens jou... met als reden?... Alle 350 liegen ze en richten ze hun leugens tegen hun eigen overheid.. met als doel?
Op zaterdag 23 november 2002 09:59 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ik denk het eerste
Maar ja ik ben dan ook geen gepensioneerde sergeant
Ze spreken de waarheid, met als doel de waarheid boven tafel te krijgen, een beetje stront als dank reactie dit.
quote:Ow..
Op zaterdag 23 november 2002 10:02 schreef ParAlien het volgende:[..]
Ow ok dus al die mensen liegen volgens jou... met als reden?... Alle 350 liegen ze en richten ze hun leugens tegen hun eigen overheid.. met als doel?
Ze spreken de waarheid, met als doel de waarheid boven tafel te krijgen, een beetje stront als dank reactie dit.
Ach, ik zie het anders. Je bent óf een bejaarde die nooit iets bereikt heeft, óf je verzint een interessant verhaaltje voor de eenvoudig beïnvloedbaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |