Dit bewijst dus dat de bron betrouwbaar is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 05:26 schreef realist_ik het volgende:
ja precies, het bestaan van eenden is immers al lang aangetoond.
(ik heb ze zelfs al in het echt gezien.)
whaha .. ZELFS DAN .. check die mexican ufo casequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 05:27 schreef P8 het volgende:
we horen het vanzelf op RTL nieuws. tot dan geloof ik er geen snars van
was dat unreal dan? loop ik achter?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 05:30 schreef coz het volgende:
[..]
whaha .. ZELFS DAN .. check die mexican ufo case
ik kijk liever pr0n nu, nog liever ga ik naar bed. maar fok houdt me hier vastquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 05:33 schreef BaajGuardian het volgende:
KIJK DIE WMV
LUISTER DE TAPE
kijk het dan!
ik heb 2 vliegende vriendjes op me kamerquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 05:34 schreef P8 het volgende:
ik kijk liever pr0n nu, nog liever ga ik naar bed. maar fok houdt me hier vast
enkel als aliens bestaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 05:52 schreef PLAE@ het volgende:
En god bestaat
opeens een post op een forum...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 06:03 schreef pukkiepuk het volgende:
die film is uit 2001.....en ondertussen zeker nog altijd niks gehoord verderonder welke steen heb je dat vandaan gehaald
duurt megalang trouwens, zit een kwartier te kijken en pas op 1/5e ofzo
iig je kijkt tenminstequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 06:03 schreef pukkiepuk het volgende:
die film is uit 2001.....en ondertussen zeker nog altijd niks gehoord verderonder welke steen heb je dat vandaan gehaald
duurt megalang trouwens, zit een kwartier te kijken en pas op 1/5e ofzo
Dat was ws je beste vriend die ergens geld stond af te troggelen van de brave burgerquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 06:12 schreef BaajGuardian het volgende:
toen ik het filmpje starte , ik zweer dit op mijn leven , waren er helderre flitsen buiten , zonder dat er onweer was , zonder wolken , blauwe lucht...en er waren geen mensen buiten in de buurt , geen vuurwerk , geen autos , geen vliegtuigen , geen niks dat het gemaakt kon hebben....
(ik wil hier niet perse iets mee bewijzen , maar merk het wel even op)
Ik ga hierin mee... al vind ik het wel vaag dat het echt in congress is e.d... en waarom ik/we dit dan nu pas zien...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 06:22 schreef pukkiepuk het volgende:
en toch kan ik zo'n filmpje niet meer geloven, ik vraag me af na alle teleurstelling wanneer ik wel nog zoiets zou geloven
ik denk pas nadat het op iedere zender op tv 24 uur per dag nergens anders meer over gaat en alle kranten ermee vol staan
dubieuze filmpjes via internet zijn er genoeg namelijk.........
ik geloof trouwens wel in buitenaards leven, maar dat TS meteen zo'n gat in de lucht springt bij het zien van deze film.......nounee, mn enthousiasme daalde helemaal toen ik zag dat het uit 2001 komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |