Nooit .quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:00 schreef SCH het volgende:
Alweer ongesteld Loedertje?
Thanks.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 04:11 schreef Dagonet het volgende:
Ik gooi hem wel naar GC, heb je meer kans op respons denk ik
whahahahaquote:Op woensdag 18 augustus 2004 04:00 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Die Al Qaeda websites zijn razendsnel, nu al wordt er over (door) Fok geschreven, zie: http://www.islamic-minbar(...)9bc976ed4e38b6661bd6 (links scrollen!)
Kon deze niet verplaatst ipv gesloten?: http://forum.fok.nl/topic/588950 er zijn toch fokkers die het Arabisch machtig zijn en ons wellicht iets meer over dat forum kunnen vertellen, nu blijft het een mysterie.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 04:13 schreef nikky het volgende:
whahahahawe zijn echt goehoed !
Het is nu geen nieuws BaajGuardian.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 07:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[...]
dit is groter dan de mexicaanse ufo casequote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is nu geen nieuws BaajGuardian.
En dan nog is TRU het forum voor UFO's en gerelateerd. Alleen in sommige gevallen past het onderwerp in NWS, zoals bijvoorbeeld toen de Mexicaanse luchtmacht opnames van UFO's maakte. Jouw topic vind ik geen twijfelgeval.
het gaat juist niet om de geinterreseerden , dat zeg ik het creeerd groepjes , het gaat erjuist om dat de massa , zich er voor gaat interreseren , en dat krijg je alleen als je het in nieuws hebt staan , dit is geen simpel discussie onderwerp voor de leek , dit is een *headline*quote:Dat het daardoor niet de gewenste aandacht zou krijgen weet ik niet, de mensen die zich ervoor interesseren weten waar ze moeten zijn.
het komt niet uit de lucht vallen , er zal eerst interresse voor gemaakt moeten worden , en dat doe je dmv hier boven beschreven.quote:Mocht een van de media die je hebt aangeschreven het oppikken is dat wellicht een aanleiding voor een nieuw topic.
idd, als je écht niets zinnigs te melden hebt en alleen maar post om te sarren dan kun je beter ergens anders gaan spelen .quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:37 schreef MikeyMo het volgende:
censuur is hier optimaal in dit forum... de delete knop wordt overmatig gebruikt merk ik alweer...
Had jij een reply op mij dan ? Stuur anders even een mailtje naar hoessein@hotmail.comquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom is mijn reply aan het adres van BSB verwijderd?
Ben je zo nieuwsgierig dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Had jij een reply op mij dan ? Stuur anders even een mailtje naar hoessein@hotmail.com
Neen. Maar ik zou het zonde vinden van je tijd om een reply te geven en ik niet op je kan reageren. Zie het als een vorm van wederzijds respect. Want ik kan met een gerust hart beamen dat wij 1 van de weinigen zijn op Fok! die elkaar hoog hebben zitten, dat geldt in ieder geval voor mijquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ben je zo nieuwsgierig dan?
Toch wel zonde inderdaad, want ik was erg benieuwd naar je reactie op mijn reply.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen. Maar ik zou het zonde vinden van je tijd om een reply te geven en ik niet op je kan reageren. Zie het als een vorm van wederzijds respect. Want ik kan met een gerust hart beamen dat wij 1 van de weinigen zijn op Fok! die elkaar hoog hebben zitten, dat geldt in ieder geval voor mij
Keurig BSB, ik hoop dat jullie het via mail kunnen blijven bespreken i.p.v. hier !quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen. Maar ik zou het zonde vinden van je tijd om een reply te geven en ik niet op je kan reageren. Zie het als een vorm van wederzijds respect.
Voor haar wel.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:43 schreef MikeyMo het volgende:
zinnigheid is een relatief begrip
zonder WO2 associaties zeg je en noemt doodleuk je topic Dr Mengelequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:54 schreef CANARIS het volgende:
kan dagonet even utileggen waarom hij mijn post dichtgooit tewijl ik toch duideljk zeg , dat we hopelijk zonder ascociaties uit de 2 WO verder kunnen .
Of is een normale diskussie over de Strevenscultuur in Nederland op FOK Niet gewenst ?
Ben ik niet met je eens Dagonet. Die Libische vrouw is nl. zeer waarschijnlijk Islamitisch. En in Islamitische kringen is men vaak bevredigd als men veel koters krijgtquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:12 schreef Dagonet het volgende:
Zullen we proberen dit topic nou eens niet een wending richting geloof te geven? Gewoon eens kijken of het gewoon over een vrouw die zeven levende kinderen baarde kan gaan.
Het geloof is totaal niet relevant.
In Katholieke kringen ook en ik ken ook genoeg ongelovigen die dolblij zijn met grote gezinnen. Nee, we houden vrolijk het geloof eens een keer buiten een discussie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens Dagonet. Die Libische vrouw is nl. zeer waarschijnlijk Islamitisch. En in Islamitische kringen is men vaak bevredigd als men veel koters krijgt
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:01 schreef lionsguy18 het volgende:
Mecca cola is troep maar goed genoeg voor de gebruikers ervan.
Dat valt me van je tegen BSB. Ik dacht dat je wel tegen een stootje komt, maar dit is een Duitse schwalbe in het kwadraat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:
In dit topic zegt lionsguy iets heel smerigs en duidelijk omstreeks de gordel dan wel daaronder
[..]
Doe niet zo zielig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:
In dit topic zegt lionsguy iets heel smerigs en duidelijk omstreeks de gordel dan wel daaronder
[..]
Mwah het is uiteindelijk een mening en die mag hij hebben. Hij brengt het als feit, maar goed da's een kwestie van slordig taalgebruik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Eugh... suggesties?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
Terrorist worden = geen Nederlander meer worden!
Kan de titel van dit topic niet gewijzigd worden? Het dekt de lading niet echt.
"Verlies NLse identiteit terrorist bij terroristische acties"quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Eugh... suggesties?
Your wish is my...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
"Verlies NLse identiteit terrorist bij terroristische acties"
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Your wish is my...
... oow hij is inmiddels ook ontvoerd.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Your wish is my...
... oow hij is inmiddels ook ontvoerd.
Forum Opties | |
---|---|