abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 juli 2004 @ 18:05:23 #101
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_20689080
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 17:53 schreef Nynex het volgende:
Ik denk ook allang niet meer aan die onzin en hou me gewoon met m'n eigen leven bezig
Ik persoonlijk wil alle mogelijkheden ontdekken. Als jij dat onzin vindt (hypotetisch gezien) dan heb ik daar geen problemen mee. Jij denkt te weten hoe het zit, en ik denk dat het anders zit. Ik kan zeggen dat jij een domme "drone" bent, en dan zeg jij tegen mij dat ik een op hol geslagen nerd ben met de mafste ideeen.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 18:36:24 #102
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_20689787
:') .. mooi topic he

is het idee nou niet maf dat het hoofdbonobo aapje zegt dat ie de andere aapjes niet eens mag zeggen dat ze drones zijn dan
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  zaterdag 17 juli 2004 @ 18:42:25 #103
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_20689921
Als 1 aapje denk dat de rest drones zijn, en als die daar last mee krijgt van de hoofd-aap is dat wel verdacht jah

Maar maybe wordt dat aapje wel de groep uitgebonjourd omdat die dus vage ideeen heeft. De andere aapjes denken namelijk allemaal dat hun leider het beste voor hun heeft.
pi_20690306
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 18:05 schreef IceHeat het volgende:

[..]

Ik persoonlijk wil alle mogelijkheden ontdekken. Als jij dat onzin vindt (hypotetisch gezien) dan heb ik daar geen problemen mee. Jij denkt te weten hoe het zit, en ik denk dat het anders zit. Ik kan zeggen dat jij een domme "drone" bent, en dan zeg jij tegen mij dat ik een op hol geslagen nerd ben met de mafste ideeen.
Ik heb alle mogelijkheden allang gezien, alles overwogen, doorgelezen, bestudeert, jij gaat niks vinden wat ik nog niet ontdekt heb, zonder enige valse bescheidenheid

Ik ben er alleen op een gegeven moment achter gekomen dat het 100% zinloos is
Ik heb er bewust voor gekozen om de rest van m'n leven gewoon mee te draaien in alles zoals dat een braaf burger betaamt, en door elke hoepel springen die the powers that be me voor houden ;P
Senatus Populus Que Romanus
  zaterdag 17 juli 2004 @ 19:02:06 #105
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_20690395
Gij bent zeker dood geweest en weer terug gekoomt?

Gij had in het hoger plain of existence kunne zitte maar hij heeft gekozen om drone te zijn op de godforsaken planeet Aarde.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 19:34:36 #106
90061 coz
pi_20691167
maar stel nou dat ze gelijk hebben dan .. en je zou een WW3 kunnen voorkomen en verdere (jah mss zitten we er al in he ) oorlogen daarna
edit handje zwaai niet dagdag maar goedemorgen

*edit post hieronder dus waar amerika op zou sturen volgens 1ea en idd kan resulteren in...
*edit2 .. maar nwo theorie is dus een wereldwijde politiestaat ongeveer .. en een grove verdunning van de massa.. die ea1 mss al negeert

[ Bericht 17% gewijzigd door coz op 18-07-2004 06:05:37 ]
  zaterdag 17 juli 2004 @ 19:40:03 #107
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_20691314
WW3 is niet iets wat NWO wil bereiken. Maar ze pakken het verkeerd aan waardoor er meer verdeeldheid komt en dus WW3.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 19:46:41 #108
90061 coz
pi_20691479
maar toch IS er al een war on terror, en alle andere "burgeroorlogen" ziet iedereen ook op het journaal. maar het is allemaal zo ver IN je bed
moet dat nou echt,beide ?
  zondag 18 juli 2004 @ 03:51:27 #109
90061 coz
pi_20698946
over negeren gesproken he

12-05-2004 / 11:15 - Mexicaanse defensie publiceert UFO-video
14-05-2004 / 15:49 - 'Mexicaanse UFO's zijn weerfenomenen'
14-05-2004 / 22:48 - Defensie Mexico verklaart publicatie UFO-film
20-05-2004 / 12:12 - IR-expert: "UFO's Mexico onverklaarbaar"
18-06-2004 / 02:50 - ''UFO's Mexico waren fakkels''
15-07-2004 / 23:26 - Complete film UFO's Mexico beschikbaar ..(van 30 minuten)

en """discussie""" hier [POLL] Wat denk jij dat de UFO's in Mexico waren?

.. nou die discussie loopt storm
  zondag 18 juli 2004 @ 05:55:04 #110
90061 coz
pi_20699074
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 17:01 schreef IceHeat het volgende:
Je moet voor ALLES openstaan, om maar meteen het extreme te nemen: tijdreizen.
de man uit een postoorlogs tijdperk uit de toekomst.. interresant geval,
als je hem eens doordraaid in het bonobo systeem he . nou hoort er een aapje dus dat het andere aapje hem al een aap noemt als hij zegt dat een ander aapje verteld dat er mss meer kan gebeuren (nee ik ga er niet naar linken ) .

. en nou is er een aap die denkt nou hoor ik dus en dat het nu mis kan gaan, en dat ik dit niet mag vertellen, en hoe de reactie is... als hij nou eens in de tamtam der misinformatie gooit dat hij uit de toekomst komt .. dan omzeilt hij toch wel mooi die wet die een korte tijd daarna (dat ie hier was ) is aangenomen dat ie het niet mag vertellen

alles om men te laten nadenken.. idd ook het topic hier

... wie zou het fijn vinden om met zijn kleinkinderen in de geschiedboekjes te lezen en te denken .. hadden we het nou maar ingezien toen we het konden .. wat al heel anders is als uberhaubt denken .. had het nou voorkomen kunnen worden...
nee een maatschappij en geld(alsin macht) is allemaal niet erg enzo dat zegt die opperaap zelf .. en nou ophouden ..want ik moet in het systeem meedoen ..zegt de opperaap ..
  maandag 19 juli 2004 @ 07:27:12 #111
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20715415
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 18:58 schreef Nynex het volgende:

[..]

Ik heb alle mogelijkheden allang gezien, alles overwogen, doorgelezen, bestudeert, jij gaat niks vinden wat ik nog niet ontdekt heb, zonder enige valse bescheidenheid
denk je dat? , ik weet ook erg veel ,vooral op dit gebied , maar om meteen te zeggen dat je alles al gezien hebt , is niet alleen overdreven maar ook arrogant.
quote:
Ik ben er alleen op een gegeven moment achter gekomen dat het 100% zinloos is
Ik heb er bewust voor gekozen om de rest van m'n leven gewoon mee te draaien in alles zoals dat een braaf burger betaamt, en door elke hoepel springen die the powers that be me voor houden ;P
zeer jammer dat je het opgeeft en daarmee meehelpt aan de ignorantie van anderren , je zou beter moeten weten.
het is niet zinloos , en dat zal het nooit zijn.
aangezien de waarheid werkelijk bevrijd.
veel plezier in je nutteloosheid. < als reactie op je laatste zin.

no offence whatsoever.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 17:31:31 #112
90061 coz
pi_20746965
in het topic De omgang met kabouters (niet over kabouters (serieus topic)
maakte The_Shining een mooie opmerking die ook hier niet misstaat
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 12:54 schreef The_Shining het volgende:
Mensen die niet wakker zijn willen niet wakker worden. Ze hebben niet eens door dat ze niet wakker zijn, ze hebben vrij weinig door en concentreren zich alleen op die dingen die ze begeren. De dingen die ze begeren zijn ontstaan omdat er een gemis is aan iets beters waar ze iets mee kunnen. Ze kunnen weinig met commentaar op hun levensstijl, geef ze dan iets waardoor ze begrijpen dat de dingen die ze najagen een doodlopende straat is. Simpelweg een aantal dingen opnoemen die niet juist zijn (destructief) is niet genoeg want het publiek wat je probeert aan te spreken luistert daar niet naar en gaan gewoon hun begeertes voldoen. En wat jij verkoopt past daar niet in. Beter milieu begint bij jezelf, er is nog genoeg voor jezelf om te leren verspil je tijd niet.

Ik acht zelf de kans zeer klein dat we ooit komen op het punt dat jij [ed::fwo] voor ogen hebt (iig niet de komende millenia). Eerder een wereldwijde ramp, of dat nou door oorlog is, ziekte of de leefomgeving die kapot gaat door het gedrag van de dominerende soort.

Schiet me trouwens nog een leuk voorbeeldje binnen van wat ik laatst op de regionale tv omroep zag. Een man die met een gitaar de stad inging en een liedje zong temidden van het consumerende publiek. Zo van "Jaa winkel maar lekker door, koop alles wat je hartje begeert, in Irak sterven dagelijks mensen door geweld en in Afrika door de honger of AIDS, koop nog eens een lingerie setje!"
Overbodig te zeggen dat de man weldra buiten het winkelcomplex stond met dank aan de beveiligings beamte. Toen ging ie verder op het stadhuis waar hij ook werd weggestuurd

De omgang met kabouters (niet over kabouters (serieus topic)
en het gaat verder
De omgang met kabouters (niet over kabouters (serieus topic) .
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 13:05 schreef BaajGuardian het volgende:
the_Shining , soms heb ik wel het gevoel dat het nieteens zo erg zou zijn als 80% van de mens uitgemoord werd door zichzelf....

aan de anderre kant is het toch ziek dat het zover moet komen dat zelfs ik zo kan denken al is het maar soms...

ergens verdient men het
aan de anderre kant is het niet nodig en zou ik er allen aan doen om het te stoppen
je word er bijna dwaas van.
. De omgang met kabouters (niet over kabouters (serieus topic) .
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 13:56 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Als dan maar niet de verkeerde 20% overblijft
Nee het zou wel erg zijn, maar jij en ik zijn er dan wrs. niet meer om er dan zorgen om te maken.
[..]

Meld je aan bij de dichtsbijzijnde kliniek!
Of bij het leger
[..]

Het is geen kwestie van verdienen alsof het lot een straf is imho.
Het is meer wat je zaait zal je ook oogsten. Op het moment is het zo dat er maar 1 akkerveld is, veel mensen zijn ervan overtuigd dat er niets anders is dan dat akkerveld en planten zoveel mogelijk zaadjes en zo veronderstellen ze dat als deze uitkomen en groeien ze geen zaadjes meer hoeven te planten.

Ze hebben niet door dat er ook nog een iets is na dat akkerveld. Of ze hebben het wel door, maar zijn gedesillusioneerd door de andere soorten akkerveldjes omdat die min of meer hetzelfde principe hebben. Kennen ook geen andere zaden noch begrijpen ze wat de waarde is als deze uitkomen. Niet realiseren dat er op een moment geen zaden meer zijn omdat ze de grond kapot bewerkt hebben. Men denkt niet eens na wat er gaat gebeuren als de olie op is.

Wat jij nu doet is realiseren dat de huidige methode een einde kent (en geen prettige), je bent gestopt met het planten van die zaden (neem ik aan) en je rent als een gek door het akkerveld en zegt dat de mensen moeten stoppen met zaaien, terwijl dat het enige is wat ze kennen (no offence hoor, ik vind het wel nobel ergens ). Waarom zou je op dat akkerveld blijven? Het klinkt cru om iedereen aan hun lot over te laten, maar daar kiezen ze zelf voor, respecteer hun keuze dan (de wereld is immers hard :') ).. Laat ze lekker in hun waarde en ga voorbij de akkervelden verkennen
  woensdag 28 juli 2004 @ 05:09:07 #113
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20903687
even mededeling , ik heb omgang met kabouters topic laten locken , aangezien het nut ervan verpest werd door een bepaald persoon , het was niet meer mogelijk om er op door te gaan ivbm 100% zekerheid dat de betreffende er met economische gedachten op in zou gaan , juist hetgeen het doel ervan zou verpesten.

p.s. als men dit niet begrijpt , coz kan dit mischien nader uitleggen , het heeft iig ook met een vorm van ignorantie te maken , en het hield die ignorantie in stant.

voor de rest , ik vraag me af wanneer er weer eens mensen verder op deze topic ingaan , de TS heeft er best wat werk ingestoken.

groet.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 28 juli 2004 @ 10:42:50 #114
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20905513
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 05:09 schreef BaajGuardian het volgende:
voor de rest , ik vraag me af wanneer er weer eens mensen verder op deze topic ingaan , de TS heeft er best wat werk ingestoken.
Als je hier een helemaal eerlijk antwoord op wil want volgens mij zie je het echt niet dan denk ik dat voor wat meer feedback coz en jij zich wat terughoudender moeten opstellen en niet gelijk als iemand post er 5 posts achteraan kwakken waarin je een zak argumenten neerkwakt en elkaar daarnaast ook nog de hele tijd gelijk geeft en de hemel in prijst.

Dit is niet om een discussie aan te zwengelen maar gewoon een antwoord op je vraag
Vampire Romance O+
  woensdag 28 juli 2004 @ 11:44:29 #115
90061 coz
pi_20906770
ok, dank. we zullen er aan werken...
maar ik neem aan dat je reactie gaat over het fwo topic bijvoorbeeld en niet over dit topic ?
  woensdag 28 juli 2004 @ 12:07:19 #116
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20907286
Als je het echt wil weten, ik had het over dit topic. Over dat heen en weer gelijk geven: nu ik eea nog eens teruglas verwarde ik Baajguardian met moonbaby. maar als het in dat andere topic nog erger was dan voelde je zelf kennelijk ook nattigheid . Tel ook eens het aantal posts, als je zelf 3 stuks achter elkaar plant ipv 1 fatsoenlijke die je indien nodig edit dan komt het minder aanvallend over. Dit komt nu over nofi als iemand die staat te schreeuwen en daarbij het ene na het andere argument erbij sleept:

+ "mijn stelling is fsdafdsf"
- "ik vind van niet want afdasdfs"
+ "WEL, want fsdfsd EN dagfdgadg, EN fasdgfasdg, EN fadafsd!!. Zo, nu jij weer "
-

Dat moedigt niet echt aan om verder te discussieren. Deze post is veel langer geworden dan de bedoeling was maar af en toe kan het geen kwaad om te zien hoe iemand anders je posts opvat.
maareh, genoeg offtopic:
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 13:22 schreef coz het volgende:

[..]

:') .. 1 down . 6 bilion to go
toppie men, ben blij
je hebt inhoudelijk nog geen antwoord gegeven op m'n reactie van 12.54 17/7
Vampire Romance O+
pi_20913986
Waar.
Regeringen zijn er toch maar voor 1 reden, de bevolking in slaap sussen en de meute kanaliseren.

Simple
Björnskie
  woensdag 28 juli 2004 @ 17:50:07 #118
90061 coz
pi_20914472
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 12:54 schreef MouseOver het volgende:
Waar gaat het heen met de wereld..
en met dit draadje

Maargoed, heb eindelijk eens tijd gehad om me erdoorheen te worstelen en sinds je OP blijft er toch iets door m'n hoofd spelen.

Mensen die kritisch zijn hoeven ondanks hun kritische houding niet altijd gelijk te hebben. De nazi's zagen zichzelf aan het begin van de jaren dertig als de kritische factor in de maatschappij die als enigen het gevaar van de Joden zagen wat de ignorant massa niet zag. Ojectief kritisch bestaat niet, de uitkomst van je eigen kritsch denken hangt sterk van je referentiekader af.

Met dit in het achterhoofd kun je voor sommige dingen tot de conclusie komen dat je eigenlijk gewoon niet genoeg kennis hebt om kritisch over een bepaald onderwerp te zijn en dat je dat dus beter gewoon kunt negeren omdat je 1) je maar een beperkte hoeveelheid energie hebt en die dus beter voor iets anders kunt gebruiken en 2) je er deels van kunt uitgaan dat de uitkomst van je eigen kritisch denken door gebrek aan kennis/achtergrondinfo bij voorbaat al onbetrouwbaar zal zijn.

Geen rekening houden met #2 is iets wat je bij het oppervlakkigere deel van het TRU publiek vaak ziet. Nog een slag erger dan ignorance want men gaat dan in z'n eigen waarheden geloven.

Ik zeg dus niet dat je alles maar voor zoete koek moet slikken. Wat ik wel beweer is dat je selectief kritisch moet zijn.
sorry voor het niet inhoudelijk reageren
ik was het er redelijk mee eens
ik zou alleen zeggen dat je altijd kritisch mag blijven...ipv selectief
ik denk dat veel believers (van wat dan ook) ook wel kritisch blijven en bij diverse cases ook wel inzien als het nep blijkt dat het ook nep is
maar andersom ?
pi_20926597
om nog even te reageren op ignorantie en mensen die dat een achterlijke levens-instelling vinden :

vergeet niet dat ieder mens op deze aardbol nog een hoop moet leren, op welk gebied ook. Had je hetgeen geleerd wat er op aarde te leren valt, was je hier nu niet. tenzij je bent gekomen om te helpen natuurlijk << helpen doe je niet d.m.v. forums bezoeken of geile tv shows opvoeren. helpen is je onder de mensen mengen en je klauwen uitsteken.

anywayz, dat was niet hetgeen ik wilde zeggen:
ieder wezen op of in deze planeet is aan het leren. En wij, krijgen hier per individu genoeg prikkels voor in het dagelijks leven. Het is aan het individu zelf om die boodschappen te zien en te onderkennen. Niemand kan je daar uiteindelijk bij helpen, zelfs Jezus niet << JIJ moet de groei doorgaan.

Bovendien zie je het totale plaatje niet bij iemand die zich ignorant opstelt. iem. kan ignorant zijn om HEEL VEEL redenen << gebruik je fantasie << misschien is zo iem. wel onbewust JOU wat aan het leren.

Dus zelfs al zullen er mensen zijn die in de laatste dagen van deze aardbol nog ignorant zijn, en geloof me ze zullen er zijn, kun je toch niet gaan denken ik heb gefaald want ze zijn nog steeds ignorant.

nogmaals : JE KENT HUN PAD NIET.

misschien zijn het wel hele jonge zielen die nog heel lang ignorant zullen blijven omdat dat nu eenmaal de evolutie is. We leren nou eenmaal niet in 1 leven.

Dus als je echt wil bijdragen aan het verstrekken van positieve prikkelingen aan de rest van de aarde (if you know what I mean) Is het echt MEGA belangrijk dat jezelf eerst alle kennis in huis haalt:
- ga mediteren, opdat je je eigen pad en de paden van andere wezens kunt zien << je gevoel over ignorantie zal dan heeeel snel voorbij gaan
- ga bewuster leven << verlopig zitten we nog allemaal aan het vlees << andere denkende wezens te eten >> weet je wel wat voor effect dat heeft op je eigen lijf en leven (zie mij post op pagina 2 van deze thread)
- stop met het werk dat bijdraagt aan de hele ignorantie van de wereld << hou jij deze niet ook in stand door bij te dragen aan een samenleveing die een hoop BULLSHIT verkondigd
- en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Schreeuwen op een forum dat men het allemaal door een sluier ziet, gaat je niet helpen >> laat persoonlijk zien door daden aan ons hoe het anders kan.

Bovendien (en niet als kriktiek bedoeld) zul je eens na moeten gaan op welke fronten jijzelf nog door een dikke sluier heen kijkt. Ben hier zelf ook dagelijks mee bezig en het is niet makkelijk. Maar hoe meer bewustzijns verheffingen jij zelf krijgt, hoe beter voor de rest van de wereld. JOU licht zal dan nl. meer en meer gaan stralen en dit zal zljn weergaloze effect hebben op ieder ander wezen(zelfs in het hele universum).

Geloof je hier niet in? Than let's keep talking about how ignorant is bliss!

zaterdag 31 juli 2004 @ 13:18:32 #120
100656 KingArthur
Defender of the Faith
pi_20973249
Yo mensen

Beste Coz na het lezen van jouw stelling moet ik toch enigzins concluderen dat
je heel misschien wel een probleem hebt met het snel bereiken van een eindconclusie, of
zogeheten, de clue.

Graag stel ik U dan ook voor om eens bij mij een sessie te ondergaan om deze persoonljke karakterstieken te behandelen.

Een adequate analyse van uw persoonlijke gesteldheid zal ertoe leiden dat u zichzelf zult weten uit
te buiten tot uw laatste ademsnik.

Mag ik u misschien een offerte doen toekomen?

Koning Arthur
In the mists and darkness of the night
riding forward withouth any fright
the adrenaline injecting in my brains fueling my rage
whilst reaching the evil tongued dragons influenced mage
  zaterdag 31 juli 2004 @ 13:27:20 #121
78859 MoonBaby
Mark it zero!!!
pi_20973383
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 13:18 schreef KingArthur het volgende:
Beste Coz,

Ik ben van mening dat je pshychiatrische hulp nodig hebt en die bied ik je zeer barmhartig aan.

Maar je moet er wel voor betalen.

Koning Arthur
"... she kidnapped herself."
  zaterdag 31 juli 2004 @ 13:32:15 #122
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20973460
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 13:27 schreef MoonBaby het volgende:

[..]
whehe
Strak
Vampire Romance O+
  maandag 9 augustus 2004 @ 18:58:45 #123
90061 coz
pi_21160655
Beste KingArthur na het lezen van jouw stelling moet ik toch enigzins concluderen dat
je heel misschien wel een probleem hebt met het snel bereiken van een eindconclusie
  maandag 9 augustus 2004 @ 19:03:47 #124
90061 coz
pi_21160767
quote:

ik dacht alleen er een beetje over schreeuwen op een forum kan mss geen kwaad
pi_21160996
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 19:03 schreef coz het volgende:

[..]

ik dacht alleen er een beetje over schreeuwen op een forum kan mss geen kwaad
i know what you mean.

In het begin deed ik dat ook min of meer op forums, tegen familie en op het werk. Gaandeweg ben ik nu aan het leren dat het goed is om er met elkaar over te praten, maar als de ander zegt dit of dat geloof ik stellig niet << dan laat ik het voor wat het is >> want ik weet dat in het leven van de persoon in kwestie, ook genoeg andere prikkelingen (zullen) zijn om hem/haar eraan te herinneren. we zijn hier immers om te leren. maar ik denk dat juist om te leren, we dergelijke prikkelingen ook aan elkaar moeten geven.
  maandag 9 augustus 2004 @ 20:42:16 #126
90061 coz
pi_21163067
off topic ... ff de andere uitnodiging van KingArthur
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 13:23 schreef KingArthur het volgende:
Beste Coz,

Graag zou ik met U een persoonlijk onderhouden willen delen als
doel mijn kennis te verrijken aangaande anominalen.

Is het misschien mogelijk dat ik u ontmoet?

Koning Arthur
wat lief zeg .. speciaal voor mij een kloon ?
edit oh btw
je conclusie is onterrecht .. in de OP staat dat ik mss deze conclusie had getrokken maar expliciet de vraag om tegenbewijs ..
de discussie is een beetje gegaan over ignorantie
maar er zijn veel punten in te ontdekken wat iig meehelpt aan de stelling

[ Bericht 14% gewijzigd door coz op 09-08-2004 20:49:25 ]
pi_21171826
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 08:12 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
om nog even te reageren op ignorantie en mensen die dat een achterlijke levens-instelling vinden :

vergeet niet dat ieder mens op deze aardbol nog een hoop moet leren, op welk gebied ook. Had je hetgeen geleerd wat er op aarde te leren valt, was je hier nu niet. tenzij je bent gekomen om te helpen natuurlijk << helpen doe je niet d.m.v. forums bezoeken of geile tv shows opvoeren. helpen is je onder de mensen mengen en je klauwen uitsteken.

anywayz, dat was niet hetgeen ik wilde zeggen:
ieder wezen op of in deze planeet is aan het leren. En wij, krijgen hier per individu genoeg prikkels voor in het dagelijks leven. Het is aan het individu zelf om die boodschappen te zien en te onderkennen. Niemand kan je daar uiteindelijk bij helpen, zelfs Jezus niet << JIJ moet de groei doorgaan.

Bovendien zie je het totale plaatje niet bij iemand die zich ignorant opstelt. iem. kan ignorant zijn om HEEL VEEL redenen << gebruik je fantasie << misschien is zo iem. wel onbewust JOU wat aan het leren.

Dus zelfs al zullen er mensen zijn die in de laatste dagen van deze aardbol nog ignorant zijn, en geloof me ze zullen er zijn, kun je toch niet gaan denken ik heb gefaald want ze zijn nog steeds ignorant.

nogmaals : JE KENT HUN PAD NIET.

misschien zijn het wel hele jonge zielen die nog heel lang ignorant zullen blijven omdat dat nu eenmaal de evolutie is. We leren nou eenmaal niet in 1 leven.

Dus als je echt wil bijdragen aan het verstrekken van positieve prikkelingen aan de rest van de aarde (if you know what I mean) Is het echt MEGA belangrijk dat jezelf eerst alle kennis in huis haalt:
- ga mediteren, opdat je je eigen pad en de paden van andere wezens kunt zien << je gevoel over ignorantie zal dan heeeel snel voorbij gaan
- ga bewuster leven << verlopig zitten we nog allemaal aan het vlees << andere denkende wezens te eten >> weet je wel wat voor effect dat heeft op je eigen lijf en leven (zie mij post op pagina 2 van deze thread)
- stop met het werk dat bijdraagt aan de hele ignorantie van de wereld << hou jij deze niet ook in stand door bij te dragen aan een samenleveing die een hoop BULLSHIT verkondigd
- en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Schreeuwen op een forum dat men het allemaal door een sluier ziet, gaat je niet helpen >> laat persoonlijk zien door daden aan ons hoe het anders kan.

Bovendien (en niet als kriktiek bedoeld) zul je eens na moeten gaan op welke fronten jijzelf nog door een dikke sluier heen kijkt. Ben hier zelf ook dagelijks mee bezig en het is niet makkelijk. Maar hoe meer bewustzijns verheffingen jij zelf krijgt, hoe beter voor de rest van de wereld. JOU licht zal dan nl. meer en meer gaan stralen en dit zal zljn weergaloze effect hebben op ieder ander wezen(zelfs in het hele universum).

Geloof je hier niet in? Than let's keep talking about how ignorant is bliss!

ik ben ignorant simpelweg omdat ik zo al genoeg aan me hoofd heb, en dan blijft het tenminste leuk en chill. als ik me ook nog met andere mensen hun problemen bezig moest gaan houden dan zou ik gelijk doordraaien, besides iedereen weet het toch altijd beter, dus eigenlijk valt er niets te zeggen
ive rarely lost my rare temper temporar[el]y
  woensdag 11 augustus 2004 @ 07:15:46 #128
90061 coz
pi_21199812
het kan natuurlijk ook nooit jouw probleem worden
ney want zo ver reiken die theorien niet

is harstikke mooi hoor verder dat je die filosie hanteerd
want je zegt het zelf ..iedereen weet het beter , dus ook je filosofie zou wel eens een tikkie verkeerd kunnen zijn
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 16:48:52 #129
90061 coz
pi_22334287
ochnee .. ik wist het zekers beter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: