ow godquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Kane is echt wel cool, alleen Dominant moet echt zn bek houden en zingen ipv praten...
Verder ontopic... De grootste janker in t muziek forum?? Who Cares in godsnaam... Verveel je je ofzo???
FF schopje naar ONZ wat mij betreft, dan komt Inso vanzelf wel met de slotjesdoos
tuurlijk mag geinen wel, maar doe dat in onzin.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:07 schreef Seborik het volgende:
Ik verveel me inderdaad. Ik mis een beetje de pit overal. Het is een grote gezapige hoop. Als je een band niet leuk vind, moet je je bek maar houden. Een beetje geinen is er niet meer bij. Dat mis ik.
Roepen ze dat allemaal hier?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:11 schreef methodmich het volgende:
Precies, je mag in het Coldplay-topic niet roepen dat ze in bed urinerende Thom Yorke-adepten met sentimentele rotliedjes voor studentikoze vrouwtjes zijn...
Of dat Muse al jaren alleen maar Paranoid Android en The Bends wil naspelen....
Of dat Radiohead met Kid A en alles daar na alleen maar masturbatieplaten voor bandleden heeft gemaakt...
Of dat Travis net zulke janksmoelen in de band heeft als Dinand.
het spijt me, ik ken ze nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:11 schreef methodmich het volgende:
En dat mensen The Zombies uit het 60's toernooi schieten is al helemaal een teken dat we hier goed fout bezig zijn.
en nog een nominatie voor janksmoelquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:15 schreef twiFight het volgende:
[..]
tuurlijk mag geinen wel, maar doe dat in onzin.
je verpest het met bepaalde posts voor anderen, dat die daar niet van gediend zijn is logisch.
nou zal het verder aan me reest roesten hoe het er in MUZ aan toegaat, ik kom hier nooit, maar
je moet niet raar opkijken als mensen willen dat je je (on)gein in het daarvoor bestemde forum doet.
En je mag niet eens zeggen dat Dreetje nu moet schrijven, bah.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:15 schreef methodmich het volgende:
Ja, en al die Blöfjes...
En waarom krijgen mijn topics pas na een half jaar een paar bescheiden replies? Het is allegaar niks, Sebbo. En André wordt ook nog doof.
Verpesten is een groot woord. Het is eigenlijk een schreeuw door een bibliotheek. Er wordt soms zo fel en compleet belachelijk gereageerd wanneer je iets niet goed vindt. Het is nog altijd een discussieforum. Natuurlijk moet je fatsoenlijk kritiek kunnen blijven leveren op een band. Kritiek maakt de mens. Zowel positieve als negatieve. Als ik alleen maar positieve kritiek zou krijgen, zou ik veel minder doen dan nu het geval is op bepaalde vlakken.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:15 schreef twiFight het volgende:
[..]
tuurlijk mag geinen wel, maar doe dat in onzin.
je verpest het met bepaalde posts voor anderen, dat die daar niet van gediend zijn is logisch.
nou zal het verder aan me reest roesten hoe het er in MUZ aan toegaat, ik kom hier nooit, maar
je moet niet raar opkijken als mensen willen dat je je (on)gein in het daarvoor bestemde forum doet.
Ga gauw op zoek naar Odessey & Oracle, is vast wel ergens goedkoop te vinden. Ik heb de feesteditie, dan spelen ze de hele cd 2 x en bepaalde nummers zelfs 3 x.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:16 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
het spijt me, ik ken ze niet
Precies, ik heb het wel eens gehad in het Coldplay-topic. Kreeg gelijk de Fair Trade wind van voren.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:20 schreef Seborik het volgende:
[..]
Verpesten is een groot woord. Het is eigenlijk een schreeuw door een bibliotheek. Er wordt soms zo fel en compleet belachelijk gereageerd wanneer je iets niet goed vindt. Het is nog altijd een discussieforum. Natuurlijk moet je fatsoenlijk kritiek kunnen blijven leveren op een band. Kritiek maakt de mens. Zowel positieve als negatieve. Als ik alleen maar positieve kritiek zou krijgen, zou ik veel minder doen dan nu het geval is op bepaalde vlakken.
En geinen in de trend van muziek he, de lollige post.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:22 schreef Seborik het volgende:
Ik moet trouwens eerlijk bekennen, MM, dat ik de Zombies ook niet ken, tenzij ze op de Nuggets boxen staan.
Kende ze eerst ook niet, maar via een illustere forumgenoot van een ander muziekforum, met de nickname Black Francis, kreeg ik de CD. Erg sterk.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:22 schreef Seborik het volgende:
Ik moet trouwens eerlijk bekennen, MM, dat ik de Zombies ook niet ken, tenzij ze op de Nuggets boxen staan.
Man, dit is Sebbo's eigen koninkrijk. Hij mag doen wat hij wil!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:15 schreef twiFight het volgende:
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Man, dit is Sebbo's eigen koninkrijk. Hij mag doen wat hij wil!
En wij, trouwe onderdanen, volgen hem.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:11 schreef methodmich het volgende:
Precies, je mag in het Coldplay-topic niet roepen dat ze in bed urinerende Thom Yorke-adepten met sentimentele rotliedjes voor studentikoze vrouwtjes zijn...
Of dat Muse al jaren alleen maar Paranoid Android en The Bends wil naspelen....
Of dat Radiohead met Kid A en alles daar na alleen maar masturbatieplaten voor bandleden heeft gemaakt...
Of dat Travis net zulke janksmoelen in de band heeft als Dinand.
En dat mensen The Zombies uit het 60's toernooi schieten is al helemaal een teken dat we hier goed fout bezig zijn.
Of lui die tegen beter weten in grunge blijven verdedigen als zijnde het neusje van de zalm op rockmuziekgebied, alleen maar omdat ze zelf nog in bed urinerende pubers met ongewassen haar en houthakkerhemden waren toen ze dachten dat grunge cool wasquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:22 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
die lui die altijd vuurspuigen als het over Grunge gaat, omdat deze stroming hun favoriete (ontspoorde) heavy metal hebben doen verdwijnen. (tijdelijk)
nee dusquote:zo goed?![]()
*hel ende verdoemenis over sebbo uit laat komen *quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:22 schreef Seborik het volgende:
Hallo tante Til, ik had al gepost dat ik ze dus wel kende.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
*hel ende verdoemenis over sebbo uit laat komen *
Dat waren nog eens tijden.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:50 schreef Seborik het volgende:
Iedereen weet dat lulletjes als Bon Jovi en consorten de Heavy Metal de afgrond in hebben geleid in de jaren tachtig.
kneus.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:00 schreef PogueMahone het volgende:
Ik zit met een buikdansende Homer Simpson in de kop, wat nu?
Ja, met Bruce als trainspotter met fiets en helmpjequote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:50 schreef Seborik het volgende:
Iedereen weet dat lulletjes als Bon Jovi en consorten de Heavy Metal de afgrond in hebben geleid in de jaren tachtig. gelukkig is het er weer bovenop gekomen.
Flapdrol!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:52 schreef dwerg het volgende:
Jullie zijn allemaal janksmoelen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
kneus.
whaha ik heb het ook gezien ... wel ernstig jaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, met Bruce als trainspotter met fiets en helmpje
vt: Oh, ik zag nog wat op Discover Channel vandaag
gewoon, een doorsnee aardige 40-er
een "treinspotter", liefhebber van hoge snelheidstreinen
echt zo'n doetje
en rijd zoveel mogelijk insnelle treinen als zijn werk (zal
wel niets zijn) het toelaat.
en hij was op de fiets, met helm
[02:33:11] mvt: en toen werd er gezegd dat hij de zanger van Iron
Maiden was
[02:33:30] Yvonne.I’m t:
[02:33:54] mvt: "P
[02:34:17] Yvonne.I’m t: nu ga ik slapenen bedankt
[02:34:19] Yvonne.I’m t:
Noujazeg.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:03 schreef Jane het volgende:
Flapdrol!
Tegen jou mocht ik het zeggen, zei Sebbo.
Ik zou het niet pikken!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:19 schreef UberDwerg het volgende:
[..]
Noujazeg.
Ach, je kent dwerg. Die sukkel laat gewoon over zich lopen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:27 schreef Frank de Boer het volgende:
Ik zou het niet pikken!
Wil je dan met mij, dwerg?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:33 schreef dwerg het volgende:
En als Jane zo doorgaat, dan kan ze de Apenheul ook wel vergeten.
rustig kerel. Ik vind gothic ook harstikke cool, en low-fi, 70-ties, industrial,pink floyd, new wave en blues rock.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:39 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Of lui die tegen beter weten in grunge blijven verdedigen als zijnde het neusje van de zalm op rockmuziekgebied, alleen maar omdat ze zelf nog in bed urinerende pubers met ongewassen haar en houthakkerhemden waren toen ze dachten dat grunge cool was
Nee, dat was Calvobbes.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:36 schreef UberDwerg het volgende:
Jij was al de 'meest crew inlikkende user', Sidekick. En die award heb je helemaal te gelde gemaakt, zo te zien.
Hmz, ook al blauw.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:40 schreef Sidekick het volgende:
Nee, dat was Calvobbes.
Als je op oude mannen valt, kun je ook met mij gaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:36 schreef Sletje het volgende:
Wil je dan met mij, dwerg?
Volgens mij Schatje.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:41 schreef dwerg het volgende:
[..]
Hmz, ook al blauw.
Dan ben ik nu wel nieuwsgierig wie als derde gefinisht is.
Straks kennen ze je alleen nog van Bluf en Radiohoofd.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:43 schreef tong80 het volgende:
Hallo word ik nog genomineerd of hoe zit dat ?
Zijn al mijn Blöf en radiohead topics voor niks geweest ?
En waarom verbaast mij dat niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:46 schreef Sidekick het volgende:
Volgens mij Schatje.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:48 schreef Seborik het volgende:
[..]
Straks kennen ze je alleen nog van Bluf en Radiohoofd.
Geen idee. Die top3 is imho overigens helemaal verbazend. Bemoeizuchtige zeurmalloten, ok, maar inlikkende users? Nee.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:49 schreef dwerg het volgende:
[..]
En waarom verbaast mij dat niet.
Jij bestaat helemaal niet. Ouwe gek.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:43 schreef Obi-Wan-Kenobi het volgende:
Als je op oude mannen valt, kun je ook met mij gaan.
* Rahl nomineert tongquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:43 schreef tong80 het volgende:
Hallo word ik nog genomineerd of hoe zit dat ?
Zijn al mijn Blöf en radiohead topics voor niks geweest ?
OK, dan ist goedquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:37 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
rustig kerel. Ik vind gothic ook harstikke cool, en low-fi, 70-ties, industrial,pink floyd, new wave en blues rock.
i guess dat maakt me dus ook gothjanksmoel, psychedelicadweeper, new wavebaviaan, lowfi-sucker, nine inch nerd, en bluesufkut. Maar anders dan de onze heavy metal vrienden ben ik niet conservatief en betreur ook niet de teloorgang van de grunge (wat geeneens een genre was)
![]()
Oke schud me de hand Kamarotti, we zijn het eensquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:01 schreef kamagurka het volgende:
[..]
OK, dan ist goed
Conservatieve metalheads zijn een verschrikkelijk vermoeiende en fantasieloze doelgroep inderdaad. Van die gasten die me toendertijd vies aankeken omdat ik ook naar ministry en fear factory luisterde... ("da's met computers man! Gadverdamme!!")
Mensen die in 10 jaar tijd geen enkel andere genre hebben beluisterd dan hun ene kleine "keepthefaith"-strominkje zijn misschien wel de allergrootste jankmuilen
ik wil namen horen !!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:01 schreef kamagurka het volgende:
[..]
OK, dan ist goed
Conservatieve metalheads zijn een verschrikkelijk vermoeiende en fantasieloze doelgroep inderdaad. Van die gasten die me toendertijd vies aankeken omdat ik ook naar ministry en fear factory luisterde... ("da's met computers man! Gadverdamme!!")
Mensen die in 10 jaar tijd geen enkel andere genre hebben beluisterd dan hun ene kleine "keepthefaith"-strominkje zijn misschien wel de allergrootste jankmuilen
En dat kan alleen in Muziek, want Muziek is het tofst.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:51 schreef twiFight het volgende:
goh deze topic (ik blijf het raar vinden klinken) heeft nog potentie ook
maar alleen omdat yvonne hier zit
metalfan.nl dan maar.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:29 schreef Harry_Sack het volgende:laffe honden
![]()
Kom op met die namen, Seborik ook, hij heeft er zelf om gevraagd
neem je topic dan terugquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:44 schreef Seborik het volgende:
Ik mag geen namen noemen, dat nemen mensen persoonlijk op en als ik dan moet modden, heb ik wat tegen die mensen.
Toen was ik jong en onervaren... pas 28 en 4 maanden ofzoquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:47 schreef Seborik het volgende:
Was je niet ooit eens aan het klagen over een "Wat luister je nu?"-topic Harry.
Het is je vergeven.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Toen was ik jong en onervaren... pas 28 en 4 maanden ofzo![]()
Je moet het toch ergens leren?
wat is ook alweer de moralistische boodschap? Volgens mij hoort muziek gewoon levend te zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:54 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
Het is zo'n stoere tekenfilm vol metalmannen en dan aan het einde komt de stoerste van allemaal nog even vertellen wat je nu had moeten leren.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat is ook alweer de moralistische boodschap? Volgens mij hoort muziek gewoon levend te zijn
metalmannen, kikvorsmannen, toiletjuffrouwen, badminaressen, what's newquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:57 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het is zo'n stoere tekenfilm vol metalmannen en dan aan het einde komt de stoerste van allemaal nog even vertellen wat je nu had moeten leren.
Degenen die ik bedoel weten over wie ik het hebquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ik wil namen horen !!
Maar ja, de rest niet....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:44 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Degenen die ik bedoel weten over wie ik het heb![]()
Niet te verwarren met de groep die in 10 jaar tijd nog nooit een eigen smaak heeft ontwikkeld, maar wel muziekfan is omdat hun hi-fi installatie meer heeft gekost dan de gemiddelde personenwagen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:01 schreef kamagurka het volgende:
Hee lieve flapdrol!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:49 schreef dwerg het volgende:
Jullie zijn allemaal, oh, laat ook maar.
ben ik dan safe? Ik snap er helemaal geen fuck vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:44 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Degenen die ik bedoel weten over wie ik het heb![]()
Als je dat zelf niet weet vrees ik het ergstequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:13 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ben ik dan safe? Ik snap er helemaal geen fuck van
Oh mijn god ja!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet te verwarren met de groep die in 10 jaar tijd nog nooit een eigen smaak heeft ontwikkeld, maar wel muziekfan is omdat hun hi-fi installatie meer heeft gekost dan de gemiddelde personenwagen.
De TS vraagt volgens mij om users die de naam Dinand van #Muziek mag dragen. Daarmee ga ik er van uit dat je het stereotype 'sjonnie' probeert te vinden?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:33 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Als je dat zelf niet weet vrees ik het ergste
Kyliequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:48 schreef Zander het volgende:
"Ja, de muziek is niet zo goed, maar 't is wel een lekker wijf".
Dat is echt een tenenkrommer, ja..
Wat een natuurlijke combinatie vormt met "die cd's kunnen wel goedkoper, want al die artiesten verdienen al zoveel"quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:36 schreef kamagurka het volgende:
OF: "jij vind het misschien kutmuziek, maar hij verdient wel meer dan jou!"-mensen![]()
![]()
Lees de reactie boven je van zander, als jij geregeld dat soort opmerkingen plaatst ben je idd een "sjon"quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
De TS vraagt volgens mij om users die de naam Dinand van #Muziek mag dragen. Daarmee ga ik er van uit dat je het stereotype 'sjonnie' probeert te vinden?
Ow, een muziekprotocol...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Lees de reactie boven je van zander, als jij geregeld dat soort opmerkingen plaatst ben je idd een "sjon"
Zijn gescheiden muziekforum idee was daarentegen wel top natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:58 schreef Litpho het volgende:
Ontopic: wat mij betreft is er niemand die de eer meer verdient dan LoekB (in één van zijn vele incarnaties).
Zowel het idee aanleveren als anderen motiveren was wel knap jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:04 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Zijn gescheiden muziekforum idee was daarentegen wel top natuurlijk.![]()
Nee, een "sjon". Wel lezen he?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ow, een muziekprotocol...![]()
jouw genade betekent nietsquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:25 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee, een "sjon". Wel lezen he?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:58 schreef Litpho het volgende:
Ontopic: wat mij betreft is er niemand die de eer meer verdient dan LoekB (in één van zijn vele incarnaties).
JAM.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:30 schreef Zander het volgende:
Hoe heette die ezel met z'n "alternatieve gitaartopic" ook alweer?
Gezapig he? Dan nomineer ik bij deze Seborik als Dinand van MUZ. Eerst topics "doodmodden" als je in een topic durfde te zeggen dat je en band niet leuk vond en nu na een jaar of zo gaan klagen dat er geen pit meer in zit.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:07 schreef Seborik het volgende:
Ik verveel me inderdaad. Ik mis een beetje de pit overal. Het is een grote gezapige hoop. Als je een band niet leuk vind, moet je je bek maar houden. Een beetje geinen is er niet meer bij. Dat mis ik.
Haha, dat heb ik nooit gezegd. Ik heb altijd gezegd dat je overal mag reageren, zolang je dat normaal doet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:35 schreef Weakling het volgende:
[..]
Gezapig he? Dan nomineer ik bij deze Seborik als Dinand van MUZ. Eerst topics "doodmodden" als je in een topic durfde te zeggen dat je en band niet leuk vond en nu na een jaar of zo gaan klagen dat er geen pit meer in zit.
*Weakling wil de boel best wel weer eens opschudden*
Dat was ook erg, ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:35 schreef Z het volgende:
En wie wilde z'n muziek nou ook alweer niet delen met anderen?
die weten van zichzelf dat ze belachelijk zijn, natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:44 schreef Zander het volgende:
Ik moet zeggen dat de "Goth-politie" die in al die semi-gothic topics opduikt ook wel lichtelijk vermoeiend is, af en toe. Hoewel het meestal wel met de nodige humor wordt gebracht..
Sjit en, ik ben nog nooit weggemod, dus ik reageer veel te normaal ... daar moet ik maar eens verandering in gaan brengen ...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:36 schreef Seborik het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik nooit gezegd. Ik heb altijd gezegd dat je overal mag reageren, zolang je dat normaal doet.
Ja, groffer, groffer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:48 schreef Weakling het volgende:
[..]
Sjit en, ik ben nog nooit weggemod, dus ik reageer veel te normaal ... daar moet ik maar eens verandering in gaan brengen ...
Nog een nominatie: Tong80 met het eeuwige gezaag over Radiohead, volgens mij is stiekum toch een groot liefhebber van Radiohead, anders verspil je er niet zoveel energie aan![]()
De Offspring- en Pennywise luisterende Punkpolitie die geen gelegenheid laat varen om tegen Avril en consorten te ageren slaagt er meestal ook wel in om een glimlach op mijn gezicht te toveren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:44 schreef Zander het volgende:
Ik moet zeggen dat de "Goth-politie" die in al die semi-gothic topics opduikt ook wel lichtelijk vermoeiend is, af en toe. Hoewel het meestal wel met de nodige humor wordt gebracht..
Ja, vooral Offspring. Dexter had zeker een geweer tegen z'n hoofd gekregen van een platenbaas die hem verplichtte om "Pretty Fly for a White Guy" op te nemen, want uit zichzelf zouden ze noooit zo'n commercieel plaatje maken, hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:52 schreef Litpho het volgende:
De Offspring- en Pennywise luisterende Punkpolitie die geen gelegenheid laat varen om tegen Avril en consorten te ageren slaagt er meestal ook wel in om een glimlach op mijn gezicht te toveren.
Jammer dat die metalproleten dat meestal nog niet van zichzelf doorhebbenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:45 schreef Tokus het volgende:
[..]
die weten van zichzelf dat ze belachelijk zijn, natuurlijk.
RuudGullit ofzoietsquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:29 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Hij is weer weg, daar word ik altijd para van: Hoe zou hij nu heten?
Die's ook al weer weg, na een ajax-feyenoord aanvaring.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
RuudGullit ofzoiets
Ja, één anti Radiohead topic is nog leuk, twee is nog te doen, maar verder moet het toch echt niet gaan en dat geldt wat mij betreft voor alle "anti" draadjes. Ik vind het veel te gemakkelijk om iets af te kraken. Negatieve energie. Ik hou er niet van.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:53 schreef Seborik het volgende:
Toch zijn sommige van die Radiohead topics en aanverwanten best wel leuk geweest. Alleen zijn er nu andere bands met het Radiohead-syndroom.
Avril Lavigne is ook altijd wel leuk als doodsbedreiging van de punkscene.
Kraak solo af in m'n topic MM. Die kan wel een injectie gebruiken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:18 schreef methodmich het volgende:
Het is allegaar niks. Er moeten weer meningen in muziektopics kunnen komen, over bands. Afwijkende meningen. Maar ja, ik heb het geprobeerd bij Keane, maar al die gasten daar waren al dusdanig versuft door hun slaapverwekkende composities dat ze me onheus bejegenden.
wat is er mis met joy division, waarom vind je er niks aan ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:35 schreef Zander het volgende:
Ik heb wel een eehm.. alternatieve mening over bijv. Joy Division (zijnde: ik vind er niks aan), maar die spui ik gewoon maar niet in het liefhebbers-topic. Vind dat gebash ook een beetje zinloos, daar zijn weer andere topics voor.
Dat je pickup mag branden in de helquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:44 schreef Zander het volgende:
Ha, ik raak een gevoelige snaar, dat gaat goed zo.
Ik heb trouwens wel een paar lps van ze, maar die gebruik ik tegenwoordig om mijn scratches te oefenen.
Dus als Ian Curtis een ander imago had aangenomen was het allemaal nog goedgekomen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:53 schreef kamagurka het volgende:
zander heeft meer met ranzig langharig volk, afrokapsels en plateauzolen...
En ze hadden meer moeten aanfreubelen met jankorgels en oeverloos masturberende gitaar-intermezzo's, ja!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus als Ian Curtis een ander imago had aangenomen was het allemaal nog goedgekomen?
Met de nadruk op zelfeducatie...... en... bakkebaarden natuurlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:01 schreef Zander het volgende:
Je bedoelt: ze hadden muziek- en zangles moeten nemen.
http://www.youhavebadtasteinmusic.comquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:37 schreef Beathoven het volgende:
Mag ik Linkin Park nomineren?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:58 schreef methodmich het volgende:
http://ilx.p3r.net/thread.php?msgid=4905291
Dinand doet het!
quote:ik als verwoed kane-basher sta er in ieder geval flink van te kijken.
Behalve als het die overgewaardeerde plaatjesdraaier van een tiesto isquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:18 schreef HAL9000S het volgende:
Wat een vermakelijk topic..
van de electronica blijven jullie af he?? Stelletje cynisten...
G. W. Bush toch ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:25 schreef methodmich het volgende:
DJ Tiësto, de enige man die wereldberoemd is geworden zonder ook maar iets te kunnen. Moet je respect voor hebben.
Zonder het een zou de ander het trouwens sowieso NOOIT gehaald hebbenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:27 schreef Zander het volgende:
drugs en "DJ Cheese-to".
Was die manager monnik?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Kane, maakt muziek die me niet aanspreekt, typisch muziek die niets zegt of doet. Ik krijg geen positief of negatief gevoel van de muziek van Kane. En als je als artiest niets losmaakt, dan ben je gezakt voor je examen.
Volgens mij is Kane via een kruiwagen omhoog geklommen, of hij heeft zijn manager een pijbeurt gegeven.
Volgens mij heb ik wel eens films gezien waarin iets wat je een 'pijbeurt' zou kunnen noemen plaatsvond, maar daar waren het nonnenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:38 schreef methodmich het volgende:
Was die manager monnik?
Er zijn grenzen, en daar ga je nu ruim overheen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Ze was een elitair kakkertje. Neem de cd, feest in de tent erbij. Ze coveren het nummer van die 3, als, waardeloos. Dan doe ik ff symbolisch een gram erboven op en zeg ik van, dat ik totaal geen gevoel had bij Guusje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:46 schreef dwerg het volgende:
[..]
Er zijn grenzen, en daar ga je nu ruim overheen.
All Saints is gaaf.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:
All Saints
Harde taal voor de zo anders gemoedelijke seborikquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:30 schreef Seborik het volgende:
Nou, het was even leuk, maar meneer dromenvanger, brenger van nachtmerries en andere geesten die je liever niet wilt zien, heeft het grondig verpest. Idioot. En voordat iemand begint te zeiken dat ik het pittiger wilde, dat pittiger is nog altijd binnen de grenzen van het goed fatsoen.
Grootste crap is weg. Hopelijk wordt het nog wat, anders gaat het richting de prullenbak.
Preciesquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:01 schreef kamagurka het volgende:
Niet aanstellen je Evil Superstars topic heeft een reply en in je Sharko topic had je na 5 maand gewoon een reply.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:19 schreef methodmich het volgende:
Licht probleem is wel dat als ik dan een topic open over een goede band, er geen hond in komt reageren....
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:44 schreef Zander het volgende:
En jij veranderde hem ook al.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:03 schreef bartrid het volgende:
phobia klinkt als ace of spades...
tsja, mijn grap werkte niet meer toen jij je post had ge-editquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
En jij veranderde hem ook al.![]()
![]()
Hehe, idd, niet hun beste nummer...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:03 schreef bartrid het volgende:
phobia klinkt als ace of spades...
Ja, was goed, maar ken je de muziek ook?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:04 schreef tong80 het volgende:
Fields of Nephilm was dus goed voordat ik m'n post veranderde.
ik heb alleen een aantal losse nummers, welk album raad je me aan? (cd shopping tripje gepland morgenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:10 schreef Seborik het volgende:
[..]
Hehe, idd, niet hun beste nummer...
Ja een mindere versie van de Sisters of Mercy.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:11 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, was goed, maar ken je de muziek ook?
Ik denk dat je ze allemaal wel goed zult vinden, maar Elizium staat toch wel op een voetstuk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:16 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik heb alleen een aantal losse nummers, welk album raad je me aan? (cd shopping tripje gepland morgen)
Het lijkt juist helemaal niet op Sisters of Mercy.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja een mindere versie van de Sisters of Mercy.
Dat zijn ook geen goffs, dat zijn Neo-Folkersquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:20 schreef Seborik het volgende:
Goffs in uniform is echt pussyshit.
Daarom is het ook een mindere versie.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:10 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het lijkt juist helemaal niet op Sisters of Mercy.
Ha, dat kan nog steeds!quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:41 schreef tong80 het volgende:
Je topictitel had dan ook 'Ron Sexsmith is beter dan Coldplay' moeten heten.
En met nieuwe titel nu al meer reacties dan met de oude in een dag.quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:22 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ha, dat kan nog steeds!
quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:19 schreef Seborik het volgende:
Nou, het werkt. Voortaan moet het in alle titels.
quote:Coldplay: Draaide ik al voordat het gehyped werd.
quote:Coldplay: Draaide ik al voordat het gehyped werd
waarschijnlijk nulde generatie demo-tape....quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:13 schreef Zander het volgende:
[..]
Was dat voordat hun eerste single verscheen of zo?
Is ook wel weer waar.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:07 schreef Zander het volgende:
In sommige gevallen vind ik het ook niet zo vreemd dat het aantal reacties beperkt blijft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |