Ja, hehe, bij jullie deden alle EK-gangers wél mee.quote:Op donderdag 22 juli 2004 02:14 schreef RuudGullit het volgende:
Dit soort wedstrijden zijn niet echt belangerijk, maar toch geeft het best wel aan hoe ver het team is. En blijkbaar hebben wij een kleine voorsprong, momenteel..
Welke EK gangers?quote:Op donderdag 22 juli 2004 02:44 schreef keeper het volgende:
[..]
Ja, hehe, bij jullie deden alle EK-gangers wél mee.
Precies.quote:Op donderdag 22 juli 2004 02:46 schreef F1Bas het volgende:
Welke EK gangers?
quote:Op donderdag 22 juli 2004 02:44 schreef keeper het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2004 02:44 schreef keeper het volgende:
[..]
Deze week dacht ik. Of in ieder geval deze maand. Even wachten dus.quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:51 schreef Againzender het volgende:
Iemand een idee wanneer de seizoenskaarten verstuurd worden?
Haha, ik weet niet of jij de opstelling gezien hebt, maar als het kampioensteam van Ajax vorig jaar als 'ontzettend jong' werd beschouwd, denk ik niet dat er woorden bestaan om uit te drukken hoe jong het team van gisteren was. Er deden 3 basisspelers meequote:Op donderdag 22 juli 2004 02:14 schreef RuudGullit het volgende:. Leuk, zo'n titel als je net met moeite van een clubje gewonnen hebt waar je eigenlijk met 5-0 overheen moet walsen.
.
Dit soort wedstrijden zijn niet echt belangerijk, maar toch geeft het best wel aan hoe ver het team is. En blijkbaar hebben wij een kleine voorsprong, momenteel..
Alsof die 4 spelers bij jullie zo'n gigantisch verschil maakte.quote:Op donderdag 22 juli 2004 02:44 schreef keeper het volgende:
[..]
Slecht dat Koeman niet van z'n fouten leert. Met een team vol jonkies is het moeilijk om stabiele resultaten te boeken. Een middenvelder van 25, en een verdediger van 27 erbij kan geen kwaad hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:14 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, ik weet niet of jij de opstelling gezien hebt, maar als het kampioensteam van Ajax vorig jaar als 'ontzettend jong' werd beschouwd, denk ik niet dat er woorden bestaan om uit te drukken hoe jong het team van gisteren was. Er deden 3 basisspelers mee(En dan is m'n schatting hoog
)
Kon je nou echt met niets beters komenquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:14 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Alsof die 4 spelers bij jullie zo'n gigantisch verschil maakte..
Het waren er maar liefst 6.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:14 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Vreemde eigenschap als 10 van je spelers de hele zomer door hebben moeten voetballen, om ze dan ietwat rust te gevenquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:17 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Vreemde eigenschap van Koeman dat ie denkt dat je met een team vol jonkies stabiele resultaten boekt. Een middenvelder van 25, en een verdediger van 27 erbij kan geen kwaad hoor.
Maar jullie selectie is breed genoeg om het missen van zulke spelers op te vangen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kon je nou echt met niets beters komen
Galasek, Zlatan, Van de Vaart en Sneijder..
Die zouden in Rotterdam toch niet misstaan lijkt me zo.
Heb het niet alleen over deze oefenwedstrijd. Koeman lijkt er op te kicken zo jong mogelijke spelers het 1e in de schoppen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:20 schreef twi het volgende:
[..]
Vreemde eigenschap als 10 van je spelers de hele zomer door hebben moeten voetballen, om ze dan ietwat rust te geven
Dat is bij PSV 1 van de jongste spelers.quote:Wanneer Ananas niet mee had gedaan, had Maxwell met 23 jaar de oudste geweest
6 ...quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:14 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Blijkbaar, er is ook gewonnen. Deze ploeg wint zelfs nog van feyenoord.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:20 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Maar jullie selectie is breed genoeg om het missen van zulke spelers op te vangen.
Beter dat je ze probeert tegen wat amateurs en QPR, dan in de competitie.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:22 schreef RuudGullit het volgende:
Heb het niet alleen over deze oefenwedstrijd. Koeman lijkt er op te kicken zo jong mogelijke spelers het 1e in de schoppen..
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Blijkbaar, er is ook gewonnen. Deze ploeg wint zelfs nog van feyenoord.
Zo'n feest is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:22 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij had op Anastasiou en Maxwell na qua leeftijd ieder ander in A1 mogen ballen.
Dat denk ik wel.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:26 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Dat denk ik niet..
Denk ik ook niet (sorry jongensquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:26 schreef RuudGullit het volgende:
Dat denk ik niet..
Pienaar ook niet nee. De rest was 20 of jonger.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:26 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Zo'n feest is het nou ook weer niet.
Ja, maar Ajax loopt wel een achterstand op nu, qua team.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:25 schreef twi het volgende:
[..]
Beter dat je ze probeert tegen wat amateurs en QPR, dan in de competitie.
Ajax krijgt een kleinere voorsprong, bedoel je. Nou, die is groot genoeg hoor...Ik bedoel, of je nu met 6 vermoeide belangrijke basisspelers aan een seizoen begint, of 6 niet echt ingespeelde maar wel superfitte basisspelers. Kies toch voor het laatste.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:27 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Ja, maar Ajax loopt wel een achterstand op nu, qua team.
Als er 2 dingen fout zitten bij jullie is het wel gebrek aan ervaring en dat het team niet draait.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ajax krijgt een kleinere voorsprong, bedoel je. Nou, die is groot genoeg hoor...
Stekelenburg is onderhand ook al 22.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Pienaar ook niet nee. De rest was 20 of jonger.
Ajax heeft jonge spelers die blijkbaar functioneren. Het spel bleek fabelachtig te zijn, alleen de afronding wat minder. En dat komt nog wel goed.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:27 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Ja, maar Ajax loopt wel een achterstand op nu, qua team.
Wil je zeggen dat je met vier dertigers achterin wel de CL wint?quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:30 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Als er 2 dingen fout zitten bij jullie is het wel gebrek aan ervaring en dat het team niet draait.
Hoe kom je er op dat het team niet draait?quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:30 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Als er 2 dingen fout zitten bij jullie is het wel gebrek aan ervaring en dat het team niet draait.
Traint op De Toekomst met de toekomstige bondscoaches.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Waar was die Babel eigenlijk? Speelde die wel?
Dan sla je ook wel heel erg ver door.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:33 schreef gras het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je met vier dertigers achterin wel de CL wint?
Pardon? Gebrek aan ervaring? Het team draaide vorig jaar lang niet ja (hoewel er wel werd gewonnen), maar na een jaar samen spelen liep het nog niet vlekkeloos. Dan zouden een paar oefenpartijtjes hallelujah ervoor zijn? Ik denk dat het meer een kwestie van systeem en vorm is, dan van op elkaar ingespeeld raken. Want dat deze selectie op elkaar ingespeeld is, lieten ze het jaar ervoor wel zien.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:30 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Hoe kom je er op dat het team niet draait?
Oh, je bedoelt het seizoen dat Ajax kampioen wordt en F'noord geen CL haalde? Dat seizoen?quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:35 schreef RuudGullit het volgende:
[..]. Misschien als je even kijkt naar vorig seizoen?
21 jaar. De tijd gaat dringen voor hem. Ik zie hem wel eerste man worden, Lobont verhuren aan Vitesse.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:30 schreef gras het volgende:
[..]
Stekelenburg is onderhand ook al 22.
Wie weet, niemand kon vorig jaar zeggen dat Porto ging winnen, Porto werd toch min of meer beschouwd als een Europese subtopper die blij kan zijn als de volgende ronde gehaald zou worden. Hetzelfde geldt voor Ajax.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:34 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Dan sla je ook wel heel erg ver door.. Maar 1 of 2 ervaren spelers erbij kan geen kwaad.
Maar de CL winnen jullie sowieso niet.
Ik mis je sarcastische post icon, mm.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
21 jaar. De tijd gaat dringen voor hem. Ik zie hem wel eerste man worden, Lobont verhuren aan Vitesse.
Nee, Loekje, F'noord wint dit seizoen de CL so wie so niet. Ajax heeft nog wel een kans.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:34 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Dan sla je ook wel heel erg ver door.. Maar 1 of 2 ervaren spelers erbij kan geen kwaad.
Maar de CL winnen jullie sowieso niet.
Daar winnen ze de competitie nog niet eens meequote:Op donderdag 22 juli 2004 11:33 schreef gras het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je met vier dertigers achterin wel de CL wint?
Over precies 2 maanden precies 22. Lobont eerste keeper. Stond van der Sar er ook niet pas op z'n 23e of 24e in?quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
21 jaar. De tijd gaat dringen voor hem. Ik zie hem wel eerste man worden, Lobont verhuren aan Vitesse.
Ik wil Stekie in het hok!quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ik mis je sarcastische post icon, mm.
Van den Berg is echter wel een rots in de branding.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:38 schreef Vom het volgende:
[..]
Daar winnen ze de competitie nog niet eens mee![]()
Ik bedoelde meer over je opmerking van Lobont bij Vitesse. Okee, met Lobont erbij komt Vitesse weer in het llinkerrijtje, maar Bogdan kan dan voor z'n eigen eer en die van Ajax beter verkocht worden aan een mooie subtopper in de Premier League of Primera Division.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik wil Stekie in het hok!
Sar was 22, begin 1993 werd Menzo op de bank gezet na die eigen goal uit bij Auxerre.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:40 schreef gras het volgende:
[..]
Over precies 2 maanden precies 22. Lobont eerste keeper. Stond van der Sar er ook niet pas op z'n 23e of 24e in?
Is Sociedad al voorzien van een nieuwe keep? Kan Westerveld mooi terug naar Vitessequote:Op donderdag 22 juli 2004 11:43 schreef methodmich het volgende:
Dat is zo, maar die lijken me behoorlijk voorzien. Vitesse zoekt wel een goede keeper, lijkt me. Lobont moet spelen voor zijn plekkie bij de Roemenen.
Riesgo eerste man, Alberto tweede. Westerveld hoopt op een geslaagde Waterreus-coupe of verhuur aan Mallorca, Espanyol, Levante of Zaragoza.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:45 schreef twi het volgende:
[..]
Is Sociedad al voorzien van een nieuwe keep? Kan Westerveld mooi terug naar Vitesse
Jazeker, hij verplaatst zich ook net zo snelquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:41 schreef gras het volgende:
[..]
Van den Berg is echter wel een rots in de branding.
Wat kan ons dat nu schelen?quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:00 schreef RuudGullit het volgende:
En jullie vinden het gek dat geen enkele andere club jullie succes in Europa gunt?.
Blijkbaar wel wat, als je die reacties van jullie ziet als iemand jullie tegenstander aanmoedigt.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat kan ons dat nu schelen?
Ik zeg niet dat die kans groot is - die kans is zelfs erg klein, maar goed dat was de kans dat Griekenland Europees kampioen zou worden ook -, maar de kans is niet gelijk aan nul.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:57 schreef RuudGullit het volgende:
[..].
.
.
"Nobody likes us but WE DON'T CARE"quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:00 schreef RuudGullit het volgende:
En jullie vinden het gek dat geen enkele andere club jullie succes in Europa gunt?.
Geeft alleen maar een veel beter gevoel om te winnenquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:13 schreef Doc het volgende:
[..]
"Nobody likes us but WE DON'T CARE"
Alsof ik er blij mee zou moeten zijn dat jij Ajax Europees succes gunt. Dat kan me geen ene fuck rotten. Liever niet zelfs.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:29 schreef golfer het volgende:
Loekje, ga je nu braaf weer spelen in je eigen clubtopicje, zonder hier het Ajax-topic constant te vervuilen?
Waarschijnlijk liggen jullie er toch in de 1e ronde al uit, dus ik kan gaan genieten van jullie uitschakeling, en daar komt een paar maanden later het kampioenschap van Feyenoord ook nog bij.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:30 schreef twi het volgende:
Inderdaad, hoe meer jij iervan baalt, hoe meer wij ervan gaan genieten
Klopt. En nu je bek houden sukkel.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:31 schreef RuudGullit het volgende:
[..]. O ja, alleen Ajacieden hebben recht van spreken op dit forum. Sorry, was ik even vergeten.
Ach, wij hebben dan tenminste CL gespeeld. Wanneer was het voor F'noord ookal weer voor het laatst? En wanneer waren jullie ook al weer kampioen? Da's ook al zo lang geleden...quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:32 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk liggen jullie er toch in de 1e ronde al uit, dus ik kan gaan genieten van jullie uitschakeling, en daar komt een paar maanden later het kampioenschap van Feyenoord ook nog bij..
quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Klopt. En nu je bek houden sukkel.
Dat weten ze waarschijnlijk al niet meer.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:36 schreef Doc het volgende:
[..]
En wanneer waren jullie ook al weer kampioen?
4-2 tegen een kampiosnkandidaat als bielefield is goed MET het bassisteamquote:Op donderdag 22 juli 2004 02:14 schreef RuudGullit het volgende:. Leuk, zo'n titel als je net met moeite van een clubje gewonnen hebt waar je eigenlijk met 5-0 overheen moet walsen.
.
Krijg kanker, kneus.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Klopt. En nu je bek houden sukkel.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:31 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
O ja, alleen Ajacieden hebben terecht recht van spreken op dit forum. Sorry, was ik even vergeten.
ach hij durft nu, nu Doc zwart isquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:50 schreef popolon het volgende:
Doe's effe normaal man, snotaap.
Flamen, ok, maar gelijk dat gesmijt met ziektes is wel zielig...quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:49 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Krijg kanker, kneus..
Je blijft hier maar trollen, wordt vervolgens uit je tent gelokt en dan ga je maar met ziektes smijten...quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:49 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Krijg kanker, kneus..
Ziek.quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:49 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Krijg kanker, kneus..
Je moet het in VBL inderdaad wel erg bont maken wil ik een ban-verzoek doen. Loekje mag nu dus 48 uur afkoelen en blijft daarna onder curatele staan bij mij.quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:42 schreef tong80 het volgende:
RuudGullit mag trots zijn op z'n ban. Is één van de weinigen die dat voor elkaar krijgt.
Haha je leer het wel johquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:49 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Krijg kanker, kneus..
nee, dan had hij de k tussen ( ) gezetquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:33 schreef altface het volgende:
[..]
Haha je leer het wel joh![]()
Nee hoor, in VBL is meer toegestaan dan op welk forum-onderdeel dan ook, maar elkaar dodelijke ziektes toewensen is uitdrukkelijk verboden, staat duidelijk in onze FAQ. In principe ben ik tegen bannen, maar soms kan iemand echt te ver gaan.quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:35 schreef altface het volgende:
Ow ja je mot natuurlijk braaf zijn hierzo![]()
![]()
![]()
![]()
Als ie maar geen match pakt voor Ajaxquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:17 schreef methodmich het volgende:
Set!
Gaat goed voor Steek!
Lobont is ook nog maar 26 hoor....quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:47 schreef TIM-846 het volgende:
Altijd stekelenburg.. Talent, Nederlands, kan een grote worden dus. Jammer voor Lobont heeft het leuk gedaan, maar Stekelenburg heeft de toekomst!
Wat moet ik krijgen? Het lijkt me erg grappig als je dat eens in 'm'n gezicht durft te zeggenquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:49 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Krijg kanker, kneus..
't is eigenlijk wel logisch want een echte ajacied kiest altijd voor eigen jeugd.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:33 schreef Doc het volgende:
Ik kies voor Steek.
Dat heet de hand van van Gaal.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:33 schreef twi het volgende:
John v/d Brom wordt welllicht opvolger van van Basten en van 't Schip. Tsja...
Als Trabelsi een vent was geweest, had 'ie niet zo met zich moeten laten sollen door iemand die hij in dienst heeft en niet andersom.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:43 schreef gras het volgende:
En nog even terugkomend op de zaak Trabelsi. Waarom neemt iedereen het hem persoonlijk kwalijk? Z'n zaakwaarnemer Sedoc is de kwalijke. Hij is de aanstichter van alle trammelant. Misschien wel geholpen door 'vriend' Ferguson van Man U die geinterresserd in hem was. Tevens heeft Ajax dit ook niet helemaal goed gespeeld. Afspraken dienen te worden nagekomen en dat gebeurt niet. Arie van E. neem ik het dan ook kwalijk dat de beste rechtsback ter wereld is vertrokken voor vrijwel noppes. Denk dat 'ie ook nog wel langer in Amsterdam was te houden, maar helaas.
Volgens mij heeft ajax maximaal gebeurt voor hem gezien de situatie waar ajax weinig aan kon doen. Kortom Arie heeft Eindhoven en Rotterdam laten zien hoe je geld vangt voor je spelers.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:43 schreef gras het volgende:
En nog even terugkomend op de zaak Trabelsi. Waarom neemt iedereen het hem persoonlijk kwalijk? Z'n zaakwaarnemer Sedoc is de kwalijke. Hij is de aanstichter van alle trammelant. Misschien wel geholpen door 'vriend' Ferguson van Man U die geinterresserd in hem was. Tevens heeft Ajax dit ook niet helemaal goed gespeeld. Afspraken dienen te worden nagekomen en dat gebeurt niet. Arie van E. neem ik het dan ook kwalijk dat de beste rechtsback ter wereld is vertrokken voor vrijwel noppes. Denk dat 'ie ook nog wel langer in Amsterdam was te houden, maar helaas.
psies daarom zijn wij inderdaad ajacieden en breekt er bij ons wel eigen jeugd door.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:48 schreef Spideyman het volgende:
Weer typisch ajacieden om van de daken te bleren dat stekelenburg in de goal moet bij ajax en natuurlijk in het nederlands elftal samen met alle spelers van ajax A1. ze hebben nog he-le-maal niks relevants laten zien op HCE-niveau.
We zeggen niet dat heel Ajax in oranje moet, al zou het wel ongelooflijk slim zijn want PSV en Feyenoord leveren helemaal niks bij.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:48 schreef Spideyman het volgende:
Bogdan.
Weer typisch ajacieden om van de daken te bleren dat stekelenburg in de goal moet bij ajax en natuurlijk in het nederlands elftal samen met alle spelers van ajax A1. ze hebben nog he-le-maal niks relevants laten zien op HCE-niveau.
Ik begrijp het best dat de buitenlanders van ajax niet in oranje mogenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
We zeggen niet dat heel Ajax in oranje moet, al zou het wel ongelooflijk slim zijn want PSV en Feyenoord leveren helemaal niks bij.
Zoals Johan al zei: Elk voordeel heb ze nadeelquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:32 schreef S-Two het volgende:
Tjah om dan ook maar ff mee te praten over Trabelsi....
Erg jammer dat het zo gegaan is (en dat we daardoor zo weinig geld krijgen), maar ja... nu krijgt de Jong wel de kans, en die gaat ie met 2 handen grijpen!
wel mooi dat de jong dan in de basis staat volgend jaar.. maar ik blijf Nigel toch het liefste op het middenveld zien zoals davids..!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:32 schreef S-Two het volgende:
Tjah om dan ook maar ff mee te praten over Trabelsi....
Erg jammer dat het zo gegaan is (en dat we daardoor zo weinig geld krijgen), maar ja... nu krijgt de Jong wel de kans, en die gaat ie met 2 handen grijpen!
tjah....quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
wel mooi dat de jong dan in de basis staat volgend jaar.. maar ik blijf Nigel toch het liefste op het middenveld zien zoals davids..!
wat lees ik hier??ritsel vuile schandknaap!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:55 schreef De_Ananas het volgende:
ik wil stiekem jeri pijpen
de breedte van de verdediging gaat nu toch wel echt achteruitquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:45 schreef gras het volgende:
Petri Pasanen naar Werder Bremen nu ook officieel bevestigd door Ajax.
Zlatan en Pienaar hebben dat al getekend, iig Pienaar. Maxwell ook al verhoging ontvangen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:24 schreef gras het volgende:
Trabelsi kwam bij Ajax en groeide binnen no-time uit tot een klassespeler. Op basis van z'n prestaties zou hij een verbeterd contract krijgen. Dat heeft hij nooit gekregen. Men moet zo'n jongen tevreden houden en koste wat het kost weten te behouden voor de club. Geef hem de waardering die hij verdient in de vorm van een verbeterd contract. Helaas houd Ajax liever de hand op de knip en loopt men lekker te treuzelen. Als speler word je daar toch ook niet blij van?
Vind het ook jammer dat (bijna) iedereen alles op Hatem afschuift. (als er géén vervanger in huis was zou dat overigens heel anders zijn) Er is altijd sprake van een oorzaak en een gevolg. Oorzaak ligt toch echt bij Ajax in eerste instantie. Ajax moet altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
Waar blijven de verbeterde contracten van Maxwell, Zlatan en Pienaar eigenlijk?
Sterker nog, na die verhoging (die overigens op initiatief van Ajax plaats vond) wilde Ajax nu weer praten over een verhoging met het ingaan van de optie in het contract. Hatem wilde slechts praten over een nieuwe club.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zlatan en Pienaar hebben dat al getekend, iig Pienaar. Maxwell ook al verhoging ontvangen.
En Trabelsi heeft wel degelijk een hoger salaris ontvangen na zo'n 2 seizoenen. Dat dat niet genoeg voor hem is, tja. Tekenen is tekenen en Ajax had dat al niet eens hoeven doen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:38 schreef De_Ananas het volgende:
Als je zo'n smeerkees bent dan mag het wel![]()
Daar kom ik voor naar Amsterdam dan![]()
Zlatan heeft al lang gewacht op een nieuw contract en van hem hoeft het niet meer. Dient z'n contract uit. Pienaar en Maxwell hebben recentelijk géén verbeterd contract gekregen, terwijl ze DAT toch echt verdienen. Trabelsi kreeg een contractueel vastgelegde lichte salarisverhoging. Ajax wil altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Helaas. Zlatan komt overigens volgend jaar in een Kezman/Van Bommel-situatie te zitten.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zlatan en Pienaar hebben dat al getekend, iig Pienaar. Maxwell ook al verhoging ontvangen.
En Trabelsi heeft wel degelijk een hoger salaris ontvangen na zo'n 2 seizoenen. Dat dat niet genoeg voor hem is, tja. Tekenen is tekenen en Ajax had dat al niet eens hoeven doen.
Zeg dat dat is al zo sinds Finidi, Kanu etc.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:42 schreef gras het volgende:
[..]
Zlatan heeft al lang gewacht op een nieuw contract en van hem hoeft het niet meer. Dient z'n contract uit. Pienaar en Maxwell hebben recentelijk géén verbeterd contract gekregen, terwijl ze DAT toch echt verdienen. Trabelsi kreeg een contractueel vastgelegde lichte salarisverhoging. Ajax wil altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Helaas. Zlatan komt overigens volgend jaar in een Kezman/Van Bommel-situatie te zitten.
Tja, ze leren ook nooit.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:43 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Zeg dat dat is al zo sinds Finidi, Kanu etc.![]()
Ajacieden die iets gepresteerd niet nee, maar een Sikora wil ik best uitfluiten...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:37 schreef gras het volgende:
Ik fluit nooit Ajacieden uit, zal dat ook nooit doen. Zelfs in het geval Sikora dan wel Trabelsi. Hoort gewoon niet.
Straks weer een elftal voor bijna niets weg.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:44 schreef gras het volgende:
[..]
Tja, ze leren ook nooit.
Realisten.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:46 schreef The_Hives het volgende:
stelletje pessimisten
De clubleiding gaat tegenwoordig juist veel beter met conctracten ed omquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:47 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Realisten.![]()
![]()
Hoe kom je daar bij?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
De clubleiding gaat tegenwoordig juist veel beter met conctracten ed om![]()
Nu je het zegt ja Zlatan niet laten verlengen tot 2008 toen die nog wilde en Trabelsi geen verhoging geven toen die nog wilde blijven, V/d Vaart transfervrij laten vertrekken.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ondertussen van Damme en Yakubu langer binden. Lekkere prioriteiten stellen ze zeg.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:51 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja Zlatan niet laten verlengen tot 2008 toen die nog wilde en Trabelsi geen verhoging geven toen die nog wilde blijven, V/d Vaart transfervrij laten vertrekken.
maar dan moeten we dus ook eerst de CL winnenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:45 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Straks weer een elftal voor bijna niets weg.(ik zie de bui al hangen.)
Eindelijk iets dat Louis wel kan wou je zeggen?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Wat wil je als je een oud verdediger als coach hebt.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:53 schreef gras het volgende:
[..]
Ondertussen van Damme en Yakubu langer binden. Lekkere prioriteiten stellen ze zeg.
Tja, nu is het allemaal nog hosanna, maar het kan zo omslaan. Voor dit seizoen ziet het er allemaal goed dan wel perfect uit, maar daarna. Twijfelachtig.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:55 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Wat wil je als je een oud verdediger als coach hebt.![]()
![]()
![]()
Er worden inderdaad nogal grote fouten gemaakt, die binnenkort wel zichtbaar worden.
Overigens is het ook wel apart dat Zlatan niet speelt in de oefenwedstrijden.
Wat verwachten jullie? Dat spelers contracten tekenen voor 10 jaar? Bij afsluiten van contract gaat het om een bepaalde duur. Vd Vaart verlengde zijn contract, toen er al aan hem getrokken werd.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:51 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja Zlatan niet laten verlengen tot 2008 toen die nog wilde en Trabelsi geen verhoging geven toen die nog wilde blijven, V/d Vaart transfervrij laten vertrekken.
idd, zo vlak na het ekquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:55 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Overigens is het ook wel apart dat Zlatan niet speelt in de oefenwedstrijden.
V/d Vaart en Heitinga doen vanavond in de basis al mee tegen Luton Townquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:57 schreef gras het volgende:
[..]
Tja, nu is het allemaal nog hosanna, maar het kan zo omslaan. Voor dit seizoen ziet het er allemaal goed dan wel perfect uit, maar daarna. Twijfelachtig.
Zlatan is ook een EK-ganger. Doet daarom ook nog niet mee he.
Zlatan heeft overigens meerdere keren aangedrongen op verlenging, en als je daar als Ajax zijnde niet op inspeelt dan vind ik dat wel een beetje laks.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Wat verwachten jullie? Dat spelers contracten tekenen voor 10 jaar? Bij afsluiten van contract gaat het om een bepaalde duur. Vd Vaart verlengde zijn contract, toen er al aan hem getrokken werd.
Zlatan wilde een langer contract? Weet jij hoeveel hij vroeg? Ajax kan en wil (op dit moment) niet van die gigantische salarissen betalen.
Het is een beetje naïef van jullie om te denken: waarom hebben ze het contract van Zlatan niet verlengd.
Als het allemaal zo makkelijk was…..
Trabelsi hebben ze eerder uit eigen initiatief verhoging gegeven, en dat boden ze nu weer. Lezen is blijkbaar moeilijk.
[..]
idd, zo vlak na het ek
Je denk toch niet dat ze dat niet serieus overwogen hebben? dat is echt geen laksheid dat ze daar niet op ingegaan zijn. Ze hebben zo hun redenen, maar ik ga er vanuit dat ze met Kluivert en co in hun achterhoofd een weloverwogen beslissing hebben gemaakt. Want zo;n flater willen ze natuurlijk niet nog een keer maken.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:12 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Zlatan heeft overigens meerdere keren aangedrongen op verlenging, en als je daar als Ajax zijnde niet op inspeelt dan vind ik dat wel een beetje laks.
Dat is de overweging die je maakt. Normaal gesproken blijft een jonge speler maar een paar jaar. 4 is dan echt veel. Voor de zekerheid sluiten ze dan een 5-jarig contract af. Dan kan je die tussentijds wel verlengen, maar je hebt ook altijd het risico op blessures of wat dan ook. En we zijn geen Barca, ManU of wat ook die jarenlang een miljoenen salaris kunnen doorbetalen. Komt bij dat Ajax het beleid heeft om spelers die vergelijkbaar belangrijk zijn, naar dezelfde norm te belonen. Of dit de goede manier is, is te betwijfelen.quote:Ik begrijp dat het voor Ajax lastig is veel te betalen voor dat soort spelers maar ze verdienen het met wat langere contracten weer dubbel en dwars terug.
Niet iedereen is zoals Trabelsi. En tientallen miljoenen is een beetje losse pols. En als er een jaar geen belangstelling is, wie zegt dat dit het volgende jaar wel is?quote:Nu creeër je de situatie dat spelers die nog maar 1 jaar te gaan hebben, bij geen interesse transfervrij weg gaan, dus weg tientallen miljoenen die je niet kwijt bent met een hoger salaris.
precies en daarom vinden ze vaak 3 max. 4 jaar genoeg. En als ze vlammen zoals dit jaar in de Tjempieunsliek, zullen er altijd clubs blijven die grote bedragen betalen voor een 1-jarig contract.quote:Overigens is het doordat de sterkte van de competitie ook niet echt goed voor hun om langer te blijven.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Je denk toch niet dat ze dat niet serieus overwogen hebben? dat is echt geen laksheid dat ze daar niet op ingegaan zijn. Ze hebben zo hun redenen, maar ik ga er vanuit dat ze met Kluivert en co in hun achterhoofd een weloverwogen beslissing hebben gemaakt. Want zo;n flater willen ze natuurlijk niet nog een keer maken.
[..]
Ze hebben het wel overwogen alleen duurde het nogal lang, alleen weet je natuurlijk niet wat daar van waar is. (geen Ajaxbronnen)
Niet iedereen is zoals Trabelsi. En tientallen miljoenen is een beetje losse pols. En als er een jaar geen belangstelling is, wie zegt dat dit het volgende jaar wel is?
[..]
Ik bedoelde het alleen erg verhogen van de absolute toppers, maar daar kun je wel weer conflicten van spelers onderling krijgen.
[..]
precies en daarom vinden ze vaak 3 max. 4 jaar genoeg. En als ze vlammen zoals dit jaar in de Tjempieunsliek, zullen er altijd clubs blijven die grote bedragen betalen voor een 1-jarig contract.
Ik hoop dat dat laatste nog zo is aangezien er heel weinig clubs nog 10 of 15 miljoen Euro kunnen of willen betalen voor een v/d Vaart met 1 jaar te gaan, daarom ben ik ook voor het verlengen van die contracten.
Maar gelukkig kan er iig dit jaar nog worden genoten van de sterje selectie.![]()
Schijnt redelijk defintief te zijn, wanneer Marco en John vertrekken.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:33 schreef twi het volgende:
John v/d Brom wordt welllicht opvolger van van Basten en van 't Schip. Tsja...
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:58 schreef JeroenV het volgende:
23/7/2004 - Ajax wint met 0-4 bij Luton Town
(Van onze verslaggever RvN)
Ajax heeft de vriendschappelijke wedstrijd in Londen met 0-4 gewonnen van Luton Town. Pienaar, Sonck (voorzet De Mul) en maxwell scoorden voor rust. Sonck maakte met zijn tweede goal van de avond de 0-4 compleet. Er waren 7500 toeschouwers bij het duel aanwezig.
Opstelling Ajax: Lobont, de Jong, Heitinga ('46 de Ridder), Escudé, Maxwell, de Mul, Pienaar ('46 Sneijder), Obodai, Van der Vaart ('46 Ibrahimovic), Soetaers ('75 Mitea), Sonck.
Stekelenburg, Sikora en Anastasiou bleven op de bank.
Right.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:39 schreef F1Bas het volgende:
0-0 na een helft
Nee contract tot 2006quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:37 schreef RednaZ het volgende:
Dus Van der Vaart is volgend seizoen transfervrij? Lekker dom van Ajax..
Het AT is meestal al een goede graadmeterquote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:35 schreef S-Two het volgende:
0-4 tegen luton town is geen super-uitslag maar ik richt me toch niet zo op de voorbereiding (oefenwedstrijden), als we er met de jc-schaal maar staan
yep, die was ik ff vergetenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het AT is meestal al een goede graadmeter
Ik geloof nooit dat Van der Vaart transfervrij bij Ajax zal vertrekken. Hij heeft redelijk vaak gezegd dat Ajax zijn club is en graag zonder ruzie weg wil, zodat hij nog terug kan keren. Niet dat dat dan ook echt gaat gebeuren, je weet het nooit, maar het geeft wel aan hoe hij nu denkt.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:37 schreef RednaZ het volgende:
Dus Van der Vaart is volgend seizoen transfervrij? Lekker dom van Ajax..
Wat een grapjas, zeer orgineel. Helemaal zelf verzonnen? Echt geweldig. Vergeet trouwens niet dat we ook een brandblusser zijn!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:41 schreef Slaapsmurf het volgende:
Ik dacht dat het hier om een schoonmaakmiddel ging
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als ie echt weg wil, om het weg willen, dan had hij nu ook naar een clubje als Everton of iets dergelijks kunnen gaan.
Ja, weet ik maar dat wordt hij zo lang. Ik hou het gewoon op elk opvolgend jaar zoals nuquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:48 schreef B_BOY het volgende:
je sig klopt niet. er moet staan: Ajax lndskampioen 2003-2004 en natuurlijk ook van 2004-2005 en van 2005-2006 en 2006-2007 enz. enz.
ik had hem ook al opgemerkt, en hij is idd erg sterkquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je snapt hem![]()
Maxwell in de zomer van 2003 een verbetering, Pienaar maart 2003. Bron: Maxwell / Pienaar.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:42 schreef gras het volgende:
[..]
Zlatan heeft al lang gewacht op een nieuw contract en van hem hoeft het niet meer. Dient z'n contract uit. Pienaar en Maxwell hebben recentelijk géén verbeterd contract gekregen, terwijl ze DAT toch echt verdienen. Trabelsi kreeg een contractueel vastgelegde lichte salarisverhoging. Ajax wil altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Helaas. Zlatan komt overigens volgend jaar in een Kezman/Van Bommel-situatie te zitten.
Rot FF op wil je, ga Gargamel lekker in z'n reet neuken terwijl je jezelf laat pijpen door Azrael. Ga niet met je nutteloze en vooral onoriginele posts dit topic vervuilen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:41 schreef Slaapsmurf het volgende:
Hoe kom je erop ? Geniaal.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:41 schreef Slaapsmurf het volgende:
Zo was mijn kennismaking in Hools ookquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe kom je erop ? Geniaal.
Ik heb er geen woorden voor. Ik lig helemaal dubbel.
Ik hoop dat we je nog veel zien posten op Fok! ik ben iig een fan van je.
Nogmaals hulde hulde en hulde.
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zo was mijn kennismaking in Hools ook.
Die van mij is gister op de post gegaan, hoop hem woensdag te hebben.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:39 schreef Againzender het volgende:
Kijk eens aan, mijn seizoenskaart is binnen
Ja ga ik golfer weer ontmoeten dat kost me weer 3 weken om te herstellen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:57 schreef methodmich het volgende:
Tong, al zenuwen voor het AT?
Nee een poster van Humprhey Bogard en die noemt ie Bogey.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:40 schreef methodmich het volgende:
Neemt ie een eagle mee?
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Rot FF op wil je, ga Gargamel lekker in z'n reet neuken terwijl je jezelf laat pijpen door Azrael. Ga niet met je nutteloze en vooral onoriginele posts dit topic vervuilen.
slaapsmurf een kloontje?quote:Op zondag 25 juli 2004 02:44 schreef RednaZ het volgende:
[..]
haha![]()
Je klinkt alsof je ze persoonlijk kent? Maxwell en Zlatan zijjn nog recent onderhandelingen mee gedaan. Nog géén resultaat. Pienaar weet ik niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maxwell in de zomer van 2003 een verbetering, Pienaar maart 2003. Bron: Maxwell / Pienaar.
Trabelsi... ga toch gewoon lekker wegquote:Op zondag 25 juli 2004 10:48 schreef F1Bas het volgende:
25/7/2004 - Problemen in onderhandelingen Arsenal en Trabelsi
De transfer van Hatem Trabelsi lijkt vooralsnog nog niet rond te komen. Ajax had al een akkoord met de Engelse topclub, maar de rechtsback zelf komt er nog niet uit met de club van Wenger. In een tv-interview met de sportzender Sky Sports liet Wenger weten dat er vooralsnog geen akkoord is. "Nee, het lijkt moeilijk te worden en dat is teleurstellend. Er zijn discussies over de lengte van het contract en op dit moment kunnen we dat niet oplossen."
Van Loek?quote:Op zondag 25 juli 2004 04:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]
slaapsmurf een kloontje?
Ajax zal straks wel weer de schuld krijgen van Trabelsi...Man, man, teken gewoon voor 3 jaar als Arsenal dat liever heeft. Wat zonde toch dat zo'n speler zichzelf haast de vernieling in helpt.quote:Op zondag 25 juli 2004 10:48 schreef F1Bas het volgende:
25/7/2004 - Problemen in onderhandelingen Arsenal en Trabelsi
De transfer van Hatem Trabelsi lijkt vooralsnog nog niet rond te komen. Ajax had al een akkoord met de Engelse topclub, maar de rechtsback zelf komt er nog niet uit met de club van Wenger. In een tv-interview met de sportzender Sky Sports liet Wenger weten dat er vooralsnog geen akkoord is. "Nee, het lijkt moeilijk te worden en dat is teleurstellend. Er zijn discussies over de lengte van het contract en op dit moment kunnen we dat niet oplossen."
Ik denk dat Arsenal graag een eenzijdige optie in het contract wilde hebbenquote:Op zondag 25 juli 2004 11:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ajax zal straks wel weer de schuld krijgen van Trabelsi...Man, man, teken gewoon voor 3 jaar als Arsenal dat liever heeft. Wat zonde toch dat zo'n speler zichzelf haast de vernieling in helpt.
Hahaquote:Op zondag 25 juli 2004 11:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik denk dat Arsenal graag een eenzijdige optie in het contract wilde hebben![]()
Ik geloof dat Maxwell al een nieuw contract had voordat de hele Trabelsi grap begon.quote:Op zondag 25 juli 2004 08:44 schreef gras het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je ze persoonlijk kent? Maxwell en Zlatan zijjn nog recent onderhandelingen mee gedaan. Nog géén resultaat. Pienaar weet ik niet.
Klopt dat was al getekentquote:Op zondag 25 juli 2004 11:32 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Ik geloof dat Maxwell al een nieuw contract had voordat de hele Trabelsi grap begon.
Heeft zelfde contract als Trabelsi. Dus ook inclusief die beruchte eenzijdige optie.quote:Op zondag 25 juli 2004 11:32 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Ik geloof dat Maxwell al een nieuw contract had voordat de hele Trabelsi grap begon.
Klopt, maar hij staat dus nog wel even vast. Niet dat ik denk dat we hem nog lang kunnen behoudenquote:Op zondag 25 juli 2004 11:40 schreef gras het volgende:
[..]
Heeft zelfde contract als Trabelsi. Dus ook inclusief die beruchte eenzijdige optie.
Inderdaad. Geniet er nog maar van zolang het nog kan!quote:Op zondag 25 juli 2004 11:41 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Klopt, maar hij staat dus nog wel even vast. Niet dat ik denk dat we hem nog lang kunnen behouden.
quote:Op zondag 25 juli 2004 08:44 schreef gras het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je ze persoonlijk kent? Maxwell en Zlatan zijjn nog recent onderhandelingen mee gedaan. Nog géén resultaat. Pienaar weet ik niet.
Hij heet dan ook Hatem van voren.quote:Op zondag 25 juli 2004 16:44 schreef Kremers het volgende:
Ik begin die Trabelsi steeds meer te haten....
neuh, die mag al weer postenquote:Op zondag 25 juli 2004 11:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Van Loek?![]()
Never nooit niet al hebben we maar tien spelers om op te stellen.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:11 schreef methodmich het volgende:
Als we Trabelsi niet kunnen verkopen, moet ie maar weer mee gaan doen.
Behalve als ze neger zijn en voor Lazio willen spelen.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
Goede voetballers worden altijd geaccepteerd.
Wat was de uitslag en we kunnen niet altijd goede tweede elftallen hebben. Dat verschilt per jaar.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:06 schreef Sloggi het volgende:
Jong Ajax speelde trouwens erg slecht gisteren tegen Regio Team Haarlem
Hoe weet je dat? Ben je er geweest? Wie keepte er?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:13 schreef Sloggi het volgende:
5-1.
Ajax kwam achter te staan door een mega-blunder van de keeper (hij wilde een slechte lange bal vangen en liet 'm onder zich door gaan).
Daarna werd het niet veel beter en duurde het nog 20 minuten voor Ajax gelijk maakte.
De laatste tien minuten ging het opeens hard en werden er nog drie doelpunten gemaakt (heerlijke vrije trap van de aanvoerder precies in de kruising).
BABEL speelde trouwens ook niet sterk.
quote:Op zondag 25 juli 2004 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heet dan ook Hatem van voren.
Ik was er toevallig ja, ik deed mee aan de Haarlem Cup (gewonnen, jajaquote:Op zondag 25 juli 2004 20:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ben je er geweest? Wie keepte er?
Sta ik niks van te kijken. Overschat.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:13 schreef Sloggi het volgende:
BABEL speelde trouwens ook niet sterk.
Effe je sig aanpassen: het is Barrymore (met een y)...quote:Op maandag 26 juli 2004 13:02 schreef Nyluzzz het volgende:
[afbeelding]
Zlatan Ibrahimovic haalt enkele pleisters van zijn voet
Wat is dat toch altijd voor gekloot met die voeten van die jongen. Loopt die thuis over gloeiende kolen om zelfvertrouwen te krijgen of zo???
verrek, dan staat het er al ongeveer 3 maanden zoquote:Op maandag 26 juli 2004 13:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Effe je sig aanpassen: het is Barrymore (met een y)...
quote:Op maandag 26 juli 2004 13:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sta ik niks van te kijken. Overschat.
Dat je daar op reageert.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:15 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mag ik soms niet meer gapen ofzoquote:Op maandag 26 juli 2004 13:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat je daar op reageert.
nee , maar was wel Ajaxquote:Op maandag 26 juli 2004 13:27 schreef StarGazer het volgende:
Rob Witschge is toch geen Ajax?
dan kunnen we hier dus ook vermelden dat oud-ajacied Marc Overmars stopt met voetballen?quote:Op maandag 26 juli 2004 13:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
nee , maar was wel Ajax![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 13:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mag ik soms niet meer gapen ofzo![]()
Zou het meer een kakkerlak noemenquote:Op maandag 26 juli 2004 13:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
nee , maar was wel Ajax![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 13:39 schreef S-Two het volgende:
dan kunnen we hier dus ook vermelden dat oud-ajacied Marc Overmars stopt met voetballen?
quote:Op maandag 26 juli 2004 13:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sta ik niks van te kijken. Overschat.
Leuk voor die jongen. Hopelijk kan hij de belofte waarmaken.quote:26/7/2004 - Vermaelen gekozen tot een van de uitblinkers van EK
BRON: UEFA.com
Ondanks dat Thomas Vermaelen na drie moeizame resultaten met Belgie'U19 werd uitgeschakeld op het Europees Kampioenschap U'19 is hij wel opgevallen. De UEFA koos hem met 10 anderen in een elftal van spelers die het meest opvielen op het EK en een beloftevolle toekomst tegemoet gaan. Vermaelen werd o.a. geprezen om zijn opbouwende kwaliteiten naast zijn goede tackles en goede positionering in de verdediging.
Je mag iemand niet op één helftje beoordelen, maar hij speelde niet sterk tegen het plaatselijke bierbuikenteam.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]![]()
![]()
waarop heb je dit gebaseerd?quote:Op maandag 26 juli 2004 18:20 schreef De_Ananas het volgende:
babel haalt het niet....zal wel net zoals hose worden
Maar je tegenwoordig ook niet meer gewoon iets zeggen wat je denkt????quote:Op maandag 26 juli 2004 19:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
waarop heb je dit gebaseerd?
Van Advocaat niet nee.quote:Op maandag 26 juli 2004 22:44 schreef sugarnieuws het volgende:
[..]
Maar je tegenwoordig ook niet meer gewoon iets zeggen wat je denkt????
dat denk ik niet, vd Vaart is nog steeds aanvoerder dus ik denk dat hij gewoon begint, ik denk dat hij begint met:quote:Op maandag 26 juli 2004 23:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Van Advocaat niet nee.
Hoe zit dat eigenlijk met de linksvoor positie? moet koeman het doen met mitea, soetaars en sikora? of heeft ajax nog wat kindersterretjes achter de hand? de linksvoor positie is namelijk de zwakke plek in de selectie.
ik vind het altijd leuk om opstellingen te maken, hier komt er weer eentje:
--Mitea--------Satan--------De Mul---
---------------Pienaars------------------
-----Galasek------------Sneyder------
Maxwell----------------------De Jong-
------------SQD-----Heitinga-----------
----------------Bogdan-------------------
Ik denk dat Koeman op deze manier gaat beginnen aan het duel om de JC-schaal en de HCE. Als ik hem was zou ik daarnaast op zoek gaan naar een nieuwe linksvoor, en deze keer eentje met ervaring en postuur.
Uiteraard wel. Mijn protegé gaat of op 10 of rechtbuitenspelen komend seizoen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Doet De Ridder niet meer mee in de prognoses?
Rasmus Lindgren.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:11 schreef Sloggi het volgende:
Wie was die aanvoerder eigenlijk?
Had ik ook gehoopt. Zou ideale situatie zijn geweest, maar helaas. Ajax heeft hem zelfs gepolst een tijd terug.quote:Op maandag 26 juli 2004 14:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
had toch zo gehoopt dat ie rechtsbuiten ging spelen bij ons geliefde team en dan weer op zijn oude niveau terug zou komen
![]()
Ik mis Emanuelson. Die is sowieso beter dan een Obodai of een Soetaers.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Tweede elfta(van rechts naar links)l:
==================Stekelenburg==================
===Grygera======Maduro====Vermaelen===O'Brien===
==Pienaar============Obodai============Soetaers==
====de Mul===========Sonck============Sikora====
Voor Koeman is De Mul de eerste keus op rechtbuiten.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Doet De Ridder niet meer mee in de prognoses?
Andre Rieu stond al in Kerkrade in het stadion. Hij wilde eerst in de Arena. Vond Ajax niet leuk dus ze hebben maar een deal gesloten.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 08:47 schreef gras het volgende:
[afbeelding]
Wat moet dit nu weer voorstellen? De teamfoto van Ajax in het Concertgebouw. Hier hoort Andre Rieu te schitteren en niet de voetbalsterren. Wat een ongein, zeg.
Ah, zo zit dat dus.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Andre Rieu stond al in Kerkrade in het stadion. Hij wilde eerst in de Arena. Vond Ajax niet leuk dus ze hebben maar een deal gesloten.
quote:26/7/2004 - Sonck moet leren leven met teenblessure
Uit welke media dit is opgepikt is onduidelijk, maar de reactie van Sonck op de Belgische voetbalsite Voetbalkrant.com over zijn blessure is opmerkelijk. De Belgische aanvaller heeft naar aanleiding van zijn aanhoudende teenprobleem te horen gekregen dat er iets mis is met een botje in zijn voet. "Ik weet nu dat het geen ernstige blessure is en dat ik ermee zal kunnen voetballen, al voelt het soms vervelend. Ik zal er waarschijnlijk mee moeten leren leven."
Tja, Zlatan voetbalt ook altijd met pijn. Het zei zo.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:52 schreef Kang-He het volgende:
Mocht dit waar zijn:
[..]
Snap ik dus niet. De Ridder was vorig jaar het aankomende talent, nu draait De Mul een leuke voorbereiding en weg De Ridder?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:21 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Voor Koeman is De Mul de eerste keus op rechtbuiten.
En De Ridder op 10 is geen optie en ook Rafael "bierbuik" van der Vaart niet als je Pienaar in vorm hebt rondlopen.
Vergelijk je Babel nu serieus met Hosé?quote:Op maandag 26 juli 2004 18:20 schreef De_Ananas het volgende:
babel haalt het niet....zal wel net zoals hose worden
Wat Hosé allemaal heeft uitgehaald heb ik Babel nog niet zien doen. Hopenlijk lost 'ie z'n grote belofte in. Ik heb overigens nog wel m'n twijfels daarover.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:13 schreef What het volgende:
[..]
Vergelijk je Babel nu serieus met Hosé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |