Nee, geen Spanje, maar leuk geprobeerd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:54 schreef bukgeit het volgende:
Nou eeh... Spanje?
Rustig maar, het is al foutquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Counting Crows nemen Blof mee naar Spanje, Vengaboys die gingen naar Ibiza en Nick Cave had iets met de Rots van Gibraltar.....dus Tom Waits heeft vast ook wel iets met Spanje
edit: wat bukgeit zegt dus
Dat is helemaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:57 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Rustig maar, het is al fout
Hoe durf je de Venga Boys in een adem met Tom Waits te noemenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:54 schreef belsen het volgende:
Dan maar in dit topic:
Wat is de overeenkomst tussen Nick Cave, Tom Waits, Counting Crows en de Venga Boys?Tot morgen...
wat hij zei!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:40 schreef Doc het volgende:
lastige vraag (tvp)
Nou ja, eigenlijk Shrek 2, natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:16 schreef Z het volgende:
Shrek!
RockBitch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:58 schreef Z het volgende:
Leuke film, verbaasde me al dat ik Waits en Cave hoorde in de film.
Ik keer weer even terug naar de vrouwlijke gitaristen. Welke band?
[afbeelding]
Langzaam maar zeker nader ik je, m'n waarde!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:56 schreef Bimmel het volgende:
UIO!!! Ben je me stiekem aan het inhalen ouwe Trivia Keizer!!
Wie isquote:Letterlijk uit een recencie in de Oor over het Pearl Jam album "Benarya Hall October 22nd 2003".:
"Deze warm rockende opener van laatste studioplaat Riot Act (het nummer "Can't Keep") is hier getransformeerd tot een duet tussen Vedder en ukelele, gespeeld door, die de dag voor dit optreden dood werd gevonden in zijn appartement in Los Angeles"
yep Elliott Smithquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:00 schreef Mar10Segovia het volgende:
Eliott Smith?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:06 schreef Doc het volgende:
[..]
Wel opvallend dat de redactie van de Oor niet opgevallen was dat er stond dat degene die ukelele speelt al dood was voor de show. Een bijzonder "live" optreden.
Zozo, das snelquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Digable planets?
trio, hiphop, 1 vrouw, was het eerste wat me te binnen schoot (zelfs nog voor de Fugeesquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:18 schreef Mar10Segovia het volgende:
Zozo, das snel
+1 UIO_AMS
Ja logische redenatie eigenlijk, maar toch netjes... zo heel bekend zijn ze toch niet (denk ik)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
trio, hiphop, 1 vrouw, was het eerste wat me te binnen schoot (zelfs nog voor de Fugees)
na rebirth of slick nooit meer iets van gehoord, maar het was dus een gok
whehehehe, voor deze keer reken ik hem goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:24 schreef Mark het volgende:
Gok alvast op Brad Roberts
uiteraard bukgeit scoort weer eens een puntje!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:25 schreef bukgeit het volgende:
Guru?
quote:I'll happily admit if I turn out to have been wrong-- and only time will tell-- butsound like they'll be the last in a long line of British bands who've grown tired of miming Radiohead and now simply aim for the much more imitable sound of Coldplay. I say "last" because
's debut album,
, is so miserably and calculatedly maudlin that it almost seems capable of killing the trend started by Travis and passed like a relay baton to Starsailor and, eventually, Snow Patrol. Coldplaya-hatas will loathe
; most others will just be insulted. Inexplicably, the band was recently shortlisted for the Mercury Prize.
Shit, moet echt snel zijn hieroquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:37 schreef bukgeit het volgende:
Keane?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:56 schreef Mark het volgende:
Auto / 10CC
Imca Marina
Handgranaat?
Rocco Granata?
Nee hoor, dit is een leuke plaatquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:17 schreef Z het volgende:
Mark aan de indie!?!
Goed gegokt!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:16 schreef bukgeit het volgende:
Gokje op Mansun - Attack Of The Grey Lantern
He!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:31 schreef bukgeit het volgende:
Hoe heet het meest recente album van -komen ze weer- Pedro The Lion?
Bimmel heeft er het vaakst last van
quote:
terwijl theo lay your love on me bedoeldequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:46 schreef bukgeit het volgende:
Lijkt erop. Ze zong Give Love A Second Chance in een Toppop-fragment.
postte de naam al: luisa fernandez tochquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:50 schreef bukgeit het volgende:
Lay Love On You. Jij weet ook niet hoe ze heet?
die bedoelde ik ja, of haal ik nou nog meer namen door elkaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:47 schreef dolle_hond het volgende:
luisa fernandez
daar geilde theo vroeger op
Ik zie nu pas het antwoord, sorry.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:47 schreef dolle_hond het volgende:
luisa fernandez
daar geilde theo vroeger op
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:07 schreef dolle_hond het volgende:
het was mooi om te zien hoe teleurgesteld hij was. ook die opmerking: daar trek je je jaren op af, was wel wrang.
Da's de schuld van mijn vrouw en mijquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:17 schreef Z het volgende:
Mark aan de indie!?!
bukgeit +1quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:31 schreef bukgeit het volgende:
Hebbes volgens mij:
Motors - Airport
Da's de DJ van het nummer "Needing You" ...ah k*T hoe heet ie nou ook alweer?quote:
Pitchfork Media, Samir Khanquote:Rock critics have wondered why neithernor his late, great band American Music Club never became household names. Surely his ability to write affecting songs and insightful lyrics would get him at least some commercial success. But music critics, traditionally the most out of touch people in the world, seem to have forgotten the "Unibrow Rule of Rock"-- that being, no unibrowed performer will ever be a commercial success.
En die is het ook. Z +1quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:49 schreef Z het volgende:
Mark Eitzel is toch van de AMC...
Die hebben net een nieuwe plaat uit (best een goeie ook)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:55 schreef againstthegrain het volgende:
Comets on Fire ?
Bestaat ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Van de 7 ken ik er geen. Dus een gok op Comet zou niet gek zijn.
Er komt een nieuwe plaat aan (13 september, Love Songs for Patriots) en ze gaan touren in Amerika. Nooit succesvol geweest nee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:55 schreef Z het volgende:
Whehehe, een comeback in Amerika? In Europs zijn ze nou niet echt groot geweest
(toch?)
Welke band bestaat niet:
Comet Gain
Comets On Fire
Comet 9
Comet
The Comets
Comets For Tilly
Death Comet Crew
Comets For Tilly, dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:05 schreef Z het volgende:
the Comets bestaan ook. Ik heb dus best een goede naam verzonnen
Deal, ik doe iig wel gitaar + electronicsquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:09 schreef bukgeit het volgende:
Jammer, ik had graag in Comets For Tilly willen spelen. Maar oprichten kan natuurlijk ook.
Dan moeten we gaan oefenen in Zwolle ofzo (Jij woont toch in Groningen?) Ik in A'dam, zoeken we het midden op!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:12 schreef bukgeit het volgende:
Pak ik het eitje en de triangel.
Oké, dan ga ik wel bassen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:10 schreef Z het volgende:
[..]
Deal, ik doe iig wel gitaar + electronics
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:14 schreef bukgeit het volgende:
Daar (Zwolle) heb ik nog ruimte ook!
Nou, een epileptisch dans ensemble.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:16 schreef Bimmel het volgende:
Is er nopg behoefte aan een a-ritmisch achtergrond koortje cq epileptisch dans ensemble?
If so, Bimmel is de man!
Dat Comets For Tilly vandaag is opgerichtquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Dat zou heel goed kunnen, ik kan het niet zien...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:22 schreef Z het volgende:
Staat de naam van de band op de basdrum belsen?
De man zelf beweerde dat hij eigenhandig de rock'n'roll had uitgevonden, terwijl hun grootste hit (wat wel soms gezien wordt als eerste echte rock'n'roll single) nog een cover was ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:36 schreef belsen het volgende:
De band op het plaatje heeft een heel bijzondere plaats in de rock 'n' roll historie. De man in het midden (zonder gezicht zeg maar) is de frontman en zanger.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:03 schreef againstthegrain het volgende:
Haha... leuk die band!
Heb dan wel weinig toe te voegen, maar ik kom wel kijken bij de rehearsels...
Woon namelijk wél in Zwolle
Bill Haley en zijn vriendjes?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:57 schreef belsen het volgende:
[..]
De man zelf beweerde dat hij eigenhandig de rock'n'roll had uitgevonden, terwijl hun grootste hit (wat wel soms gezien wordt als eerste echte rock'n'roll single) nog een cover was ook.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:08 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Bill Haley en zijn vriendjes?
Stel anders een vraag over het album in je avatar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:40 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik ben eten... aan iemand anders de eer dus...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:30 schreef bartrid het volgende:
brian may en roger daltrey
Waarvoor mevrouw Mark en Mark zelf nog steeds dankbaar zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:31 schreef Doc het volgende:
Da's de schuld van mijn vrouw en mij
* Mark speelt een aardig stukje drankorgelquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:22 schreef belsen het volgende:
Nou, mooi, zeg maar wanneer we gaan oefenen.
Jammer van die 5 hoofden, maar gelukkig heb je wat reservesquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
1 Golden Earring
2 Louis Armstrong
3 Motorhead
4 Radiohead
5 Machine Head
6 Skinlab
7 Skin
8 American Head Charge
9 Tackhead
10 Titt'n
11 Butthole Surfers![]()
Nou, een klein dorp biedt anders dapper tegenstand!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De heren komen niet uit Zweden maar wel uit een ander Scandinavisch land (en daar heten de mensen geen Billy Duffy)
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:17 schreef bartrid het volgende:
apocalyptica?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:17 schreef bartrid het volgende:
apocalyptica?
Dan ga ik voor Tim Armstrong.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Linda Perry toch?
Op de URL gekeken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:57 schreef pandemon het volgende:
tiger army toevallig
joh.. zou hetquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Op de URL gekeken?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:57 schreef pandemon het volgende:
tiger army toevallig
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 01:03 schreef belsen het volgende:
Leuk trouwens: een foto van Norah Jones; tijd niet gezien. Wist je trouwens dat het de dochter is van Ravi Shankar?
Lauryn Hill, Norah Jones en Alicia Keys wonnen ieder acht Grammies.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 01:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Alicia Keys (die moet het dan toch haast wel zijn nu?)
Katie Melua!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:09 schreef Mark het volgende:
Familie, dat kon er maar 1 zijn
Welke zangeres komt er in oktober voor een eenmalig concert naar Nederland?
Eh, kwam Dido ook in oktober?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:16 schreef Mark het volgende:
Klopt, maar die vond ik niet zo interessant, de andere weet je dan vast ook wel
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:16 schreef belsen het volgende:
[..]
Eh, kwam Dido ook in oktober?
En nog een punt voor Mark!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 07:49 schreef Mark het volgende:
Hij gaat er een toneelstuk/musical van maken, ditmaal met humor erin
Nee, geen Bob Geldof.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:37 schreef bukgeit het volgende:
Hmm.. I Don't Mind At All, Bob Geldof
Het is ook heel bekend.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:40 schreef bukgeit het volgende:
Het komt me wel bekend voor.
Dan heb ik dat in elk geval goed.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:41 schreef belsen het volgende:
[..]
Het is ook heel bekend.
Nee, een totaal ander land, dat eigenlijk niet zoveel op heeft met deze muziek...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:41 schreef Mark het volgende:
Iets van de Pogues of Dubliners?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:10 schreef bartrid het volgende:
i'm into folk van de radio's (aka bart peeters) toch??
Nee, eigenlijk vanwege de twee J's...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:09 schreef Mark het volgende:
Vanwege die K?
* belsen voelt een oude discussie weer oplaaien
In dreams?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:17 schreef Mark het volgende:
3 en 5 waren hits, 11 is een cover
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:36 schreef Mark het volgende:
Dat dachten we allemaal al
Inderdaad! Ik was al aan het zoeken naar plaatjes van een permanentje (Frits Bom had ik al)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
T'is Dude (looks like a lady) en dat maakt het dan Aerosmith - Permanent Vacation
Dat is zeker goedquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:16 schreef Mark het volgende:
Faithless - Reverence
If loving you is wrong
Dat is alvast één hint...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:47 schreef againstthegrain het volgende:
Ik zie er eentje. Heb ik laatst nog een puntje mee verdiend
Nee, ik ben bang van niet; hier een uitvergroting:quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik weet welk merk shampoo dat is.....telt dat ook?
Dit jaar toevallig niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:06 schreef bartrid het volgende:
Fröken Fräken van Sven Ingvars?
Nee, is niet goed...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:27 schreef againstthegrain het volgende:
Is die van 2004 en Lowlands toevallig die van Velvet Revolver - Contraband?
Die oranje-ige is Joe Strummer & The Mescaleros - Streetcore.
Denk niet dat VR goed is, dus iemand anders mag het afmaken...
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:43 schreef Berkery het volgende:
Het lijkt wel of er "Blur" staat op dat hoesje met die wereldbol
of "Blof"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |