De ontstaans geschiedenis van de naam kun je volgen vanaf hier...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:36 schreef dwerg het volgende:
Eigenlijk mag het niet, maar ik moet het gewoon vragen: konden jullie echt niks beters verzinnen als bandnaam?
Nou, meld je aan, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:38 schreef Zander het volgende:
Ik mis in de lineup nog iemand die Casio speelt, voor dat 'vintage retro' jaren 80-geluid.
Nou ben ik toevallig de trotse bezitter van een authentiek Casiotone keyboard.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wow! Onze eerste fan!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:39 schreef Mar10Segovia het volgende:
* belsen fan is enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat je weinig rockbands hebt met een hobo-speler. Dusseh:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:05 schreef againstthegrain het volgende:
Ik speel hobo trouwens... misschien leuk?
Distortion d'r op, wahwah-pedaal er tussen en gaan met die banaan!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:05 schreef againstthegrain het volgende:
Hobo is fantastisch! Ik vind dat Pathé liedje erg leuk (daar is een hobo in)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:05 schreef againstthegrain het volgende:
Ik heb deze:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:03 schreef Z het volgende:
ik ben overigens de trotse bezitter van een Casio VL-Tone (inclusief bossa-nova bliepjes)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:the CT-101 was used by The Human League, Vince Clarke and Severed Heads as well as Blondie and Moby
w00t!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:11 schreef Zander het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[afbeelding]
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wannabequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:20 schreef Bosbeetle het volgende:
ik ben wel een fan die alles download voordat hij het kooptom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop