De ontstaans geschiedenis van de naam kun je volgen vanaf hier...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:36 schreef dwerg het volgende:
Eigenlijk mag het niet, maar ik moet het gewoon vragen: konden jullie echt niks beters verzinnen als bandnaam?
Nou, meld je aan, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:38 schreef Zander het volgende:
Ik mis in de lineup nog iemand die Casio speelt, voor dat 'vintage retro' jaren 80-geluid.
Nou ben ik toevallig de trotse bezitter van een authentiek Casiotone keyboard.
Wow! Onze eerste fan!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:39 schreef Mar10Segovia het volgende:
* belsen fan is enzo
Ik denk dat je weinig rockbands hebt met een hobo-speler. Dusseh:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:05 schreef againstthegrain het volgende:
Ik speel hobo trouwens... misschien leuk?
Distortion d'r op, wahwah-pedaal er tussen en gaan met die banaan!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:05 schreef againstthegrain het volgende:
Hobo is fantastisch! Ik vind dat Pathé liedje erg leuk (daar is een hobo in)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:05 schreef againstthegrain het volgende:
Ik heb deze:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:03 schreef Z het volgende:
ik ben overigens de trotse bezitter van een Casio VL-Tone (inclusief bossa-nova bliepjes)
quote:the CT-101 was used by The Human League, Vince Clarke and Severed Heads as well as Blondie and Moby
w00t!quote:
Wannabequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:20 schreef Bosbeetle het volgende:
ik ben wel een fan die alles download voordat hij het koopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |