bukgeit +1quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:31 schreef bukgeit het volgende:
Hebbes volgens mij:
Motors - Airport
Da's de DJ van het nummer "Needing You" ...ah k*T hoe heet ie nou ook alweer?quote:
Pitchfork Media, Samir Khanquote:Rock critics have wondered why neithernor his late, great band American Music Club never became household names. Surely his ability to write affecting songs and insightful lyrics would get him at least some commercial success. But music critics, traditionally the most out of touch people in the world, seem to have forgotten the "Unibrow Rule of Rock"-- that being, no unibrowed performer will ever be a commercial success.
En die is het ook. Z +1quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:49 schreef Z het volgende:
Mark Eitzel is toch van de AMC...
Die hebben net een nieuwe plaat uit (best een goeie ook)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:55 schreef againstthegrain het volgende:
Comets on Fire ?
Bestaat ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Van de 7 ken ik er geen. Dus een gok op Comet zou niet gek zijn.
Er komt een nieuwe plaat aan (13 september, Love Songs for Patriots) en ze gaan touren in Amerika. Nooit succesvol geweest nee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:55 schreef Z het volgende:
Whehehe, een comeback in Amerika? In Europs zijn ze nou niet echt groot geweest
(toch?)
Welke band bestaat niet:
Comet Gain
Comets On Fire
Comet 9
Comet
The Comets
Comets For Tilly
Death Comet Crew
Comets For Tilly, dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:05 schreef Z het volgende:
the Comets bestaan ook. Ik heb dus best een goede naam verzonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |