Deal, ik doe iig wel gitaar + electronicsquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:09 schreef bukgeit het volgende:
Jammer, ik had graag in Comets For Tilly willen spelen. Maar oprichten kan natuurlijk ook.
Dan moeten we gaan oefenen in Zwolle ofzo (Jij woont toch in Groningen?) Ik in A'dam, zoeken we het midden op!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:12 schreef bukgeit het volgende:
Pak ik het eitje en de triangel.
Oké, dan ga ik wel bassen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:10 schreef Z het volgende:
[..]
Deal, ik doe iig wel gitaar + electronics
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:14 schreef bukgeit het volgende:
Daar (Zwolle) heb ik nog ruimte ook!
Nou, een epileptisch dans ensemble.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:16 schreef Bimmel het volgende:
Is er nopg behoefte aan een a-ritmisch achtergrond koortje cq epileptisch dans ensemble?
If so, Bimmel is de man!
Dat Comets For Tilly vandaag is opgerichtquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Dat zou heel goed kunnen, ik kan het niet zien...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:22 schreef Z het volgende:
Staat de naam van de band op de basdrum belsen?
De man zelf beweerde dat hij eigenhandig de rock'n'roll had uitgevonden, terwijl hun grootste hit (wat wel soms gezien wordt als eerste echte rock'n'roll single) nog een cover was ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:36 schreef belsen het volgende:
De band op het plaatje heeft een heel bijzondere plaats in de rock 'n' roll historie. De man in het midden (zonder gezicht zeg maar) is de frontman en zanger.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:03 schreef againstthegrain het volgende:
Haha... leuk die band!
Heb dan wel weinig toe te voegen, maar ik kom wel kijken bij de rehearsels...
Woon namelijk wél in Zwolle
Bill Haley en zijn vriendjes?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:57 schreef belsen het volgende:
[..]
De man zelf beweerde dat hij eigenhandig de rock'n'roll had uitgevonden, terwijl hun grootste hit (wat wel soms gezien wordt als eerste echte rock'n'roll single) nog een cover was ook.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:08 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Bill Haley en zijn vriendjes?
Stel anders een vraag over het album in je avatar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:40 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik ben eten... aan iemand anders de eer dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |