Hmmm, dat is vervelend.quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:18 schreef NorthernStar het volgende:
Oi Fritsje. In NWS en POL worden 'bekende personen kloontjes' niet zo op prijs gesteld.
Een tijdje terug hadden we tientallen Bushjes, Bin Ladens, Saddams, Balkenende's, Pims en wat al niet meer en vanwege het onzingehalte dat dit meebrengt is daar toen een eind aan gemaakt.
Je hebt vast nog wel een andere account om mee te posten.
Het *hoort* niet maar kán welquote:Op zondag 29 augustus 2004 13:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
Volgens mij hoort er op het volgende topic een slot aangezien dit onderwerp al in POL loopt:
George Bush ruim aan kop in peilingen
Niks persoonlijks hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:42 schreef Frits_Bolkestein het volgende:
[..]
Hmmm, dat is vervelend.Rust zacht Frits.
Voorbeelden graag.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kan SCH hier niet opkrassen? Het enige wat dit sukkeltje doet is topics vernaggelen met zijn gedraai en getroll.
Elk topic waarin hij verschijnt.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Voorbeelden graag.
Ja daar kan niemand dus wat mee.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Elk topic waarin hij verschijnt.
In ieder geval wat van de laatse 3-woorden opmerkingen verwijderen a.u.b.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Russisch Gijzelingsdrama deel 3
kan niemand deze discussieeen beetje in goede banen leiden? het hele topic wordt om zeep geholpen en dat is erg jammer.
Is volquote:Op zaterdag 4 september 2004 03:23 schreef zakjapannertje het volgende:
Clinton na hartaanval in ziekenhuis.
waarom is dit topic gesloten
Na 33 posts ofzo? Right.quote:Op zaterdag 4 september 2004 03:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is vol
Het was laatquote:Op zaterdag 4 september 2004 07:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Na 33 posts ofzo? Right.
we waren vergeten 'm weer te openen na de opruimingquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:07 schreef yvonne het volgende:
Het was laat
quote:Op donderdag 9 september 2004 00:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
Volgens mij is algemeen beschaaft nederlands nog steeds gewenst in topictitels:
Allang gedaan hoor sp3cquote:Op donderdag 9 september 2004 14:49 schreef sp3c het volgende:
misschien ook handig als je geen in geeft veranderd, als je toch bezig bent
quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:59 schreef Castor het volgende:
(Zou een mod de topictitel kunnen veranderen in "Monster orkaan IVAN teistert het Caribisch gebied"?)
En toch op zich een best interessante discussie over een te ver doorgevoerde " dit moet volgens de wet dus zullen we het zo doen ook" cultuur eigenlijkquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:48 schreef Re het volgende:
ACLU is gek geworden
kan die dicht, TO misbruikt bron naar eigen inzicht
Ligt dat eens toe. Wat is mijn "monotone Bin Laden Islam diarree"?quote:Op maandag 13 september 2004 10:01 schreef SCH het volgende:
Er zijn mensen die met elkaar van gedachten willen wisselen over deze kwestie zonder telkens jouw monotone Bin Laden Islam diarree over zich uitgestort te krijgen. Daar heb je toch je eigen moslims zijn goor - forum voor?
Hoef inderdaad ook niet. Want alles is toch de schuld van Amerika. Of niet ?quote:Op maandag 13 september 2004 11:37 schreef kLowJow het volgende:
Dagonet... je bent flink aan het opruimen zo te zien hč?
'Moslims nemen te weinig afstand van fundamentalisme'
Opruimslot sinds zondag 12 september 2004 @ 23:08
Maar je hebt gelijk... laat maar dicht
Ik wil het uiteindelijk wel weer openhebben maar het is een kuttopic om te kijken waar het nu precies kapotgetrokken wordt en vanaf waar het nog te redden is naar een inhoudelijke discussie over oa de excuuseis cultuur in het algemeen en de eisen die aan de gedecentraliseerde moslimgemeenschap in het bijzonder worden gesteld.quote:Op maandag 13 september 2004 11:37 schreef kLowJow het volgende:
Dagonet... je bent flink aan het opruimen zo te zien hč?
'Moslims nemen te weinig afstand van fundamentalisme'
Opruimslot sinds zondag 12 september 2004 @ 23:08
Maar je hebt gelijk... laat maar dicht
Ok... Ik ben benieuwd wat je er nog van weet te maken.quote:Op maandag 13 september 2004 11:54 schreef Dagonet het volgende:
Op een gegeven moment ben ik maar gaan slapen en nu zit ik op m'n werk
Ik vraag aan de topicstarter om uitleg over de praktische kant van zijn mening, en ik word beschuldigd van getroll. Wat een belediging.quote:Op maandag 13 september 2004 13:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja trekt een conclusie (ze willen genocide op moslims) uit je reet en gaat er vervolgens debiele vragen over stellen dat is getrol imo ... en niet alleen tegenwoordig
Valt het nog onder meningsuiting (de post van TS?) , volgens mij is dat een regelrechte doodsverwensing.quote:Op maandag 13 september 2004 13:33 schreef RichardQuest het volgende:
Even over de smaad van Sp3c:
[..]
Ik vraag aan de topicstarter om uitleg over de praktische kant van zijn mening, en ik word beschuldigd van getroll. Wat een belediging.
nee je zit als een kleine kleuter idiote grapjes te maken over het inzetten van massavernietigingswapens.quote:Op maandag 13 september 2004 13:33 schreef RichardQuest het volgende:
Even over de smaad van Sp3c:
[..]
Ik vraag aan de topicstarter om uitleg over de praktische kant van zijn mening, en ik word beschuldigd van getroll. Wat een belediging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |