Ik ookquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:02 schreef sir_dalord het volgende:
ik vind het een goede show
tevens tvp
De Nederlandse Robot wars haalde het ook niet bij de 4e show van de Engelse robotwars...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:01 schreef noidea het volgende:
Het haalt het niet bij de engelse/amerikaanse Who's line is it anyway
Zou niet weten waarom niet!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:49 schreef metallicattim het volgende:
je kan ook niet verwachten dat het hele half uur goeje grappen gemaakt worden.
Die steken inderdaad met kop en schouders boven de anderen uit.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ruben Nicolai en Arie Koomen![]()
Thx! hoef ik ze niet te downloadenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:52 schreef bravo het volgende:
hier kun je de afleveringen bekijken.
http://odie.bnn.nl/factsheets/archief_popup.php?id=59
graag gedaan
gedoventolkt wordenquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:24 schreef Together-Alone het volgende:
En wat doet ze..?
actrice, speelt binnenkort in "Vet Hard"quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:24 schreef Together-Alone het volgende:
En wat doet ze..?
desalniettemin: best lekkerquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:33 schreef niksan het volgende:
[..]
actrice, speelt binnenkort in "Vet Hard"
Ja ook leuk als je zegt dat het een lul is omdat ie niet met de pollonaise meedoet.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:42 schreef gfree het volgende:
Net als die grappen over Koos Alberts (He, een flipperkast)
Dat is toch grappig man.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:44 schreef tong80 het volgende:
Ja ook leuk als je zegt dat het een lul is omdat ie niet met de pollonaise meedoet.
Inderdaad...nice boobs!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:32 schreef Ingrid19 Djeez het volgende:
Ik vond beide dames er dit keer geweldig uit zien! Ook Kristel zag er behoorlijk geil uit in haar topje waar haar tieten bijna uitvielen. Geil!![]()
Ik keek vorige week. Ik kon het niet aanzien. Gaf ze vandaag een tweede kans en het is nog slechter geworden.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:47 schreef gfree het volgende:
[..]
Dat is toch grappig man.
Je loopt al drie weken vanaf het begin te roepen dat het zo slecht is, waarom kijk je dan toch weer elke week?
edit
Na de eerste aflevering loop je al bagger te roepen. Zelfs voordat het begonnen was liep je het al af te kraken.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:05 schreef tong80 het volgende:
Ik keek vorige week. Ik kon het niet aanzien. Gaf ze vandaag een tweede kans en het is nog slechter geworden.
Zie mjn eerdere posts. Nee dus.quote:Je bent het toch met me eens dat het bagger is ?
Nee, ik vond het vandaag erg leuk ondanks de muts die ze hadden uitgenodigd en geen enkel gevoel voor humor heeft.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:05 schreef tong80 het volgende:
Je bent het toch met me eens dat het bagger is ?
Lenny Bruce, Hans teeuwen, André van Duin.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:23 schreef Vamos het volgende:
[..]
Nee, ik vond het vandaag erg leuk ondanks de muts die ze hadden uitgenodigd en geen enkel gevoel voor humor heeft.
Heerlijk droge humor allemaal, vooral Ruben. Het gaat helemaal nergens over en dat maakt het juist leuk. Daarom vind ik Hans Teeuwen en Herman Finkers en het oeverloze gezwets tijdens Dit was het nieuws ook erg leuk
Maar vertel eens, welke cabaretiers vind jij goed dan?
Zet Hans in het programma en hij zal met precies dezelfde humor komen als de huidige 4. Andre zal het al helemaal niet redden, want die doet een paar stemmetjes leuk, maar verder is het niet zo'n improvisatietalent...quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lenny Bruce, Hans teeuwen, André van Duin.
Ik merkte het voorzeggen ook tijdens de 'sketch' in de woestijn (met alleen vragen stellen), maar volgens mij was dat geen influistermicrofoon, maar gewoon Kristel die een van haar 'leuke'quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:16 schreef xplvr het volgende:
improvisatie my ass.... zat gisteren te kijken en hoorde op een goed moment dat de influistermicrofoon iets te ver open stond. Die mensen word dus gewoon verteld wat ze moeten zeggen.
tieten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:00 schreef Reddiablo het volgende:
ik vond die Kristel ook wel iets hebben...
bullshitquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:16 schreef xplvr het volgende:
improvisatie my ass.... zat gisteren te kijken en hoorde op een goed moment dat de influistermicrofoon iets te ver open stond. Die mensen word dus gewoon verteld wat ze moeten zeggen.
Dat is het eigenlijk, je wordt meegesleept. Op een gegeven moment zit je in een lachstemming en is de meest flauwe grap wel leuk. Die 'lama's' hebben er zichtbaar plezier in.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
tieten?
nah, het niveau is niet zo hoog, maar je wordt toch een beetje meegesleept in de meligheid ervan...
Dus? Allemaal afstemmen op 10 jaar terug op de Belg? Of op de eindeloze herhalingen op de Nederlandse zenders?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:12 schreef Afunados het volgende:
Humorloos programma, de Belg deed ditzelfde enkele jaren terug stukken beter!
Dat denk ik dus niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:01 schreef gfree het volgende:
alles is geïmproviseerd
think again.quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet.
das een grapje he?quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:59 schreef Xternal het volgende:
't Is er weer voor! Volgens mij is die kale gozer van de vorige uitzending ontslagen, omdat ie de vorige keer aan de tiet van dat wijf zat ...Hij is er in elk geval niet bij!
Ze zullen van te voren zeker wel wat dingen voorbereiden. Dat gebeurt bij DWHN ook, daar krijgen ze de fragmenten ook eerder te zien.quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:59 schreef gfree het volgende:
[..]
think again.
er kunnen er gewoon maar 4 per aflevering.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:03 schreef Xternal het volgende:
[..]
Nee!
Daar worden sommige teksten zelfs voor hun geschrevenquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze zullen van te voren zeker wel wat dingen voorbereiden. Dat gebeurt bij DWHN ook, daar krijgen ze de fragmenten ook eerder te zien.
En qua stijl op Jack Blackquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:17 schreef Duiveltja het volgende:
Die ene lijkt een beetje op Kevin Smith.
Ach, het is maar net met wat voor instelling je naar het programma gaat kijken. Ik zie de humor er zeker wel van in, ook al zitten er soms mindere grappen in (Kristelquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:28 schreef 456 het volgende:
Als ik af moet gaan op de aflevering van vandaag, moet ik concluderen dat ik DWHN vele malen leuker vindt. Adremmer ook.
Gelukkig is het geen wedstrijdquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:35 schreef Duiveltja het volgende:
Het is leuk maar het zal nooit het niveau van de Engelse versie halen
Als het niet geimproviseerd is, is het nog slechter dan ik dacht!quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet.
Of de belgische (met als aangever Marc Uytterhoeven)quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:35 schreef Duiveltja het volgende:
Het is leuk maar het zal nooit het niveau van de Engelse versie halen
ben ik blij dat ik die versies allebei niet kenquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:08 schreef 456 het volgende:
[..]
Of de belgische (met als aangever Marc Uytterhoeven)
Volgens mij gewoon omdat het helemaal nergens op leek wat hij deed!!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:59 schreef Xternal het volgende:
't Is er weer voor! Volgens mij is die kale gozer van de vorige uitzending ontslagen, omdat ie de vorige keer aan de tiet van dat wijf zat ...Hij is er in elk geval niet bij!
klopt, en over schapen neuken beginnen werkt ook niet in je voordeel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:44 schreef Omega het volgende:
Vond die stukjes van "wat er gaat er om in het hoofd van..." erg leuk. Vooral dat Ruben na elke zoemer heel droog weer terug kwam. De doventolk was inderdaad verpest omdat Ali B teveel naar Ruben keek en het wilde controleren.
Ja, daar was Tijl goed op dreef. Vond het gisteren weer best leuk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:47 schreef Omega het volgende:
Bij die dia's, zaten ook een paar grappige situaties. Groen links laat zich altijd naaien door de PVDA.
Die gast is echt briljant, ik had echt nog nooit van hem gehoord maar na deze afelveringen van de Lama's ben ik echt helemaal fan van die gast geworden. Wat is die ongelooflijk grappig zegquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:00 schreef golden_power het volgende:
Ruben Nicolai!lag vandaag weer helemaal dubbel om hem:)
Inderdaad, Ali B was erg grappigquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:33 schreef Jed1Gam het volgende:
Gisteren was leuk, en ik vond ali b tot nu toe de beste gast.
Idd, voor het volgende seizoen moeten ze maar een andere presentator nemen, want hij gedraagt zich een beetje te serieus voor dit programma. Die Kristel mogen ze ook gelijk wegdoen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:23 schreef Djeez het volgende:
Ik vond de ronde 'wat gaat er nu om in het hoofd van...' ook erg sterk. Hoofd van Ali B, over Patrick: Zal ik nu of straks zeggen dat hij deo moet gebruiken ? Kwam nog een anti-Patrick grap, verandert Patrick gelijk het onderwerp!
Kristel mag alleen blijven als ze topjes met hele diepe decolleté draagt...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die Kristel mogen ze ook gelijk wegdoen.
Ben het totaal mee eensquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:33 schreef erikh het volgende:
Zolang ruben nicolai en Arie koomen maar blijven
Ik hoop trouwens dat de afleveringen op dvd uitkomen.
Ik heb aflevering 1 toen niet gezien, echt lachuh zegquote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben het totaal mee eens![]()
Wat een top programma, ben nou nogmaals afleveringen 1,2,3 weer aan het kijken en ik blijf he super lachuh vinden
Je kunt ze op bnn.nl allemaal terug zienquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:30 schreef erikh het volgende:
[..]
Ik heb aflevering 1 toen niet gezien, echt lachuh zeg
Op Ned 2quote:21:55 Het beste van De Lama's
Komische show Net als in de Engelse show komt het in De Lama's aan op het improvisatietalent van de panelleden en de inbreng van het publiek. In de show kunnen Patrick Lodiers en panelleden punten verdienen door zich zo goed mogelijk door de verschillende programmaonderdelen heen te improviseren. Het vaste panel bestaat uit Ruben Nikolai (winnaar Camaretten 2002), Arie Koomen (de helft van het komisch duo Arie & Silvester), Tijl Beckand (helft van het duo Ongehoord), Martijn Oosterhuis (stand-up comedian) en Kristel Zweers. Bekende onderdelen en spelletjes uit de originele serie zullen terugkeren, maar er zal ook ruimte zijn voor nieuwe Nederlandse inbreng. Net als in het origineel is in De Lama's niets zeker en ligt niets vast. Alles kan gebeuren en dat doet het dus ook.
Ik ben het met alles van je eensquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:35 schreef Love_My_Baby het volgende:
Ik vind gister "Het beste van de Lama's" niet erg sterk, en zeker niet de leukste stukjes die ze achter elkaar hadden geplakt. Ik miste bijvoorbeeld de dia-scene met Tijl (Die af en toe ook enorm grappig is).
Mochten ze het volgend jaar weer doen, Dan mogen Arie, Ruben en Tijl zeker blijven. Die andere 2 (Martijn en Kristel) mogen wat mij betreft weg.
En nog even over de vragen-ronde in de woestijn, ik zat gister nog eens te kijken en ik hoorde op een gegeven moment inderdaad iemand fluisteren: heb je ook dorst? Weet alleen niet wie het was, of dat het echt ingefluisterd werd backstage ofzo.
Dat denk ik dus ook, nu ik het nog eens een keer geluisterd heb.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
knip En dat laatste zei Ruben volgens mij tegen Arie.
Tijn is ook wel oke !!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:33 schreef erikh het volgende:
Zolang Ruben Nicolai en Arie Koomen maar blijven
quote:Op woensdag 1 september 2004 12:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tijn is ook wel oke !!!
Patrick vervangen door Harm Edens/Raoul Heertje !
Jan Jaap vd Wal erbij en Marc-Marie Huijbrechts
dan wordt het wel een feest denk ik !!
lijkt me dat er bij "dit was het nieuws" ook aardig geimproviseerd wordtquote:Op woensdag 1 september 2004 16:06 schreef funrider het volgende:
klinkt leuk or mensen zoals Jan Jaap en Marc-Marie ook dit te laten doen.. maar vraag me af of die dit ook kunnen is toch heel erg improvisatie .. direct grappig doen / grap maken .. zij hebben bij hun huidige programma's enige voorbereiding.
quote:Op woensdag 1 september 2004 17:25 schreef Nyluzzz het volgende:
ik vond die best-of aflevering echt super. Heb me weer doodgelachen.
Omdat ik een aantal aflevering gemist had, hoopte ik de leuke gemiste stukjes te zien... maar bijna alle fragementen kende ik alquote:Op woensdag 1 september 2004 17:25 schreef Nyluzzz het volgende:
ik vond die best-of aflevering echt super. Heb me weer doodgelachen.
Allemaal autocue ...quote:Op woensdag 1 september 2004 16:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lijkt me dat er bij "dit was het nieuws" ook aardig geimproviseerd wordt
Alleen de stukjes van Harm Edens toch? En de andere stukken zijn ook voorbereid, maar ik dacht dat er ook een redelijk gedeelte improvicatie in zatquote:Op woensdag 1 september 2004 21:04 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
Allemaal autocue ...![]()
Dit ff downloadenquote:Op donderdag 2 september 2004 02:14 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben net ff op die site geweest van BNN om die cut scenes te kijken , maar ik krijg wel geluid maar geen beeld
Het leukste bewaren ze voor de DVD kennelijk. Die "best of" aflevering was gewoon geen "best of" aflevering, meer een "kijk hier de wat mindere grappen" aflevering.quote:Op woensdag 1 september 2004 18:11 schreef niksan het volgende:
[..]
ik niet...
![]()
ik dacht steeds van het leukste moet nog komen....maar nee hoor
gedaan en geinstalleerd , maar nog steeds geen beeldquote:
Krijg het raam niet openquote:nieuwste WMP of RealPlayer downloaden en anders je PC uit het raam gooien
Even een opsomming van de cabaretiers in kwestiequote:Op donderdag 2 september 2004 17:06 schreef Chielus het volgende:
Leuk format, alleen niet alle deelnemers zijn even sterk en daarom krijg je een beetje disbalans tussen de caberetiers. Vooral die Martijn Oosterhuis zakt een aantal keer dwars door het ijs heen.
Ruben Nicolai is daarin tegen keer op keer sterk op dreef.
Tijl moet er zeker ook in blijven. Die gozer is ook super (al kan ie niet aan Ruben tippen).quote:Op donderdag 2 september 2004 17:18 schreef erikh het volgende:
[..]
Even een opsomming van de cabaretiers in kwestie
Conclusie wat mij betreft
Ruben en Arie er absoluut in houden, Tijl mag wat mij betreft blijven, martijn en Christel echter mogen vervangen worden als je het mij vraagt.
ja slim, ik ga ook ff Win95 downloaden als WinXP Pro is een keer niet meewerktquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:55 schreef funrider het volgende:
<knip>
mocht je trouwens met streams probleem hebben.. download dan ff oude versie van bijv. Realplayer : zie http://www.oldversion.com
Inderdaad, dit komt ook duidelijk naar voren in de vragenronde en de datingshow.quote:Op donderdag 2 september 2004 17:18 schreef erikh het volgende:
[..]
Conclusie wat mij betreft
Ruben en Arie er absoluut in houden, Tijl mag wat mij betreft blijven, martijn en Christel echter mogen vervangen worden als je het mij vraagt.
Nee man , dat hij haar moest versierenquote:Op zondag 5 september 2004 02:23 schreef DJ_Fritz het volgende:
Dat stukje met Yvon Jaspers en dat bitterbaldansen is ook wel lachen!
Haha ja dat was inderdaad ook erg cool!quote:Op zondag 5 september 2004 11:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee man , dat hij haar moest versieren![]()
"Hey , die Yvonne van je ... hoeveel kost ze"quote:Op zondag 5 september 2004 11:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee man , dat hij haar moest versieren![]()
Die vond ik dan weer zwak. Dat soort openingszin grappen hebben een enorme baard. Op het sexforum staan 100 leukerequote:Op zondag 5 september 2004 15:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En dan die slechte openingszin, je vaders is een dief.........
aparte was dat hij het zo bracht, dat half de zaal inclusief yvonne zelf ook nog erg moest lachen.quote:Op zondag 5 september 2004 18:39 schreef Vamos het volgende:
[..]
Die vond ik dan weer zwak. Dat soort openingszin grappen hebben een enorme baard. Op het sexforum staan 100 leukere
Haha, ja, Marc-Marie zou ik wel eens bij de Lama's willen zien. Hij kan op zich wel improviseren denk ik. Ik ben bij z'n beide theatershows geweest en dat is wel allemaal voorbereid, maar alstie met het publiek gaat praten is dat geimproviseerd en komen er de meest hilarische momenten voorbij.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:06 schreef funrider het volgende:
klinkt leuk or mensen zoals Jan Jaap en Marc-Marie ook dit te laten doen.. maar vraag me af of die dit ook kunnen is toch heel erg improvisatie .. direct grappig doen / grap maken .. zij hebben bij hun huidige programma's enige voorbereiding.
[..]
quote:Op zaterdag 4 september 2004 02:03 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
ja slim, ik ga ook ff Win95 downloaden als WinXP Pro is een keer niet meewerkt![]()
RealPlayer 10.5 moet gewoon werken
Ja, maar als je de spits niet leest is dit dus niet oud nieuwsquote:Op woensdag 3 november 2004 23:28 schreef Sickert het volgende:
oud nieuws... stond vanmorgen al in de Spits..
Dat dacht ik ook meteenquote:Op woensdag 3 november 2004 23:30 schreef Tania18 het volgende:
Goedzo, de twee slechte worden vervangen
Martijn ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 4 november 2004 15:34 schreef Carow het volgende:
Kristel is nooit grappig geweest![]()
Daarom passen ze juist zo goed in het programma.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:57 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Martijn ook niet eigenlijk![]()
welke zijn dat hopelijk blijft die kearl met die lange haren welquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:06 schreef JeroenV het volgende:
Wanneer begint het weer? Stond in de krant dat er twee nieuwe bij komen, twee slechtere gaan eruit.
goede zet van die gastenquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:24 schreef Elvi het volgende:
Kristel Zweers en Martijn Oosterhuis (die kale) gaan eruit. Ze worden vervangen door Sara Kroos en Ruben van der Meer (ofzow... iig van NU EVEN NIET!)
Er komt een kerstspecial en t tweede seizoen begint ergens in de zomer.
Heej, daar zat ik ook tussen ja.quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:47 schreef spacemangraig het volgende:
Dat publiek helemaal dubbel natuurlijk, die hadden de grap nog niet eerder gehoord...
Think againquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:22 schreef Bjoro het volgende:
(ruben vd meer is dan ook van AllStars de serie denk ik, Johnnie )
Dinsdag dus niet vergeten de Lama's te kijken!quote:Special 'De Kerstlama's', 21 december om 21.20 uur op Ned. 2.
Nieuwe Lama's!
De Lama’s hebben twee nieuwe gezichten: cabaretière Sara Kroos en acteur Ruben van der Meer. Beiden zullen het team dat bestaat uit presentator Patrick Lodiers en lama’s Tijl Beckand, Arie Koomen en Ruben Nicolaï versterken.
De twee nieuwe gezichten vervangen Kristel Zweers en Martijn Oosterhuis. Volgend voorjaar volgt er een nieuwe reeks van de populaire serie die dit jaar was genomineerd voor de Gouden Televizierring. BNN-presentator en hoofdredacteur TV Patrick Lodiers is blij met de twee nieuwe lama’s
quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:02 schreef AirRaid het volgende:
ruben van de meer vind ik tot nu toe wer een aanwist voor de lama's
dat wijf mogen ze weer snel de laan uittrappen
doe mij maar, ruben, ruben, tijl en arie
jaa inderdaad! erg goed! maar van die andere Ruben nicolai dus.. dat stukje van jezus..quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:24 schreef Djeez het volgende:
Goeie grap van Ruben 'Gabbertje' van de Meer. Laatste minuut van Jezus, hij had jeuk aan zijn neus en wist niet hoe hij moest krabben...
Anita lijkt me inderdaad niet de juiste persoon voor dat programma. Heb overigens een aantal jaar geleden bij haar in het vliegtuig gezeten (bij toeval dus voor de duidelijkheid). Is toch een aardige vrouw en erg yummie (ik weet het voor velen op dit forum valt ze in de categorie oud, maar het is gewoon zoquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:06 schreef AirRaid het volgende:
en wat gedroeg anita zich ontzettend blond zeg
Precies, het viel mij ook op. Cabaretiers die grappen jatten zijn wat mij betreft: not done!quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:57 schreef huggy_bear het volgende:
Die Sara Croos moeten ze vlug dumpen, wat mij betreft. Ze heeft ten minste twee grappen gejat van collega cabaraties.
1. De tien geboden enz enz "pin me d'r niet op vast" (Is van uber-cabaratier Theo Maassen: "Eh jezus, denk je dat je het gaat halen, dat hele stuk lopen met dat kruis op je schouders? Nou, ik denk het wel, maar pin me d'r niet op vast")
2. Geert Wilders en "de uitwassen van de islam" (komt van het Kopspijkers-cabaret)
Das ook weer zo...maar er zijn veel cabaretliefhebbers die naar dat programma kijken, dus dan valt het des te eerder op...quote:Op woensdag 22 december 2004 00:17 schreef -DailaLama- het volgende:
Nu is ter plekke improviseren erg moeilijk he ... Dus het is niet zo gek dat er soms even een gejat grapje tussendoor glipt.
Dat was zo'n beetje ook het enige leuke dát ze heeft gezegd.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:57 schreef huggy_bear het volgende:
Die Sara Croos moeten ze vlug dumpen, wat mij betreft. Ze heeft ten minste twee grappen gejat van collega cabaraties.
Ruben was ook erg leuk bezig als doventolkquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:02 schreef AirRaid het volgende:
doe mij maar, ruben, ruben, tijl en arie
(quote van vorige pagina)... Gfree, ben je bij die opnames geweestquote:Op vrijdag 5 november 2004 12:16 schreef gfree het volgende:
[..]
Heej, daar zat ik ook tussen ja.
En de slachtnacht was inderdaad niet echt supergrappig. Het lijkt er op of ze de leukste stukjes daar uit hebben geknipt, er warer namelijk ook nog de "deleted scenes uit thriller" dat was wel zeer goed, maar niet uitgezonden dus.![]()
http://odie.bnn.nl/factsheets/archief_popup.php?id=59quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:18 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb vorige week de dvd gekeken met het beste van de Lama's, het blijkt gewoon heel erg leuk te zijnIk had wel de eerste aflevering gezien en die was leuk maar toen viel de tweede heel erg tegen
Maar nu is het dus toch leuk en heb ik verder alles gemist![]()
Ja, zodra ik 'vakantie' heb doe ik datquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://odie.bnn.nl/factsheets/archief_popup.php?id=59
De kerstaflevering kun je hier bekijken.
Ik heb nu zo'n 50 shows van WLIIA gezien (de Amerikaanse versie) en wat mij betreft mag de Llama's niet eens het kleinste stukje schaduw staan van die show. Vooral Stiles, Mochrie en Brady zijn geniaal.quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:56 schreef DinoPK het volgende:Wat een geniaal fragment zeg!
Toch maar eens een keertje kijken die show, want dit is wel veeel leuker dan de llama's zeg
quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:13 schreef Leep het volgende:
ik vind die doventolk dingen nooit echt leuk.
En de vrouwen zijn ook nooit leuk eigenlijk.
verder vind ik t echt een fantastisch programma, jammer dat ik het zo vaak vergeet
nou vooruit, nog eentje danquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:56 schreef DinoPK het volgende:Wat een geniaal fragment zeg!
Toch maar eens een keertje kijken die show, want dit is wel veeel leuker dan de llama's zeg
van: http://www.bnn.nl/view/4862392/1022/4409195quote:Nieuwe afleveringen!
De Lama’s zijn terug en hoe! Vanaf 7 maart start BNN met vier nieuwe afleveringen van het populaire improvisatieprogramma. Vorig jaar waren De Lama’s de grote verrassing bij de uitreiking van de Televizierring, dus een vervolg kon niet uitblijven. De Lama’s bestaan uit Tijl Beckand , Arie Koomen , Ruben Nicolai en nieuwkomers Sara Kroos en Ruben van der Meer .
Misschien nog leuk om te vermelden: Sinds dat fragmentje een aflevering of 25 van Who's line is it anyway gezien, en het is gewoon het grappigste programma ooit! In verhouding stellen de llama's erg weinig voor eigenlijk, terwijl ik het 1e seizoen daarvan toch vrij grappig vond. Het 2e seizoen zal ik dan waarschijnlijk net zo gekweld kijken als ik bijv naar een Nederlandse Idols aflevering kijk (zeer geërgerd omdat de Amerikaanse variant 10x beter is).quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:20 schreef Vamos het volgende:
[..]
nou vooruit, nog eentje dan
In deze opdracht moet er eentje geluiden doen terwijl de ander iets uitbeeldt...
Nog een fragmentje
Brady moet liedje improviseren (liedje verzinnen ze dus ter plekke)
en een 3e fragmentje
Geweldig, ik hang dan weer voor de buis!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oe, maandag dus nieuwe afleveringen
handig zo'n online tv-gids: http://gids.omroep.nl/core/pi.php?uid=9244261&third=0&md5=ad206bd18cc717c14f09b47410eb104equote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:52 schreef JeroenV het volgende:
Hoe laat is het? Zal wel moeten werken...
Die vond ik juist zooo afgezaagd...quote:
quote:Op maandag 7 maart 2005 22:36 schreef Biancavia het volgende:
Nou let op hoor, hier ga ik ook even improviseren.
Komtie:
't Is anders best fris hier.
[afbeelding]
Nou, zo'n hele sterke aflevering was het ook weer nietquote:Op maandag 7 maart 2005 23:08 schreef 7eVeNL het volgende:
Jullie zijn gewoon te serieus, als je hier niet om kan lachen mis je toch een ander soort humor, lachen jullie om moppen dan?![]()
Expeditie Robison is idd te slecht voor woordenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:50 schreef tong80 het volgende:
Er zouden prijzen moeten zijn voor de slechtste Nederlandse tv-producties.
Bluezz....Ruben is echt de beste van het vorige seizoen, al moet ik toegeven dat hij deze uitzending minder was dan Tijl !quote:Op maandag 7 maart 2005 22:32 schreef Bluezz het volgende:
Tijl en Arie zijn de leukste... maar die ene Ruben (met het gestreepte shirt) moet nog maar eens flink oefenen
iemand een beetje head en shoulders voor me ?quote:Op maandag 7 maart 2005 22:36 schreef Biancavia het volgende:
Nou let op hoor, hier ga ik ook even improviseren.
Komtie:
't Is anders best fris hier.
[afbeelding]
Tis gewoon int echt véél leuker! Die opnames duren zo'n anderhalf uur, en de uitzending is maar 35 minuten. Je word gewoon hardstikke melig daaroquote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:17 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik snapte niet waarom het publiek zo uitbundig lachte![]()
Ik heb vorig jaar een cursus improvisatietoneel gedaan, daar moest je dat ook bij doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het echt leuk hoor. Sommige dingen waren wel wat flauw, zoals dat met Anky van Grunsven, dat was niet echt grappig. Ik vond het allerleukste eigenlijk die nasynchronisatie, die was echt geweldig
Tijl was geweldig op dreef deze aflevering ja, verreweg de beste was ie.. Ruben van de Meer moet kennelijk nog inkomenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Bluezz....Ruben is echt de beste van het vorige seizoen, al moet ik toegeven dat hij deze uitzending minder was dan Tijl !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |