quote:Op maandag 7 maart 2005 22:36 schreef Biancavia het volgende:
Nou let op hoor, hier ga ik ook even improviseren.
Komtie:
't Is anders best fris hier.
[afbeelding]
Nou, zo'n hele sterke aflevering was het ook weer nietquote:Op maandag 7 maart 2005 23:08 schreef 7eVeNL het volgende:
Jullie zijn gewoon te serieus, als je hier niet om kan lachen mis je toch een ander soort humor, lachen jullie om moppen dan?![]()
Expeditie Robison is idd te slecht voor woordenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:50 schreef tong80 het volgende:
Er zouden prijzen moeten zijn voor de slechtste Nederlandse tv-producties.
Bluezz....Ruben is echt de beste van het vorige seizoen, al moet ik toegeven dat hij deze uitzending minder was dan Tijl !quote:Op maandag 7 maart 2005 22:32 schreef Bluezz het volgende:
Tijl en Arie zijn de leukste... maar die ene Ruben (met het gestreepte shirt) moet nog maar eens flink oefenen
iemand een beetje head en shoulders voor me ?quote:Op maandag 7 maart 2005 22:36 schreef Biancavia het volgende:
Nou let op hoor, hier ga ik ook even improviseren.
Komtie:
't Is anders best fris hier.
[afbeelding]
Tis gewoon int echt véél leuker! Die opnames duren zo'n anderhalf uur, en de uitzending is maar 35 minuten. Je word gewoon hardstikke melig daaroquote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:17 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik snapte niet waarom het publiek zo uitbundig lachte![]()
Ik heb vorig jaar een cursus improvisatietoneel gedaan, daar moest je dat ook bij doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het echt leuk hoor. Sommige dingen waren wel wat flauw, zoals dat met Anky van Grunsven, dat was niet echt grappig. Ik vond het allerleukste eigenlijk die nasynchronisatie, die was echt geweldig
Tijl was geweldig op dreef deze aflevering ja, verreweg de beste was ie.. Ruben van de Meer moet kennelijk nog inkomenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Bluezz....Ruben is echt de beste van het vorige seizoen, al moet ik toegeven dat hij deze uitzending minder was dan Tijl !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |