Haha, ja, Marc-Marie zou ik wel eens bij de Lama's willen zien. Hij kan op zich wel improviseren denk ik. Ik ben bij z'n beide theatershows geweest en dat is wel allemaal voorbereid, maar alstie met het publiek gaat praten is dat geimproviseerd en komen er de meest hilarische momenten voorbij.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:06 schreef funrider het volgende:
klinkt leuk or mensen zoals Jan Jaap en Marc-Marie ook dit te laten doen.. maar vraag me af of die dit ook kunnen is toch heel erg improvisatie .. direct grappig doen / grap maken .. zij hebben bij hun huidige programma's enige voorbereiding.
[..]
quote:Op zaterdag 4 september 2004 02:03 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
ja slim, ik ga ook ff Win95 downloaden als WinXP Pro is een keer niet meewerkt![]()
RealPlayer 10.5 moet gewoon werken
Ja, maar als je de spits niet leest is dit dus niet oud nieuwsquote:Op woensdag 3 november 2004 23:28 schreef Sickert het volgende:
oud nieuws... stond vanmorgen al in de Spits..
Dat dacht ik ook meteenquote:Op woensdag 3 november 2004 23:30 schreef Tania18 het volgende:
Goedzo, de twee slechte worden vervangen
Martijn ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 4 november 2004 15:34 schreef Carow het volgende:
Kristel is nooit grappig geweest![]()
Daarom passen ze juist zo goed in het programma.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:57 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Martijn ook niet eigenlijk![]()
welke zijn dat hopelijk blijft die kearl met die lange haren welquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:06 schreef JeroenV het volgende:
Wanneer begint het weer? Stond in de krant dat er twee nieuwe bij komen, twee slechtere gaan eruit.
goede zet van die gastenquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:24 schreef Elvi het volgende:
Kristel Zweers en Martijn Oosterhuis (die kale) gaan eruit. Ze worden vervangen door Sara Kroos en Ruben van der Meer (ofzow... iig van NU EVEN NIET!)
Er komt een kerstspecial en t tweede seizoen begint ergens in de zomer.
Heej, daar zat ik ook tussen ja.quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:47 schreef spacemangraig het volgende:
Dat publiek helemaal dubbel natuurlijk, die hadden de grap nog niet eerder gehoord...
Think againquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:22 schreef Bjoro het volgende:
(ruben vd meer is dan ook van AllStars de serie denk ik, Johnnie )
Dinsdag dus niet vergeten de Lama's te kijken!quote:Special 'De Kerstlama's', 21 december om 21.20 uur op Ned. 2.
Nieuwe Lama's!
De Lama’s hebben twee nieuwe gezichten: cabaretière Sara Kroos en acteur Ruben van der Meer. Beiden zullen het team dat bestaat uit presentator Patrick Lodiers en lama’s Tijl Beckand, Arie Koomen en Ruben Nicolaï versterken.
De twee nieuwe gezichten vervangen Kristel Zweers en Martijn Oosterhuis. Volgend voorjaar volgt er een nieuwe reeks van de populaire serie die dit jaar was genomineerd voor de Gouden Televizierring. BNN-presentator en hoofdredacteur TV Patrick Lodiers is blij met de twee nieuwe lama’s
quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:02 schreef AirRaid het volgende:
ruben van de meer vind ik tot nu toe wer een aanwist voor de lama's
dat wijf mogen ze weer snel de laan uittrappen
doe mij maar, ruben, ruben, tijl en arie
jaa inderdaad! erg goed! maar van die andere Ruben nicolai dus.. dat stukje van jezus..quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:24 schreef Djeez het volgende:
Goeie grap van Ruben 'Gabbertje' van de Meer. Laatste minuut van Jezus, hij had jeuk aan zijn neus en wist niet hoe hij moest krabben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |