Volgens mij mocht Floris iets van Dian doen wat niet mog van Sylvia en Sylvia was daar heel boos over geworden. Volgens mij mocht hij autorijden of zo....quote:oh ja florissorry
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:49 schreef Tania18 het volgende:
Geen Janine![]()
Maar toch een mooie OP![]()
Dank u dank uquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:49 schreef BVO het volgende:
Wat heb je het toch druk op die stage van je..
Maar de OP is welnatuurlijk.
.
en de aflevering dat Floris op een dak zat en er niet meer afdurfdequote:Op donderdag 22 juli 2004 14:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij mocht Floris iets van Dian doen wat niet mog van Sylvia en Sylvia was daar heel boos over geworden. Volgens mij mocht hij autorijden of zo....
quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:53 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
en de aflevering dat Floris op een dak zat en er niet meer afdurfdeen Dian kwam hem niet helpen
en toen later kwam Sylvia eraanen de brandweer
Dank u dank uquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:50 schreef DarcMarc het volgende:
net zo mooi als de vorig o.p![]()
Ik wou eerst voor Dennis gaan, maar ik kan daar niks goeds over vertellenquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:01 schreef Frey het volgende:
Benjamin verdient een topic![]()
Deze had ik echt niet verwacht
inderdaadquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wou eerst voor Dennis gaan, maar ik kan daar niks goeds over vertellen
Ik vrees het ergstequote:Op donderdag 22 juli 2004 15:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oom Govert is gewoon een sleutelfiguur in de serie..
Hij mag nooit meer weg.
Die vond ik ook eng ja..quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:02 schreef DarcMarc het volgende:
engste aflevering, meneer harmsen als voodoopoppetjetoen heb ik een paar weken niet meer gekeken
Ga weg, anders vermoord ik je.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die vond ik ook eng ja..
"Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk"
Nee!! je gaat het maar uitprinten of zo en dan buiten lezen voor mijn part! Maar je gaat het helemaal lezenquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:50 schreef Tania18 het volgende:
Oh ja, ik heb de tekst half gelezen, is dat ook goed![]()
Lisette.. *ril*quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die vond ik ook eng ja..
quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee!! je gaat het maar uitprinten of zo en dan buiten lezen voor mijn part! Maar je gaat het helemaal lezen
Vooruit dan maarquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Vanavond ook goed?![]()
Ik heb gewoon alleen deze week niks te doen gehadquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:49 schreef BVO het volgende:
Wat heb je het toch druk op die stage van je..
Maar de OP is welnatuurlijk.
.
en later was ze het kindermeisje van nina met pruik en brilquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die vond ik ook eng ja..
Heb je veel gemist. Er is niemand zachtaardiger en vriendelijker dan meneer Harmsen :')quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:55 schreef Hells_Angel het volgende:
En Harmsen is voor mij nog steeds een ouwe zeikerd, die uit de serie moet
quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:10 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb de tekst helemaal gelezen...en nu ben ik [afbeelding]
quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hele mooie OP, complimenten!.
Maar ik waardeer Benjamin helemaal niet zo. Sterker nog: ik hoop dat hij dood gaat.
Het klopt weer helemaal wat je zegt vosjequote:Op donderdag 22 juli 2004 15:24 schreef Frey het volgende:
Eigenlijk zijn veel "rotjochies" en "bitches" altijd aardiger geworden in huize Harmsen.
-Rik, die erin kwam als een snotjoch die in Harmens brievenbus zeikte, maar bevriend met hem raakte.
-Hedwig, kon eerst helemaal niets, maar nu wel.
-Benjamin, bekend van verhaal hierboven.
-Job, ook geen echt aardig persoon, totdat hij bij Harmsen ging wonen.
-Yasmin, erg bitchie tegen Goofy, maar nu geeft ze veel om hem.
Maar vergeet niet, Harmsen begon ook als een echte zeur
Van boze buurman naar lieve oom, een hele verandering in de loop der jaren.
Even verhaaltje dat ik kwijt moest
GTST is wel vaker ongeloofwaardig geweestquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:37 schreef digispeed het volgende:
nog even off topic maar waarom zou Bowien terugkomen.
Stefano heeft haar toch ge-identificeerd als doodzijnde.
en dan zou ze nu zomaar weer terug komen, zeker gevlucht voor ludo
beetje ongeloofwaardig, aan de andere kant wel leuk, nu alleen dian nog terug
en Bowien, Dian en Martine tegen Ludo. Hahahah !!!!
NEE die breekt ze been ofzoquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:00 schreef DaMart het volgende:
Net in Shownieuws: het zou wel eens Geert Hoes (Morris) kunnen zijn die aan zijn einde komt in GTST.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |