abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21548500
Moderators gooi maar ff me topic dicht over die russische atelete op cnn
groet newsman.
pi_21548514
"gooi maar ff" ? Waarom moet ie dicht ?
pi_21612522
Ik wist niet dat ik in klaagbaak zat men, ik dacht dat ik in onzin zat, mijn fout
pi_21612525
oh, ok. Schop ik hem ff.
pi_21612531
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 03:18 schreef gelly het volgende:
oh, ok. Schop ik hem ff.
Dank, het zou wel geinig zijn als er dan alsnog een slotje opkomt natuurlijk
  woensdag 1 september 2004 @ 19:18:59 #106
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_21690094
topics sluiten zonder je inlezen is suf
[KNE]-Mod
pi_21690460
quote:
Op woensdag 1 september 2004 19:18 schreef ThE_ED het volgende:
topics sluiten zonder je inlezen is suf
topics openen zonder de faq te lezen ook.
pi_21755399
Eej waar is mijn Prodigy klaag topic gebleven??
  maandag 6 september 2004 @ 21:51:13 #109
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_21791740
Trueserver

Waarom? Ik zie nergens in de FAQ dat klagen over een sponsor van fok niet mag. Maar misschien is ze zelf benaderen idd wel een beter idee.
[KNE]-Mod
  maandag 6 september 2004 @ 21:53:11 #110
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_21791781
quote:
Op woensdag 1 september 2004 19:34 schreef gelly het volgende:

[..]

topics openen zonder de faq te lezen ook.

Ik had deze reply nog niet eens gezien. Tuurlijk zal er wel ergens in de sinds mijn registratie vast al 10x gewijzigde faq staan dat een vervolg of een lemming niet mag. (Het was een vervolgtopic eigenlijk btw.) Maar een beetje humor mag toch wel? Apparently not.
[KNE]-Mod
  Milf maandag 6 september 2004 @ 21:53:55 #111
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_21791798
quote:
Op maandag 6 september 2004 21:51 schreef ThE_ED het volgende:
Trueserver

Waarom? Ik zie nergens in de FAQ dat klagen over een sponsor van fok niet mag.
Het gaat over FoK! en over trueserver.
Daarbij is er niks aan der hand met trueserver maar met FoK! zelf
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 6 september 2004 @ 21:56:07 #112
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_21791863
quote:
Op maandag 6 september 2004 21:53 schreef nikky het volgende:

[..]

Het gaat over FoK! en over trueserver.
Daarbij is er niks aan der hand met trueserver maar met FoK! zelf
Het gaat over trueserver die fok zo traag maakt. Maar als het idd aan fok ligt, wat ik niet snap, het leek juist zo goed te gaan.
[KNE]-Mod
  Milf maandag 6 september 2004 @ 22:04:54 #113
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_21792084
quote:
Op maandag 6 september 2004 21:56 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Het gaat over trueserver die fok zo traag maakt. Maar als het idd aan fok ligt, wat ik niet snap, het leek juist zo goed te gaan.
Jep het ging al een tijdje redelijk.

Er staat wel een topic in FB over de meldingen en het vastlopen. Misschien dat je daar even kunt kijken.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_21792701
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 22:36 schreef PDOA het volgende:
Eej waar is mijn Prodigy klaag topic gebleven??
Prodigy - Always Outnumbered, Never Outgunned .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_21881705
Teknomist

IK BEN WOEDEND !
Wrom ?

Beetje argumentatie zou wel fijn zijn.... tis onzin niet

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_21882224
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 15:48 schreef ondeugend het volgende:
Teknomist

IK BEN WOEDEND !
Wrom ?

Beetje argumentatie zou wel fijn zijn.... tis onzin niet

Waarom denk je? Het topic was verzandt geraakt in een boel doodverwensingen en respectloos, hersenloos gelul, daarom.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_21882360
Groetjes aan Qyroz!
pi_21882398
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 16:31 schreef Nouk het volgende:
Groetjes aan Qyroz!
Pardon?
pi_21882400
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 16:23 schreef teknomist het volgende:

[..]

Waarom denk je? Het topic was verzandt geraakt in een boel doodverwensingen en respectloos, hersenloos gelul, daarom.
Klopt ! welke jij weg kan halen zodat er nog voldoende normale opmerkingen overblijven
pi_21882410
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 16:33 schreef teknomist het volgende:

[..]

Pardon?
Wat snap je hier precies niet aan?
pi_21882422
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 16:34 schreef Nouk het volgende:

[..]

Wat snap je hier precies niet aan?
Niks.
pi_21882444
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 16:35 schreef teknomist het volgende:

[..]

Niks.
Mooi zo!
pi_21882451
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 16:33 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Klopt ! welke jij weg kan halen zodat er nog voldoende normale opmerkingen overblijven
Er was alleen niet zoveel overgebleven van dat topic dan als ik alle flames, doodverwensingen en onzin had weggehaald . Einde discussie.
pi_21882485
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 16:36 schreef teknomist het volgende:

[..]

Er was alleen niet zoveel overgebleven van dat topic dan als ik alle flames, doodverwensingen en onzin had weggehaald . Einde discussie.
Leven en laten leven... je kunt ook potietiele topics doodmodden naar mijn mening.

Ik vind het wel meevallen eigenlijk, maar goed jij wint he ?
pi_21882509
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 16:39 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Leven en laten leven... je kunt ook potietiele topics doodmodden naar mijn mening.
Nja, de ervaring leert dat topics over junks vaker verzandden in respectloos gebrabbel .
pi_21882553
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 16:40 schreef teknomist het volgende:

[..]

Nja, de ervaring leert dat topics over junks vaker verzandden in respectloos gebrabbel .
Tja over verkrachters bijvoorbeeld ook.....
Maar goed dan moeten daar maar geen klaagtopics over geopend worden he ?
Gewoon doodzwijgen dan maar...

pi_21882650
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 16:43 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Tja over verkrachters bijvoorbeeld ook.....
Maar goed dan moeten daar maar geen klaagtopics over geopend worden he ?
Gewoon doodzwijgen dan maar...

Dit topic kreeg nog een kans. Topics over allochtonen bijvoorbeeld al niet meer . Bovendien heb ik geen zin om meer dan de helft van een topic te lopen deleten...
pi_21897145
Kaak/neus van onze kat gebroken..

Ook sarcasme gaat té ver. Walgelijke opmerking.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zondag 12 september 2004 @ 12:37:19 #129
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_21899075
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 16:47 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dit topic kreeg nog een kans. Topics over allochtonen bijvoorbeeld al niet meer . Bovendien heb ik geen zin om meer dan de helft van een topic te lopen deleten...
Ik heb betreffende topic nog eens gelezen evenals andere topics in klaagbaak, maar blijf van mening dat je een topic met veel potentie gekilld hebt. Daar zaten zeker posts in die de discussie ten goede zouden komen.
Straks mag je niet meer over de politie klagen, over duitsers, of de hemaworst

Jammer , maar zoals gezegd....... jij wint
Misschien kan dit discussiepuntje mee genomen worden in een volgende overweging een soortgelijk topic te sluiten....

maandag 13 september 2004 @ 10:01:13 #130
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_21918439
Wat mij betreft is er genoeg gelachen om mijn liefdesleven in Kutwijf!. Slotje mag wel wat mij betreft..
pi_21927788
Vriend in elkaar getrapt door potenrammers waarom wordt die gesloten, door een V&A mod notabene?? Op het einde van p3 gaat het gewoon weer ontopic namelijk.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_21929740
quote:
Op maandag 13 september 2004 10:01 schreef SynchroSteve het volgende:
Wat mij betreft is er genoeg gelachen om mijn liefdesleven in Kutwijf!. Slotje mag wel wat mij betreft..
Hoezo? Ik vond het een vermakelijk topic...
pi_21929823
quote:
Op maandag 13 september 2004 17:58 schreef American_Nightmare het volgende:
Vriend in elkaar getrapt door potenrammers waarom wordt die gesloten, door een V&A mod notabene?? Op het einde van p3 gaat het gewoon weer ontopic namelijk.
Slotjes op verzoek van de TS worden in principe altijd gehonereerd. Dat de TS dit keer een mod is maakt het alleen maar makkelijker .

[ Bericht 11% gewijzigd door teknomist op 13-09-2004 20:46:51 ]
pi_21931461
Reageer je nou op jezelf?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_21931595
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Reageer je nou op jezelf?
Shit, ik quote de verkeerde .
pi_21979046
kutgothics :r :r

Het is blijkbaar onmogelijk voor mensen om serieus over iemand die gothic is te praten, de regel voor topics over allochtone Nederlanders ook toepassen op gothic topics?
Of moet ik dan in de grote FB zijn
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_21980263
quote:
Op woensdag 15 september 2004 21:15 schreef Cerbie het volgende:

Het is blijkbaar onmogelijk voor mensen om serieus over iemand die gothic is te praten, de regel voor topics over allochtone Nederlanders ook toepassen op gothic topics?
precies...alochtonen moet men stil zijn maar medenederlanders mag men zeike wat men wil..tis belachelijk voor woorden
Azwethinkweiz
  woensdag 15 september 2004 @ 21:58:08 #138
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_21980360
quote:

als dit serieus in overweging wordt genomen kan betreffende mod mij aanspreken op msn dan geef ik de reden waarom het in dit speciale geval wel mag.
[KNE]-Mod
pi_21980468
dit is niet het enigste gothic afkraak topic.....er zijn er ook veel btje verkapt zoals mijn broertje/zusje wordt gothic...
Azwethinkweiz
  woensdag 15 september 2004 @ 22:20:44 #140
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_21981157
overigens ben ik wel voor een gothic FAQ, of anders een verwijzing naar een FAQ in muziek ofzo, want ik geef toe dat het een beetje veel van hetzelfde wordt.
[KNE]-Mod
  donderdag 16 september 2004 @ 09:42:37 #141
89723 RealKnuckles
In ONZ geen lastige dingen pos
pi_21989703
quote:

Heel simpel, als er over gothics geklaagd of gediscussieerd komt er nog enige vorm van humor en relativeringsvermogen aan te pas (met dank aan onder andere The_Ed). Discussies over allochtonen worden veel gemener gespeeld en komen er allerlei sentimenten bovendrijven. Daar zitten we hier niet op te wachten...

Dat is de reden dat ik dit topic wel toegestaan heb. Daarnaast was er aandacht aan de de OP besteedt zodat ik hem niet als één of andere flauw lemming hoefde te sluiten. Ik zal voortaan wel kritischer naar topics over gothics kijken. Dus een topic als dit kun je beter in ONZ openen, de wat serieusere topics in MUZ. Dit topic blijft voorlopig open.
pi_21989757
quote:
Op woensdag 15 september 2004 22:20 schreef ThE_ED het volgende:
overigens ben ik wel voor een gothic FAQ, of anders een verwijzing naar een FAQ in muziek ofzo, want ik geef toe dat het een beetje veel van hetzelfde wordt.
Dat lijkt me niet nodig want dan blijf ik bezig en aan centrale topics doe ik ook niet.
  donderdag 16 september 2004 @ 13:45:31 #144
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_21992393
Gothics bashen met Bauhaus in de cd speler is nu eenmaal leuk. Daarom mag het.

En wat is er mis met humor in KLB? Dat er mensen zijn die het niet doorhebben, dat is jammer. Ik heb me er wel mee vermaakt, en mensen die zich beledigd voelen, moeten eens nadenken of ze een forum wel zo serieus moeten nemen. Het leek me vrij duidelijk dat nog niet de helft van de (anti)posts gemeend was.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_21992539
Niets aan toe te voegen...
pi_21993048
quote:
Op donderdag 16 september 2004 11:37 schreef teknomist het volgende:

[..]

Heel simpel, als er over gothics geklaagd of gediscussieerd komt er nog enige vorm van humor en relativeringsvermogen aan te pas (met dank aan onder andere The_Ed). Discussies over allochtonen worden veel gemener gespeeld en komen er allerlei sentimenten bovendrijven. Daar zitten we hier niet op te wachten...

Dat is de reden dat ik dit topic wel toegestaan heb. Daarnaast was er aandacht aan de de OP besteedt zodat ik hem niet als één of andere flauw lemming hoefde te sluiten. Ik zal voortaan wel kritischer naar topics over gothics kijken. Dus een topic als dit kun je beter in ONZ openen, de wat serieusere topics in MUZ. Dit topic blijft voorlopig open.
quote:
Op woensdag 15 september 2004 19:12 schreef RealKnuckles het volgende:
Gothics zijn gewoon stom

1. Ze stinken allemaal ontzettend
2. Als je ze aanraakt kan je meteen je handen met water en zeep gaan wassen vanwege de 10 lagen gay make-up
3. Ze springen met hun vieze koppen altijd tegen elkaar op tijdens een concert
4. Ze kunnen niet alleen blijven, moeten altijd met zn allen op de grond zitten
5. Ze huilen je schoenen onder, ze zijn allemaal op de 1 of andere manier gothic geworden omdat ze het leven niet meer zien zitten.
6. Ze zijn te dood en gevoelloos
7. Ze hebben altijd een lelijke rotkop
8. Ze vallen elkaar aan als je ze tegen komt op straat
9. Ze ZITTEN overal in de weg, zelfs bij de stront op het grasveldje.

Fuck gothics

.
Welke humor? Dit topic wordt niet geopend voor de humor, maar om te bashen en mensen te beledigen... Als dit kan snap ik jullie problemen met stormfront niet, daar vinden mensen het ook een vorm van humor om opmerkingen te maken in de zin van, waarom zitten er zoveel allochtonen in de w.a.o.? Te krijgen zo'n pijn aan de rug van dat 5keer per dag bukken
En hoe voelt u zich nu?
pi_21993092
Dat zijn sentimentele en te beladen discussies. Dit is gewoon humor. Jammer dat je deze vorm van humor niet begrijpt . Dat kun jezelf toch aan de in de OP gebruikte smilies aflezen en het feit dat dit topic een lemming was.
  donderdag 16 september 2004 @ 14:46:12 #148
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_21993796
quote:
Op donderdag 16 september 2004 14:11 schreef evil_cupido het volgende:

[..]

[..]

Welke humor? Dit topic wordt niet geopend voor de humor, maar om te bashen en mensen te beledigen... Als dit kan snap ik jullie problemen met stormfront niet, daar vinden mensen het ook een vorm van humor om opmerkingen te maken in de zin van, waarom zitten er zoveel allochtonen in de w.a.o.? Te krijgen zo'n pijn aan de rug van dat 5keer per dag bukken
Heb jij moeite met het maken van onderscheid tussen een grap en een serieuze opmerking?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_21994223
Het niveau van het kutgothics -topic:
quote:
Op donderdag 16 september 2004 14:56 schreef naam weggehaald het volgende:

[..]

Hahahahah Jij bent dus echt een KUT Gothic... Zo triest zoals je je nu hier ten toon sprijdt
quote:
Op donderdag 16 september 2004 14:59 schreef naam weggehaald het volgende:

[..]

Sorry, ik zal je niet meer beledigen

lelijke kutdebiel... *oeps*
pi_21995450
Bash topics mogen volgens de FAQ ook niet.
En humor in die OP, een rijtje vooroordelen die nergens op slaan
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')