Dat krijg je als je niet gelijk een nieuwe opent voordat de vorige sluit zodat je alle linkjes kan quoten!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:20 schreef Bupatih het volgende:
Leuke titel...mindere OP [afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:20 schreef Bupatih het volgende:
Leuke titel...mindere OP [afbeelding]
Luiwammesen, ik kan geen OP's editten. Geloof ik. Ik kon het iig bij het vorige topic niet. Ik zal het eens proberen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:42 schreef BVO het volgende:
Tommerd, zet de linkjes even in de OP.
Je kan de linkjes uit hety vorige topic toch halen? En dan hier neerzetten? (hoeft niet per se in OP, als we ze maar hebbenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Luiwammesen, ik kan geen OP's editten. Geloof ik. Ik kon het iig bij het vorige topic niet. Ik zal het eens proberen.
Toffe titel iig..
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Je kan de linkjes uit hety vorige topic toch halen? En dan hier neerzetten? (hoeft niet per se in OP, als we ze maar hebben)
Static kan dat wel.
Maar er komt er toch steeds een bij ?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vorige Topics:
ff lekker kletsen over gtst!
GTST deel 2 ~Ode aan Jef en Isabella~
GTST deel 3 !!
GTST deel 4 ~Vaarwel tante Hennie~
<--GTST deel 5!--> =Ode aan Stefano
GTST deel 6 - Ode aan onze sterke oom Govert
GTST deel 7 ~Isabella, Warrior Princess~
Barbara, GTST's Wonderwoman (GTST hoekje deel 8)
GTST deel 9 ~Welkom Lieve Lieke!~
GTST jubileum (deel 10!) LLLLLLAURA GTST oermoeke!
GTST deel 11 ** ~~ Ludo de Ladykiller~~ **.
GTST deel 12 ~Het is mij, Rrrrobert~
GTST Deel 13 ~Rosa and her yellow submarine~
GTST deel 14 ~Simon optiefen met je postkrediet~
GTST deel 15. Janine. Het Spectrum. Stop.
GTST deel 16 ~De doos van Yasmin~
GTST deel 17: Iets met Milan.
GTST deel 18: Karoltje vergeet toch weer te kijken
GTST deel 19: Valerie. Überbitch.
GTSTdeel20 ~Charlie, de dochter die niemand wilde~
GTST deel 21 ~Sjors, heb je even?~
GTST deel 22. Wil & Helen: de vergeten GTSTdiva's.
GTST deel 23 Martine the bitch is back
GTST # 24 ~Walk like an Egyptian~
GTST Deel 25: "Een schizofreen, is nooit alleen!"
GTST Deel 26: "Snuif, snuif, Morris"
GTST 27. Weebee lieve Lieke 2. Doei lieve Aukje.
GTST Deel 28: Gaat Laura ons Verlaten??
GTST deel 29: Pascale: tijd voor acteerlessen.
GTST # 30 Charlie: Hoofd, schouders, wiel en frame
~gtst~#31 Wendela's ontmaagdingstopic.
Gtst #32: Barbara's sexuele escapades met Wout :7.
GTST #33 , Sjors zwanger van Nick ?
~GTST deel 34~ Milan moet lief doen tegen Robert.
Topic: ~GTST deel 35 Nick: Almost without A Dick
GTST 36: De mooiste rozen worden het eerst geplukt
GTST Deel 37:Vaarwel Pascalle, ons acteerwonder ;)
GTST DEEL 38 Wie is de moordenaar?
GTST # 39: De cock en de moord op de snol
GTST # 40: Meneer Harmsen, back from the past!
GTST # 41: Isabella back from the past
GTST #42 ~ROSA~ zo lief en zorgzaam
GTST #43 Wie heeft de moord op de Visagist gepleegd?
GTST #44: Rosa: Is dit nu kubisme?
GTST #45: Babysitter Valerie of Mama Valerie?
GTST Nick&Charlie. O+. Ludo&Janine O+.deel 46. ~~~~~~
GTST - deel 47: ~Dian, diva uit vervlogen tijden.~
GTST #48: Nick, To Rape Or Not To Rape?
GTST - deel 49: ~Laura, oude tang of lieve moeder?~
ff lekker kletsen over GTST. DEEL 50! Ode aan Karoltje.
GTST #51: Rustige Tijden Saaie Tijden
GTST #52: ~Ludo & Il Figlio vs The Six BigBoobs~
GTST # 53 - Milan: handtas op pootjes
GTST # 54: Benjamin, voor al uw bekentenissen!
GTST #55: Charlie, Tabee Rolstoel
GTST #56: ~Dennis, de kin zonder hersens.~
GTST #57: ~Rosa & Yasmin, de 2 mooiste vrouwen uit Meerdijk~
GTST #58: Ludo, verstoppertje spelen met de kinderen.
GTST #59: Yasmin: Sleeping with the enemy
GTST #60: The Father, The Son And The Holy Bodyguard
GTST #61: ~Jef & Barbara: The story ends.~
GTST # 62: M&M's, Partners in Crime
GTST -deel 63- Ludo vs. Martine - A child for a child
GTST #64: Barbara! Onze lieve taartenbakster!
GTST #65: ~Yasmin, kiezen tussen liefde en haat.~
GTST #66: ~Aftellen tot spannendste zomercliff aller tijden~
GTST #67. Met Isabella naar de Cinema.
GTST #68: Nina Sanders, ontvoerd en vastgebonden!
GTST # 69 ~Sjors, elke dag om 4 uur: Cup-A-Tea!
GTST #70: ~Ludo & Janine, leven tussen hoop en vrees.~
GTST#71 - Nick en Charlie gefeliciteerd!! VIVA LAS VEGAS
GTST #72: Isabella en Yasmin, strijdend in vlammend Scala.
GTST #73 - Isabella: Is ze net als Laura van Lotje getikt ?
GTST #74: Zomer Tijden, Oude Tijden!
Tip: sla deze waslijst op in Kladblok ofzo, dan heb je ze altijd bij de hand.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:59 schreef _bigmac_ het volgende:
Maar er komt er toch steeds een bij ?![]()
Ja, wie zou dat toch zijn!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:06 schreef Frey het volgende:
Enig idee wie deze bewonderaar is?
Bewonderaar
Dus daar komt dat zinnetje uit Pittige Tijden vandaan! "Ik ben Meta en ik ben een mon!"quote:
quote:De eerste scéne van Kim.
Kim
Mira deed me altijd aan Anita Meijer denken.quote:Wie waren deze 2 ook weer?
Mira en Oscar
Geweldige filmpjes weer frey.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:06 schreef Frey het volgende:
Wat een stomme titel![]()
De nieuwe filmpjes zijn niet zo groot, dus staan die van gisteren er ook nog op:
GTSTers - Deel 3
Geile Droom
Wat filmpjes uit het verleden.
Helen wil de straat over steken...
Helen
Arnie heeft het even gehad met Linda.
Klap
Roos zit vast in de lift, maar Harmsen schiet te hulp!
Lift
Bewonderaar
Kent iemand Meta nog?
Meta
De eerste scéne van Kim.
Kim
Wie waren deze 2 ook weer?
Mira en Oscar
En dan nog Dr Appel
Dr Peer
Zij woont volgens mij bij mij om de hoek.. Ik zie haar iig vaak in de tram en voor de Albert Heynquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:55 schreef _bigmac_ het volgende:
En de ex van Robin ( hij weet wel wat hij uitkiest
[afbeelding]
she is hotquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:35 schreef inasras het volgende:
[..]
Zij woont volgens mij bij mij om de hoek.. Ik zie haar iig vaak in de tram en voor de Albert Heyn
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sinds een paar maanden zijn TVP's niet nodig, mensen!
Je kunt namelijk door op het mapje naast de topictitel te klikken het topic toevoegen aan je bookmarks! En bij http://forum.fok.nl/fok/list_bookmarks kun je ze dan zien.
Handig he?
Wow, wat heeft John groot haar!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:06 schreef Frey het volgende:
De nieuwe filmpjes zijn niet zo groot, dus staan die van gisteren er ook nog op:
GTSTers - Deel 3
Zit er nog een moraal in dit verhaal?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sinds een paar maanden zijn TVP's niet nodig, mensen!
Je kunt namelijk door op het mapje naast de topictitel te klikken het topic toevoegen aan je bookmarks! En bij http://forum.fok.nl/fok/list_bookmarks kun je ze dan zien.
Handig he?
Juist!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 10:04 schreef BVO het volgende:
Om er voor te zorgen dat niet de helft van de topics uit TVP bestaat denk ik..
Ja, het niveau van GTST is afgelopen seizoen achteruit gegaan, maar zit gelukkig weer in de lift sinds de laatste weken.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:43 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ligt het aan mij of is gtst het laatste anderhalf jaar echt achteruit gegaan????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Tom_Tom- op 11-07-2004 00:06:54 ]Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door BVO op 11-07-2004 00:07:04 (Stom_Stom- was mijn bericht vergeten B-).) ]La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
[ Bericht 15% gewijzigd door Tom_Tom- op 10-07-2004 21:48:37 ]
Leuk wederomquote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:33 schreef Frey het volgende:
Weer een paar clifhangers, deze keer met vervolg eraan geplakt.
Helen en Martin
Linda
Julian en Janine
Roos
[flauwe modus] Bén jij een spoiler topic?[/flauwe modus]quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:25 schreef Frey het volgende:
Dit wilde ik helemaal nog niet weten![]()
Zet het nou toch in een spoiler, daar zijn die dingen voor![]()
Dit is de reden waarom ik voor een apart spoiler topic ben.
Heb je de scene waar Sylvia afscheid neemt van familie en vrienden in Meerdijk?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:22 schreef Frey het volgende:
Tja, ik kan ook even stoppen met nieuwe filmpjes en jullie kunnen dan zeggen welke filmpjes jullie weer eens online willen hebben. Het populairste filmpje komt online.
Dat filmpje heb ik dus niet bij de hand. Het moet een van de filmpjes zijn die al eens online hebben gestaanquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heb je de scene waar Sylvia afscheid neemt van familie en vrienden in Meerdijk?
Oooh zo.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:30 schreef Frey het volgende:
Dat filmpje heb ik dus niet bij de hand. Het moet een van de filmpjes zijn die al eens online hebben gestaan
Ik heb de scènes waar ze hoort dat ze een tumor heeft, en het afscheid bij de zee.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:35 schreef BVO het volgende:
Of de scene bij de zee met Kim.
Ja, het ging niet helemaal goed, ik heb het al 3x geedit voordat de spoilertag er eindelijk stond.quote:Op zondag 11 juli 2004 00:05 schreef Svensational het volgende:Tom, doe die spoilertags eens goed...
Ziet wel geinig uit, zo'n spoiler met cheerleadersquote:Op zondag 11 juli 2004 00:07 schreef BVO het volgende:
Mijn post is ook aangepast.
Frey kan ivm. webspace enzo maar een paar filmpjes online laten staan, altijd. Dus oude gaan er weer af.quote:Op zondag 11 juli 2004 00:31 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ik krijg dit als ik op zo'n filmpje klik... Krijg ik overigens ook bij de Ludo compilatie.
Nope, ik heb alleen dingen die op de cd-rom en de dvd staan en die komen uit de eerste 12 jaar.quote:Op zondag 11 juli 2004 00:51 schreef Martijntj het volgende:
Frey: Jij hebt zeker niet de hele laatste aflevering in DivX en wilt die naar mij uppen?
Sinterklaasavond is vrij dramatisch, ja. De laatste keer stond Robert op het dakquote:Op zondag 11 juli 2004 01:02 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ah ja, jammer dat ik Ludo dan niet meer kan downloaden.
Filmpje van Sylvia is heel mooi! Ik weet nog wel dat ze op de grond viel met dr boodschappentas... Dat was op Sinterklaasavond.
Ludo!quote:Op zondag 11 juli 2004 00:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Nope, ik heb alleen dingen die op de cd-rom en de dvd staan en die komen uit de eerste 12 jaar.
Nu kunnen jullie trouwens stemmen voor oude filmpjes die jullie graag weer een keer online willen.
Zou je die cliffhanger met Linda er weer op willen zetten ?quote:Op zondag 11 juli 2004 00:34 schreef BVO het volgende:
Je kan wel aan hem vragen of hij sommige weer even erop wil zetten.
ey ik was er niet gister zet es snel terug online!!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:33 schreef Frey het volgende:
Helen en Martin
Linda
Julian en Janine
Roos
Ik ook niet en ik wil ze ook graag zien!! Alsjeblieft lieve Freyquote:Op zondag 11 juli 2004 16:13 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
ey ik was er niet gister zet es snel terug online!!
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:33 schreef Frey het volgende:
Helen en Martin
Linda
Julian en Janine
Roos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Moet dat gedoe over die Tournament hier steeds?quote:Op zondag 11 juli 2004 15:12 schreef BVO het volgende:
Voor de laatste maal nog even een link naar het tournament.
Je kan tot morgenmiddag 12:00 stemmen. Het is nog erg spannend, stem dus zeker nog even..
[Ronde 3] GTST Tournament: Miss GTST 2004.
quote:Op zondag 11 juli 2004 21:06 schreef BVO het volgende:
Nog een andere spoiler, die ook al in de Weekend stond.Dat lijkt me echt tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op zondag 11 juli 2004 21:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Moet dat gedoe over die Tournament hier steeds?![]()
Ey allemaal Bowien hoezo dat dan ?quote:Op zondag 11 juli 2004 21:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.
Nog even wat foto's.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bowien =quote:Op zondag 11 juli 2004 21:36 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ey allemaal Bowien hoezo dat dan ?![]()
Elke dag mag je opnieuw stemmen!quote:Op maandag 12 juli 2004 12:23 schreef _bigmac_ het volgende:
'mag je vaker stemmen ?
ik vind er wel 3 mooi!
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:00 schreef Frey het volgende:
Gisteren heb ik op de rommelmarkt trouwens 3 boeken gekocht:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ga niet allemaal zeuren om een van deze dingen, we zien wel hoever we komenquote:Op maandag 12 juli 2004 20:05 schreef Noa-lynn het volgende:
Dvd is echt de moeite waard.
Wat er op staat:
-de 15 verhaallijnen die hierboven zijn uitgelegd.
-Bloopers: heel veel!
-De clips van Ademnood,levenslang en ongelooflijk
- en op de hele begintune van gtst zie je allle personages van 12,5 jaar gtst.
-the making of met backstage beelden
-de allereerste aflevering
-van script naar aflevering.Je krijgt een paarscènes te zien en daarnaast staat het script.
Geduld, hij was nog aan het uploadenquote:Op maandag 12 juli 2004 23:45 schreef BVO het volgende:
Goede winaar.
Maar het filmpje doet het niet.
Shitquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:06 schreef Frey het volgende:
GTSTers - Deel 3
Geile Droom
Wat filmpjes uit het verleden.
Helen wil de straat over steken...
Helen
Arnie heeft het even gehad met Linda.
Klap
Roos zit vast in de lift, maar Harmsen schiet te hulp!
Lift
Bewonderaar
Kent iemand Meta nog?
Meta
De eerste scéne van Kim.
Kim
Wie waren deze 2 ook weer?
Mira en Oscar
En dan nog Dr Appel
Dr Peer
Als je nou eens gewoon leestquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:16 schreef _bigmac_ het volgende:
waneer komt deel 2 van op de loop ?
Waarom zit jij niet op msn ??quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Als je nou eens gewoon leest![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:00 schreef Frey het volgende:
Gisteren heb ik op de rommelmarkt trouwens 3 boeken gekocht:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Huib was een oude vrien van Ludo, ook uit de Kunstwereld. Om een of andere reden sloot hij zich na een tijd bij Bowien en Dian aan, die wraak op Ludo wilden. Hij had ook een relatie met Dian toenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:17 schreef ZOWIEE het volgende:
Leuk filmpje! Ik heb dit nog nooit gezien, dus ik heb geen idee wie Huib is, maar Dian is gewoon cool!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:41 schreef Frey het volgende:das waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:43 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
das waar
'Wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Wel!quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:23 schreef Bupatih het volgende:
Dat was geen moord, BVO
Moord is met voorbedachten rade!quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Wel!.
Hij heeft haar bewust niet gered, vind ik ook moord..
quote:moord (de ~, ~en)
1 het opzettelijk en met voorbedachten rade een ander van het leven beroven => eliminatie, manslag
quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moord is met voorbedachten rade!
[..]
Ze viel zelf !quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:26 schreef BVO het volgende:
[..].
Hij heeft haar dood op zijn geweten dan..
Opgeruimd door de mannetjes van Ludo.quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:27 schreef BVO het volgende:
Wat is er trouwens met die Sebastiaan gebeurd?
Hij zit waarschijnlijk ergens in verweggistan onder bewaking van die mannetjes.quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Opgeruimd door de mannetjes van Ludo.
Dus niet door Ludo zelf
Haha...ik denk dat die kerel al lang afgemaakt is hoorquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij zit waarschijnlijk ergens in verweggistan onder bewaking van die mannetjes.
Mee eensquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Wel!.
Ik heb het filmpje nog eens bekeken, en als Ludo haar had willen redden had dat gekund. Alleen z'n hand uitsteken en ze valt niet.quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:28 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ze viel zelf !
Ja .quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje nog eens bekeken, en als Ludo haar had willen redden had dat gekund. Alleen z'n hand uitsteken en ze valt niet..
quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:48 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja .
maar je hoeft toch niet iemand te redden .
als je iemand niet helpt als het wel kan ben je ego geen moordenaar
Had ik geen last van.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:28 schreef Riann het volgende:
Ik vind btw wel dat de filmpjes wat haperen of hoe je dat zegt. Dat was eerst niet.
ik HAD er ook geen last van maar nu dat filmpje van huib en dian en die andere heb ik gemist van dit topicquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:29 schreef Dada het volgende:
[..]
Had ik geen last van.
Bij dat filmpje van huib en dian had ik dus ook geen last (is ook het enige filmpje dat ik, tot nu toe, heb bekeken.)quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:32 schreef Riann het volgende:
ik HAD er ook geen last van maar nu dat filmpje van huib en dian
Riann heeft gelijk, er zit een beetje meer gehaper in. Dat komt omdat deze filmpjes van de DVD komen en daar moet ik een special progje voor gebruikenquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:28 schreef Riann het volgende:
Ik vind btw wel dat de filmpjes wat haperen of hoe je dat zegt. Dat was eerst niet.
Ludo was verstijfd toen hij Bowien zag hangen, dus een beetje in shock, dus ontoerekeningsvatbaar, dus niet schuldig aan de moordquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Wel!.
Ik had het eerst wel met het Frits-filmpje, maar nu met het Dian-filmpje heb ik nergens last van.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:32 schreef Riann het volgende:
[..]
ik HAD er ook geen last van maar nu dat filmpje van huib en dian en die andere heb ik gemist van dit topicdus als iemand ze kan sturen via msn of icq graag
![]()
Nee hij HAD haar kunnen redden er staat nergens in de wet dat als je het niet doet je dan schuldig bent.quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:53 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
.
Als je ziet dat iemand op de rand van de dood staat en je steekt niet je hand uit om haar te helpen, werk je moedwillig mee aan haar dood en is ze dus mede (vooral) door zijn schuld dood.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:04 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Nee hij HAD haar kunnen redden er staat nergens in de wet dat als je het niet doet je dan schuldig bent.
Steek de volgende keer zelf je handen eens uit je mouwenquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:00 schreef Tania18 het volgende:
Terwijl ik wacht op de opening van het nieuwe slowchattopic, ga ik maar even filmpjes kijken
wat nou als ik met jou daar bij een berg sta en jij hangt daar trek ik je echt niet omhoog hoor kijk wel uit straks val ik zelf nog.quote:Op donderdag 15 juli 2004 01:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga jij wel naar school ooit?
quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:54 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
wat nou als ik met jou daar bij een berg sta en jij hangt daar trek ik je echt niet omhoog hoor kijk wel uit straks val ik zelf nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaat weg!!! Ooooooh wat ben ik daar blij om!!!!nou nog die andere eikel...
Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:35 schreef Frey het volgende:
En de volgende is:
5. Verloren Dubbelspel
Frits is verliefd op Dian, maar hij heeft 1 probleem: Hannie is zwanger van hem. Hij probeert haar op sluwe wijze over te halen om het kind weg te laten halen. Hij speelt een dubbelspel, dat niet goed voor hem zal eindigen.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Verloren Dubbelspel - Deel 1
Verloren Dubbelspel - Deel 2 (komt donderdag tussen 23:00 en 0:00 online)
En de nieuwe poll
Poll: Welke verhaallijn moet als volgende online komen?1. Moord In Opdracht 2. Alle Houvast verloren 3. In Verdriet Bijeen 4. De Nachtmerrie Ontmaskerd 6. De Lange Adem Van De Liefde 7. Vaderliefde En Verbittering 8. Vermist In De Wildernis 9. Het Eerste Huwelijk 10. Hartsvrienden 12. De Bedrieger Bedrogen 13. Een Gekozen Afscheid 14. Onschuldig Gevlucht 15. Tragisch Verlies
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
De winnende verhaallijn komt vrijdag en zaterdag tussen 23:00 en 0:00 online.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:10 schreef _bigmac_ het volgende:
jammer dat frey de nieuwe altijd pas zo laat online zet.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]!
Wees blij dat Frey het doet zeg.
Trouwens Frey: Schouderklopjes meldtopic deel 1
Ik weet niet of je het anders zou lezen..
Oh wat leuk zeg! Hij verdient het!quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]!
[..]!
Weer een prachtfilmpje Frey. Deze kon ik mij nog redelijk goed herinneren, en toen ik het zag had ik ook zoiets van "Oh ja, zo ging het". Heel leuk om te zien hoe frits aan zijn einde kwam, nou ja het is natuurlijk jammer dat frits er niet meer is.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:52 schreef Frey het volgende:
Naja, deel 2 staat online
je hoort alleen de stemquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:19 schreef _bigmac_ het volgende:
haha volgens mij is die vrouw die bij het huwelijk van Frits en Dian was de zelfde als onze grote
vriendin Doritea
ze klinkt het zelfdequote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
je hoort alleen de stem
Alle negerinnen klinken het zelfdequote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:40 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
ze klinkt het zelfde![]()
das waarquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alle negerinnen klinken het zelfde![]()
whehequote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:48 schreef BVO het volgende:
Feliciteer _bigmac_ 'ns allemaal..
Feliciteer!
En Bupatih moet z'n onlinestatus openbaar maken..
Hannie praat daar met Esther, haar beste vriendin.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:17 schreef BVO het volgende:
Met wie zit Hannie te praten in het begin?
Ik heb voor de zekerheid nog maar een keer gestemdquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:39 schreef ZOWIEE het volgende:
Jeee, nummer 3 staat voor!
damn wat nepquote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:33 schreef Bupatih het volgende:
http://people.zeelandnet.nl/rwma/yoran/beterlaatdannooit.html
Ik heb ze nog niet bekeken..dus ik weet niet of het leuk is
Kga nu ff kijken
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:51 schreef Dada het volgende:
He ZOWIEE prachtige meid open je fotoboek eens. Ik wil even reageren.
Heb gereageerd schoonheid (of ga ik nu te ver?).quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:26 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik wist niet dat ie dicht stond
.
Maar hij is nu dus open, er is alleen nog niet veel te zien, welgeteld 2 foto's en geen tekst. Maar dat komt nog wel.
Dan zou het ook zo lekker spannend worden.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:39 schreef _bigmac_ het volgende:
nee want gtst heb je er niet ingezet!
Het is Bupa voor jou hèquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:50 schreef _bigmac_ het volgende:
damn Buba wat vaag dat beter laat dan nooit./
boeiend nu klopt het niet meerquote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan zou het ook zo lekker spannend worden..
uhm..... weet ik nietquote:Op zondag 18 juli 2004 00:18 schreef Svensational het volgende:
Riann, waarom ben je nooit meer in ShowChat?
haha nouwja het is maar wat je stil noemtquote:Op zondag 18 juli 2004 17:33 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Cliffhanger seizoen 8:
Jaloerse Zwartjes maakt er een knalhuwelijk van...
[afbeelding]
Na de aanslag op Julian, Robert en Alexandra blijft het stil in het stadhuis...
quote:Op zondag 18 juli 2004 17:33 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Cliffhanger seizoen 8:
[afbeelding]
Als ik me niet vergis schoot Ludo met losse flodders.quote:Op zondag 18 juli 2004 17:56 schreef BVO het volgende:
Heeft Ludo Bowien neergeschoten?.
Nee toen schoot hij niet maar zoende hij haar juistquote:Op zondag 18 juli 2004 17:59 schreef BVO het volgende:
Was dat die ene keer in dat soort park?
Dat Bowien eerst dat pistool op hem gericht had, zij het aan hem gaf en hij schoot?
Die keer herinner ik me namelijk nog wel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. echt terugkomt? Ik lees het overal, maar het lijkt me nog steeds beetje onwaarschijnlijk...
Wel leuk natuurlijk...
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Ze zou toen ze door Stefano werd geïdentificeerd "schijndood" zijn...quote:Op zondag 18 juli 2004 19:51 schreef mark_03 het volgende:
Ze is al een keer teruggekomen... lijkt me niet. Ze is hartstikke dood
Dat was die gekke vrouw die haar speelde die kan natuurlijk ook terug komen.quote:Op zondag 18 juli 2004 19:51 schreef mark_03 het volgende:
Ze is al een keer teruggekomen... lijkt me niet. Ze is hartstikke dood
Dat was een van de beste cliffhangers... iemand een filmpje hiervan?quote:Op zondag 18 juli 2004 17:33 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Cliffhanger seizoen 8:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:33 schreef Bupatih het volgende:
http://people.zeelandnet.nl/rwma/yoran/beterlaatdannooit.html
Ik heb ze nog niet bekeken..dus ik weet niet of het leuk is
Kga nu ff kijken
Sorry, maar ik vind dit een schande voor GTSTquote:Op maandag 19 juli 2004 00:19 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ludo en dat huis
Robert en Jef
Al dat reklame voor chips en zo
Dat heet humor Freyquote:Op maandag 19 juli 2004 00:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dit een schande voor GTST![]()
Ik ben na het 4e filmpje gestopt met kijken, wat een gepruts.
Mja, maar ik vind het geen humor.quote:Op maandag 19 juli 2004 01:45 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Dat heet humor Frey
Oja, en bedankt voor de filmpjes, leuk!
Ik ookquote:Op maandag 19 juli 2004 10:09 schreef Dizer het volgende:
Ik moest er best wel om lachen eigenlijk
tja die vent van die sekte komt me trouwens bekend voor is het een bekende acteur ?quote:Op maandag 19 juli 2004 11:57 schreef BVO het volgende:
Wat sneu trouwens voor Laura..
Ik heb hem nog niet gekeken...ik wacht tot deel twee en dan kijk ik achter elkaar. Heb ik ook gedaan met Sylvia, Kim en Jef.quote:Op maandag 19 juli 2004 12:10 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
tja die vent van die sekte komt me trouwens bekend voor is het een bekende acteur ?
Dat is die gozer van de Familie Knots: Jan-Simon Minkema. In GTST speelde hij Maarten Verkerke.quote:Op maandag 19 juli 2004 12:10 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
tja die vent van die sekte komt me trouwens bekend voor is het een bekende acteur ?
Ja, die was in het begin van de entry van Barbar te zien. Hij en Jef konden het goed met elkaar vinden!quote:Op maandag 19 juli 2004 12:45 schreef Bupatih het volgende:
Wie weet wie Bas Fischer is?
Was dat de broer van Barbara??
Wie waar waarom is deze foto gemaakt???quote:
Dit was in IJsland, voor die fotoshoot van Jef.quote:Op maandag 19 juli 2004 13:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie waar waarom is deze foto gemaakt???
En wat doet Ruud van BigBrother 1 op de achtergrond
Oeh, ik zet 'm even in het tournamenttopic van BVO. Dan stemmen er vast weer een boel mensen meer op Isabella en niet op Yasmin.quote:
Ooh...wat gaaf!!! Heb je nog meer??quote:Op maandag 19 juli 2004 13:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Dit was in IJsland, voor die fotoshoot van Jef.
Kortenaer.quote:Op maandag 19 juli 2004 13:52 schreef Dizer het volgende:
Isabella heet toch Kortenaar van der achternaa? Schrijf je dat zo
dankquote:Op maandag 19 juli 2004 13:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kortenaer.
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 19 juli 2004 14:21 schreef Dizer het volgende:
Ik ben bezig met de volgende topic...hiij is bijna af..wordt echt een hele leuke
Ik post mijne eerderquote:Op maandag 19 juli 2004 14:21 schreef Dizer het volgende:
Ik ben bezig met de volgende topic...hiij is bijna af..wordt echt een hele leuke
quote:Op maandag 19 juli 2004 14:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik post mijne eerder
Ik overal. Werken, reizen, en dat dan voor een paar maandenquote:Op maandag 19 juli 2004 15:00 schreef Dizer het volgende:
Waar ga je psies geen trouwens?? Ik naar Melbourne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |