quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:27 schreef jimjim1983 het volgende:
hier verder dan maar?
de openingspost? hoe doe ik die?
Geen idee, maar omdat je Big L zegt, is die eerste misschien (vaag) van Clinic?quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:36 schreef jimjim1983 het volgende:
ja goeie clip idd. nummers is ook zeker niet slecht.
kan iemand mij helpen, ik moet weten welke nummers de volgende stukjes gebruiken.
http://oege.ie.hva.nl/%7Epetri04/stukje.mp3
http://oege.ie.hva.nl/%7Epetri04/stukje2.mp3
het ligt op het puntje van mn tong maar ik kan er maar niet opkomen![]()
volgens mij iig eentje van big L maar ik kan het nummer niet vinden.
nee is geen clinic, tenminste ik ken dat nummer niet dus daar kan ik het niet van kennen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:11 schreef keeper het volgende:
[..]
Geen idee, maar omdat je Big L zegt, is die eerste misschien (vaag) van Clinic?
En waar is dit van opgenomen zeg? De grammofoon van je oma?.
Die zijn toch (is toch een duo?) sinds kort naar het geweldige Badboy label?quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:24 schreef S-Two het volgende:
die clip van Kanye is echt cool...
kent iemand btw EightBall? vind het niet zo bijzonder, alleen zn nummer Hands In The Air , blijft nu de hele tijd in mn hoofd hangen (dat is wel een vet nummer....)
ja bij jou ook al? ik kan er echt niet opkomen, wordt helemaal gek hierquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:25 schreef Mar10Segovia het volgende:
En Jim... die sampletjes klinken inderdaad bekend...
Is volgens mij geen duo, werkt wel heel veel samen met MJG geloof ik, verder ken ik weinig van hem/ze......quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:25 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Die zijn toch (is toch een duo?) sinds kort naar het geweldige Badboy label?
Ken ze verder niet.
Handige site is dat tochquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:23 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb ze gevonden dankzij iemand van the-breaks.com![]()
beide zijn van Showbiz & A.G. - Runaway Slave
01.Still Diggin'
11.Represent, met jawel Big L . had ik het tenminste nog een beetje goed.
die site is geniaal!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:31 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Handige site is dat toch
Ja, nummer zal idd een jaar of 16 oud zijn. Toen was *ik* 17quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:41 schreef jimjim1983 het volgende:
is van voor mijn tijd
Zozo, bizzy bee!! Wat dacht je van een dope Beastie Boys megamix trouwens ?! Neem aan dat je hier ook veel originals van hebt?quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die site is geniaal!
ik ga morgen denk ik een nieuwe mix maken, heb nu originelen van organized konfusion, all natural, lords of the underground, diamond d, cella dwellas, brand nubian, smif n wessun, showbiz & ag en gza![]()
ik heb als het goed is een origineel van een nummer van Paul's boutique. die ga ik wel gebruiken.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zozo, bizzy bee!! Wat dacht je van een dope Beastie Boys megamix trouwens ?! Neem aan dat je hier ook veel originals van hebt?
Heb je overigens die live-registratie van ze gehoord? Damn, dope hoor. Alleen dat intro van Mixmaster Mike al. Gasten rocken![]()
Wat bedoel je met een originele versie ? een instrumental, een demoquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb als het goed is een origineel van een nummer van Paul's boutique. die ga ik wel gebruiken.
die live registratie heb ik nog niet gehoord , waar kan ik die vinden![]()
Gebruikte sample(s) gok ik?quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:54 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een originele versie ? een instrumental, een demo![]()
3FM.nl zond 'm uit; daarvan heb ik weer een mp3 kunnen gemachtigen. Zou via de bekende p2p-programma's wel te verkrijgen zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb als het goed is een origineel van een nummer van Paul's boutique. die ga ik wel gebruiken.
die live registratie heb ik nog niet gehoord , waar kan ik die vinden![]()
yepquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gebruikte sample(s) gok ik?
Kheb die van car thief nog ergensquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
yep
Cool, en op vinyl nog welquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:30 schreef RjD2 het volgende:
Hi,
danke für deine Bestellung.
Du hast folgende Platten bestellt:
Eric B. & Rakim : Follow the leader (12")
MC Solaar : Cinquieme as fifth ace (2LP)
ete Rock & CL Smooth : They reminisce over you (12")
Wu Tang Clan : Enter the Wu-Tang (36 chambers) (LP)
GESAMTPREIS : 37,80incl verzenden, that is..
Nice! Ga 'm straks thuis ff downloaden, branden zodat ik 'm morgen in de auto naar mijn werk kan luisteren.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:16 schreef jimjim1983 het volgende:
mijn nieuwe en voorlopig laatste mix is af.
je kan 'm hier downloaden
Hij is 50 mb en duurt 54 minuten en 20 seconden.
Dit is de tracklijst:
*leuk*
Voor alle nummers komt eerst een stukje van het originele nummer waarvan gesampled is.
yep. Organized Konfusion is de shiznitquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:52 schreef Mar10Segovia het volgende:
Organized Konfusion groupie ofzo, Jimjjim?
Zal m vanavond ff downloaden.
ill communication en check your head zijn niet hiphop only, maar het zijn wel de betere.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:53 schreef jimjim1983 het volgende:
Hello Nasty, Paul's boutique en To the 5 boroughs zijn toch de enige albums van de Beastie Boys die hip hop only zijn? of is er nog meer dat ik moet checken?
Ill communication heb ik maar vind ik niks aan, teveel rockquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:19 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
ill communication en check your head zijn niet hiphop only, maar het zijn wel de betere.
TEVEEEEL ROCK ?! Sure Shot, Root Down, Get It Together, Alright Hear This, Do It, Flute Loop... hun beste hiphop nummers staan op ill communication, Check Your Head hoef je dan ook niet te checkenquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ill communication heb ik maar vind ik niks aan, teveel rock
* download *quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:16 schreef jimjim1983 het volgende:
Dit is de tracklijst:
Organized Konfusion - Stress
GZA - When the fat lady sings
All Natural ft.Lone Catalysts - Renaissance
Organized Konfusion - Prisoner of War
Organized Konfusion - Let's organize
Organized Konfusion - Keep it Koming
Organized Konfusion - Stray Bullet
Smif n Wessun - Bucktown
Digable Planets - It's good to be here
Organized Konfusion - Extinction Agenda
Showbiz & A.G. ft.Big L - Represent
Showbiz @ A.G. - Still Diggin'
(ja ik ben fan van Organized Konfusion)
Voor alle nummers komt eerst een stukje van het originele nummer waarvan gesampled is.
ik heb zelfs een cover gemaakt voor degenen die 'm willen branden![]()
[afbeelding]
En de achterkant
ja prachtig nummerquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:22 schreef cosmick het volgende:
Fijne mix hoor JimJim1983![]()
En oe, wat is 'respresent' van Showbiz & AG & BIG L toch dope. Heeerlijk, die krakende loops.
Ja, super. Gewoon gemaakt om te sampelen!quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja prachtig nummerdat origineel is ook vet
![]()
The Creator, van Pete & CL inderdaad... staat op hun All Souled Out epquote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:43 schreef RjD2 het volgende:
welk nummer is het in je mix2 JimJim op 18 minuten
iets van Pete Rock en CL Smooth, maar GODDAMN welk nummer![]()
Zo staat het inderdaad in de Sample FAQ, maar volgens mij hebben ze de versie van Ike & Tina Turner gesampled in plaats van het origineel van de Beatles. Ja ja, gezeik.. details.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:49 schreef keeper het volgende:
Hej koel, Organized Konfusion heeft dus 'Come Together' van The Beatles gesamplet. Ik vroeg me al af waarom dat nummer nog door niemand gesampled was.
Ik vond dat intro van de Beatles ook wat afwijken idd.. maar dacht dat 't verbouwd was.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:45 schreef Zander het volgende:
[..]
Zo staat het inderdaad in de Sample FAQ, maar volgens mij hebben ze de versie van Ike & Tina Turner gesampled in plaats van het origineel van de Beatles. Ja ja, gezeik.. details.
Heej JimJim!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:35 schreef jimjim1983 het volgende:
dat nummer dat je hoort voor Bucktown, dat is ook gebruikt in best veel goede nummers maar dan echt gewoon een kort geluidke van 1 seconde ofzo en dat wordt dan de hele tijd herhaald. o.a. bij Land of the lost van Cella Dwellas en L.o.t.u.g. - chief rocka dacht ik.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:58 schreef JimmyJames het volgende:
Zo zo Jim, je hebt me net overgehaald een album van Organized Konfusion te bestellen![]()
vetquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:50 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Heej JimJim!
Vette mix!
Ik denk trouwens dat je heel blij gaat zijn met die 2 breaks-cd's, aangezien daar echt veel obscure loops en breaks op staan. En die vette sax-loop van T.R.O.Y. staat er trouwens ook op. Dus ehhh, enjoy zou ik zeggen.
Laters!
AA
yepquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:59 schreef jimjim1983 het volgende:
welke heb je besteld? The extinction agenda?
Hee JimmyJames,quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:58 schreef JimmyJames het volgende:
Zo zo Jim, je hebt me net overgehaald een album van Organized Konfusion te bestellen![]()
Tom Scott - Today bedoel je? Zo hippie-achtig vind ik dat nou ook weer niet..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:33 schreef Zander het volgende:
Ja, vind ik ook.
Soms is het ook wel knap dat producers net die ene vette loop kunnen halen uit een nummer dat verder eigenlijk maar matig is. Een mooi voorbeeld vind ik 'T.R.O.Y.' van Pete en CL: die gave sax-loop komt uit een of ander vreselijk hippie-deuntje (ben ff kwijt wat het was, maar het zoog in ieder geval).
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:05 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
yep
Nee helemaal niet! Sterker nog, ik vind het best wel een vet nummer eigenlijk. Gaat toch over een gast die zijn vrouwtje aan het verliezen is? Beetje Borsato-achtig onderwerp eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:09 schreef dunniecash het volgende:
[..]
Tom Scott - Today bedoel je? Zo hippie-achtig vind ik dat nou ook weer niet...
eheh word, het origineel van Luchini van Camp Lo is daarentegen niet om aan te horenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:09 schreef dunniecash het volgende:
[..]
Tom Scott - Today bedoel je? Zo hippie-achtig vind ik dat nou ook weer niet...
Van Dynasty bedoel je? Geweldig nummer man! Ik vind 'm bijna beter dan die van Camp Lo, ben er niet helemaal over uit.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:19 schreef MIC1_ het volgende:
[..]
eheh word, het origineel van Luchini van Camp Lo is daarentegen niet om aan te horen.
Maar niet onbelangrijk. Ik ben wel een beetje sample verzamelaar eigenlijk. Vind het inderdaad knap hoe iemand uit een of ander plaatje van 20 jaar terug iets kan halen om dat vervolgens uit te bouwen tot nieuw nummer. Hoe vind je die plaat!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:45 schreef Zander het volgende:
Ja ja, gezeik.. details.
ja echt respect voor die gasten die dat goed kunnen. het kortste geluidje of een korte intro is soms al genoeg om een hele nieuwe, vette beat van te maken.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:12 schreef keeper het volgende:
[..]
Maar niet onbelangrijk. Ik ben wel een beetje sample verzamelaar eigenlijk. Vind het inderdaad knap hoe iemand uit een of ander plaatje van 20 jaar terug iets kan halen om dat vervolgens uit te bouwen tot nieuw nummer. Hoe vind je die plaat!
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:45 schreef jimjim1983 het volgende:
check vooral Da Graveyard van hem, dat nummer is zo dope dat zelfs Jay Z vet is op dat nummer.
ja bijna heel lifestylez ov da poor and dangerous is vet.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
En Ebonics, Put It On, MVP, 8 Iz Enuff, Flamboyant.. enz enz
Da graveyardquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja bijna heel lifestylez ov da poor and dangerous is vet.
maar Da Graveyard vin ik het beste nummerik zet 'm meteen maar weer op
Moet je wel heel wat kilometers voor maken om in de zon te liggen!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:00 schreef jimjim1983 het volgende:
tot over 5 weken allemaal![]()
overmorgen lig ik lekker op het strand![]()
Jezus... 5 weken maarliefstquote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:00 schreef jimjim1983 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:00 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik ken alleen Quik is the name. Die is wel aardig.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 03:51 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
veel plezier
kennen jullie DJ quik (vast wel) wat is/zijn zijn beste album(s) ?
want haast alle nummers die ik van hem zijn echtmet lekkere funky beats.
Haha, het merendeel van de tracks waar jij naar luistert daar heb ik nog nooit van gehoord...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:21 schreef cosmick het volgende:
Ben nu weer 's ff een van mijn favoriete plaatjes aan het beluisteren, Fixomatic - hurt 'm bad (die cuts van Fix blijven hot, evenals de beats imo!). Maar nu vroeg ik me af wie die rapper nu eigenlijk is. Weet iemand dat perongeluk?
Wel hoofdzakelijk jaren tachtig spul. Browse ik elke avond wel ff doorheen. Ooe, blijft tof hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:23 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Haha, het merendeel van de tracks waar jij naar luistert daar heb ik nog nooit van gehoord...![]()
Ook hiervan dus niet... ff opzoeken
Leemarvinquote:Heb jij eigenlijk soulseek Cos?
Wow, vet nummerquote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sorry, ff spammen, maar op mijn site heb ik op de frontpage wel een klassiekertje staan. Als je 'm niet kent, moet je 'm maar ff downen![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:05 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Wow, vet nummer
Ik heb al tijden niet meer op je site gekeken trouwens, ben dus vast veel goeds misgelopen
Mooi, ik hou 'm in de gaten die site...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:11 schreef cosmick het volgende:
[..]Ik wil er eens in de zoveel weken een lekkere kraker opzetten. Gewoon om mensen te laten horen hoe tof hiphop was (en nog steeds kan zijn).
Fixomatic is een Nederlands (Amsterdamse) productie van eind jaren 80. De rap is niet zo geweldig, maar de beats (hoofdzakelijjk 'funky drummer') en de cuts van DJ Fix zijn echt erg cool. Vooral toendertijd, de plaat heeft iig een plekje in mijn hart verworvenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:32 schreef Mar10Segovia het volgende:
Fixomatic
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik meld wel ff in dit topic als ik weer een nieuw plaatje geupload heb. Leuk dat mensen die oldschool diggen.
Ah, cool. Ik gebruik over het algemeen google.nl (duuh) en www.allmusic.com. Kun je ook opvallend veel vindenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:41 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
![]()
Hier misschien nog een handige site, die ikzelf meestal gebruik om te ontcijferen uit welk jaar zulke oldies komen...
wow coole site, staan wat zeldzame platen op!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:41 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
![]()
Hier misschien nog een handige site, die ikzelf meestal gebruik om te ontcijferen uit welk jaar zulke oldies komen...
Inderdaad... en i.c.m. Google kun je nog aardig wat vinden, want echt handig zit die site niet in mekaar.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:56 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
wow coole site, staan wat zeldzame platen op!
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:21 schreef cosmick het volgende:
Ben nu weer 's ff een van mijn favoriete plaatjes aan het beluisteren, Fixomatic - hurt 'm bad
Leuke aankopen.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:47 schreef JimmyJames het volgende:
M'n nieuwe aanwinsten :
[afbeelding]
[afbeelding]
[edit] Beide gekocht bij de MM in R'dam voor een schappelijke prijs, zo slecht is die winkel nog niet.
Uit een review van Soul Survivor IIquote:Een rapper die wel laat zien hoe het moet is CL Smooth. Hij laat samen met Pete merken dat de chemie tussen de twee bijna-veteranen nog lang niet is uitgewerkt. De twee tracks waarop hij te horen is verhogen de verwachtingen voor het voor 2005 geplande reüniealbum.
Yeah, The Biz rocks! Ik heb nog een Gang Starr-freestyle waarbij Premier gebruik maakt van het intro van de plaat (wat ATCQ dus gesampled heeft). Erg dope.quote:Op zondag 11 juli 2004 22:17 schreef JimmyJames het volgende:
Na een eerste beluistering, valt die van ODB wel een beetje tegen buiten "brooklyn zoo" zitten er niet echt super nummers op. Maar die van de Biz is echt vet, dat stuk dat ATCQ gesampled heeft uit "Nobody beats the Biz"een aanrader.
Dat Biz Markie album is btw idd erg dopequote:While the music on "To the 5 Boroughs" is pretty damn good, this reviewer wanted to kick back and have fun listening to it, instead of being reminded how much Dubya sucks. Boys? You blew it.
Music Vibes: 8 of 10 Lyric Vibes: 5 of 10 TOTAL Vibes: 6.5 of 10
Oud nieuws zelfsquote:Op zondag 11 juli 2004 22:38 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Uit een review van Soul Survivor II
Ben ik de enige die dat nog niet wist?
Goed nieuws![]()
Oh, tja uhm... kutquote:Op zondag 11 juli 2004 23:09 schreef dunniecash het volgende:
Eh, dat Pete & CL reunion album is reeds afgeblazen hoor..
Lekker hoor!! Kan ik nog ergens je andere mixtapes downloaden ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:16 schreef jimjim1983 het volgende:
Dit is de tracklijst:
Organized Konfusion - Stress
GZA - When the fat lady sings
All Natural ft.Lone Catalysts - Renaissance
Organized Konfusion - Prisoner of War
Organized Konfusion - Let's organize
Organized Konfusion - Keep it Koming
Organized Konfusion - Stray Bullet
Smif n Wessun - Bucktown
Digable Planets - It's good to be here
Organized Konfusion - Extinction Agenda
Showbiz & A.G. ft.Big L - Represent
Showbiz @ A.G. - Still Diggin'
(ja ik ben fan van Organized Konfusion)
ik heb zelfs een cover gemaakt voor degenen die 'm willen branden![]()
[afbeelding]
En de achterkant
Beide erg fijne albums inderdaad.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:12 schreef Hellrazor het volgende:
Cunninlyguists - Southernunderground
Immortal technique - Revolutionary volume 2
Minidisc numero 1 voor op vakantiequote:1. UMC’s – Blue Cheese
2. Main Source - Atom
3. Jungle Brothers – Feelin’ Allright
4. De La Soul – Ring Ring Ring (Ha Ha Hey)
5. Jazzy Jeff & Fresh Prince - Girls Ain't Nothing But Trouble
6. Biz Markie – Spring Again
7. Organized Konfusion - Audience Pleasers
8. 3rd Bass – Brooklyn Queens
9. De La Soul – Say No Go
10. KMD – Soulflexin’
11. Main Source - Lookin' At The Front Door
12. Intelligent Hoodlum - Back To Reality
13. UMC’s – Jive Talk
14. Special Ed - I'm The Magnificent
15. Lord Finesse & DJ Mike Smooth - Funky Technician
16. Masta Ace – Music Man
17. Ed O.G & Da Bulldogs - Be A Father To Your Child
18. Kool G Rap & DJ Polo - Streets Of New York
19. Tuff Crew – My Part Of Town
20. Eric B & Rakim – I Ain’t No Joke
21. Ultramagnetic MC’s Watch Me Now
22. DJ Chuck Chillout & Kool Chip - I'm Large
23. Kool G Rap & DJ Polo - Men At Work
24. EPMD – It’s My Thang
25. Eric B & Rakim – Musical Massacre
26. Marley Marl – The symphony
27. GZA - Pass The Bone
28. Ed O.G. & Da Bulldogs – Got To Have It
29. NWA – If It Ain’t Ruff
30. Das EFX – They Want EFX
31. Common Sense - Take It EZ
32. The Pharcyde - Oh Shit
33. Slick Rick – The Ruler’s Back
34. Brand Nubian – All For One
35. A Tribe Called Quest - Description Of A Fool
36. Big Daddy Kane – Young Gifted & Black
37. Souls Of Mischief – ’93 ‘Til Infinity
Vandaag hun CD gekocht, vette plaat. The Lumberjack, Geile Scheisse, The Evil Needlequote:Op woensdag 14 juli 2004 14:54 schreef RjD2 het volgende:
C-mon & Kypski!!
Rapreviews kun je eigenlijk niet serieus meer nemen. Green Lantern krijgt hoge cijfers voor een wacke mixtape, het nieuwe (zeer dope) Kool Keith album wordt afgekraakt en Lil' Wayne krijgt een 7,5quote:Op zondag 11 juli 2004 23:09 schreef dunniecash het volgende:
Eh, dat Pete & CL reunion album is reeds afgeblazen hoor..
Rapreviews.com kraakt het nieuwe Beasties album btw:
[..]
Dat Biz Markie album is btw idd erg dope.
Die clip is vet inderdaad (hij staat ook op de CD, net als een nummertje van Kypski genaamd Kypski's Day Out).quote:Op woensdag 14 juli 2004 19:12 schreef RjD2 het volgende:
ik ben ook wel benieuwd ja, naar Cmon en Kypski's album
Maar die clip doet!
quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Space Invaders :') het eerste spel dat ik kocht voor de Atari 2600
Heb ik ook vaakquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:42 schreef RjD2 het volgende:
oooh I wish that I had been born earlier...
Wat dacht je van Just-Ice (en DMX .. de echte) in '89 in en Gang Starr in '91quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:42 schreef RjD2 het volgende:
ik heb geen flauw idee wie dat is in de clip
Naar Wutang in '97, oooh I wish that I had been born earlier...
Altijd baas boven baasquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:58 schreef cosmick het volgende:
Wat dacht je van Just-Ice (en DMX .. de echte) in '89 in en Gang Starr in '91![]()
En nog steeds niet grijs![]()
damn, dat was de verkeerde 'edit-knop' :Squote:Op woensdag 14 juli 2004 22:53 schreef SMulTiE-NL het volgende:
@tony, mocht je nog eens naar een concert gaan in Eindhoven, meld het hier dan ff, dan kan ik evt. met je meegaan, lijkt me wel lachen.
Kun je ook hier blijven pitten ofzo...
Lijkt me lachen om lui van dit forum op een vet concert tegen te komen
Min of meer... Dordrecht.quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:00 schreef SMulTiE-NL het volgende:
[..]
damn, dat was de verkeerde 'edit-knop' :S
Magoed, meer mensen uit omgeving eindhoven die vaak naar concerten gaan hier?
Mijn volgende concert wordt de Beastie Boys in Ahoyquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:00 schreef SMulTiE-NL het volgende:
[..]
damn, dat was de verkeerde 'edit-knop' :S
Magoed, meer mensen uit omgeving eindhoven die vaak naar concerten gaan hier?
Ik weet alleen dat ie was verplaatst naar Juni omdat hij het te druk had met zn nieuwe album ofzo.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:35 schreef RjD2 het volgende:
dat ene optreden van hem, is die nou eigenlijk al geweest?
ik heb er nix van gehoord
Ze hebben hem (nog) niet in de promotie gezet, daar hebben ze waarschijnlijk wel hun redenen voor gehad verwacht ik. De tracks die ik gehoord heb vielen me niet meequote:Op donderdag 15 juli 2004 14:27 schreef keeper het volgende:
Tony krijg je binnenkort The Tipping Point van The Roots nog binnen? Of anderen die het al gecheckt hebben wellicht?
Ik vind het echt een dikke tegenvaller. Phrenology was al twijfelachtig, maar met The Tipping Point is wel een nieuw dieptepunt bereikt. Jammer.
Ik heb alleen lifestyles of da poor en danger van Big L en vind dat een heel chill album maar 2pac is ook zeker een van mij favorieten. Okay, deels is troep van 2pac maar een behoorlijk deel is ook gewoon relaxed. Goeie beat en vooral een superlekkere flowquote:Op donderdag 15 juli 2004 01:33 schreef MaartenHG het volgende:
Misschien omdat Premier veel van zijn shit geproduceerd heeft?
Nee kan me er wel in vinden. Alhoewel vind ik dat 2Pac ook veel kwaliteiten op muzikaalgebied had, en die bij Big L soms ver te zoeken waren behalve goede lyrics.
Dat neemt niet weg dat 2Pac ook veel troep heeft gereleased...
Zekers... handige hobby.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:28 schreef RjD2 het volgende:
jij hebt een wereldbaan Tony!!
Ik ben zoooo jaloers
Alle albums ff opgestuurd krijgen
Yup, komt de 20e online, eerder was er geen plaats in de planning helaasquote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hey Tony
Staat er nog een review van Beastie Boys - To The 5 Boroughs in de planning?
*Klikquote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:10 schreef cosmick het volgende:
Zelf nog niet beluisterd, maar, DJ Sandstorm kennende, misschien wel de moeite waard.
Beastie Boys Megamix.
http://www.tvhome.nl/quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:29 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
*Klik
Ik heb helemaal geen MTV base![]()
Good shitquote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:10 schreef cosmick het volgende:
Zelf nog niet beluisterd, maar, DJ Sandstorm kennende, misschien wel de moeite waard.
Beastie Boys Megamix.
vind je die tegenvallen? van ODBquote:Op zondag 11 juli 2004 22:17 schreef JimmyJames het volgende:
Na een eerste beluistering, valt die van ODB wel een beetje tegen buiten "brooklyn zoo" zitten er niet echt super nummers op. Maar die van de Biz is echt vet, dat stuk dat ATCQ gesampled heeft uit "Nobody beats the Biz"een aanrader.
Ik geloof dat het niet echt mijn stijl is...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:58 schreef SoSolid het volgende:
[..]
vind je die tegenvallen? van ODB :'( weet je hoe dope dat album is, das echt een wu classic manik luister em nog regelmatig
Die Wu-Tang sound is ook niet echt mijn ding... 36 Chambers luister ik wel vrij regelmatig en blijft top. Sommige solo albums zijn ook zeer aardig (waaronder bv. Raekwon's eerste en Tical) maar dat duistere spreekt mij niet altijd aan.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:02 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik geloof dat het niet echt mijn stijl is...
Vind dat eigenlijk best een relaxede cd, al vind ik zelf die eerste cd van Big Boi wel het lekkerste klinken. 't is allemaal wel een beetje eehm.. commercieel, maar dat mag ook weleens.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 01:03 schreef RjD2 het volgende:
Damn, ik haatte mezelf
toen ik tegen eigen wil in Speakerboxxx - The Love Below had gekocht en em in mn cd-speler stopte
Wat was die cd wack! TOT VANAVOND
Ik heb thuis wel MTV Base...zit op het schotelpakket van Canal+quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:29 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
*Klik
Ik heb helemaal geen MTV base![]()
Goede film is dat "la haine", als jullie nog een vertaler nodig hebben, ben ik erquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:02 schreef loot het volgende:
Vanaf zondag 11 juli 2004 is de eerste Nederlandstalige site over Franse hiphop online! Omdat er steeds meer interesse is voor Franstalige Hiphop en er nog geen Nederlandse site of magazine is die zich hierin heeft gespecialiseerd is Élémentaire opgezet.
Élémentaire biedt bijna dagelijks nieuwe reviews, goodies, artikelen, interviews, niewsfeiten en andere wetenswaardigheden. De eerste reviews, artikelen en een interview met Shaolin staan nu online.
Omdat deze site maar één keer voor het eerst gelanceerd wordt geeft Élémentaire vier DVD's van de klassieke
Franse film "La Haine" en vier Hiphop albums weg. Deze actie is te vinden in de special onder het kopje "goodies".
bron : http://www.elementaire.nl/
toevallig, vanmiddag kwam ik op die site.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:02 schreef loot het volgende:
Vanaf zondag 11 juli 2004 is de eerste Nederlandstalige site over Franse hiphop online! Omdat er steeds meer interesse is voor Franstalige Hiphop en er nog geen Nederlandse site of magazine is die zich hierin heeft gespecialiseerd is Élémentaire opgezet.
Élémentaire biedt bijna dagelijks nieuwe reviews, goodies, artikelen, interviews, niewsfeiten en andere wetenswaardigheden. De eerste reviews, artikelen en een interview met Shaolin staan nu online.
Omdat deze site maar één keer voor het eerst gelanceerd wordt geeft Élémentaire vier DVD's van de klassieke
Franse film "La Haine" en vier Hiphop albums weg. Deze actie is te vinden in de special onder het kopje "goodies".
bron : http://www.elementaire.nl/
Best een aardig nummer inderdaad voor zijn doenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:56 schreef le_knightclub_soda het volgende:
tip: Fabolous - Breathe, sterke beat wederom van Just Blaze, kijk niet te veel naar de naam, gewoon een goede track
lol faboloserquote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:08 schreef Steve-O het volgende:
faboloser
nivo J-kwon/shingy
lol nas heeft goude tanden nu.quote:Nas Rumored Tracklist On The Net
What's Nas cooking?
Nas was said not to release a double album anymore. But new rumors say diffrent. These rumors below are most likely untrue, but it would have been pretty good.
In the tradition of its predecessor GOD'S SON, STREET'S DISCIPLE: NASIR OF NAZARETH seeks to erase the memory of Nas' commercial pop-crossover albums, instead hearkening back to the poetic glory days of ILLMATIC.
The New York hip-hop legend returns to the thoughtful, introspective philosophy that turned heads early in his recording career. There are no attempts at fancy, hook-laden production here--quite the opposite in fact, as the tracks almost seem to go out of their way to be workaday, subservient frameworks to the lyrics. Sampling records (Louis Armstrong's "Duke's Place", Lou Reed's "Take a Walk on the Wild Side") that have rarely been used by other rappers, Nas also makes it clear that his focus here is strictly on the message.
Nas addresses weighty topics as mortality, true love, religion, politics, family, and personal responsibility. Those themes might seem far from the thug-life reveries of many of his contemporaries, but for Nas it's business as usual.
STREET DISCIPLE RUMORED TRACKLIST
1. Intro - (N. Jones, C. Martin)
2. The Rebirth - (N. Jones, E. Holman, S. Holman, A. Griffith, K. Wailoo)
3. Pump It - (N. Jones, J. Jones, M. Epps, K. Dean)
4. Eden - (N. Jones, R. Browz)
5. Hallie Salassie - (N. Jones, L. Lewis)
6. Give it Back - (N. Jones, A. Benjamin, A. Patton, D. Mathis)
7. Give it Back (Interlude)
8. Pollo and Guess - (N. Jones, W.P. Mitchell)
9. Nasir of Nazareth: The Street's Disciple - (N. Jones)
10. I Love It - (N. Jones, K. Rogers, R. Hadny, C. Horn, J. Bettis, S. Gibbs)
11. Death Before Dishonor - (N. Jones, D. Bastiany)
12. My Destiny - (N. Jones, B. Wayne)
13. N*gga N*gga (Never That) - (N. Jones, N. Jones, S. Gibbs)
14. Like Water - (N. Jones, A. Maman, D. Camon)
15. Intro - (N. Jones, L. Lewis)
16. I Dare You - (N. Jones, W.P. Mitchell)
17. The Don - (N. Jones, K. Rogers, C. Martin)
18. Smooth - (N. Jones, A. Maman, D. Camon)
19. Democracy - (N. Jones, T. Jamerson, D. Bastiany)
20. Strange Fruit - (N. Jones, A. Keys)
21. The World is Yours Pt. II - (N. Jones, P. Phillips, O. Dara)
22. Nasir, Jabari, Charles & Ann - (N. Jones)
23. Hand in Hand - (N. Jones, K. Rogers, A. Maman, D. Camon)
24. Gutter Kid - (N. Jones, A. Maman, P. Adams, T. Phillips, L. Jackson)
25. Apartment 5D - (N. Jones, J. Jones, M. Epps, N. Jones, L. Lewis)
26. Nas' Place - (N. Jones, C. Martin)
27. Crown of Thorns - (N. Jones, W.P. Mitchell)
28. Pure - (N. Jones, P. Phillips)
29. Visions of Nazareth (The Passion) - (N. Jones)
STREET DISCIPLE RUMORED CREDITS
Title: Streets Disciple: Nasir of Nazareth
Artist: Nas
Original release year: 2004
Label: Columbia/Ill Will
Guest Artists: Bravehearts; Outkast; Pharoah Monche; Alicia Keys; Nashawn
Personnel includes: Nas, Bravehearts, Outkast, Pharoahe Monch, Alicia Keys, Nashawn, Lake, Kelis
Producers include: DJ Premier, Large Professor, Salaam Remi, L.E.S., Ron Browz, The Alchemist, Bastiany, Bruce Wayne, Swizz Beats, Pete Rock
Engineers include: Eddie Sancho, Kevin Crouse, Steve Souder.
Watch the first single, (strangely not in the tracklist) "Thief's Theme"
RealPlayer
Quiktime
MediaPlayer 56
MediaPlayer100
RELATED NAS RUMORS
Is G-Unit dissing Nas? On G-Unit's "Got It Twisted Freestyle" 50 & Lloyd Banks had this to say: "Niggas be wearing masks in they own streets they too weak, getting slapped up wearing his girls fake gold teeth"
Banks: "Spitting gold out their mouth they looks like a slot machine..."
Bron
Ja precies, ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:42 schreef le_knightclub_soda het volgende:
pfffff dat constante gezeur op G-Unit, Fabolous etc kennen we nu wel
dat punt hadden jullie 20 topics geleden al gemaakt, maar ik zie sommige mensen die in dit topic posten echt het halve forum afstruinen op zoek naar mensen die ook maar iets positiefs over deze rappers zeggen, om diegene maar ff zo snel mogelijk duidelijk te maken hoe slecht ze wel niet zijn![]()
quote:Ich will dein Leben ruinieren
Denn immer wenn du auf der Bühne stehst
Will ich daneben urinieren
Je hebt opzich wel een punt, ik vind het kut en ik ga dan ook niet checken of er toevallig iets minder matigs tussen zit, maar ik ga me er niet druk om maken en anderen mijn smaak proberen op te leggen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:42 schreef le_knightclub_soda het volgende:
dat punt hadden jullie 20 topics geleden al gemaakt, maar ik zie sommige mensen die in dit topic posten echt het halve forum afstruinen op zoek naar mensen die ook maar iets positiefs over deze rappers zeggen, om diegene maar ff zo snel mogelijk duidelijk te maken hoe slecht ze wel niet zijn![]()
wie is N. Nones ?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 05:26 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
lol nas heeft goude tanden nu.![]()
het nieuwe nummer vind ik eerlijk niet zo goed hopelijk gaat het hele album niet die kant op , de extra nummers op de nieuwe illmatic vond ik vele malen beter. en ik dacht dat het neiuwe album meer zo zou worden![]()
![]()
en over die diss , laat nas maar een Ether 2 maken ofzo naar gay-unit![]()
Als hun debuut singles al zwaar ruk zijn dan kan ik het niet meer opbrengen om der met een positieve kijk naar te luisterenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:42 schreef le_knightclub_soda het volgende:
N.Jones bedoel je? Nasir Jones oftewel de echte naam van Nas.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:38 schreef Steve-O het volgende:
[..]
wie is N. Nones ?
Die van O.K is erg goed, "let's organize"quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:14 schreef JimmyJames het volgende:
Vandaag binnen gekregen :
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik was nog wel positief over dat nummertjequote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:42 schreef le_knightclub_soda het volgende:
pfffff (.....)
Dei van Onyx is ook zeer vet.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:55 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Die van O.K is erg goed, "let's organize"Qtip zou verplicht 1 featuring neer moeten zetten op elk hiphop album dat uitkomt.
check me PIquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:11 schreef keeper het volgende:
[..]
N.Jones bedoel je? Nasir Jones oftewel de echte naam van Nas.
Iemand nog naar Appelsap 5 morgen?
ooh das echt een classic, damn 1-800 suicide, diary of a madman, trippin' en al die shit, ja dat waren nog eens goeie dagenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:23 schreef Hellrazor het volgende:
ik heb net Gravediggaz - 6 feet deep binnen en hij is echt superlijkt een beetje op Wu-tang - 36 chambers
![]()
Klinkt best geinig inderdaadquote:Op maandag 19 juli 2004 08:59 schreef JimmyJames het volgende:
Check deze site die twee mashes Beastie Boys VS The Beatles zijn echt super lekker.
Ja zo had ik het dus ook vertaald (in een grijs verleden in een topic over hiphopteksten vertaald in het Nederlands had ik oa deze tekst vertaald). Maar volgens mij heb ik later eens gelezen wat het betekende en dat was duidelijk iets anders (iets wat ook logischer is), maar ik ben vergeten wat dat was en kan het ook niet meer vindenquote:Op zondag 18 juli 2004 23:10 schreef SoSolid het volgende:
I turn around, yo’, it’s the same pretty girl who I had priorly observed
Tryin’ to play me for the herb
Sja ik denk dat ze em played voor z'n wiet die die bij zich heeft, dus niet voor de sex, liefde of geld maar om de drugs
zoek dat topic op danquote:Op maandag 19 juli 2004 15:40 schreef keeper het volgende:
[..]
Ja zo had ik het dus ook vertaald (in een grijs verleden in een topic over hiphopteksten vertaald in het Nederlands had ik oa deze tekst vertaald). Maar volgens mij heb ik later eens gelezen wat het betekende en dat was duidelijk iets anders (iets wat ook logischer is), maar ik ben vergeten wat dat was en kan het ook niet meer vinden.
* JimmyJames leestquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
CD: Beastie Boys - To The 5 Boroughs
voor de liefhebbers, op verzoek
he nu weet ik waar jou naar vandaam komtquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:55 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
* Hellrazor leest
Op een LP kan minder dan op een CD, that's it..quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:33 schreef RjD2 het volgende:
MC Solaar - 2lp (dus ook 2cd) kost 6,95
Heeft die levende god ook een officiele site ?quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:17 schreef RjD2 het volgende:
oh maar die is hier al vet vaak gepost als het goed is
ik ken em al zolang, en zo dope is ie
Ik heb ergens nog een harmonica liggen, ga het ook eens proberenquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:20 schreef RjD2 het volgende:
niet dat ik weet
hij is dope he, maaar ik ken alleen dit filmpje van em..
haha je, misschien is het niet zo moeilijk, ik heb geen ideequote:Op woensdag 21 juli 2004 21:22 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog een harmonica liggen, ga het ook eens proberen![]()
Ha, coolquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:14 schreef JimmyJames het volgende:
Een te gekke beatboxer : http://louhi.kempele.fi/~(...)h/yuri_harmonica.swf![]()
gaaf.quote:Yuri Lane was born on a small island in Holland
Deze heb ik gewoon in photoshop en animation shop gemaakt (robot gegoogled.. achtergrond is trouwens Zwollequote:Op woensdag 21 juli 2004 21:35 schreef JimmyJames het volgende:
Even een off-topic vraagje aan cos : hoe kan je een video die alleen online te zien is op je HD krijgen ? (neem aan dat je dat wel weet, aangezien je avatars).
jij hoeft je ook niet aangesproken te voelenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:38 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
En ik was nog wel positief over dat nummertje
Erg gaafquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:14 schreef JimmyJames het volgende:
Een te gekke beatboxer : http://louhi.kempele.fi/~(...)h/yuri_harmonica.swf![]()
quote:To The 5 Boroughs has gone Platinum (1 million copies sold). So you could say the hiatus is back off, sure.
en jij bent niet de enige die dat vindquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:03 schreef RjD2 het volgende:
Jedi Mind Tricks - Visions of Ghandi
wat is dat toch een heerlijk album
verplicht luistervoer!
Kloptquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:33 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
en jij bent niet de enige die dat vind![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:31 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
KloptEen van de betere albums van het vorige jaar imo.
Ik ben inderdaad ook wat reviews tegengekomen die er niet echt over te spraken waren.quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:35 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
khad juist gelezen dat hij nogal tegen viel, welk album raden jullie me aan van jmt ?l
Heel gaaf!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:12 schreef RjD2 het volgende:![]()
![]()
http://4elms.straightup.no/content/view/19/79/1/0
Enkele dope hiphop video's![]()
![]()
Master of Ceremoniesquote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:23 schreef Hellrazor het volgende:
voor wat staat MC eigenlijk?
Die live dingen zijn inderdaad erg mooi.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:01 schreef RjD2 het volgende:
http://4elms.straightup.no/content/view/61/79/
ook vet
hier staat ook de freestyle van 2pac bij Yo! MTV Raps
die is echt goed, nu weet ik weer waarom ik pac cool vond
Oh, ik dacht Microphone Checkerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:28 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Master of Ceremonies
Freestyle? Die 4 zinnen aan het begin?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:01 schreef RjD2 het volgende:
http://4elms.straightup.no/content/view/61/79/
ook vet
hier staat ook de freestyle van 2pac bij Yo! MTV Raps
die is echt goed, nu weet ik weer waarom ik pac cool vond
Stukje Jazzy Joyce is ook wel cool.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 12:50 schreef RjD2 het volgende:
hehe wel he
Kid Capri bij Yo MTV Raps is vet
Rippen!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:07 schreef Zander het volgende:
Vind het toch wel gaaf hoor, krijg gelijk zin om m'n oude VHS-tapes met Yo! MTV Raps-afleveringen weer eens af te stoffen. Moet toch nog behoorlijk wat classics uit begin jaren 90 op video hebben staan, volgens mij.
Oh, die heb je gewoon nog. Damn manquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:07 schreef Zander het volgende:
Vind het toch wel gaaf hoor, krijg gelijk zin om m'n oude VHS-tapes met Yo! MTV Raps-afleveringen weer eens af te stoffen. Moet toch nog behoorlijk wat classics uit begin jaren 90 op video hebben staan, volgens mij.
Hebben jullie m'n link wel bekeken ? PE is echt gay vergeleken met de Lord Of The Rhymesquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:00 schreef JimmyJames het volgende:
Hilarisch en zeer vermakelijk "de lord of the rhymes" :
http://www.hugi.is/hahradi/bigboxes.php?box_id=51208&f_id=620
copy/paste anders werkt de link niet
OMGquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:27 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Hebben jullie m'n link wel bekeken ? PE is echt gay vergeleken met de Lord Of The Rhymes![]()
veel plezierquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:17 schreef Mar10Segovia het volgende:
He gasten... ik ben de komende 10 dagen aan het bakken in Kreta.
De mazzels
En Cos, er gaat ook wat Stezo mee. Thanks again!
Enjoy. En wel foto's posten straks hèquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:17 schreef Mar10Segovia het volgende:
He gasten... ik ben de komende 10 dagen aan het bakken in Kreta.
De mazzels
En Cos, er gaat ook wat Stezo mee. Thanks again!
It's jimmieeeeeeeeeequote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:03 schreef JimmyJames het volgende:
Ik kwam trouwens op het volgende hip hop central idee-waar-iedereen-laaiend-enthousiasme-over-is-en-waar-vervolgens-niks-meer-van-komt (top 100, remix, meet enz). Na het zien voor de tiende van de Lords Of The Rhymes video, kwam ik tot de conclusie dat iedere kneus een gave rap video kan maken met wat vette beats. Dus Cos wordt onze DJ en wij rappen
Who's in ? (ik heb vroegah weleens wat coole lyrics geschreven).
en hoe staat her ervoor met de HipHop Album Top 100, of heb ik ook wat gemist?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar idd.. hoe is het bijvoorbeeld met die megamix? Heb ik wat gemist?
Same here. Stuk of 8 banden met per stuk 4 uur ouwe rapvideo's.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:07 schreef Zander het volgende:
lijkt mij wel leuk maar dan word echt heeel droogquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:03 schreef JimmyJames het volgende:
Die link van de Lords Of The Rhymes werkt niet meer maar deze wel![]()
Beastie Boys hebben een nieuwe video uitgebracht : Triple Trouble, te bewonderen op yahoo ! launch., Het stelt mij een beetje teleur, ik zag de speeltijd en dacht oh ze hebben wat dingen verandert aan het nummer of het is een andere versie maar neeGewoon hetzelfde als op het album met wat tussen filmpjes, HALLO ! HET GAAT MIJ OM DE MUZIEK NIET OM DE GRAPPEN ! Het haalt het natuurlijk niet met hun vorige singles, het niveau van Ch-check it out...
Ik kwam trouwens op het volgende hip hop central idee-waar-iedereen-laaiend-enthousiasme-over-is-en-waar-vervolgens-niks-meer-van-komt (top 100, remix, meet enz). Na het zien voor de tiende van de Lords Of The Rhymes video, kwam ik tot de conclusie dat iedere kneus een gave rap video kan maken met wat vette beats. Dus Cos wordt onze DJ en wij rappen
Who's in ? (ik heb vroegah weleens wat coole lyrics geschreven).
rippen danquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Same here. Stuk of 8 banden met per stuk 4 uur ouwe rapvideo's.![]()
Me too. Is er een mogelijkheid dat die video's (tegen betaling) gekopieerd kunnen worden?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:22 schreef RjD2 het volgende:
Ik moet die banden echt een x allemaal kopen, damn
ik zit zo kwijlend te kijken naar die fragmenten, ik wil die video;s
met hem kan ik je ophookenquote:Vergeet niet de Yo! MTV banden die ik verkoop voor 7 euro (lijst op aanvraag).
cosmick@mastamove.comquote:Op zondag 25 juli 2004 21:29 schreef RjD2 het volgende:
[..]
met hem kan ik je ophooken
Thanks again man. Ik ga die gast ff mailen.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:37 schreef RjD2 het volgende:
ok, ik heb je het mailtje ff verder gestuurd..
ik *had* twee 1200's, maar die heb ik een jaar of 7 geleden verkocht.quote:wat voor platenspelers heb je eigenlijk cosmick?
Da's een Numark Bluedog (met een ietwat krakerige crossfader maar goed). Hierop heb ik alleen mijn draaitafels aangesloten. De output van dit mengpaneeltje gaat weer in mijn grote JB Systems met DAB displayquote:Op zondag 25 juli 2004 23:44 schreef RjD2 het volgende:
shit is bijna hetzelfde als mijn BST volgens mij
zo'n simpel mengpaneeltje
ga k ook ff kopen, maar dan nog simpeler
Gemini, aiiight?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |