quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:38 schreef Tierce het volgende:
Jeh!
Goed Man!
Maar wel een goeie PP sub...quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:39 schreef Bosbeetle het volgende:wel weer een PP sub
Waarin dan...quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:40 schreef Bosbeetle het volgende:
SUBCHANGE!
dat maakt me niet uit was ook meer een uitspraak om de uitspraakquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:42 schreef Tierce het volgende:
[..]
Waarin dan...
Oh...quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:45 schreef Bosbeetle het volgende:
dat maakt me niet uit was ook meer een uitspraak om de uitspraak
wopwopquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:50 schreef Tierce het volgende:
Batsie!!!
quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:28 schreef Tierce het volgende:
HakkeTee
wat voor cijfers tiercequote:Op woensdag 7 juli 2004 13:39 schreef Tierce het volgende:
Weer 3 van de 4 verslagen terug gekregen...
Dat schiet niet op zo...
Het zijn verslagen over praktijk, daar krijgen we geen cijfers op...quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:39 schreef Bosbeetle het volgende:
wat voor cijfers tierce
haha "kort door de bocht" is bij mijn afstudeer praatje evaluatie ook wel vaker dan 10 keer gevallenquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:45 schreef Tierce het volgende:
[..]
Het zijn verslagen over praktijk, daar krijgen we geen cijfers op...
Hij vindt alles prachtig wat ik heb gedaan, veel werk enzo, maar ik ben wat te kort door de bocht, en dus kan ik ze weer aanvullen...
Tierce man neem eens vakantiequote:Op woensdag 7 juli 2004 13:46 schreef Tierce het volgende:
Dat wordt vandaag nog ff een tijdje doorwerken en morgen weer inleveren...
Het zal wel een eigenschap van GPDers zijn...quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:49 schreef Bosbeetle het volgende:
haha "kort door de bocht" is bij mijn afstudeer praatje evaluatie ook wel vaker dan 10 keer gevallen
Morgen is de laatse dag...quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Tierce man neem eens vakantie![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:52 schreef Tierce het volgende:
[..]
Het zal wel een eigenschap van GPDers zijn...
en zo hoort het ook !quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:52 schreef Tierce het volgende:
[..]
Morgen is de laatse dag...
En dan komt deze zooi niet eerder als eind augustus weer uit de kast...
Jeh!quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:53 schreef Bosbeetle het volgende:
en zo hoort het ook !
ja ik doe meequote:Op woensdag 7 juli 2004 13:54 schreef Tierce het volgende:
Nieuwe sub: kort door de bocht...
Nu alleen deze nog even vjol...
*postquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:55 schreef Bosbeetle het volgende:
ja ik doe mee
ik weet zn hotmail welquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:58 schreef Tierce het volgende:
[..]
Ik moet z'n meeladres nog hebben...
Oeh...quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:58 schreef Bosbeetle het volgende:
ik weet zn hotmail wel
Ik was weer veelste kort door de bocht...quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:
zeg het maar als je hem genoterd hebt
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:02 schreef Tierce het volgende:
[..]
Ik was weer veelste kort door de bocht...
Zo kort dat ik al gereplyd had op BB's post voordat deze er stond...
Geef het verslag maar weer terug, dan licht ik het hier en daar wel wat toe...quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:03 schreef Bosbeetle het volgende:dat was rap idd
whehehequote:Op woensdag 7 juli 2004 14:05 schreef Tierce het volgende:
[..]
Geef het verslag maar weer terug, dan licht ik het hier en daar wel wat toe...
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:06 schreef Bosbeetle het volgende:
whehehe
Ik ookquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:10 schreef Tierce het volgende:
Bah!
Ik wil vakantie...
Oh nee verrek dat heb ikquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ook
Joepie!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh nee verrek dat heb ik
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:12 schreef Tierce het volgende:
[..]
Joepie!!!
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ook
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:18 schreef Tierce het volgende:
die is aan het werkenquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:58 schreef Tierce het volgende:
[..]
Ik moet z'n meeladres nog hebben...
Gaat SM nog zelluf rijden??quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:08 schreef Cynic het volgende:
ik vrees dat wij hem vol hebben...
quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:13 schreef Cynic het volgende:
SM komt helemaal niet, die is met vakantie
Prima heur !quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Okay in dat geval vrees ik dat ik met de trein moet, dan ga ik wel tukken bij beetle!!
een nobel beroepquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:56 schreef Cynic het volgende:
Ja, en nu ben ik weer vrij!
Jeh, Sander de plantsoenmedewerker
zondags vroeg mag ookquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:49 schreef Cynic het volgende:
Okay, "wij" gaan zaterdag dus terug en behoeven geen slaapplek
Wordt het een beetje mooi weer trouwens?
Ohja wie zijn wij preciesquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:49 schreef Cynic het volgende:
Okay, "wij" gaan zaterdag dus terug en behoeven geen slaapplek
Wordt het een beetje mooi weer trouwens?
ok noteerd bij de niet slapersquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:21 schreef Cynic het volgende:
Tierce, Sunbw, Querk en ik
werken is godvergeten KUT!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:46 schreef Querk het volgende:
[..]
die is aan het werken
Helloquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:13 schreef SuperWeber het volgende:
*** Hoi ***
gezondheid PPquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:17 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
werken is godvergeten KUT!!!
tsssssssssssssssssssquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:17 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
werken is godvergeten KUT!!!
neequote:Op woensdag 7 juli 2004 21:18 schreef Dance-Commander het volgende:
35 uur werken in drie dagen, is daar geen wettelijk verbod tegen??
wat?quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:18 schreef Querk het volgende:
[..]
tsssssssssssssssssss
there should be!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee
zo sta je ook in mijn msn lijstquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:19 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
wat?
Zeikerd ik werk elke vakantie 45 tot 50 uur per week mêb...quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:18 schreef Dance-Commander het volgende:
35 uur werken in drie dagen, is daar geen wettelijk verbod tegen??
reken eens door dan lieverd, ik werk momenteel 6 dagen per week, dus moet nog 3 dagen, dus dat komt op 70uur!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zeikerd ik werk elke vakantie 45 tot 50 uur per week mêb...
awquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:21 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
reken eens door dan lieverd, ik werk momenteel 6 dagen per week, dus moet nog 3 dagen, dus dat komt op 70uur!
Precies, waarna jij weer rustig terugvalt in je 36 urig werkweekjequote:Op woensdag 7 juli 2004 21:21 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
reken eens door dan lieverd, ik werk momenteel 6 dagen per week, dus moet nog 3 dagen, dus dat komt op 70uur!
for fucks sake, en dat van een student....quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:24 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Precies, waarna jij weer rustig terugvalt in je 36 urig werkweekje
schouderklop geeftquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:23 schreef Dance-Commander het volgende:
poor me!
ja ! een helse machineriequote:Op woensdag 7 juli 2004 21:29 schreef Dance-Commander het volgende:
dat MSN is een duivels uitvinding!
quote:x5
Ma-ia-hii
Ma-ia-huu
Ma-ia-hoo
Ma-ia-haa
Alo, Salut, sunt eu, un haiduc,
Si te rog, iubirea mea, primeste fericirea.
Alo, alo, sunt eu Picasso,
Ti-am dat beep, si sunt voinic,
Dar sa stii nu-ti cer nimic.
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei, nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai.
Te sun, sa-ti spun, ce simt acum,
Alo, iubirea mea, sunt eu, fericirea.
Alo, alo, sunt iarasi eu, Picasso,
Ti-am dat beep, si sunt voinic,
Dar sa stii nu-ti cer nimic.
x4
Ma-ia-hii
Ma-ia-huu
Ma-ia-hoo
Ma-ia-haa
Mi-amintesc de ochii tai
quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:31 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
O-Zone mêb...quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:31 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
Nee mêb.... Feestliedje enzo!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
ow verrek ja...quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:36 schreef Zwansen het volgende:
Goede TT...
quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:36 schreef Bosbeetle het volgende:
zooo in het kader van tijd voor een kutsig
die komt niet op mijn speciaal samengestelde BBQ cdquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nee mêb.... Feestliedje enzo!!
quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:39 schreef Dance-Commander het volgende:
bier!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAASTROOOOOONAAAAAAAAAAAUT !!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:40 schreef Dance-Commander het volgende:
Lalalalalalallalalaalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
nee, wel spinvis, maar n ander nummerquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAASTROOOOOONAAAAAAAAAAAUT !!!
mp3's kwijtraken is niet goedquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
en ik ben eels-its a motherfucker.mp3 kwijt!?
Werk je nu in Emmen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, wel spinvis, maar n ander nummer
jaquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Werk je nu in Emmen?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:36 schreef Bosbeetle het volgende:
zooo in het kader van tijd voor een kutsig
Royal Gigolo´s - California Dreaming dan??quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
die komt niet op mijn speciaal samengestelde BBQ cd
neee bleghquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Royal Gigolo´s - California Dreaming dan??
quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:46 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
ja
in dat pand waar nu belachelijk groot EP:RIEMERSMA op staat!
nee hij is ook nog niet af ik denk dat raining blood er wel op komtquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:47 schreef Dance-Commander het volgende:
en guns & roses - welcome to the jungle??
quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:49 schreef Dance-Commander het volgende:
en de EP in hardenberg heet EP:BACK, dat klinkt pas lekker
quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:46 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
ja
in dat pand waar nu belachelijk groot EP:RIEMERSMA op staat!
vast wel... maar we hebben ECHT niets op voorraad momenteel..quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:50 schreef Zwansen het volgende:
Jullie verkopen vast geen MMC kaartjes?
soonquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:51 schreef SuperWeber het volgende:
BTW wanneer gaan we LL koarties hoalen![]()
wie gaan dr allemaal dan?quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:51 schreef SuperWeber het volgende:
BTW wanneer gaan we LL koarties hoalen![]()
Zijn jullie niet de enige...quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:51 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
vast wel... maar we hebben ECHT niets op voorraad momenteel..
PP;BB;SWquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:51 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
wie gaan dr allemaal dan?
PP, SW, BB en Hippiequote:Op woensdag 7 juli 2004 21:51 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
wie gaan dr allemaal dan?
dat spul is vast wel te bestellen, maar behalve nokia gebruikt toch niemand meer MMC?quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zijn jullie niet de enige...
Ah... Ik heb nl. vrijdagochtend vrij... Dus ik denk dat ik dan maar ff 1 haal in Grun´n... We gaan toch wel??quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:52 schreef Bosbeetle het volgende:
* SuperWeber hoopt dat ik mn LL kaartje voor mn afstuderen krijg
donderdag diploma uitreiking
das godverdomme weinig!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
PP, SW, BB en Hippie!
Weet je hoeveel mensen een nokia hebben? Het lijkt me dat Nokia geen ouderwets spul in de toestellen stopt...quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:53 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
dat spul is vast wel te bestellen, maar behalve nokia gebruikt toch niemand meer MMC?
jaquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:53 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
das godverdomme weinig!
ik krijg een kaartje, dus ik ga wel!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:53 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ah... Ik heb nl. vrijdagochtend vrij... Dus ik denk dat ik dan maar ff 1 haal in Grun´n... We gaan toch wel??
quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:53 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ah... Ik heb nl. vrijdagochtend vrij... Dus ik denk dat ik dan maar ff 1 haal in Grun´n... We gaan toch wel??
guess again, voor b.v dig camera's is MMC allang vervangen door SD e.dquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het lijkt me dat Nokia geen ouderwets spul in de toestellen stopt...
Wat boeit dat? Als nokia daar weer mee begint dan stijgt de vraag naar die dingen enorm.. En daarmee het aanbod in een vrije markteconomie en bla bla bla...quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:55 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
guess again, voor b.v dig camera's is MMC allang vervangen door SD e.d
Nokia stinktquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen een nokia hebben? Het lijkt me dat Nokia geen ouderwets spul in de toestellen stopt...
Mên jouw Maxxon 3000 uit 1996 is de topper! Dan ben je een man waarmee rekening moet worden gehouden!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:57 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nokia stinkt
Bij nokia zijn het homo´s en als ze oude troep gaan verkopen stijgt de vraagt niet, dan daalt de vraag naar nokia!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat boeit dat? Als nokia daar weer mee begint dan stijgt de vraag naar die dingen enorm.. En daarmee het aanbod in een vrije markteconomie en bla bla bla...
nokia begint daar niet weer mee, dat spul gebruiken ze al jaren in hun high end toestellen, en nu dus ook in de betaalbare toestelletjes, das gewoon backwards en forwards compatible blijven, en de verkoop aan accesoires die nokia producten opwekken is niet te vergelijken met de accesoires verkoop bij bijv een digitale camera...quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat boeit dat? Als nokia daar weer mee begint dan stijgt de vraag naar die dingen enorm.. En daarmee het aanbod in een vrije markteconomie en bla bla bla...
* SuperWeber toevallig wel ff een echte Sony Ericsson heeft!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mên jouw Maxxon 3000 uit 1996 is de topper! Dan ben je een man waarmee rekening moet worden gehouden!
Ik wil wel zo'n ding! En klant is koning!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:59 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
nokia begint daar niet weer mee, dat spul gebruiken ze al jaren in hun high end toestellen, en nu dus ook in de betaalbare toestelletjes, das gewoon backwards en forwards compatible blijven, en de verkoop aan accesoires die nokia producten opwekken is niet te vergelijken met de accesoires verkoop bij bijv een digitale camera...
* Dance-Commander wijst en lachtquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:00 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
* Dance-Commander toevallig wel ff een echte Sony Ericsson heeft!!
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:00 schreef Dance-Commander het volgende:
ik heb btw ook zo'n stink nokia, en de volgende zal ook zeker een nokia zijn
dan bestel ik toch zo'n kreng voor je!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n ding! En klant is koning!
nee, we hebben t over MMC kaarten...quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:01 schreef Bosbeetle het volgende:
ligt het aan mij of hebben we het over telefoons
Faler... Leer nou eens: Luister altijd naar SW!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:01 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
* SuperWeber wijst en lacht
Ik heb bij Norrod én Belcompany zo'n 256 Mb besteld maar geen van die homo's kan het waarmaken wat ze zeiden over levertijd... Ik wacht bij Norrod al 2 week terwijl ze het over enkele dagen hadden en bij B.C. kom ik uit ellende al niet eens meer...quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:01 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
dan bestel ik toch zo'n kreng voor je!
ik kan t morgen zo voor je nakijken...quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb bij Norrod én Belcompany zo'n 256 Mb besteld maar geen van die homo's kan het waarmaken wat ze zeiden over levertijd... Ik wacht bij Norrod al 2 week terwijl ze het over enkele dagen hadden en bij B.C. kom ik uit ellende al niet eens meer...
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:04 schreef Bosbeetle het volgende:mobiele telefoons moeten verboden worden !
Jij bent de man!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:06 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
ik kan t morgen zo voor je nakijken...
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij bent de man!
man, heb je de electronische revolutie EN de pubertijd gemist ofzo??quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:04 schreef Bosbeetle het volgende:mobiele telefoons moeten verboden worden !
Jeh !quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:07 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
man, heb je de electronische revolutie EN de pubertijd gemist ofzo??
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:10 schreef Dance-Commander het volgende:
[insert schouderophaalsmiley]
Tsja...quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb bij Norrod én Belcompany zo'n 256 Mb besteld maar geen van die homo's kan het waarmaken wat ze zeiden over levertijd... Ik wacht bij Norrod al 2 week terwijl ze het over enkele dagen hadden en bij B.C. kom ik uit ellende al niet eens meer...
ETquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:15 schreef Dance-Commander het volgende:
waar benne SW en zwans ineens?
goed idee, BB!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ET
Achter de pc!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:15 schreef Dance-Commander het volgende:
waar benne SW en zwans ineens?
kabels controleren??quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:17 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Achter de pc!!
Bluetooth? Mên dacht je dat ik dat nie op mijnen Nokia heb?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tsja...
Neem dan ook SD en bluetooth...
Neen!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ET
wat voor hoeren nokia heb je dan??quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bluetooth? Mên dacht je dat ik dat nie op mijnen Nokia heb?![]()
Tour de France is ok! Dus Tour de France topic is ook ok!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:18 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
geen ET?
6230quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:19 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
wat voor hoeren nokia heb je dan??
das een leuke hoerennokia!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
6230
Die heb jij dus ook?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:22 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
das een leuke hoerennokia!
uitvinding van S E meb...quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bluetooth? Mên dacht je dat ik dat nie op mijnen Nokia heb?![]()
Rukding!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
6230
lul niet idioot, BT bestond al voordat Sony ericcson overnam...quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:23 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
uitvinding van S E meb...
Altijd die aversie tegen Nokia door Ericsonn of Samsung gebruikers...quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:24 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Rukding!!
heb je nog geneukt dan, BB?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:26 schreef Bosbeetle het volgende:
hmmm hou eens op over telefoons praat over iets intressants kanaries oid
Ericsson dus Faler!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:26 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
lul niet idioot, BT bestond al voordat Sony ericcson overnam...
ok ga maar weer over telefoons lullenquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:28 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
heb je nog geneukt dan, BB?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ok ga maar weer over telefoons lullen
ach meidquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:32 schreef Zwansen het volgende:
In alle commotie de 7000 grens gemist!
Correct, zijn zoontje heeft bij mijn pa gewerkt...quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:29 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, een Nederlander heeft Bluetooth uitgevonden.... En raadt eens welk bedrijf hem over heeft genomen niet lang daarna?
Ericsonn in Emmen!
Die gast heeft er geen fuck aan verdiend volgens mij!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:35 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Correct, zijn zoontje heeft bij mijn pa gewerkt...
Daarom wist ik dat ook!!
Volgens mij heb hij dat ook onder de vleugels van Ericsson uitgevonden dus Ericsson heb het patent aangevraagd, dus heb ie idd gewoon salaris gehad!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die gast heeft er geen fuck aan verdiend volgens mij!
ook hallo!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:42 schreef Nouk het volgende:
Sterke Sub.
Jij was toch boos??quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:42 schreef Nouk het volgende:
Sterke Sub.
drama queen spelen is okat!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jij was toch boos??
koel alleen nu kan ik geen topics met lange teksten en smileys vindenquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:40 schreef Dance-Commander het volgende:
Verkapte
nerdquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:45 schreef SuperWeber het volgende:
Tukken meb...![]()
huh boos jij ?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:46 schreef Nouk het volgende:
Boos? Ik?
Hoi CD!
neequote:Op woensdag 7 juli 2004 22:51 schreef Nouk het volgende:
Ik vind het gewoon leuk om af en toe ff te zeikeren. Da ken toch.
frollie!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:51 schreef Nouk het volgende:
frollie!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:51 schreef Nouk het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:51 schreef Nouk het volgende:
"Ik heb een kut en ik ben niet bang om je te vragen of je hem wil gebruiken"
Ach ja... Wat moet je ervan zeggen!quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:00 schreef Nouk het volgende:MSN
Leuk is mn sig he, Zwans
quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:01 schreef Zwansen het volgende:
Hij is vrij direct!
ik last ff een moment stilte in van mijn kant om problemen te voorkomen!quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:05 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij is Nouk altijd supergeil met wat drank op!
Daar moeten we een keer mis gebruik van maken!
Ok... Het was goed bedoeld!quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:07 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
ik last ff een moment stilte in van mijn kant om problemen te voorkomen!
geen inkoppertjes maken en ook geen open deuren intrappen dus
beetje jong nog...quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:14 schreef Nouk het volgende:
Ik praat hoor. Ik vin mn zussie echt zo'n lieverd.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:22 schreef Tierce het volgende:
Laatste dag en dan vakantie...
Goh..quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:33 schreef Bosbeetle het volgende:
goh wat leuk een nieuw stelletje in het GPD![]()
nah doe eens lief tegen PP en Noukquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:34 schreef Tierce het volgende:
[..]
Goh..
Wat leuk...
Nee...quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:36 schreef Bosbeetle het volgende:
nah doe eens lief tegen PP en Nouk
komt door de sig denk ikquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:38 schreef Tierce het volgende:
PP wordt zo echt een mietje...
Jeh!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:43 schreef Bosbeetle het volgende:
komt door de sig denk ik
straks krijgen we een hele lieve reeksquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:45 schreef Tierce het volgende:
[..]
Jeh!
En dan gaan er allemaal lieve users hier liev zitten doen...quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:49 schreef Bosbeetle het volgende:
straks krijgen we een hele lieve reeks
een soort vrolijk verder 2
ja onder leiding van Nouk en PPquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:50 schreef Tierce het volgende:
[..]
En dan gaan er allemaal lieve users hier liev zitten doen...
Jeh!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:52 schreef Bosbeetle het volgende:
ja onder leiding van Nouk en PP![]()
regels tussen enzo !quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:55 schreef Nouk het volgende:
Hoe komen jullie hier nu weer bij!
En nu moeten we ineens leif gaan doen...quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
regels tussen enzo !
nou PP schakelt sinds jouw gewoon msn aanquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:57 schreef Nouk het volgende:
Noujaaaaaaa!
Klopt niet hoor.
ja dan krijg je allemaal van die engequote:Op donderdag 8 juli 2004 11:57 schreef Tierce het volgende:
[..]
En nu moeten we ineens leif gaan doen...
jajaquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:00 schreef Nouk het volgende:
Ja hee, dat heeft niks met mij te maken
Jeh...quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:00 schreef Bosbeetle het volgende:
ja dan krijg je allemaal van die enge [afbeelding] PI's
Jeh!quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:01 schreef Nouk het volgende:
Echt niet!Kroelliewoelliehihihi
Dats een mooie sub zeg
guttegut poppedop wat een kutsubquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:01 schreef Nouk het volgende:
Echt niet!Kroelliewoelliehihihi
Dats een mooie sub zeg
Het leven is mooi *D !!quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:03 schreef Nouk het volgende:
Echt he, hihi
Zucht, wat is het leven mooi
zie mijn verbeteringquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:04 schreef Nouk het volgende:
een kutsig![]()
of een kutsub BB?
![]()
ik ook ..ff wat boze posts te compensatie hoorquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:08 schreef Tierce het volgende:
Ik heb al genoeg van dat lieve gedoe...
You're just like those other dorks!quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:01 schreef Nouk het volgende:
Dats een mooie sub zeg
Jeh!quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:09 schreef Bosbeetle het volgende:
ik ook ..ff wat boze posts te compensatie hoor![]()
![]()
FF je noemt ons dorksquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:09 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
You're just like those other dorks!![]()
![]()
Das nie lief...quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:10 schreef Bosbeetle het volgende:
FF je noemt ons dorks
iddquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:12 schreef Tierce het volgende:
[..]
Das nie lief...
OKay: lieve dorks.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:12 schreef Tierce het volgende:
[..]
Das nie lief...
En geeneens je excuses aanbieden?quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:45 schreef Nouk het volgende:
Ja, ik las de topictitel geeneens en dacht, wat een kutavatar. Blijkt het R&P te zijn en nog een zielig verhaal ook. Lichtelijk klein foutje.
blijkbaar ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:13 schreef SuperWeber het volgende:
Is iedereen dood oid??
Oke!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
blijkbaar ?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:18 schreef Nouk het volgende:
Ik wil niet de laatste zijn die m dichtgooit.
Maar wel een kroelliewoellie sub BB koedie
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:19 schreef SuperWeber het volgende:
* Bosbeetle maar eens even ET-en doet!!
nee noukquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:20 schreef Nouk het volgende:
BB. Does liev.
nouhou jezelfquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:25 schreef Nouk het volgende:
JEzus. NOUHOU!
de leraar had van 6 van ons zn naam in een eiwit sequentie opgezocht en de eigenschappen van ons aan opgehangen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:36 schreef Nouk het volgende:
Hey, hoe was je diploma uitreiking? hebben ze nog een leuk stukje over je vertelt?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:41 schreef Nouk het volgende:
Ik snap niks van dat chemische gedeelte. Maar het klinkt best leuk. Aardig van m!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |