Op Metalfan wachten er ook velen op, ik ken de band nieteens! (schaam?)quote:Ik moet overigens zeggen dat ik meer naar het nieuwe Mastodon album uitkijk.
Misschien is het ook wel een groei plaat he!quote:Nieuwe TDEP is aardige maar ben er niet wild van
Duurt niet zo lang meer.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:55 schreef Summoner het volgende:
Ik moet overigens zeggen dat ik meer naar het nieuwe Mastodon album uitkijk.
Nee, de Mike Patton invloeden en nieuwe zanger zijn denk ik niet aan mij besteed.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:28 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel een groei plaat he!
mike patton invloedenquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:40 schreef OMG het volgende:
[..]
Nee, de Mike Patton invloeden en nieuwe zanger zijn denk ik niet aan mij besteed.
Oud materiaal met de nieuwe zanger klonk overigens wel goed de keren dat ik ze heb gezien.
Uhmm ze waren 24/6 nog in de Effenaar.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:00 schreef killingcupid het volgende:
Dit jaar touren ze overigens 8 a 9 maanden over de hele wereld, dus ze komen hier nog wel een keer voorbij.
en ze staan op LowLands dusquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:07 schreef nipeng het volgende:
[..]
Uhmm ze waren 24/6 nog in de Effenaar.![]()
boeiendquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:13 schreef killingcupid het volgende:
Weet ik. Ik heb alle shows die ze ooit in Nederland, Belgie en een deel van Duitsland hebben gedaan bezocht hoorZijn vrienden van me, vandaar.
daar ga ik met mijn vooroordeel, maar et kwam over als een patser tough guy ding vandaar.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:42 schreef killingcupid het volgende:
Ach, was gewoon uitleg om aan te geven dat ik heus wel weet waar en wanneer ze spelen en waar ze mee bezig zijn. Het kan me persoonlijk ook weinig schelen of vrienden van me al dan niet in bands spelen.
me tooquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:27 schreef Guidosaurus het volgende:
En ik ga ze zien op LL!!![]()
Dat klinkt interessant, url ofzo bitte?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:36 schreef killingcupid het volgende:
Is een beetje een mix tussen TDEP, Burst, Meshuggah, Botch en Isis ofzo. Dus het ene moment hard en (redelijk) technisch en het andere moment melodieus en dromerig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |