quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:44 schreef Insomaniac. het volgende:
en dan de tekst dr niet in planten???
Boeiuh!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
LUL!
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
en de iconen linken nog steeds niet naar t fotoboek, omdat d'r zo'n "=60,60" tag inzit
van hetzelfdequote:Op donderdag 3 juni 2004 08:47 schreef SpoilerMan het volgende:
moche!
quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:22 schreef Bosbeetle het volgende:
SUBCHANGE!
waarom ben je niet aan het headbangen dan? (ipv posten?)quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Oeh mike patton op de radio !
np: fnm - epic
Faith no morequote:Op donderdag 3 juni 2004 09:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Oeh mike patton op de radio !
np: fnm - epic
toen ik dat typte was ik aan het bijkomen tijdens het outro (ik had al visioenen van langzaam stervende vissen )quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:29 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
waarom ben je niet aan het headbangen dan? (ipv posten?)
Ja? Ik zou persoonlijk een stukje van pump up the jam gaan zingen? (Maar hoe ik daar zo bij kom?)quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
toen ik dat typte was ik aan het bijkomen tijdens het outro (ik had al visioenen van langzaam stervende vissen )
quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:09 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
Ja? Ik zou persoonlijk een stukje van pump up the jam gaan zingen? (Maar hoe ik daar zo bij kom?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |