quote:Op maandag 10 mei 2004 12:01 schreef Tierce het volgende:
Hebben we weer eens een goede sub en dan is ie weer te lang...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jeh!quote:Op maandag 10 mei 2004 12:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
mooie sub?
quote:Op maandag 10 mei 2004 12:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
mooie sub?
of van die belachelijke romeinse telling afstappen!quote:Op maandag 10 mei 2004 12:10 schreef Cynic het volgende:
misschien moeten we toch er eens over nadenken wat we met die subs gaan doen, want we krijgen op deze manier natuurlijk steeds minder ruimteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of kleinere subs kiezen...quote:Op maandag 10 mei 2004 12:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
of van die belachelijke romeinse telling afstappen!
bijvoorbeeld...quote:Op maandag 10 mei 2004 12:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 mei 2004 12:19 schreef Tierce het volgende:
[..]
Of kleinere subs kiezen...
quote:Op maandag 10 mei 2004 12:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Neenquote:Op maandag 10 mei 2004 12:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
gelukkig zijn mannen geen vrouwenquote:Op maandag 10 mei 2004 12:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
mooie sub?
Dat nooit ... over mijn lijk .. en dergelijkequote:Op maandag 10 mei 2004 12:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Maar dat is een verbastering van de originele uitspraak...quote:Op maandag 10 mei 2004 12:40 schreef Bosbeetle het volgende:
gelukkig zijn mannen geen vrouwen
past prima
Goed idee...quote:Op maandag 10 mei 2004 12:48 schreef Bosbeetle het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik vind dat maar niks dan krijg je straksJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de GPD-topic [280] kut
maar waar ik wel voor ben is de woorden de, deel en topic weg te halen :
example : GPD [CCXXV] het is maar goed dat mannen geen vrouwen...
vooruitstrevend door onwetendheidquote:Op maandag 10 mei 2004 12:54 schreef Bosbeetle het volgende:
GPD [CXXXII] - Zijn jullie al bang? was zn tijd ver vooruitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
een troel topique !
ff een poll in elkaar meubelenquote:Op maandag 10 mei 2004 12:48 schreef Bosbeetle het volgende:
De GPD-topic [deel CCXXV] - het is maar goed dat mannen...
De GPD-topic [CCXXV] - het is maar goed dat mannen geen...
De GPD [CCXXV] - het is maar goed dat mannen geen vrou...
GPD [CCXXV] - het is maar goed dat mannen geen vrouwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop