Ik heb niet zo veel om handen hier in de inrichting, dus ja.. eeh..quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:09 schreef RedBitch het volgende:
jeez, waar houd jij je eigen mee bezig, zeg
dat verklaart allesquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:11 schreef gfree het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel om handen hier in de inrichting, dus ja.. eeh..
Hoe denk je dat ze Saddam hebben gevonden?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:11 schreef Tokay het volgende:
gfree, je moet solliciteren bij de CIA, man!
Hoi, ga eens topis met smilies zoeken ofzo.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
en patroontjes ontdekken zeker?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoi, ga eens topis met smilies zoeken ofzo.
Doe eens gek, post eens ontopic in ONZ.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
en patroontjes ontdekken zeker?
wat is dat?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe eens gek, post eens ontopic in ONZ.
Als je de topic titel nog ff voor me veranderd, ben je helemaal de man!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:21 schreef jogy het volgende:
Opschonen is okay.
En? Heb je nog een verkapte tekening ontdekt?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:27 schreef gfree het volgende:
[..]
Als je de topic titel nog ff voor me veranderd, ben je helemaal de man!![]()
dipshitquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:35 schreef ernie09 het volgende:Waar let je op zeg! Is het trouwens een boven- of zijaanzicht van het aquarium?
vergeef me, ik ben nieuw in het 'smileys verbind wereldje'
Dit soort posts schijnen niet te mogen in dit topicquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:36 schreef Murray het volgende:
Jij hebt echt te veel vrije tijd of niet?
Zeg knullemans! Zou jij wel 's wat vriendelijker willen zijn tegen de smileay-newbie!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:37 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
dipshit
rightquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:41 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Zeg knullemans! Zou jij wel 's wat vriendelijker willen zijn tegen de smileay-newbie!![]()
nee...quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:43 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
right
zie je het nou trouwens al??
Oy, alleen als de eerste posts "quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:38 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dit soort posts schijnen niet te mogen in dit topic
Maarja... TS vraagt er gewoon om!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en uit welk hol ben jij gekropen, lil bunny?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:47 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Moet je een bril opzetten!![]()
Uit een...............konijnenhol!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:50 schreef ernie09 het volgende:
[..]
en uit welk hol ben jij gekropen, lil bunny?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:50 schreef Thomas B. het volgende:
[..]Hahaha! Je méént het niet?! En dan noem je mij dipshit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Faker!!!Ik zie de smilies niet eens..........dit is gewoon een post met een semi-kat-getekend!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:54 schreef daReaper het volgende:
moge duidelijk zijn dat de volgende persoon een kattenliefheb(st/b)er is:
[afbeelding]
Die was kei makkelijk.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:54 schreef daReaper het volgende:
[afbeelding]
fakequote:Op woensdag 7 juli 2004 22:54 schreef daReaper het volgende:
[afbeelding]
Als je sterkte slechter is dan -2,svp niet reageren........je verpest t voor anderen die euhmm hoe ga ik dit lief zeggen............oja!........euhm......wel iets zien!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:56 schreef ernie09 het volgende:
ik durf het bijna niet te vragen... maar is het een boven- of een zijaanzicht van een kat...?![]()
pardon? Ik ben niet degene die besloot om geen lenzen te kopen, omdat een handtasje leuker was...quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:58 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Als je sterkte slechter is dan -2,svp niet reageren........je verpest t voor anderen die euhmm hoe ga ik dit lief zeggen............oja!........euhm......wel iets zien!
Haha!ernie!![]()
![]()
Stel dan ook niet van die achterlijke vragenquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:53 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Hahaha! Je méént het niet?! En dan noem je mij dipshit!
Ik hoef de smileys niet eens te verbinden. Het is overduidelijk dat je gewoon een ranzig wijf bent!quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:03 schreef Biancavia het volgende:
verhaal met een roedel smileys
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |