abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20473182
Zoals we weten is Antartica een ogenschijnlijk levenloos eiland , op een paar verdwaalde penguins na dan.
Na jaren onderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dat Antartica niet zo verlaten is als men zou denken!
In de 2e wereldoorlog kwamen de nazi's op een ingenieus idee : "Kom laten we Antartica eens uitchecken!"
Reden is mij vooralsnog onbekend , waarschijnlijk om daar een (uitvals)basis te vestigen.
Eenmaal daargekomen stuiten zij op een hogere beschaving , van deze planeet weliswaar maar technisch vele malen verder.
Toen kregen de Amerikanen er lucht van en besloten dit eens nader te onderzoeken , het was immers oorlog en dan laat je geen kans onbenut om de vijand een stapje voor te blijven!
Waar de Duitsers met simpel materieel aan het aankloten waren kwamen de Amerikanen zoals inmiddels wel vaker is gebleken met groot materieel.
Ik noem bijvoorbeeld : een paar duizend manschappen , een slagschip , een vliegdekschip.
Deze actie is natuurlijk niet in de media terechtgekomen , de aard van deze actie lijkt behalve de Duitsers in de gaten houden niet geheel duidelijk , met name door de apparatuur die werd meegenomen.
Ook zij stuiten op deze beschaving , de Amerikanen waren ook geen partij ondanks hun vechtlust en vuurkracht.

Daarna is het vrij stil geweest rond Antartica en met name het gebied rond 'Het Vostok Meer' .
Centrum van sterke magnetische velden/straling.
Wat is het doel van deze wezens en wat doen ze daar?
Ze zijn hier altijd al geweest misschien wel honderduizenden jaren , meestal verscholen voor de geweldadige mens , wachtend op hun kans om wederom contact te maken met ons.
Iedereen heeft wel gehoord van Atlantis , een oude beschaving met onwaarschijnlijke kennis van de planeten en sterren , de piramides enzovoort.

Nu komt het doel van de wezens eindelijk in zicht , ze zijn van plan Antartica te laten opwarmen en gebruiken de menselijke drang tot consumeren !
Auto's , industrie , en andere zaken dragen bij tot verzwakking van de ozon-laag.

U ziet , het gebied rond Vostok is in de loop der tijd al in warmte toegenomen!

De aarde wordt warmer , en zo krijgen onze 'vrinden' meer bewegingsvrijheid op Antartica en kunnen ze doorgaan met allerlei (ongetwijfeld snode) plannetjes!
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
  woensdag 7 juli 2004 @ 20:39:13 #2
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_20473324
Hoe een fastketen de wereld probeert te domineren.
Het Grote Mc Donalds' complot?

Dat alles wat ik mol eigenlijk niet mijn schuld is maar van...
Gremlins?

Geen theorie maar dit hoorde eigenlijk in the Truth.
Glaasje draaien
Waren helaas fokkers die mij konden helpen met glaasje draaien.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_20473357
Ik zie het al, je onderschat de kracht van de pinguïns.
Je denkt dat ze niks voorstellen, maar ondertussen zie je ze nu op verschillende plaatsen verschijnen. Ik vermoed zelfs dat het niet lang meer duurt dat de pinguïns hun slag zullen slaan en door middel van het verhitten van de aarde de macht over zullen nemen.
pi_20473415
Nazi's op Antarctica ...

Het leuke is dat als je die zelfde OP in TRU neer zou zetten er nog wel wat mensen serieus op in zullen gaan...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_20473460
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 20:40 schreef Dirkh het volgende:
Je denkt dat ze niks voorstellen, maar ondertussen zie je ze nu op verschillende plaatsen verschijnen. Ik vermoed zelfs dat het niet lang meer duurt dat de pinguïns hun slag zullen slaan en door middel van het verhitten van de aarde de macht over zullen nemen.
Die piguins spelen toch onder één hoedje met die geavanceerde beschaving die VAC beschreef?
pi_20473469
Bill Gates zou antartica toch kopen om zo de best gekoelde kompjoeter oooit te kunnen bouwen ?
Dan staat hij nog voor een mooie verassing

pi_20473500
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nazi's op Antarctica ...

Het leuke is dat als je die zelfde OP in TRU neer zou zetten er nog wel wat mensen serieus op in zullen gaan...
Mwah, die zijn ook al aan de achterkant van de maan geweest, dus Antarctica lijkt me niet zo ver gezocht hoor!
pi_20473527
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 20:44 schreef Lorax het volgende:

[..]

Die piguins spelen toch onder één hoedje met die geavanceerde beschaving die VAC beschreef?
De geavanceerde beschaving, dat zíjn de pinguïns.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dirkh op 08-07-2004 11:51:22 ]
  woensdag 7 juli 2004 @ 20:47:08 #9
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_20473534
'nazi pinguins' dat zou een goede topic zijn voor the Truth.
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  woensdag 7 juli 2004 @ 20:47:35 #10
82227 XgroverX
www.centebakske.tk
pi_20473556
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 20:44 schreef godard_k het volgende:
Bill Gates zou antartica toch kopen om zo de best gekoelde kompjoeter oooit te kunnen bouwen ?
Dan staat hij nog voor een mooie verassing

een windows-crash?
wat is dat voor hond??.......een Duitse herder .....HOLLAND!!!!
pi_20473585
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 20:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
'nazi pinguins' dat zou een goede topic zijn voor the Truth.
ze marcheren idd allemaal wel met rechte rug rond daar op het ijs !!
pi_20473626
Ik ben van mening dat islamieten de wereld gaan veroveren.
pi_20473706
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 20:47 schreef Dirkh het volgende:

[..]

De geacanceerde beschaving, dat zíjn de pinguïns.
Aha! En weer vallen er een paar puzzelstukjes op hun plaats!
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 20:48 schreef godard_k het volgende:

[..]

ze marcheren idd allemaal wel met rechte rug rond daar op het ijs !!

*ziet 't voor zich* "links zwo! links zwo!"
pi_20473727
quote:
1. What is the Earth's shape?
The Earth is flat. It is shaped in the form of a pentagon, and thus has five corners.

www.flat-earth.org

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_20473780
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 20:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik ben van mening dat islamieten de wereld gaan veroveren.
Dan kunnen ze flink wat tegenstand verwachten van Hogere Nazi Pinguin Beschaving (tm)!

zeg, dat was toch eigenlijk geen serieuze reaktie he?
pi_20474045
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 20:52 schreef Biancavia het volgende:

[..]

[afbeelding]

www.flat-earth.org

nu word de zaak nog ingewikkelder, Want als je dan op antartica bent, moet je dus oppassen dat je er niet af waait. Waarschijnlijk oefenen daaarom de pignuins ook op het ijs
pi_20474216
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 20:45 schreef Lorax het volgende:

[..]

Mwah, die zijn ook al aan de achterkant van de maan geweest, dus Antarctica lijkt me niet zo ver gezocht hoor!
Vertel! Vertel!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 7 juli 2004 @ 21:13:55 #18
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_20474464
Nazi pinguins bestaan en zo raar is het ook weer niet als je bedenk dat er zoveel dieren werden gebruikt voor leger doeleinden tijdens de tweede wereld oorlog.

Dieren werden vaker gebruikt tijdens oorlogsvoeringen. Zowel de Amerikanen als de Duitsers.

Flipper is een bekend voorbeeld. Maar er werden ook zeeleeuwen en honden gebruikt.

Nazi hond met gasmasker.

Tijdens de oorlogen werden ook duiven gebruikt. Zie onderstaande plaatje.

Ik zou dan ook pinguins bepakken met raketten.
pi_20474624
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 20:40 schreef Dirkh het volgende:
<knip>
do not underestimate the power of the pinguin
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_20474668
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vertel! Vertel!!
Oh, da's niet mijn theorie hoor, het is dacht ik algemeen geaccepteerd in wetenschappelijke kringen dat de Nazi's in een van Werner von Braun losstaand project bezig waren met het bereiken van de maan (von Braun was hoofdzakelijk belast met wapenontwikkeling).

Het tweede project, dat ik het diepste geheim werd uitgevoerd, werd geleid door Werner von Grün. Het doel was het bereiken van de achterkant van de maan om aldaar vóór het einde van de oorlog --waarvan in hogere kringen al in het diepste geheim werd aangenomen dat die door het Derde Rijk verloren zou worden-- een basis te bouwen om de belangrijkste kopstukken van het Rijk samen met hun families in veiligheid te brengen. Daar zouden zij verder gaan met de genetische ontwikkeling van het Herrenvolk, dit om een genetisch gemodificeerd ras te verkrijgen / cq. te worden dat vele malen sterker moest worden in zowel fysieke kracht als intelligentie.

Dit is gelukt, min of meer. De uitkomst van al het onderzoek leverde inderdaad een soort van Uebermench op. Echter, deze mensen waren zo intelligent (met 6 maanden oud hadden zij gemiddeld reeds een IQ van 159) dat zij, ziek van de gedachte aan de denkbeelden en misdragingen van hun voorouders besloten de maan te verlaten en op Alpha Centauri opnieuw te beginnen.

Nouja. Zodoende dus
pi_20474832
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 21:21 schreef Lorax het volgende:

[..]

Oh, da's niet mijn theorie hoor, het is dacht ik algemeen geaccepteerd in wetenschappelijke kringen dat de Nazi's in een van Werner von Braun losstaand project bezig waren met het bereiken van de maan (von Braun was hoofdzakelijk belast met wapenontwikkeling).

Het tweede project, dat ik het diepste geheim werd uitgevoerd, werd geleid door Werner von Grün. Het doel was het bereiken van de achterkant van de maan om aldaar vóór het einde van de oorlog --waarvan in hogere kringen al in het diepste geheim werd aangenomen dat die door het Derde Rijk verloren zou worden-- een basis te bouwen om de belangrijkste kopstukken van het Rijk samen met hun families in veiligheid te brengen. Daar zouden zij verder gaan met de genetische ontwikkeling van het Herrenvolk, dit om een genetisch gemodificeerd ras te verkrijgen / cq. te worden dat vele malen sterker moest worden in zowel fysieke kracht als intelligentie.

Dit is gelukt, min of meer. De uitkomst van al het onderzoek leverde inderdaad een soort van Uebermench op. Echter, deze mensen waren zo intelligent (met 6 maanden oud hadden zij gemiddeld reeds een IQ van 159) dat zij, ziek van de gedachte aan de denkbeelden en misdragingen van hun voorouders besloten de maan te verlaten en op Alpha Centauri opnieuw te beginnen.
Laat ik dat nou altijd al gedacht hebben!
pi_20475011
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Laat ik dat nou altijd al gedacht hebben!
Tja. Het ligt dan ook best wel voor de hand allemaal
pi_20475012
pi_20475291
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 20:54 schreef Lorax het volgende:

[..]

Dan kunnen ze flink wat tegenstand verwachten van Hogere Nazi Pinguin Beschaving (tm)!

zeg, dat was toch eigenlijk geen serieuze reaktie he?
U beledigt mij
pi_20475677
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 21:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

U beledigt mij
Excuses mijn waarde, serieus en krankzinnig, we begeven ons in een gebied met een onscherpe scheidslijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')