Die piguins spelen toch onder één hoedje met die geavanceerde beschaving die VAC beschreef?quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:40 schreef Dirkh het volgende:
Ik zie het al, je onderschat de kracht van de pinguïns.
Je denkt dat ze niks voorstellen, maar ondertussen zie je ze nu op verschillende plaatsen verschijnen. Ik vermoed zelfs dat het niet lang meer duurt dat de pinguïns hun slag zullen slaan en door middel van het verhitten van de aarde de macht over zullen nemen.
Mwah, die zijn ook al aan de achterkant van de maan geweest, dus Antarctica lijkt me niet zo ver gezocht hoor!quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nazi's op Antarctica...
Het leuke is dat als je die zelfde OP in TRU neer zou zetten er nog wel wat mensen serieus op in zullen gaan...
De geavanceerde beschaving, dat zíjn de pinguïns.quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:44 schreef Lorax het volgende:
[..]
Die piguins spelen toch onder één hoedje met die geavanceerde beschaving die VAC beschreef?
een windows-crash?quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:44 schreef godard_k het volgende:
Bill Gates zou antartica toch kopen om zo de best gekoelde kompjoeter oooit te kunnen bouwen ?
Dan staat hij nog voor een mooie verassing
![]()
ze marcheren idd allemaal wel met rechte rug rond daar op het ijs !!quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
'nazi pinguins' dat zou een goede topic zijn voor the Truth.
Aha! En weer vallen er een paar puzzelstukjes op hun plaats!quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De geacanceerde beschaving, dat zíjn de pinguïns.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:48 schreef godard_k het volgende:
[..]
ze marcheren idd allemaal wel met rechte rug rond daar op het ijs !!
quote:1. What is the Earth's shape?
The Earth is flat. It is shaped in the form of a pentagon, and thus has five corners.
Dan kunnen ze flink wat tegenstand verwachten van Hogere Nazi Pinguin Beschaving (tm)!quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik ben van mening dat islamieten de wereld gaan veroveren.
nu word de zaak nog ingewikkelder, Want als je dan op antartica bent, moet je dus oppassen dat je er niet af waait. Waarschijnlijk oefenen daaarom de pignuins ook op het ijsquote:
Vertel! Vertel!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:45 schreef Lorax het volgende:
[..]
Mwah, die zijn ook al aan de achterkant van de maan geweest, dus Antarctica lijkt me niet zo ver gezocht hoor!
do not underestimate the power of the pinguinquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:40 schreef Dirkh het volgende:
Ik zie het al, je onderschat de kracht van de pinguïns.
<knip>
Oh, da's niet mijn theorie hoor, het is dacht ik algemeen geaccepteerd in wetenschappelijke kringen dat de Nazi's in een van Werner von Braun losstaand project bezig waren met het bereiken van de maan (von Braun was hoofdzakelijk belast met wapenontwikkeling).quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vertel! Vertel!!
Laat ik dat nou altijd al gedacht hebben!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:21 schreef Lorax het volgende:
[..]
Oh, da's niet mijn theorie hoor, het is dacht ik algemeen geaccepteerd in wetenschappelijke kringen dat de Nazi's in een van Werner von Braun losstaand project bezig waren met het bereiken van de maan (von Braun was hoofdzakelijk belast met wapenontwikkeling).
Het tweede project, dat ik het diepste geheim werd uitgevoerd, werd geleid door Werner von Grün. Het doel was het bereiken van de achterkant van de maan om aldaar vóór het einde van de oorlog --waarvan in hogere kringen al in het diepste geheim werd aangenomen dat die door het Derde Rijk verloren zou worden-- een basis te bouwen om de belangrijkste kopstukken van het Rijk samen met hun families in veiligheid te brengen. Daar zouden zij verder gaan met de genetische ontwikkeling van het Herrenvolk, dit om een genetisch gemodificeerd ras te verkrijgen / cq. te worden dat vele malen sterker moest worden in zowel fysieke kracht als intelligentie.
Dit is gelukt, min of meer. De uitkomst van al het onderzoek leverde inderdaad een soort van Uebermench op. Echter, deze mensen waren zo intelligent (met 6 maanden oud hadden zij gemiddeld reeds een IQ van 159) dat zij, ziek van de gedachte aan de denkbeelden en misdragingen van hun voorouders besloten de maan te verlaten en op Alpha Centauri opnieuw te beginnen.
Tja. Het ligt dan ook best wel voor de hand allemaalquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laat ik dat nou altijd al gedacht hebben!
U beledigt mijquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:54 schreef Lorax het volgende:
[..]
Dan kunnen ze flink wat tegenstand verwachten van Hogere Nazi Pinguin Beschaving (tm)!
zeg, dat was toch eigenlijk geen serieuze reaktie he?
Excuses mijn waarde, serieus en krankzinnig, we begeven ons in een gebied met een onscherpe scheidslijn!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
U beledigt mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |