quote:Echte GPD-ers gaan naar Lowlands
Nou en!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:09 schreef Bosbeetle het volgende:
volgensmij gaan er ook wel non-GPDers naar LL anders is het helemaal zo rustig
ja een echte GPDer gaat naar lowlands, dat betekent nog niet dat elke Lowlander een echte GPDer is!quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:09 schreef Bosbeetle het volgende:
volgensmij gaan er ook wel non-GPDers naar LL anders is het helemaal zo rustig
+3 scherp !quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja een echte GPDer gaat naar lowlands, dat betekent nog niet dat elke Lowlander een echte GPDer is!
Koffie mêb...quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
+3 scherp !
*in ogen wrijft en probeert wakker te worden
*naast zich kijkt en 6 lege koffiebekertjes zietquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Koffie mêb...
Dat werkt pas echt...
Tien is toch echt het minimum BBquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
*naast zich kijkt en 6 lege koffiebekertjes ziet
Hmmm dan moet ik maar ff een nieuwe halenquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:18 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tien is toch echt het minimum BB
no shit, sherlock!quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:21 schreef NYJETS147 het volgende:
Hé Paarse Paashaas!
En Ik zal grote wraak met grimmige straffingen onder hen doen; en zij zullen weten, dat Ik de HEERE ben, als Ik Mijn wraak aan hen gedaan zal hebben.
Misschien heb je te vaak Pulp Fiction gekeken?
Ezekiel 25:17. "The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon thee."
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[afbeelding]
ik stuur weber dit jaar niet alleen vooruit, dan kan ik alles alleen tillen!quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:40 schreef SpoilerMan het volgende:
weber schreef:
"En zonder slome figuren als SM enz... "
wat nou?
maar de kans is nog wel degelijk 55 % dat wij komen!
hmm, geen geweldig percentage...quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:40 schreef SpoilerMan het volgende:
weber schreef:
"En zonder slome figuren als SM enz... "
wat nou?
maar de kans is nog wel degelijk 55 % dat wij komen!
Da's mijn tent on the background mêb...quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik stuur weber dit jaar niet alleen vooruit, dan kan ik alles alleen tillen!
die lul had t vorig jaar goed voor elkaar, 5 minuutjes rennen en wij maar met alle meuk sjouwen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |