beantwoord met:quote:"Hee lekker ding, Wanneer spreken we weer eens af? Ik heb zin in je"
quote:"Het liefst zo snel mogelijk. Het is al een tijdje geleden dat mijn man overleden is, en ik heb ook zo mijn behoeften. Dikke kus Oma Jansen"
Bestond SMS al in 1995?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:46 schreef Mattt het volgende:
Mn laaste sms was,
''Een gelukkig 1995:'( ''
Ja , toen had je allemaal van die koelkasten..quote:Op zondag 4 juli 2004 18:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Bestond SMS al in 1995?
quote:Op zondag 4 juli 2004 18:53 schreef -moi- het volgende:
ik kreeg een tijdje terug dit smsje:
hey lekkerding ik droomde vannacht over ons, we lagen op het strand en ik keek in je mooie ogen... en toen wist ik het... jij bent de ware voor mij. Dikke kus jeroen
ik smste terug: ehm, verkeerde nummer?
Zooo.. Jij hebt wel veel vrienden of niet?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:46 schreef Mattt het volgende:
Mn laaste sms was,
''Een gelukkig 1995![]()
''
ik zal het onthouden voor de volgende keerquote:Op zondag 4 juli 2004 18:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan SMS je op zijn minst terug: sorry, maar ik vind je broer eigenlijk leuker.
Meer dan jij ooit in je hele leven zal krijgenquote:Op zondag 4 juli 2004 19:00 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Zooo.. Jij hebt wel veel vrienden of niet?
Ik;quote:[naam iemand] wil weten of je bij ons komt drummen. Is het mogelijk om je eigen drumstel mee te nemen zaterdag? Of heb je de bus niet?
hijquote:Heb je hier al eens een drumstel zien staan als je de huur kwam halen knul?
Ik;quote:Ik snap je niet.
Hij;quote:Je smst de verkeerde [mijn naam]. Ik ben die ene die in je huis woont en je nieuwe hypotheek betaalt. En ik heb geen drumstel.
quote:Foutje!
Pijnlijk onderwerp geloof ik...quote:Op zondag 4 juli 2004 19:04 schreef Mattt het volgende:
[..]
Meer dan jij ooit in je hele leven zal krijgen![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 19:11 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Pijnlijk onderwerp geloof ik... [afbeelding]
Ik ook! Ik heb een "Peter" en een "Peter twee" in mijn lijstje, en ik stuur soms op de gok een smsje naar één van de twee, ik vergeet altijd wie wie is. Dan krijg wel eens een smsje terug dat hij er niks van snapt.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:49 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb ook nog nooit gehad dat ik zelf een smsje kreeg dat niet voor mij was, maar heb wel regelmatig dat ik zelf naar de verkeerde een smsje stuur
Zelfde verhaal hier. Had naar een vriend van mijn ex wat willen sturen over die ex, maar ik stuurde het dus.... juist, naar m'n ex. Vond hij niet leuk, ik later wel.quote:Op zondag 4 juli 2004 20:26 schreef Mr. Orange het volgende:
Zelf niet meegemaakt dat er eentje naar mij verkeerd gestuurd werd, maar het wou wel eens voorkomen dat ik een smsje naar de verkeerde stuurde.... En dat al helemaal niet de bedoeling was vanwege de inhoud.....![]()
*noteertquote:Op zondag 4 juli 2004 19:51 schreef Luuksor het volgende:
Heb wel keer sms in de trant van 'Heej schoonheid, kom je nog naar de Joffer vanavond?!' gestuurd naar Tijs vd Berg ipv Tessa vd Berg..
Hij kon de fout wel waarderen en stuurde iets terug van: Heej schat, tuurlijk, en kom je daarna nog wat drinken bij mij?!
Hmmz..
Stond er niet willem voor of van buren achter zijn naam ?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:48 schreef MSXUser het volgende:
Tot nu toe heb ik dat nog maar 1x meegemaakt. Een meisje SMSte iets in de trend van: "Hoi Alexander, het was erg gezellig gisteren tijdens het stappen. Kun je mij de foto's nog toesturen?"
Dat was dus duidelijk niet voor mij, want ten eerste heet ik geen Alexander en foto's... tsja...
Heb haar maar een berichtje gestuurd dat ze toch echt een verkeerd nummer had ingetoetst... krijg ik weer een berichtje van haar dat ze dan een verkeerd nummer van die gozer heeft gekregen
(Vervolgens nooit meer iets van gehoord...)
Over zulk soort inhoud had ik het nie over..quote:Op zondag 4 juli 2004 21:29 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier. Had naar een vriend van mijn ex wat willen sturen over die ex, maar ik stuurde het dus.... juist, naar m'n ex. Vond hij niet leuk, ik later wel.![]()
hahahahquote:Op zondag 4 juli 2004 22:30 schreef ConQuestador het volgende:
een keer:
"hee sander, wil jij vanavond voor me tappen, ik voel me niet zo goed"
dus ik zo: ik kan niet tappen, je zal die andere sander wel bedoelen
(van een meisje, die het naar de verkeerde sander stuurde)
en een keer een pijnlijke:
"hee kleine, lieve, grappige, sexie ventje van me. Hoe is het nou, ben je nog naar de kerk geweest? kusjes"
Deze kreeg ik van een meisje waar ik net een date mee gehad had, en waar ik toen al zo'n 300 smsjes heengestuurd had. Ik smste terug "eeehmmm ik ga niet naar de kerk, dat smsje was niet echt voor mij zeker". Dus zij belde METEEN op, en schaamde zich dood, het smsje was voor haar ex bedoeld, maar doordat ze steeds met mij smste, stuurde ze het naar mij.
noemt ze haar ex kleine, lieve, grappige, sexie ventje van mequote:Op zondag 4 juli 2004 22:30 schreef ConQuestador het volgende:
en een keer een pijnlijke:
"hee kleine, lieve, grappige, sexie ventje van me. Hoe is het nou, ben je nog naar de kerk geweest? kusjes"
Deze kreeg ik van een meisje waar ik net een date mee gehad had, en waar ik toen al zo'n 300 smsjes heengestuurd had. Ik smste terug "eeehmmm ik ga niet naar de kerk, dat smsje was niet echt voor mij zeker". Dus zij belde METEEN op, en schaamde zich dood, het smsje was voor haar ex bedoeld, maar doordat ze steeds met mij smste, stuurde ze het naar mij.
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:00 schreef Schorpioen het volgende:
"Hoi beestebeer, zou je ook nog een fles droge sherry willen meenemen? Liefs, konijntje."
Was van mijn moeder, eigenlijk bedoeld voor mijn vader. Ze was erg verbaasd toen ik met een fles droge sherry thuiskwam! (ja daar had je toch voor ge-sms't!)
zucht, die brengt ff hele relaties naar de knoppenquote:Op zondag 4 juli 2004 18:48 schreef Qwea het volgende:
Ik kreeg er gisteren 1 :
Het was echt toppie gisteren, hoop dat je gauw langs komt.Kusje op je neus. HVJ. Andre.
Dus ik terug smsen
Hey lieverd, ik hou ook van jou hoor.Is het goed als ik zo nog ff kom? Wil eigelijk wel ff geneukt worden.Kusss
ja, waarom denk je dat het niks geworden is: ze wist niet wat ze wilde... (haar ex terug, of mij)quote:Op zondag 4 juli 2004 23:13 schreef Andoire het volgende:
[..]
noemt ze haar ex kleine, lieve, grappige, sexie ventje van me![]()
Wie doet dat nou ? Blond zeker ?quote:Op zondag 4 juli 2004 21:40 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik heb eens een alleraardigste SMS gekregen in een vreemde taal.
Ik heb maar geantwoord dat ik me zeer gevleid voelde maar dat mijn Italiaans wat werd overschat.
+31 voor de 6quote:Op dinsdag 6 juli 2004 02:57 schreef cemetery_gates het volgende:
Ben er nog steeds niet achter hoe een fransoos een smsje naar een nederlands nummer weet te sturen.
Naar de hoeren is nog goedkoper...quote:Op zondag 4 juli 2004 22:30 schreef ConQuestador het volgende:
Deze kreeg ik van een meisje waar ik net een date mee gehad had, en waar ik toen al zo\'n 300 smsjes heengestuurd had.
Ik wil je wel sms-en hoor als je het erg vind dat je geen sms-jes krijgtquote:Op zondag 4 juli 2004 18:46 schreef Mattt het volgende:
Mn laaste sms was,
\'\'Een gelukkig 1995:\'( \'\'
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:31 schreef cemeteryslut het volgende:
\\\"hey lief wil je het tegen niemand zeggen ik wil niet dat roos erachter komt\\\"
smsje van mijn (ex) vriend naar mijn (ex) beste vriendin.....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:31 schreef cemeteryslut het volgende:
\\\"hey lief wil je het tegen niemand zeggen ik wil niet dat roos erachter komt\\\"
smsje van mijn (ex) vriend naar mijn (ex) beste vriendin.....![]()
![]()
Hahaha das wel lullig jah, weet je al waar het over ging?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:50 schreef Realzm het volgende:
\\\'Niet tegen <mijn naam> zeggen he!\\\'
Nou, dan wordt je ook wel nieuwschierig wat er werd gezegd over je..
Ik terug:quote:Denk niet dat het echt wat word, zo rookt echt als een ketter. Mega afknapper dus. Maar we zien wel. Kan altijd nog naar Angelique. Greetz Jeroen
quote:Gelukkig vind Angelique inderdaad niet dat je zo'n kutkop had. Maar dat jij die roker hebt afgewezen, geloof ik onmiddelijk natuurlijk!
In '95 had ik 2 van die callmaxx dingen. Een knalgele en een paars met gele (van de pepsi-actie)quote:Op zondag 4 juli 2004 18:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Bestond SMS al in 1995?
quote:Hey Yvon!
Goedemorgen!
Wordt hier echt
gek thuis! Vanaf
ik wakker ben
krijg ik alles over
me heen. Kan nu
niet bellen anders
had ik je
gebeld.SMS je
trug?Kus my
Mijn ex collega heeft het voor mij vertaald:quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Tijdens het EK:
1e SMSje: "Kimsin? neden bana bos bir mesaj cektin? cevap yaz...."
Waarop ik terug SMStje:
"Oranje heeft verloren hiep hoera *O *"
2e SMSje: "Hist aloooo kimsin adini yaz eger biliyorsan turkce yaz turkey turkey turkum anladin mi hem bilmedigin numeraya neden mesaj cekiyorsun?"
afijn, ik heb hem / haar maar niet terug ge smst. Ik zal eens informeren bij een turkse ex-collega wat het nou allemaal betekent...
quote:Iets van \"Hey, hoe is het dan daar in Sneek? Vanavond zie ik je wel weer!\"
Maar teruggesms\'d : \"Het is prima hier in Sneek. Als alles volgens plan gaat, is de afsluitdijk over 5 minuten geschiedenis.\"
quote:2e SMSje: "Hist aloooo kimsin adini yaz eger biliyorsan
quote:1: ik heet niet Mark
2: ik ken geen Ari & Paul
3: ik ben hetero
Wel gereageerd?quote:niet op gereageert
en dat nog twee keer. gelukkig is het nu uitquote:hey geile vent van me, heb je vanavond wat te doen? ik mis je echt super erg! een heeeeele lange zoen van
ofquote:Waarom ik niet meer bel? Dacht je dat ik je niet gezien had gisteravond? Klootzak, je rot maar op met die hoer van je!
Erg jammer dat je het dan niet kan maken om terug te sturen. (In zo'n trace zie je alles, tijdstippen, telefoonnummers enz.). Maar geen nood, we tracen niet continu... dat is *gelukkig* praktisch onmogelijk... het aantal SMS-jes wat door zo'n machine heen gaat is echt niet bij te houden. (top ligt soms op meer dan 100 per seconde) Je hoeft dus niet bang te zijn voor je privacy.quote:Kom je vanavond, dan is mijn man niet thuis. SMS wel even voor de zekerheid
Dat zijn geen smsjes toch? Gewoon een notitie versturen via bluetooth.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:47 schreef -KQwakie- het volgende:
toen ik op sensation stond kreeg ik opeens een smsje via bluetooth van : ho are you doing
en terug sturen lukte me niet
Ge-Ni-Aalquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:53 schreef pieter_pontiac het volgende:'Hee schatje, nog bedankt voor het gezellige weekendje, en ik heb nog nooit zo lekker gevreeen.Liefs van je Karel'
'Ik vond het ook heel lekker, snel weer eens? Liefs Evert'
ik kreeg er net weer 1 van dezelfdequote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:02 schreef Kusjes_Fruitijsje het volgende:
ik kreeg er vorige week 3;
*Hallo vakantie gangers hoe gaat het ermee? Het is hier 16 graden met een flauw zonnetje (sinds een half uurtje dan) ik weet het bij jullie is het veel mooierderder veel plezier vanavond. dikke kussen uit ons kikkerland XXXX*
*Hoi yogi. <meisjesnaam> is hier, en we vroegen ons af wanneer jullie thuiskwamen. Dikke zoenen uit spijkenisse*
*Jogi je hebt een schat van een dochter! xxx <meisjesnaam (andere dan hier boven) >*
Ze kwamen alle drie van utzelfde nummer. Dus een vriendin belde dat nummer en zei zo van hoi met yogi en zei zo van hoi begint die vrouw heel d'r te begroeten van hoe is het zegt ze even later wie ben je, zegt ze zow weer jogi zegt die vrouw ik ken geen jogie. Dus zeggen we zo doei en ik spreek je wel weer een x. maja was wel grappig
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:05 schreef ook_gek het volgende:
Ik kreeg een keer.
Hey schatje jammer dat je vannacht geen anale sex wilde. Maak je niet druk hoor ik vond het niet erg.
kusjes martijn.
Dus ik stuur terug.
Hey schatje. Nou je kan de vanavond komen hoor. Ik denk dat het anaal nu wel gaat lukken. Ik ben niet anaal opgerekt door m,n vader. En die is een stukje groter geschapen dan dat jij dat bent kusje
joffer?? naast de bommel?quote:Op zondag 4 juli 2004 19:51 schreef Luuksor het volgende:
Heb wel keer sms in de trant van 'Heej schoonheid, kom je nog naar de Joffer vanavond?!' gestuurd naar Tijs vd Berg ipv Tessa vd Berg..
Hij kon de fout wel waarderen en stuurde iets terug van: Heej schat, tuurlijk, en kom je daarna nog wat drinken bij mij?!
Hmmz..
Vlakbij Broodje Tiptopquote:Op zondag 11 juli 2004 13:41 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
joffer?? naast de bommel?
Terugsturen: Ah... kunnen we weer uit ons dak gaan!quote:Op zondag 11 juli 2004 23:18 schreef LunaticLaUrA het volgende:
"He schat de mensen voor het dak zijn d'r, het is vanmiddag al klaar, tot vnvd"
Eh ja..van een totaal onbekend iemand dus
quote:Op maandag 12 juli 2004 11:44 schreef NoXxa het volgende:
Een vriend van me heeft een keer iets heel stoms gedaan met een smsje.
Ik zal zijn naam niet nader benoemen, aangezien hij hier ook rondwaart.
De beste kerel was gek op een meid. Maar die meid ging met een andere gozer aan de haal. En dat zat em niet lekker. Dus na avondje stappen besluit dat maatje van me iemand te smsen. In dat smsje verteld ie uitgebreid wat een eikel het aanhangsel van die meid is. De term Faler werd er iig in benoemd.
Wat bleek de volgende ochtend, dat het smsje niet naar een maatje was verstuurd maar naar dat meisje zelf.
Hoe blont! Maar ze was er wel blij mee dat hij zo eerlijk was.
quote:U hebt gezocht op faler:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
En dan iets terugsturen in de trend van: 'Ja schat, je hebt gelijk. XXX Melvin'quote:Op maandag 12 juli 2004 10:20 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik gisteravond nog 1:
Hey Mel, dit is toch jou nummer? Ik spreek je later nog wel wijffie, XXX rob
heb je ook terug gesmst met de vraag wat ze ook al weer bedoelde met dat geheime middel?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:08 schreef da_micha_man het volgende:
Ik kreeg een week geleden een sms-je met daarin de tekst : "heey lieverd, ik ben er klaar voor, ik zie je dalijk bij <dansclub> en vergeet het geheime middel niet he"
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:05 schreef mien-moeke het volgende:
onbekende afzender Hoi lieverd. Twas heerlijk vanacht. Snel nog eens? Lekker zuig. XXX etc M*******
Ik: Ja is goed. Neem jij dit x de zweepjes mee?
Onb.Afz: ???? Wat bedoel je?
Ik: Verkeerde nummer, doos!
Onb.Afz: Ja, en? Wil je?
Ik: ................... Bek vol tanden....
En toen nix meer.
LOL! Laat ik nu Alexander heten, 3 juli ben ik wezen stappen, ik had foto;s genomen én! ik heb precies hetzelfde smsje gekregen!quote:Op zondag 4 juli 2004 18:48 schreef MSXUser het volgende:
Tot nu toe heb ik dat nog maar 1x meegemaakt. Een meisje SMSte iets in de trend van: "Hoi Alexander, het was erg gezellig gisteren tijdens het stappen. Kun je mij de foto's nog toesturen?"
Dat was dus duidelijk niet voor mij, want ten eerste heet ik geen Alexander en foto's... tsja...
Heb haar maar een berichtje gestuurd dat ze toch echt een verkeerd nummer had ingetoetst... krijg ik weer een berichtje van haar dat ze dan een verkeerd nummer van die gozer heeft gekregen
(Vervolgens nooit meer iets van gehoord...)
3000 is gewoon als je via internet een smsje stuurt ik weet niet precies welke provider maar het is iig van een provider want een vriendin van mij stuurt ook vaak smsje via d'r provider en dan krijg ik hetzelfde nrquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:55 schreef IkKooK het volgende:
Ik kreeg een maandje geleden wel een hele vage:
Hoi Elke! SMS ff &quo;astro uit & quo& " dat zou moeten werken, anders & quo; tipuit; & quo"" groetjes en veel plezier daar!!!! Martijn
en het nummer van de afzender was 3000 ?![]()
![]()
Vast iemand die vervelend sms service wou uitzetten, maar ik vind het toch raar?
iemand enig idee wat het was, of die de afzender nummer herkend?![]()
Die stuurde ze vast extra "per ongeluk" naar jou, denk ik, om je jaloers te maken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:22 schreef DJ_WB het volgende:
smsje van me ex ...
heb zin in je schatje likje ....
was voor d'r nieuwe vriendje![]()
wel een johan?quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:49 schreef Tiemie het volgende:
Ik krijg steeds op de huistelefoon vage sms-jes.
"hey anja, allezzz guzzi? wanneer kom je weer eens langs. tot gauw, johan"
ik ken geen anja.
Die ken ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 03:54 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
wel een johan?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:19 schreef L01 het volgende:
LOL! Laat ik nu Alexander heten, 3 juli ben ik wezen stappen, ik had foto;s genomen én! ik heb precies hetzelfde smsje gekregen!![]()
Hehe goeie, ga ik ook doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:59 schreef P0RN0STAR het volgende:
Schitterend topic!
Met de Orange-actie (gratis sms-en in het weekend) i.c.m. de lange, saaie reistijden met het OV, stuur ik zelf nog wel eens sms-jes naar moppies die ik al lange tijd niet meer heb gesproken en toch nooit/weinig meer zal zien in de trant van:
"Wat heb je aan???" of "Het was gisterenavond geweldig, we spreken snel nog een keertje af! -X-" of "Hoe laat komt je trein aan??? En op welk spoor??? Zie je snel -X-"
Eigenlijk niet echt boeiend, maar goed, het is toch gratis...
stond er ook nog afz. bij????quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:12 schreef Joene het volgende:
Zojuist ontvangen : He frank , ik wacht op je buiten bij de kroeg heb enorm zin om je oraal te verwennen .
*damned ik heet geen frank*
Hehe wat smsde ze terug.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:26 schreef SunChaser het volgende:
Ik kreeg gisteren deze:
Hi Patrick! Sinds gisteren zit de radio in mijn autootje en hij doet het perfect. Ben er superblij mee! Thanks :-) Liefs, Monique.
Dit stuurde ik terug: Hey Lieverd, graag gedaan! Kook maar een keer voor me ofzo, neem ik een DVD-tje mee. Knuf!
hehequote:Op maandag 30 augustus 2004 00:48 schreef metallicattim het volgende:
hij heeft tenminste wel vrienden....:P
Ken je zeker ook wel het Willibrord verhaal?quote:Op zondag 11 juli 2004 15:58 schreef Luuksor het volgende:
Nee Joffer in Deventer
machtigquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:03 schreef FUNKDOCTOR het volgende:
Ik ben wel een keer opgebeld door een hele kwade vent. Die was aangereden in Amsterdam en mijn mob. nr zat onder zijn ruitenwisser om de schade te bespreken. Leg dan maar is uit dat jij die dag niet in Amsterdam was...
Wat kreeg je terug ?quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:04 schreef -moi- het volgende:
wilde ik gisternacht een smsje naar een vriendin sturen: OK, we hebben gekust..woopskvoel zn baard nog haha!maar nu weet k nog nie wat ie wil.. hij kan wel kei goed kussen haha!truste
X
stuur ik em naar die jongen zelf
ik wilde toen zo hard door de grond zakken
'En anders zij wel!!Hij verontschuldigt zich voor zijn baardje heeft ie wel vaker..Hij weet allang niet precies wat ie wil..maar vond t wel leuk vndg!dikke kus'quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat kreeg je terug ?
hahaquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:28 schreef -moi- het volgende:
[..]
'En anders zij wel!!Hij verontschuldigt zich voor zijn baardje heeft ie wel vaker..Hij weet allang niet precies wat ie wil..maar vond t wel leuk vndg!dikke kus'
en toen ging er wel een lampje branden
mja, gelukkig maakte hij er een nog een beetje een grap vanquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:30 schreef Joene het volgende:
[..]
haha
nah dan was het smsje eigenlijk niet verkeerd bezorgd maak ik daar uit op
Dat denk jequote:Op vrijdag 24 september 2004 10:09 schreef JPM01 het volgende:
maar die is geen flikker
tegenwoordig van Vodafone..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:54 schreef ILCILA het volgende:
3000=online sms service van Hi!
Ik heb dat ook een enkele keer meegemaakt, erg pijnlijk inderdaad...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:30 schreef Kogando het volgende:
Ik heb het al een paar keer gehad dat ik een berichtje naar degene stuurde óver wie ik wat wil sturen aan iemand anders. Pijnlijk..
Het VAN nummer van een SMS is even onbetrouwbaar als het adres van een afzender bij een email. Er kan vanalles ingezet worden. (Ook tekst).quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:44 schreef GSMboy het volgende:
Van: +9099099979
Via SMScentrale: +447785013979
Via Engeland verstuurd ofzo?
nopequote:Op dinsdag 30 november 2004 17:24 schreef ILCILA het volgende:
*my guess, heet je kees
Kees belt vandaag of morgen nog wel of er nog gebeld is voor hemquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:55 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
nope![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:16 schreef Nicoluttje het volgende:
Kreeg ook een keer een smsje van iemand die ik niet ken:
Hee Frank heb dit nummer van Peter gekregen, hopelijk vind jet het niet erg. Vond het super gisteravond morgen weer? Dikke kuzz Dorien
Ikke terug: Je hebt het verkeerde nummer! Frank is een vriend van mij. Waar ken je hem van dan?
(Ken die hele Frank niet)
Zij: We hebben gister gezoend. Hij is echt vet lekker. Kun je me zijn nummer geven?
Ik: Wil helemaal niet lullig doen maar Frank heeft al heel lang een relatie. Hij word binnekort vader. Trap er niet in meisje!
Zij: GVD wat een klootzak en maar mooie verhalen vertellen als ik hem weer zie dan heeft hij vet een probleem.
Ik: Ja zeg het hem maar goed, je bent niet de eerste bij wie hij zoiets flikt!!
Paar dagen later werd ik gebeld, onbekend nummer, ik pak op hoor ik: JA met Frank......
Ik tuuut tuuut tuuut......
quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:16 schreef Nicoluttje het volgende:
Hee Frank heb dit nummer van Peter gekregen, hopelijk vind jet het niet erg. Vond het super gisteravond morgen weer? Dikke kuzz Dorien
Ikke terug: Je hebt het verkeerde nummer! Frank is een vriend van mij. Waar ken je hem van dan?
Zij: We hebben gister gezoend. Hij is echt vet lekker. Kun je me zijn nummer geven?
Ik: Wil helemaal niet lullig doen maar Frank heeft al heel lang een relatie. Hij word binnekort vader. Trap er niet in meisje!
Zij: GVD wat een klootzak en maar mooie verhalen vertellen als ik hem weer zie dan heeft hij vet een probleem.
Paar dagen later werd ik gebeld, onbekend nummer, ik pak op hoor ik: JA met Frank......
Bwhahaha....quote:Op zondag 26 september 2004 03:59 schreef Tichelaar het volgende:
"hoi Tjeerd, wil je me volgende week klaarpijpen? Kusje, Henk"
Ten eerste heet ik geen...... um ok ik heet wel Tjeerd, maar ik heb dit weekend niet iemand klaar.... ok dat ook wel, maar niet een Henk, geloof ik
hahaha. RELAXXXTTquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:16 schreef Nicoluttje het volgende:
idd dat doe ik ook altijd..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:30 schreef Kogando het volgende:
Ik heb het al een paar keer gehad dat ik een berichtje naar degene stuurde óver wie ik wat wil sturen aan iemand anders. Pijnlijk..
quote:
****, my heart is totally broken, [mien-moeke] heeft iemand anders leren kennen. Weet niet of t wat is. I thought [mien-moeke] was my big. I think I need a hug. X *****
quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:18 schreef Bond het volgende:
Later op de dag stuur ik echt een smsje terug van dat ik er 's avonds wel zin in had, BEld die vader mij op dat hij het bier vast koud zet
en volgende week open je dan een topic in R&P omdat je vriendin het uitmaakte nadat je een geintje met haar uithaalde.....quote:Op woensdag 8 december 2004 09:24 schreef depax het volgende:
lol lache allemaal
Ben der aan het denken om dit naar mijn vriendin te sturen:
Hey Maaike ( mijn vriendin heet Annemie) gistereavond was lekker spreken we morge weer.
Houd de relatie spannend
en ik zo van: ongelofelijke nerd!quote:Op zondag 4 juli 2004 19:04 schreef markvt het volgende:
Ik zo van: OMG WTF
gheghe, bel dan eventjes terug ofzo manquote:Op woensdag 8 december 2004 14:45 schreef miki het volgende:
Staan regelmatig berichten op mijn voicemail die niet voor mij bedoeld zijn:
Tot 3 keer toe: " Uw fiets is gerepareerd, kosten 50 euro". (van één of andere fietsenmaker in Friesland)
2 keer: "U kunt uw carnavalspakken komen ophalen"
En een paar keer (wel sneu voor degene die belde..):
Eerst: "Hoi, met... ik hoorde dat jullie morgen op vakantie gaan, bel me even terug!"
Daarna: "Ik heb nog steeds niks van jullie gehoord (ongeruste toon)
Toen: (Enigszins paniekerig) " Jullie bellen maar niet terug, is alles wel goed, blabla)
Arm mens...
gheghequote:Op woensdag 8 december 2004 18:43 schreef Samcali het volgende:
Bij mij bellen regelmatig mensen voor ene Pien (schijnt de vorige "eigenares" van mijn nummer te zijn) ...
Laatst ook weer een sms-je: 'ha Pien, hoe is het met je been, hopelijk kun je meedoen met de wedstrijd zaterdag' Dus maar een sms teruggestuurd met de tekst : "dat zal niet lukken, ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn been geamputeerd moet worden"
Even later belde dat meisje dat ge-smst had in paniek op. Gelukkig kon ze er toen alsnog om lachen![]()
Mmmm, dat lijkt me niet iets om om gefeliciteerd te worden.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:33 schreef SilentChaos het volgende:
Zij: Goedenmiddag meneer. U bent lid geworden van de ECI-boekenclub!
HAHAHAHAHAHAHAA! Ik zit hier echt te STIKKEN van het lachen.. Die is goed!!quote:Op woensdag 8 december 2004 18:43 schreef Samcali het volgende:
"dat zal niet lukken, ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn been geamputeerd moet worden"
quote:Op woensdag 8 december 2004 17:09 schreef peejdorie het volgende:
[..]
gheghe, bel dan eventjes terug ofzo man. Mja zo had een vriend van me thuis opeens 5x telefoon bestemd voor familie Janssen.. kpn nummers stiekem omgewisseld ofzo
![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 03:44 schreef Sweepstarter het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAA! Ik zit hier echt te STIKKEN van het lachen.. Die is goed!!
Ikzelf:
Een vriendin van mij is al een hele tijd verliefd op mij, maar het is niet wederzijds. Op een avond besloot ik haar dat maar duidelijk te maken.
Ik was haar flat nog niet uit, of ik kreeg een SMS: "He shit, hij wil niks met me. We hebben niet eens gezoend of iets anders leuks gedaan.. Balen, maar ja, we zien wel. X *naam*"
Nog geen 10 seconden later: "Sorry, verkeerde nummer!!"
Een freak of niet, hij heeft in ieder geval een lekkere frisse adem.quote:Op zondag 12 december 2004 13:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb dat nummer maar niet durven te bellen, je weet nog wat voor freak het is.
Ja, deze:quote:
Ik antwoorde dat ik ook een leuke tijd had, maar niet met haarquote:Heya! I had a really nice time... Sweet dreams & c ya 2morrow! x Maya
Ik antwoordde met naam, geslacht en leeftijdquote:Depending on your gender and age, do you want another nice time?
Dat kost geld...quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:44 schreef Olaf20 het volgende:
Je kan ook gewoon een SMS naar iemand sturen met een valse afzender... nog veel leuker
http://www.smsanoniem.com
SMS-en naar iemand in het buitenland kost niks meer dan iemand in het buitenland. Vanuit het buitenland is het wel duurderquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:34 schreef Shantee het volgende:
Ik was dit topic helemaal vergeten maar heb er toen ik laatst in Italie zat nog eentje gekregen. Het heeft hem dus nog een fortuin gekost ook![]()
![]()
Die begrijp ik nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:59 schreef Jurruh het volgende:
Haha, wat ook een tip is als je iemand even te pakken wil nemen: telefoon snel pakken, in het telefoonboek snel bij jou'n nummer een andere naam zetten en dan smsen..
Echt super grappig
Ik ook nietquote:
Wie is Bert-Jan dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:03 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik denk dat 'ie bedoeld van dat je van een vriend van je snel z'n telefoon pakt als 'ie er niet is. En dan jouw naam in dat adresboek in een willekeurige andere naam veranderd.
En dan gaan sms-en.
Krijgt ineens allemaal smsjes van Bert-Jan ofzo
Ik geloof dat dat iets voor mij is.. Maar daar heb ik echt nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:12 schreef JeroenV het volgende:
Ik las gisteren op internet dat Samsung een service op de telefoon krijgt dat je sms-berichten terug kunt halen. Als je dus 'Neuken?' naar de verkeerde stuurt, kun je dit sms uit de telefoon van de ontvanger wissen. Dit kan alleen als het bericht nog niet gelezen is.
Zal wat posts schelen dus
Zelf nog geen sms gehad van vreemden.
Nou.. super!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:59 schreef Jurruh het volgende:
Haha, wat ook een tip is als je iemand even te pakken wil nemen: telefoon snel pakken, in het telefoonboek snel bij jou'n nummer een andere naam zetten en dan smsen..
Echt super grappig
Je ouders die elkaar beestebeer en konijntje noemen!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:00 schreef Schorpioen het volgende:
"Hoi beestebeer, zou je ook nog een fles droge sherry willen meenemen? Liefs, konijntje."
Was van mijn moeder, eigenlijk bedoeld voor mijn vader. Ze was erg verbaasd toen ik met een fles droge sherry thuiskwam! (ja daar had je toch voor ge-sms't!)
Overdags SMS'en helpt ook niet altijdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:15 schreef Salsagirl het volgende:
Nou ik stuur altijd wel overdacht me smsjes,zal echt niet willen dat bepaalde smsjes bij de verkeerde aankomen..Die zijn toch echt voor een persoon bestemd
En zou wel lachen als ik smsje kreeg die voor een ander bestemd was..en hij zou erg persoonlijk zijn![]()
Overdacht of overdags is wat anders, hoor.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Overdags SMS'en helpt ook niet altijd![]()
Wilde naar een vriendin smsen over haar nicht.
Iets in de trant van:
"Hoe is het nou met je nicht? En heeft ze nu wat met die [naam gast] of heeft ze me voor niets afgeschoten voor die homo"
Maar dat ging dus naar die nicht, kwam erachter omdat ik maar geen antwoord kreeg en dus in de verzonden items ging kijken of ik het wel had verstuurd.. oeps![]()
Maar ze wist wel gelijk hoe en wat en nee, dat is niet positief opgevat..
SMS'en in de baas zijn tijd![]()
God straft onmiddelijk![]()
Nu ga je ons vertellen welke winkel dat dan was? Ik moet nog een cadeautje kopen voor een vriend met een kanarie.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:56 schreef JoPiDo het volgende:
ik kreeg een keer een oudere vrouw aan de lijn die een kanarie wilde kopen, toen heb ik verteld dat ik helaas geen kanarie meer heb, maar wel tips had voor de verzorging
een heel verhaal opgehangen over een speciaal kanarie-dekentje dat je moet hebben, om onder de kooi te leggen en dat je kunt krijgen in een winkel in Zaandam
later heeft ze nog terug gebeld welke winkel dat dan precies was
heldensms!quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:15 schreef Flem het volgende:
'Bedankt voor moeite..scheelt mij een hoop gedoe!...ps misschien moet er ook nog brood uit vriezer'
Wat doet zij dan ook met jou nummerquote:Op dinsdag 11 april 2006 06:53 schreef buzzer het volgende:
Ik kreeg ooit een sms-je van de juf van mijn oudste, die overduideljik in een geile bui was. Was voor haar vriendje bedoeld en overduidelijk niet voor mij. Ik heb er maar nooit iets over gezged
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |