beantwoord met:quote:"Hee lekker ding, Wanneer spreken we weer eens af? Ik heb zin in je"
quote:"Het liefst zo snel mogelijk. Het is al een tijdje geleden dat mijn man overleden is, en ik heb ook zo mijn behoeften. Dikke kus Oma Jansen"
Bestond SMS al in 1995?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:46 schreef Mattt het volgende:
Mn laaste sms was,
''Een gelukkig 1995:'( ''
Ja , toen had je allemaal van die koelkasten..quote:Op zondag 4 juli 2004 18:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Bestond SMS al in 1995?
quote:Op zondag 4 juli 2004 18:53 schreef -moi- het volgende:
ik kreeg een tijdje terug dit smsje:
hey lekkerding ik droomde vannacht over ons, we lagen op het strand en ik keek in je mooie ogen... en toen wist ik het... jij bent de ware voor mij. Dikke kus jeroen
ik smste terug: ehm, verkeerde nummer?
Zooo.. Jij hebt wel veel vrienden of niet?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:46 schreef Mattt het volgende:
Mn laaste sms was,
''Een gelukkig 1995![]()
''
ik zal het onthouden voor de volgende keerquote:Op zondag 4 juli 2004 18:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan SMS je op zijn minst terug: sorry, maar ik vind je broer eigenlijk leuker.
Meer dan jij ooit in je hele leven zal krijgenquote:Op zondag 4 juli 2004 19:00 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Zooo.. Jij hebt wel veel vrienden of niet?
Ik;quote:[naam iemand] wil weten of je bij ons komt drummen. Is het mogelijk om je eigen drumstel mee te nemen zaterdag? Of heb je de bus niet?
hijquote:Heb je hier al eens een drumstel zien staan als je de huur kwam halen knul?
Ik;quote:Ik snap je niet.
Hij;quote:Je smst de verkeerde [mijn naam]. Ik ben die ene die in je huis woont en je nieuwe hypotheek betaalt. En ik heb geen drumstel.
quote:Foutje!
Pijnlijk onderwerp geloof ik...quote:Op zondag 4 juli 2004 19:04 schreef Mattt het volgende:
[..]
Meer dan jij ooit in je hele leven zal krijgen![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 19:11 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Pijnlijk onderwerp geloof ik... [afbeelding]
Ik ook! Ik heb een "Peter" en een "Peter twee" in mijn lijstje, en ik stuur soms op de gok een smsje naar één van de twee, ik vergeet altijd wie wie is. Dan krijg wel eens een smsje terug dat hij er niks van snapt.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:49 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb ook nog nooit gehad dat ik zelf een smsje kreeg dat niet voor mij was, maar heb wel regelmatig dat ik zelf naar de verkeerde een smsje stuur
Zelfde verhaal hier. Had naar een vriend van mijn ex wat willen sturen over die ex, maar ik stuurde het dus.... juist, naar m'n ex. Vond hij niet leuk, ik later wel.quote:Op zondag 4 juli 2004 20:26 schreef Mr. Orange het volgende:
Zelf niet meegemaakt dat er eentje naar mij verkeerd gestuurd werd, maar het wou wel eens voorkomen dat ik een smsje naar de verkeerde stuurde.... En dat al helemaal niet de bedoeling was vanwege de inhoud.....![]()
*noteertquote:Op zondag 4 juli 2004 19:51 schreef Luuksor het volgende:
Heb wel keer sms in de trant van 'Heej schoonheid, kom je nog naar de Joffer vanavond?!' gestuurd naar Tijs vd Berg ipv Tessa vd Berg..
Hij kon de fout wel waarderen en stuurde iets terug van: Heej schat, tuurlijk, en kom je daarna nog wat drinken bij mij?!
Hmmz..
Stond er niet willem voor of van buren achter zijn naam ?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:48 schreef MSXUser het volgende:
Tot nu toe heb ik dat nog maar 1x meegemaakt. Een meisje SMSte iets in de trend van: "Hoi Alexander, het was erg gezellig gisteren tijdens het stappen. Kun je mij de foto's nog toesturen?"
Dat was dus duidelijk niet voor mij, want ten eerste heet ik geen Alexander en foto's... tsja...
Heb haar maar een berichtje gestuurd dat ze toch echt een verkeerd nummer had ingetoetst... krijg ik weer een berichtje van haar dat ze dan een verkeerd nummer van die gozer heeft gekregen
(Vervolgens nooit meer iets van gehoord...)
Over zulk soort inhoud had ik het nie over..quote:Op zondag 4 juli 2004 21:29 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier. Had naar een vriend van mijn ex wat willen sturen over die ex, maar ik stuurde het dus.... juist, naar m'n ex. Vond hij niet leuk, ik later wel.![]()
hahahahquote:Op zondag 4 juli 2004 22:30 schreef ConQuestador het volgende:
een keer:
"hee sander, wil jij vanavond voor me tappen, ik voel me niet zo goed"
dus ik zo: ik kan niet tappen, je zal die andere sander wel bedoelen
(van een meisje, die het naar de verkeerde sander stuurde)
en een keer een pijnlijke:
"hee kleine, lieve, grappige, sexie ventje van me. Hoe is het nou, ben je nog naar de kerk geweest? kusjes"
Deze kreeg ik van een meisje waar ik net een date mee gehad had, en waar ik toen al zo'n 300 smsjes heengestuurd had. Ik smste terug "eeehmmm ik ga niet naar de kerk, dat smsje was niet echt voor mij zeker". Dus zij belde METEEN op, en schaamde zich dood, het smsje was voor haar ex bedoeld, maar doordat ze steeds met mij smste, stuurde ze het naar mij.
noemt ze haar ex kleine, lieve, grappige, sexie ventje van mequote:Op zondag 4 juli 2004 22:30 schreef ConQuestador het volgende:
en een keer een pijnlijke:
"hee kleine, lieve, grappige, sexie ventje van me. Hoe is het nou, ben je nog naar de kerk geweest? kusjes"
Deze kreeg ik van een meisje waar ik net een date mee gehad had, en waar ik toen al zo'n 300 smsjes heengestuurd had. Ik smste terug "eeehmmm ik ga niet naar de kerk, dat smsje was niet echt voor mij zeker". Dus zij belde METEEN op, en schaamde zich dood, het smsje was voor haar ex bedoeld, maar doordat ze steeds met mij smste, stuurde ze het naar mij.
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:00 schreef Schorpioen het volgende:
"Hoi beestebeer, zou je ook nog een fles droge sherry willen meenemen? Liefs, konijntje."
Was van mijn moeder, eigenlijk bedoeld voor mijn vader. Ze was erg verbaasd toen ik met een fles droge sherry thuiskwam! (ja daar had je toch voor ge-sms't!)
zucht, die brengt ff hele relaties naar de knoppenquote:Op zondag 4 juli 2004 18:48 schreef Qwea het volgende:
Ik kreeg er gisteren 1 :
Het was echt toppie gisteren, hoop dat je gauw langs komt.Kusje op je neus. HVJ. Andre.
Dus ik terug smsen
Hey lieverd, ik hou ook van jou hoor.Is het goed als ik zo nog ff kom? Wil eigelijk wel ff geneukt worden.Kusss
ja, waarom denk je dat het niks geworden is: ze wist niet wat ze wilde... (haar ex terug, of mij)quote:Op zondag 4 juli 2004 23:13 schreef Andoire het volgende:
[..]
noemt ze haar ex kleine, lieve, grappige, sexie ventje van me![]()
Wie doet dat nou ? Blond zeker ?quote:Op zondag 4 juli 2004 21:40 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik heb eens een alleraardigste SMS gekregen in een vreemde taal.
Ik heb maar geantwoord dat ik me zeer gevleid voelde maar dat mijn Italiaans wat werd overschat.
+31 voor de 6quote:Op dinsdag 6 juli 2004 02:57 schreef cemetery_gates het volgende:
Ben er nog steeds niet achter hoe een fransoos een smsje naar een nederlands nummer weet te sturen.
Naar de hoeren is nog goedkoper...quote:Op zondag 4 juli 2004 22:30 schreef ConQuestador het volgende:
Deze kreeg ik van een meisje waar ik net een date mee gehad had, en waar ik toen al zo\'n 300 smsjes heengestuurd had.
Ik wil je wel sms-en hoor als je het erg vind dat je geen sms-jes krijgtquote:Op zondag 4 juli 2004 18:46 schreef Mattt het volgende:
Mn laaste sms was,
\'\'Een gelukkig 1995:\'( \'\'
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:31 schreef cemeteryslut het volgende:
\\\"hey lief wil je het tegen niemand zeggen ik wil niet dat roos erachter komt\\\"
smsje van mijn (ex) vriend naar mijn (ex) beste vriendin.....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:31 schreef cemeteryslut het volgende:
\\\"hey lief wil je het tegen niemand zeggen ik wil niet dat roos erachter komt\\\"
smsje van mijn (ex) vriend naar mijn (ex) beste vriendin.....![]()
![]()
Hahaha das wel lullig jah, weet je al waar het over ging?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:50 schreef Realzm het volgende:
\\\'Niet tegen <mijn naam> zeggen he!\\\'
Nou, dan wordt je ook wel nieuwschierig wat er werd gezegd over je..
Ik terug:quote:Denk niet dat het echt wat word, zo rookt echt als een ketter. Mega afknapper dus. Maar we zien wel. Kan altijd nog naar Angelique. Greetz Jeroen
quote:Gelukkig vind Angelique inderdaad niet dat je zo'n kutkop had. Maar dat jij die roker hebt afgewezen, geloof ik onmiddelijk natuurlijk!
In '95 had ik 2 van die callmaxx dingen. Een knalgele en een paars met gele (van de pepsi-actie)quote:Op zondag 4 juli 2004 18:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Bestond SMS al in 1995?
quote:Hey Yvon!
Goedemorgen!
Wordt hier echt
gek thuis! Vanaf
ik wakker ben
krijg ik alles over
me heen. Kan nu
niet bellen anders
had ik je
gebeld.SMS je
trug?Kus my
Mijn ex collega heeft het voor mij vertaald:quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Tijdens het EK:
1e SMSje: "Kimsin? neden bana bos bir mesaj cektin? cevap yaz...."
Waarop ik terug SMStje:
"Oranje heeft verloren hiep hoera *O *"
2e SMSje: "Hist aloooo kimsin adini yaz eger biliyorsan turkce yaz turkey turkey turkum anladin mi hem bilmedigin numeraya neden mesaj cekiyorsun?"
afijn, ik heb hem / haar maar niet terug ge smst. Ik zal eens informeren bij een turkse ex-collega wat het nou allemaal betekent...
quote:Iets van \"Hey, hoe is het dan daar in Sneek? Vanavond zie ik je wel weer!\"
Maar teruggesms\'d : \"Het is prima hier in Sneek. Als alles volgens plan gaat, is de afsluitdijk over 5 minuten geschiedenis.\"
quote:2e SMSje: "Hist aloooo kimsin adini yaz eger biliyorsan
quote:1: ik heet niet Mark
2: ik ken geen Ari & Paul
3: ik ben hetero
Wel gereageerd?quote:niet op gereageert
en dat nog twee keer. gelukkig is het nu uitquote:hey geile vent van me, heb je vanavond wat te doen? ik mis je echt super erg! een heeeeele lange zoen van
ofquote:Waarom ik niet meer bel? Dacht je dat ik je niet gezien had gisteravond? Klootzak, je rot maar op met die hoer van je!
Erg jammer dat je het dan niet kan maken om terug te sturen. (In zo'n trace zie je alles, tijdstippen, telefoonnummers enz.). Maar geen nood, we tracen niet continu... dat is *gelukkig* praktisch onmogelijk... het aantal SMS-jes wat door zo'n machine heen gaat is echt niet bij te houden. (top ligt soms op meer dan 100 per seconde) Je hoeft dus niet bang te zijn voor je privacy.quote:Kom je vanavond, dan is mijn man niet thuis. SMS wel even voor de zekerheid
Dat zijn geen smsjes toch? Gewoon een notitie versturen via bluetooth.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:47 schreef -KQwakie- het volgende:
toen ik op sensation stond kreeg ik opeens een smsje via bluetooth van : ho are you doing
en terug sturen lukte me niet
Ge-Ni-Aalquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:53 schreef pieter_pontiac het volgende:'Hee schatje, nog bedankt voor het gezellige weekendje, en ik heb nog nooit zo lekker gevreeen.Liefs van je Karel'
'Ik vond het ook heel lekker, snel weer eens? Liefs Evert'
ik kreeg er net weer 1 van dezelfdequote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:02 schreef Kusjes_Fruitijsje het volgende:
ik kreeg er vorige week 3;
*Hallo vakantie gangers hoe gaat het ermee? Het is hier 16 graden met een flauw zonnetje (sinds een half uurtje dan) ik weet het bij jullie is het veel mooierderder veel plezier vanavond. dikke kussen uit ons kikkerland XXXX*
*Hoi yogi. <meisjesnaam> is hier, en we vroegen ons af wanneer jullie thuiskwamen. Dikke zoenen uit spijkenisse*
*Jogi je hebt een schat van een dochter! xxx <meisjesnaam (andere dan hier boven) >*
Ze kwamen alle drie van utzelfde nummer. Dus een vriendin belde dat nummer en zei zo van hoi met yogi en zei zo van hoi begint die vrouw heel d'r te begroeten van hoe is het zegt ze even later wie ben je, zegt ze zow weer jogi zegt die vrouw ik ken geen jogie. Dus zeggen we zo doei en ik spreek je wel weer een x. maja was wel grappig
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:05 schreef ook_gek het volgende:
Ik kreeg een keer.
Hey schatje jammer dat je vannacht geen anale sex wilde. Maak je niet druk hoor ik vond het niet erg.
kusjes martijn.
Dus ik stuur terug.
Hey schatje. Nou je kan de vanavond komen hoor. Ik denk dat het anaal nu wel gaat lukken. Ik ben niet anaal opgerekt door m,n vader. En die is een stukje groter geschapen dan dat jij dat bent kusje
joffer?? naast de bommel?quote:Op zondag 4 juli 2004 19:51 schreef Luuksor het volgende:
Heb wel keer sms in de trant van 'Heej schoonheid, kom je nog naar de Joffer vanavond?!' gestuurd naar Tijs vd Berg ipv Tessa vd Berg..
Hij kon de fout wel waarderen en stuurde iets terug van: Heej schat, tuurlijk, en kom je daarna nog wat drinken bij mij?!
Hmmz..
Vlakbij Broodje Tiptopquote:Op zondag 11 juli 2004 13:41 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
joffer?? naast de bommel?
Terugsturen: Ah... kunnen we weer uit ons dak gaan!quote:Op zondag 11 juli 2004 23:18 schreef LunaticLaUrA het volgende:
"He schat de mensen voor het dak zijn d'r, het is vanmiddag al klaar, tot vnvd"
Eh ja..van een totaal onbekend iemand dus
quote:Op maandag 12 juli 2004 11:44 schreef NoXxa het volgende:
Een vriend van me heeft een keer iets heel stoms gedaan met een smsje.
Ik zal zijn naam niet nader benoemen, aangezien hij hier ook rondwaart.
De beste kerel was gek op een meid. Maar die meid ging met een andere gozer aan de haal. En dat zat em niet lekker. Dus na avondje stappen besluit dat maatje van me iemand te smsen. In dat smsje verteld ie uitgebreid wat een eikel het aanhangsel van die meid is. De term Faler werd er iig in benoemd.
Wat bleek de volgende ochtend, dat het smsje niet naar een maatje was verstuurd maar naar dat meisje zelf.
Hoe blont! Maar ze was er wel blij mee dat hij zo eerlijk was.
quote:U hebt gezocht op faler:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
En dan iets terugsturen in de trend van: 'Ja schat, je hebt gelijk. XXX Melvin'quote:Op maandag 12 juli 2004 10:20 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik gisteravond nog 1:
Hey Mel, dit is toch jou nummer? Ik spreek je later nog wel wijffie, XXX rob
heb je ook terug gesmst met de vraag wat ze ook al weer bedoelde met dat geheime middel?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:08 schreef da_micha_man het volgende:
Ik kreeg een week geleden een sms-je met daarin de tekst : "heey lieverd, ik ben er klaar voor, ik zie je dalijk bij <dansclub> en vergeet het geheime middel niet he"
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:05 schreef mien-moeke het volgende:
onbekende afzender Hoi lieverd. Twas heerlijk vanacht. Snel nog eens? Lekker zuig. XXX etc M*******
Ik: Ja is goed. Neem jij dit x de zweepjes mee?
Onb.Afz: ???? Wat bedoel je?
Ik: Verkeerde nummer, doos!
Onb.Afz: Ja, en? Wil je?
Ik: ................... Bek vol tanden....
En toen nix meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |