abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 oktober 2004 @ 17:24:13 #201
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_22909727
Inderdaad echt een geweldig topic dit, ik heb veel inspiratie gekregen als ik weer eens een smsje krijg die niet voor mij bedoeld is.
1 keer kreeg ik er 1 van een ex van me waarvan ik het nummer al uit me telefoon had gegooid.
Ze smste iets van: Hey (naam) het was erg gezellig gister, wil je de volgende keer (iets) meenemen.
Ik wist niet wie het was dus ik stuurde in hoofdletters, je moet je bek houden en ik ken geen (naam)
Toen kreeg ik terug.
Ok chris als je nu zo over mij denkt dan weet ik genoeg.
Zo en toen was dat hoofdstuk helemaal afgesloten.
Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
  woensdag 27 oktober 2004 @ 17:24:24 #202
36884 Hells_Angel
pi_22909731
-dubbel-
Lost in the 4400
Know thyself
pi_22910737
Hahaha geniaal dit!
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_22911201
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 09:54 schreef ILCILA het volgende:
3000=online sms service van Hi!
tegenwoordig van Vodafone..

zelf nooit smsjes gekregen, mijn moeder wel, maar ik heb ze maar gewoon verwijderd..
  woensdag 27 oktober 2004 @ 18:30:11 #205
14827 Kogando
Modelprutser
pi_22911257
Ik heb het al een paar keer gehad dat ik een berichtje naar degene stuurde óver wie ik wat wil sturen aan iemand anders. Pijnlijk..
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 19:09:26 #206
36884 Hells_Angel
pi_22912137
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 18:30 schreef Kogando het volgende:
Ik heb het al een paar keer gehad dat ik een berichtje naar degene stuurde óver wie ik wat wil sturen aan iemand anders. Pijnlijk..
Ik heb dat ook een enkele keer meegemaakt, erg pijnlijk inderdaad...
Lost in the 4400
Know thyself
pi_22912182
Ik heb ooit wel twee maal na elkaar twee 14-jarige meiden op m'n voicemail gehad die beweerden dat ik ze hun nummer had gegeven (niks van aan dus), en dat ze me aan het bekijken waren ??!!?? Ze zongen ook een nummer in de trant "I've been watching youuuu... and if you don't want me.... then I don't want YOUUUU!" En dan KLIK.

Tweemaal op zondagochtend tegen tien uur.

Daarna niks meer van gehoord. (Geluukig maar, zou ik zo zeggen.)
  dinsdag 30 november 2004 @ 11:16:10 #208
88646 Nicoluttje
Ikke is lief!!
pi_23664543
Kreeg ook een keer een smsje van iemand die ik niet ken:
Hee Frank heb dit nummer van Peter gekregen, hopelijk vind jet het niet erg. Vond het super gisteravond morgen weer? Dikke kuzz Dorien

Ikke terug: Je hebt het verkeerde nummer! Frank is een vriend van mij. Waar ken je hem van dan?
(Ken die hele Frank niet)

Zij: We hebben gister gezoend. Hij is echt vet lekker. Kun je me zijn nummer geven?

Ik: Wil helemaal niet lullig doen maar Frank heeft al heel lang een relatie. Hij word binnekort vader. Trap er niet in meisje!

Zij: GVD wat een klootzak en maar mooie verhalen vertellen als ik hem weer zie dan heeft hij vet een probleem.

Ik: Ja zeg het hem maar goed, je bent niet de eerste bij wie hij zoiets flikt!!

Paar dagen later werd ik gebeld, onbekend nummer, ik pak op hoor ik: JA met Frank......
Ik tuuut tuuut tuuut......
Nicole is mijn naam!!!
En vanaf 1 feb onder een nieuwe naam!!
====================================
  dinsdag 30 november 2004 @ 13:18:15 #209
81996 Bond
License to kill
pi_23667031
Gerweldig topic dit, ook ff twee gevallen van mij.

Ik zou bij ene kennis langsgaan en ahd het mobiele nr gekregen en die zou mij dan van station ophalen als ik ff belde als ik er was. Ik maar bellen en de voicemail inspreken. stuk of 10 keer. Op ene gegeven moment komt ie voorreiden hij zo van; ja ik ging toch maar eens ff kijken. Ik dus helemaal verbaast. Bleek foute nummer. Later op de dag kreeg ik zo'n buiterlander aan de lijn die mij in het engels verteld dat hij er niks van snapt wat ik op zijn mobiel inspreek

Nog 1. Een ex van mij stuurde mij altijd smsjes en ik stuurde dan gewoon terug naar het zelfde nummer. Ging altijd goed Tot die keer dat ze met haar vaders mobiel smste, want haar beltegoed was op. Later op de dag stuur ik echt een smsje terug van dat ik er 's avonds wel zin in had, BEld die vader mij op dat hij het bier vast koud zet
Geen commentaar
pi_23667692
Kan bericht hier niet afbeelden (plaatje )

Van: +9099099979
Via SMScentrale: +447785013979

Via Engeland verstuurd ofzo?
pi_23671981
Super topic dit Heb nog nooit een smsje ontvangen wat niet voor mij bedoeld was. Wordt de laatste tijd wel veel gebeld door mensen die ene Kees moeten hebben.
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_23673056
*my guess, heet je kees
  dinsdag 30 november 2004 @ 17:30:27 #213
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_23673224
Ja ik had er vanmorgen ook 1 !

John.... ik zie je morgen om 13.00
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_23673320
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 13:44 schreef GSMboy het volgende:
Van: +9099099979
Via SMScentrale: +447785013979

Via Engeland verstuurd ofzo?
Het VAN nummer van een SMS is even onbetrouwbaar als het adres van een afzender bij een email. Er kan vanalles ingezet worden. (Ook tekst).

Betrouwbaarder is idd het nummer van de SMSC.
Don't hurry, be crappy!
pi_23673863
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 17:24 schreef ILCILA het volgende:
*my guess, heet je kees
nope
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_23676131
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 17:55 schreef Mr._T-Rex het volgende:

[..]

nope
Kees belt vandaag of morgen nog wel of er nog gebeld is voor hem
pi_23676819
Ik kreeg laatst een vet maffe:

Haai, hoe gaatie nu?! Met mij helemaal prima, gister nog met Jordi geweest en straks naar mams! Trouwens zullen we binnenkort weer eens op stap? Kuzzz Kalinka. Ps. Ben jij nou Linda?

Echt ZO apart.. ik bedoel, een heel verhaal naar iemand waarvan je niet eens zeker weet wie het is! Ik ben dus GEEN Linda
pi_23678436
jah dat heb ik keertje gehad.... toen ik een ''relatie had met een gozer'' en toen kreeg ik een smsje, van hem, van heej tessa, hoe is het met je? ik hou van je hoor!!!!!!!!, dat wou ik ff zeggen, liefs mij.
Tsss wist ik meteen dat hij me besodemieterde! (ohja die uitroeptekens echt overdreven veel)
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
  dinsdag 30 november 2004 @ 22:01:43 #219
97079 Jeff89
Conquer All
pi_23680180
Ik heb zelf wel eens wat smsjes verkeerd gestuurd, nooit ontvangen...

Een maat heeft wel eens perongeluk een sms naar een leraar gestuurd, terwijl die voor een meisje was.
Ik stond met hem te praten over die meid, en hoe ze kon zoenen, en hoe de film was ect, zegt een leraar die een stukje verder stond "Jeff, wil je iets leuks lezen?".
Die maat meteen, oh, nee, dit weer.
Smsje: "Ik hou van je, ik heb het shirt aan wat naar jou ruikt, ik moet steeds aan je denken. Kus, Jorik."
pi_23680336
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 11:16 schreef Nicoluttje het volgende:
Hee Frank heb dit nummer van Peter gekregen, hopelijk vind jet het niet erg. Vond het super gisteravond morgen weer? Dikke kuzz Dorien

Ikke terug: Je hebt het verkeerde nummer! Frank is een vriend van mij. Waar ken je hem van dan?

Zij: We hebben gister gezoend. Hij is echt vet lekker. Kun je me zijn nummer geven?

Ik: Wil helemaal niet lullig doen maar Frank heeft al heel lang een relatie. Hij word binnekort vader. Trap er niet in meisje!

Zij: GVD wat een klootzak en maar mooie verhalen vertellen als ik hem weer zie dan heeft hij vet een probleem.

Paar dagen later werd ik gebeld, onbekend nummer, ik pak op hoor ik: JA met Frank......
Whehe
  dinsdag 30 november 2004 @ 22:55:18 #221
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_23682192
quote:

heb zelf ook eentje gekregen in augustus of september ofzo:

heey lieke. we komen weer in dezelfde klas. zullen we dan weer langs elkaar gaan zitten? sms f terug groetjes sandra

heb teruggesmst dat k niet wilde, maar nix meer van gehoord
pi_23684008
quote:
Op zondag 26 september 2004 03:59 schreef Tichelaar het volgende:
"hoi Tjeerd, wil je me volgende week klaarpijpen? Kusje, Henk"

Ten eerste heet ik geen...... um ok ik heet wel Tjeerd, maar ik heb dit weekend niet iemand klaar.... ok dat ook wel, maar niet een Henk, geloof ik
Bwhahaha....
pi_23685422
quote:

hahaha. RELAXXXTT
  woensdag 1 december 2004 @ 04:09:26 #224
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_23686892
naja wordt wel es verkeerd opgebeld, maar verkeerde sms'jes heel zelden. And if so, dan ben ik ze vergeten

toen ik nog met mijn huidige ex (:P) had, stuurde ik wel es een sms die voor haar bedoelt was naar een vriend van me, maar die snapte ook wel dat ik geen zin in hem had enzo
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_23687271
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 18:30 schreef Kogando het volgende:
idd dat doe ik ook altijd..

en iemand stuurde vorige week een smsje naar mij, omdat mijn naam erin stond, maar het was niet voor mij bedoeld

maar er stond alleen 'volgens els wel.....'
Strawberry Flavour..
pi_23750544
quote:

****, my heart is totally broken, [mien-moeke] heeft iemand anders leren kennen. Weet niet of t wat is. I thought [mien-moeke] was my big. I think I need a hug. X *****

Was niet voor mij bedoeld, gaat wel over mij.
pi_23804585
[off-topic]
Nicoluttje, las net je sig, erg apart.. Ik heet ook Nicole en mijn vriend heet ook Kevin. Best toevallig.. Mja, apart.. [/off-topic]

Dat verhaal over Frank vind ik echt super
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_23808618
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 13:18 schreef Bond het volgende:
Later op de dag stuur ik echt een smsje terug van dat ik er 's avonds wel zin in had, BEld die vader mij op dat hij het bier vast koud zet

Iedereen hier vindt Frank geweldig, maar deze is nog wel net zo goed als je 't mij vraagt.

Heb zelf helaas weinig bij te dragen hier. Voor zover ik me kan herinneren heb ik alleen een keer een SMS verkeerd verstuurd (omdat ik niet wist hoe ik met die crappy telefoon in het telefoonboek kon kijken met SMS'en en dus altijd de nummers uit mijn hoofd moest tikken) en daar is ook niks grappigs mee gebeurd.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  dinsdag 7 december 2004 @ 12:16:35 #229
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_23818267
Mijn pa heeft sinds kort het sms-en ook uitgevonden, maar dat gaat nog niet echt super...

Als hij een sms-je heeft getikt (zo'n 5 minuten werk) wil hij hem versturen en klikt hij maar door, waardoor een oom (genaamd Ad, bovenaan de telefoonlijst) al meerdere malen een sms-je heeft gekregen op zijn huistelefoon, zoals "Heb je wel voldoende zonnebrand bij je, let op dat je je niet verbrand! Veel plezier daar!" (aan mijn zusje bedoeld, die op vakantie is) of "Laat even weten hoe laat je thuis komt, in verband met eten." (voor broertje die aan 't werk is) en hij wist maar niet van wie die sms-jes komen...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
  woensdag 8 december 2004 @ 09:24:21 #230
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_23827345
lol lache allemaal

Ben der aan het denken om dit naar mijn vriendin te sturen:

Hey Maaike ( mijn vriendin heet Annemie) gistereavond was lekker spreken we morge weer.

Houd de relatie spannend
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  woensdag 8 december 2004 @ 09:27:17 #231
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_23827393
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:24 schreef depax het volgende:
lol lache allemaal

Ben der aan het denken om dit naar mijn vriendin te sturen:

Hey Maaike ( mijn vriendin heet Annemie) gistereavond was lekker spreken we morge weer.

Houd de relatie spannend
en volgende week open je dan een topic in R&P omdat je vriendin het uitmaakte nadat je een geintje met haar uithaalde.....
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_23827478
Geboortedatum: 1983-04-18

Idd, volgens mij ben je wat te oud voor dat soort slappe geintjes. Maar goed, als je relatie je toch niks waard is, ga je gang.

Lijkt me ook wel leuk om je (ex) vriendin hier dan te zien posten.
pi_23827521
Hehe, ben ik blij dat ik geen mobiel heb.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  woensdag 8 december 2004 @ 09:55:11 #234
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_23827711
nah me vriendin is zo bezitterig wil der gewoon eens voor de gek houden relatie is zo goed dat dit gewoon kan laat der gewoon topic zien

En tja leeftijd zegt nie alles hoor
Vind me een klein kind goed maken is ook

en nee ga der nie een topic voor maken.
Ligt zoiezo wat andere in ervan zodat ik een backup heb
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  woensdag 8 december 2004 @ 10:02:59 #235
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_23827808
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:04 schreef markvt het volgende:
Ik zo van: OMG WTF
en ik zo van: ongelofelijke nerd!
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  woensdag 8 december 2004 @ 10:15:26 #236
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_23827953
Laats vroeg ik een meisje wat ik had leren kennen in de kroeg mee uit naar de bios, en kreeg 10 minuten later van haar een sms die voor d'r vriendin bedoeld was..

"Heey <meisjesnaam1>! Siemen vraagt me net mee uit naar de bios! Echt lieffiej he! xx<meisjesnaam2>!"

Hehe, ik natuurlijk een egoboost.. kreeg er overgins meteen iets achter aan in de trand van "OEPS FOUTJE!"

[ Bericht 5% gewijzigd door SiemeN op 08-12-2004 10:42:30 ]
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  woensdag 8 december 2004 @ 11:18:18 #237
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_23828905
tvp
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 8 december 2004 @ 14:45:24 #238
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_23832678
Staan regelmatig berichten op mijn voicemail die niet voor mij bedoeld zijn:
Tot 3 keer toe: " Uw fiets is gerepareerd, kosten 50 euro". (van één of andere fietsenmaker in Friesland)
2 keer: "U kunt uw carnavalspakken komen ophalen"
En een paar keer (wel sneu voor degene die belde..):
Eerst: "Hoi, met... ik hoorde dat jullie morgen op vakantie gaan, bel me even terug!"
Daarna: "Ik heb nog steeds niks van jullie gehoord (ongeruste toon)
Toen: (Enigszins paniekerig) " Jullie bellen maar niet terug, is alles wel goed, blabla)
Arm mens...
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  woensdag 8 december 2004 @ 17:09:10 #239
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_23835788
quote:
Op woensdag 8 december 2004 14:45 schreef miki het volgende:
Staan regelmatig berichten op mijn voicemail die niet voor mij bedoeld zijn:
Tot 3 keer toe: " Uw fiets is gerepareerd, kosten 50 euro". (van één of andere fietsenmaker in Friesland)
2 keer: "U kunt uw carnavalspakken komen ophalen"
En een paar keer (wel sneu voor degene die belde..):
Eerst: "Hoi, met... ik hoorde dat jullie morgen op vakantie gaan, bel me even terug!"
Daarna: "Ik heb nog steeds niks van jullie gehoord (ongeruste toon)
Toen: (Enigszins paniekerig) " Jullie bellen maar niet terug, is alles wel goed, blabla)
Arm mens...
gheghe, bel dan eventjes terug ofzo man . Mja zo had een vriend van me thuis opeens 5x telefoon bestemd voor familie Janssen.. kpn nummers stiekem omgewisseld ofzo
  woensdag 8 december 2004 @ 18:33:46 #240
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_23837368
Ik had vandaag een vrouw:

Zij: Goedenmiddag meneer. U bent lid geworden van de ECI-boekenclub!
Ik: Joh! Normaal bezorg ik die dingen alleen maar!
zij: huh? Dus u weet van niks?
ik: nee...
zij: Ik spreek toch met meneer blablabla (iets wat niet op mijn achternaam leek, maar ik kon het niet verstaan)...
ik: nee ik ben dhr. ***** (privacy )
zij: oh! maar is dit nummer 0628*****1
ik: ja dat is dit nummer ja
zij: oh! dan heb ik een verkeerd nummer gehad, sorry!
ik: geeft niks...doei!

ik heb dat zo vaak dat er mensen op mijn nummer bellen
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_23837581
Bij mij bellen regelmatig mensen voor ene Pien (schijnt de vorige "eigenares" van mijn nummer te zijn) ...

Laatst ook weer een sms-je: 'ha Pien, hoe is het met je been, hopelijk kun je meedoen met de wedstrijd zaterdag' Dus maar een sms teruggestuurd met de tekst : "dat zal niet lukken, ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn been geamputeerd moet worden"

Even later belde dat meisje dat ge-smst had in paniek op. Gelukkig kon ze er toen alsnog om lachen
  woensdag 8 december 2004 @ 18:45:31 #242
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_23837639
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:43 schreef Samcali het volgende:
Bij mij bellen regelmatig mensen voor ene Pien (schijnt de vorige "eigenares" van mijn nummer te zijn) ...

Laatst ook weer een sms-je: 'ha Pien, hoe is het met je been, hopelijk kun je meedoen met de wedstrijd zaterdag' Dus maar een sms teruggestuurd met de tekst : "dat zal niet lukken, ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn been geamputeerd moet worden"

Even later belde dat meisje dat ge-smst had in paniek op. Gelukkig kon ze er toen alsnog om lachen
gheghe
pi_23841768
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:33 schreef SilentChaos het volgende:
Zij: Goedenmiddag meneer. U bent lid geworden van de ECI-boekenclub!
Mmmm, dat lijkt me niet iets om om gefeliciteerd te worden.

Mijn ouders kregen toen ze net ISDN hadden opeens redelijk vaak telefoon voor iemand die we niet kenden (of iig niet waren). Wat bleek, bij ISDN krijg je drie extra nummers, en ja hoor, een van die nummers was vroeger van iemand anders. Je kon op de telefoon ook al zien voor welk nummer het gesprek bedoeld was en of het dus een foutbeller was.
pi_23848070
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:43 schreef Samcali het volgende:
"dat zal niet lukken, ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn been geamputeerd moet worden"
HAHAHAHAHAHAHAA! Ik zit hier echt te STIKKEN van het lachen.. Die is goed!!

Ikzelf:
Een vriendin van mij is al een hele tijd verliefd op mij, maar het is niet wederzijds. Op een avond besloot ik haar dat maar duidelijk te maken.

Ik was haar flat nog niet uit, of ik kreeg een SMS: "He shit, hij wil niks met me. We hebben niet eens gezoend of iets anders leuks gedaan.. Balen, maar ja, we zien wel. X *naam*"

Nog geen 10 seconden later: "Sorry, verkeerde nummer!!"
  donderdag 9 december 2004 @ 10:13:40 #245
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_23849811
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:09 schreef peejdorie het volgende:

[..]

gheghe, bel dan eventjes terug ofzo man . Mja zo had een vriend van me thuis opeens 5x telefoon bestemd voor familie Janssen.. kpn nummers stiekem omgewisseld ofzo
Heb uiteindelijk wel eens smsje gestuurd dat ik niet was wie ze voor ogen hadden
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_23850710
quote:
Op donderdag 9 december 2004 03:44 schreef Sweepstarter het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHAA! Ik zit hier echt te STIKKEN van het lachen.. Die is goed!!

Ikzelf:
Een vriendin van mij is al een hele tijd verliefd op mij, maar het is niet wederzijds. Op een avond besloot ik haar dat maar duidelijk te maken.

Ik was haar flat nog niet uit, of ik kreeg een SMS: "He shit, hij wil niks met me. We hebben niet eens gezoend of iets anders leuks gedaan.. Balen, maar ja, we zien wel. X *naam*"

Nog geen 10 seconden later: "Sorry, verkeerde nummer!!"
  donderdag 9 december 2004 @ 11:56:05 #247
27760 Abednegoo
Burning through your firewall
pi_23851598
tvp
wiiiehoe :)
pi_23854106
Leuk topic!

Ik krijg niet zo vaak sms-jes (ik bel nog ouderwets met mijn vrienden). Vanochtend werd ik gebeld: "Gerard". "Hoi met Judith, ik kom wat later (heel verhaal over de auto)". "Leuk, waarom vertel je dit aan mij?". "Uhh ... met wie spreek ik dan?". "Gerard". "Ow shit, verkeerd nummer"

Niet superbijzonder, ik ken haar verder ook wel dus altijd leuk om daar nog een keer wat leuks mee te doen

Ik heb trouwens ook een keer gehad dat ik midden in de nacht een verkeerd nummer draaide (verkeerde Martijn) ... maak je ook geen vrienden mee
pi_23854222

Ik werd een keer snachts gebeld door een gast ' eey wil je ons ff snel op komen halen? ' ik dus zeggen dat ie een verkeerd nummer had, hij ' nee dat is niet zo dit is goeie klootzak ' ( ) . Nouja ik nog 1x uitleggen, gelooft ie het weer niet . 5 minuten later belt ie weer, weer zelfde verhaal. 5 minuten later weer, ik zo ' ja ik ben er binnen een kwartiertje '

20 mins later ' eey kankerlijer waar blijf je nou scheld scheld je zou ons toch ophalen kankerdit dat scheld scheld '

ik telefoon naast me neergelegd elke keer als ie belde om te schelden (nog 3x die nacht)

2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
  donderdag 9 december 2004 @ 15:12:50 #250
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_23855494
Een smsje versturen: 12 cent.
Een onbedoeld smsje ontvangen: Onbetaalbaar.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')