quote:
****, my heart is totally broken, [mien-moeke] heeft iemand anders leren kennen. Weet niet of t wat is. I thought [mien-moeke] was my big. I think I need a hug. X *****
quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:18 schreef Bond het volgende:
Later op de dag stuur ik echt een smsje terug van dat ik er 's avonds wel zin in had, BEld die vader mij op dat hij het bier vast koud zet
en volgende week open je dan een topic in R&P omdat je vriendin het uitmaakte nadat je een geintje met haar uithaalde.....quote:Op woensdag 8 december 2004 09:24 schreef depax het volgende:
lol lache allemaal
Ben der aan het denken om dit naar mijn vriendin te sturen:
Hey Maaike ( mijn vriendin heet Annemie) gistereavond was lekker spreken we morge weer.
Houd de relatie spannend
en ik zo van: ongelofelijke nerd!quote:Op zondag 4 juli 2004 19:04 schreef markvt het volgende:
Ik zo van: OMG WTF
gheghe, bel dan eventjes terug ofzo manquote:Op woensdag 8 december 2004 14:45 schreef miki het volgende:
Staan regelmatig berichten op mijn voicemail die niet voor mij bedoeld zijn:
Tot 3 keer toe: " Uw fiets is gerepareerd, kosten 50 euro". (van één of andere fietsenmaker in Friesland)
2 keer: "U kunt uw carnavalspakken komen ophalen"
En een paar keer (wel sneu voor degene die belde..):
Eerst: "Hoi, met... ik hoorde dat jullie morgen op vakantie gaan, bel me even terug!"
Daarna: "Ik heb nog steeds niks van jullie gehoord (ongeruste toon)
Toen: (Enigszins paniekerig) " Jullie bellen maar niet terug, is alles wel goed, blabla)
Arm mens...
gheghequote:Op woensdag 8 december 2004 18:43 schreef Samcali het volgende:
Bij mij bellen regelmatig mensen voor ene Pien (schijnt de vorige "eigenares" van mijn nummer te zijn) ...
Laatst ook weer een sms-je: 'ha Pien, hoe is het met je been, hopelijk kun je meedoen met de wedstrijd zaterdag' Dus maar een sms teruggestuurd met de tekst : "dat zal niet lukken, ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn been geamputeerd moet worden"
Even later belde dat meisje dat ge-smst had in paniek op. Gelukkig kon ze er toen alsnog om lachen![]()
Mmmm, dat lijkt me niet iets om om gefeliciteerd te worden.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:33 schreef SilentChaos het volgende:
Zij: Goedenmiddag meneer. U bent lid geworden van de ECI-boekenclub!
HAHAHAHAHAHAHAA! Ik zit hier echt te STIKKEN van het lachen.. Die is goed!!quote:Op woensdag 8 december 2004 18:43 schreef Samcali het volgende:
"dat zal niet lukken, ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn been geamputeerd moet worden"
quote:Op woensdag 8 december 2004 17:09 schreef peejdorie het volgende:
[..]
gheghe, bel dan eventjes terug ofzo man. Mja zo had een vriend van me thuis opeens 5x telefoon bestemd voor familie Janssen.. kpn nummers stiekem omgewisseld ofzo
![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 03:44 schreef Sweepstarter het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAA! Ik zit hier echt te STIKKEN van het lachen.. Die is goed!!
Ikzelf:
Een vriendin van mij is al een hele tijd verliefd op mij, maar het is niet wederzijds. Op een avond besloot ik haar dat maar duidelijk te maken.
Ik was haar flat nog niet uit, of ik kreeg een SMS: "He shit, hij wil niks met me. We hebben niet eens gezoend of iets anders leuks gedaan.. Balen, maar ja, we zien wel. X *naam*"
Nog geen 10 seconden later: "Sorry, verkeerde nummer!!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |