Een freak of niet, hij heeft in ieder geval een lekkere frisse adem.quote:Op zondag 12 december 2004 13:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb dat nummer maar niet durven te bellen, je weet nog wat voor freak het is.
Ja, deze:quote:
Ik antwoorde dat ik ook een leuke tijd had, maar niet met haarquote:Heya! I had a really nice time... Sweet dreams & c ya 2morrow! x Maya
Ik antwoordde met naam, geslacht en leeftijdquote:Depending on your gender and age, do you want another nice time?
Dat kost geld...quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:44 schreef Olaf20 het volgende:
Je kan ook gewoon een SMS naar iemand sturen met een valse afzender... nog veel leuker
http://www.smsanoniem.com
SMS-en naar iemand in het buitenland kost niks meer dan iemand in het buitenland. Vanuit het buitenland is het wel duurderquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:34 schreef Shantee het volgende:
Ik was dit topic helemaal vergeten maar heb er toen ik laatst in Italie zat nog eentje gekregen. Het heeft hem dus nog een fortuin gekost ook![]()
![]()
Die begrijp ik nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:59 schreef Jurruh het volgende:
Haha, wat ook een tip is als je iemand even te pakken wil nemen: telefoon snel pakken, in het telefoonboek snel bij jou'n nummer een andere naam zetten en dan smsen..
Echt super grappig
Ik ook nietquote:
Wie is Bert-Jan dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:03 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik denk dat 'ie bedoeld van dat je van een vriend van je snel z'n telefoon pakt als 'ie er niet is. En dan jouw naam in dat adresboek in een willekeurige andere naam veranderd.
En dan gaan sms-en.
Krijgt ineens allemaal smsjes van Bert-Jan ofzo
Ik geloof dat dat iets voor mij is.. Maar daar heb ik echt nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:12 schreef JeroenV het volgende:
Ik las gisteren op internet dat Samsung een service op de telefoon krijgt dat je sms-berichten terug kunt halen. Als je dus 'Neuken?' naar de verkeerde stuurt, kun je dit sms uit de telefoon van de ontvanger wissen. Dit kan alleen als het bericht nog niet gelezen is.
Zal wat posts schelen dus
Zelf nog geen sms gehad van vreemden.
Nou.. super!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:59 schreef Jurruh het volgende:
Haha, wat ook een tip is als je iemand even te pakken wil nemen: telefoon snel pakken, in het telefoonboek snel bij jou'n nummer een andere naam zetten en dan smsen..
Echt super grappig
Je ouders die elkaar beestebeer en konijntje noemen!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:00 schreef Schorpioen het volgende:
"Hoi beestebeer, zou je ook nog een fles droge sherry willen meenemen? Liefs, konijntje."
Was van mijn moeder, eigenlijk bedoeld voor mijn vader. Ze was erg verbaasd toen ik met een fles droge sherry thuiskwam! (ja daar had je toch voor ge-sms't!)
Overdags SMS'en helpt ook niet altijdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:15 schreef Salsagirl het volgende:
Nou ik stuur altijd wel overdacht me smsjes,zal echt niet willen dat bepaalde smsjes bij de verkeerde aankomen..Die zijn toch echt voor een persoon bestemd
En zou wel lachen als ik smsje kreeg die voor een ander bestemd was..en hij zou erg persoonlijk zijn![]()
Overdacht of overdags is wat anders, hoor.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Overdags SMS'en helpt ook niet altijd![]()
Wilde naar een vriendin smsen over haar nicht.
Iets in de trant van:
"Hoe is het nou met je nicht? En heeft ze nu wat met die [naam gast] of heeft ze me voor niets afgeschoten voor die homo"
Maar dat ging dus naar die nicht, kwam erachter omdat ik maar geen antwoord kreeg en dus in de verzonden items ging kijken of ik het wel had verstuurd.. oeps![]()
Maar ze wist wel gelijk hoe en wat en nee, dat is niet positief opgevat..
SMS'en in de baas zijn tijd![]()
God straft onmiddelijk![]()
Nu ga je ons vertellen welke winkel dat dan was? Ik moet nog een cadeautje kopen voor een vriend met een kanarie.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:56 schreef JoPiDo het volgende:
ik kreeg een keer een oudere vrouw aan de lijn die een kanarie wilde kopen, toen heb ik verteld dat ik helaas geen kanarie meer heb, maar wel tips had voor de verzorging
een heel verhaal opgehangen over een speciaal kanarie-dekentje dat je moet hebben, om onder de kooi te leggen en dat je kunt krijgen in een winkel in Zaandam
later heeft ze nog terug gebeld welke winkel dat dan precies was
heldensms!quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:15 schreef Flem het volgende:
'Bedankt voor moeite..scheelt mij een hoop gedoe!...ps misschien moet er ook nog brood uit vriezer'
Wat doet zij dan ook met jou nummerquote:Op dinsdag 11 april 2006 06:53 schreef buzzer het volgende:
Ik kreeg ooit een sms-je van de juf van mijn oudste, die overduideljik in een geile bui was. Was voor haar vriendje bedoeld en overduidelijk niet voor mij. Ik heb er maar nooit iets over gezged
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |