abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 december 2004 @ 13:35:40 #251
109983 Ambrozin
When in doubt. . . mumble.
pi_23918002
Een keer op zaterdagavond kreeg ik deze:"Ik denk dat ik vanavond bij jou blijf slapen goed?" Ik herkende het nummer niet en nieuwsgierig als ik ben belde ik het nummer op. "Met Sjoerd" Ikke" Ja leuk joh dat je bij me blijft slapen maareh wie ben je eigenlijk?" Hij moest wel lachen dat hij het verkeerde nummer had gebruikt nog een beetje gekletst daarna en ik spreek hem nog regelmatig op MSN
  zondag 12 december 2004 @ 13:37:12 #252
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_23918030
Ik kreeg laatst

"Ik heb 19 kauwgompjes in mijn mond".

Ik was ontzettend geïntrigeerd, maar dat werd nog erger toen ik 2 uur later ontving:

"Ik heb nu 26 kauwgompjes in mijn mond"

Ik heb dat nummer maar niet durven te bellen, je weet nooit wat voor freak het is.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_23918075
quote:
Op zondag 12 december 2004 13:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb dat nummer maar niet durven te bellen, je weet nog wat voor freak het is.
Een freak of niet, hij heeft in ieder geval een lekkere frisse adem.
pi_28138667
Updates iemand? .
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:52:26 #255
31816 thumper
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯laklaarzen zijn geil
pi_28139114
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:36 schreef Viperdesign het volgende:
Updates iemand? .
Ja, deze:
quote:
Heya! I had a really nice time... Sweet dreams & c ya 2morrow! x Maya
Ik antwoorde dat ik ook een leuke tijd had, maar niet met haar

Zij antwoordde:
quote:
Depending on your gender and age, do you want another nice time?
Ik antwoordde met naam, geslacht en leeftijd

Vervolgens hebben we ergens wat afgesproken in haar woonplaats, hebben heerlijk gegeten samen
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_28148676
Ik las gisteren op internet dat Samsung een service op de telefoon krijgt dat je sms-berichten terug kunt halen. Als je dus 'Neuken?' naar de verkeerde stuurt, kun je dit sms uit de telefoon van de ontvanger wissen. Dit kan alleen als het bericht nog niet gelezen is.

Zal wat posts schelen dus
Zelf nog geen sms gehad van vreemden.
pi_28149006
Ik krijg nooit smsjes
pi_28795453
Je kan ook gewoon een SMS naar iemand sturen met een valse afzender... nog veel leuker

http://www.smsanoniem.com
pi_28795545
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 11:44 schreef Olaf20 het volgende:
Je kan ook gewoon een SMS naar iemand sturen met een valse afzender... nog veel leuker

http://www.smsanoniem.com
Dat kost geld...

Er zijn vast nog andere manieren voor
pi_28795928
LoL... kost wel geld ja. Niet dat ik reclame zit te maken, maar is maar 1euro30 geloof ik. Valt wel mee. Ik heb er dagen plezier van gehad
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:57:11 #261
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_29377473
"Hai, hebben jullie nog plannen voor morgen of kan ik komen buurten? Zo ja, ook graag waar jullie zitten, camping en plaats. Xjes dineke"

Asjemenou
pi_29427300
Ik was dit topic helemaal vergeten maar heb er toen ik laatst in Italie zat nog eentje gekregen. Het heeft hem dus nog een fortuin gekost ook

"Hey sma, een fijne moederdag. Ik heb lang niets meer van je gehoord. Hoe heet de kleine? Laat me weten wanneer en waar ik kan langskomen op kraamvisite. Jean".

Erg grappig
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
pi_29435760
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:34 schreef Shantee het volgende:
Ik was dit topic helemaal vergeten maar heb er toen ik laatst in Italie zat nog eentje gekregen. Het heeft hem dus nog een fortuin gekost ook
SMS-en naar iemand in het buitenland kost niks meer dan iemand in het buitenland. Vanuit het buitenland is het wel duurder .
sig verwijderd door FA
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 02:04:24 #264
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_29436437
Heb er wel eens een gehad dat ze wilde dat een jongen weer naar Nederland kwam omdat het zo lekker was.
Ik woon in Nederland

Dus wist meteen wat ze nog meer uitspookte
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_29446802
Haha, wat ook een tip is als je iemand even te pakken wil nemen: telefoon snel pakken, in het telefoonboek snel bij jou'n nummer een andere naam zetten en dan smsen..

Echt super grappig
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 05:41:31 #266
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_29460041
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 16:59 schreef Jurruh het volgende:
Haha, wat ook een tip is als je iemand even te pakken wil nemen: telefoon snel pakken, in het telefoonboek snel bij jou'n nummer een andere naam zetten en dan smsen..

Echt super grappig
Die begrijp ik niet
Asjemenou
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 11:48:50 #267
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_29462926
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 05:41 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Die begrijp ik niet
Ik ook niet
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
pi_29463300
Ik denk dat 'ie bedoeld van dat je van een vriend van je snel z'n telefoon pakt als 'ie er niet is. En dan jouw naam in dat adresboek in een willekeurige andere naam veranderd.
En dan gaan sms-en.
Krijgt ineens allemaal smsjes van Bert-Jan ofzo
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
  zondag 7 augustus 2005 @ 03:09:52 #269
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_29480031
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 12:03 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik denk dat 'ie bedoeld van dat je van een vriend van je snel z'n telefoon pakt als 'ie er niet is. En dan jouw naam in dat adresboek in een willekeurige andere naam veranderd.
En dan gaan sms-en.
Krijgt ineens allemaal smsjes van Bert-Jan ofzo
Wie is Bert-Jan dan?
Asjemenou
  zondag 7 augustus 2005 @ 13:18:13 #270
38872 Frum
onderweg...
pi_29484820
Ik heb het vorig jaar ook een keer gehad. Werd midden in de nacht opgebeld door een onbekend nummer. Ik opgenomen maar hoorde helemaal niets...

Kreeg ik vlak daarna een sms: 'hee zag jij waar ze dat ringetje had??' Ik teruggestuurd dat ik geen idee had waar het ringetje zat maar dat het volgens mij niet helemaal het goede nummer was.

Kreeg ik terug ' ow wacht nu zie ik het, ik snapte al niet dat ik niets hoorde toen ik je belde. Ik zit naar canal plus te kijken, kijk jij ook? Groetjes Jeroen' Ik snapte gelijk waar het ringetje zat (en dat was echt meer als ik wou weten!!! ) en sms-te terug dat ik lag te slapen.

Kreeg ik de volgende ochtend nog wel een schattig berichtje: ' was niet zo slim van me he vannacht'

heb er erg om gelachen!!!
"ik was, ik ben en ik word..."
pi_29494578
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 03:09 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Wie is Bert-Jan dan?
Dat ben jij dan
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
  zaterdag 18 maart 2006 @ 17:33:57 #272
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_36146084
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:12 schreef JeroenV het volgende:
Ik las gisteren op internet dat Samsung een service op de telefoon krijgt dat je sms-berichten terug kunt halen. Als je dus 'Neuken?' naar de verkeerde stuurt, kun je dit sms uit de telefoon van de ontvanger wissen. Dit kan alleen als het bericht nog niet gelezen is.

Zal wat posts schelen dus
Zelf nog geen sms gehad van vreemden.
Ik geloof dat dat iets voor mij is.. Maar daar heb ik echt nog nooit van gehoord Te mooi om waar te zijn..
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 16:59 schreef Jurruh het volgende:

Echt super grappig
Nou.. super! (checkt ff alle telefoonnummers met adresboek.... )
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_36147456
quote:
Op maandag 5 juli 2004 00:00 schreef Schorpioen het volgende:
"Hoi beestebeer, zou je ook nog een fles droge sherry willen meenemen? Liefs, konijntje."

Was van mijn moeder, eigenlijk bedoeld voor mijn vader. Ze was erg verbaasd toen ik met een fles droge sherry thuiskwam! (ja daar had je toch voor ge-sms't! )
Je ouders die elkaar beestebeer en konijntje noemen!

Stiekume tvp dus..
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:13:00 #274
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_36151637
Deze is alweer van een half jaartje terug, maar hij staat nog steeds in m'n phoon.

"Hi wijfie, hier Diana uit wijchen. Rij voorzichtig doos, 'k heb er zin an jij ook!? Groetjes eskimootjes uut wiege! tot straks. grtjs Diaan."

Niet bijster interessant en duidelijk niet voor mij bedoeld. Mijn vrienden spellen doorgaans beter.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:19:07 #275
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_36151834
*Zoekt*

Ha! Nog eentje van weer een ander nummer. Drie maanden geleden verstuurd voor die andere.

"He lekkerding, ik ga nu naar doetinchem. Heb net met me moeder stukje auto gereden. Hoe is het daar? Je bent echt lief voor me!Heel Veel liefs je meisje x"

En alweer een dame. Maar ja, ook niet een bericht waarop ik het nodig achtte te moeten reageren. Gewoon niet intrigerend genoeg...
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_36151853
Ik sms nooit scheef.
Kreeg wel eens een SMS om 03:00 snachts van me vriendin.

Laat me met rust!!!

Ik denken wtf??? Bleek dat ze constant gebeld werd door één of andere kutgozer. Hem maar ff zeer duidelijk gemaakt hoe ik erover dacht.
JOHNNY HEITINGA
pi_36153572
Nou ik stuur altijd wel overdacht me smsjes,zal echt niet willen dat bepaalde smsjes bij de verkeerde aankomen..Die zijn toch echt voor een persoon bestemd

En zou wel lachen als ik smsje kreeg die voor een ander bestemd was..en hij zou erg persoonlijk zijn
Salsa Española
pi_36158656
okee, het was niet meteen een smsje, maar een jaar geleden belde iemand me om 2 uur in de nacht, ik de telefoon wegdrukken een keer of 10 want ik kende het nummer niet
Daarna kreeg ik een smsje waarin zoiets stond van : He sorry dat ik je stoor midden in de nacht maar mijn vader is overleden kun je me alsjeblieft even bellen`?

Toen heb ik maar even een smsje teruggestuurd met de condoleances maar dat hij toch echt het verkeerde nummer had, was best lullig eigenlijk allemaal.
pi_36170356
TVP
  zondag 19 maart 2006 @ 18:07:25 #280
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_36173609
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 22:15 schreef Salsagirl het volgende:
Nou ik stuur altijd wel overdacht me smsjes,zal echt niet willen dat bepaalde smsjes bij de verkeerde aankomen..Die zijn toch echt voor een persoon bestemd

En zou wel lachen als ik smsje kreeg die voor een ander bestemd was..en hij zou erg persoonlijk zijn
Overdags SMS'en helpt ook niet altijd

Wilde naar een vriendin smsen over haar nicht.
Iets in de trant van:
"Hoe is het nou met je nicht? En heeft ze nu wat met die [naam gast] of heeft ze me voor niets afgeschoten voor die homo "
Maar dat ging dus naar die nicht, kwam erachter omdat ik maar geen antwoord kreeg en dus in de verzonden items ging kijken of ik het wel had verstuurd.. oeps
Maar ze wist wel gelijk hoe en wat en nee, dat is niet positief opgevat..

SMS'en in de baas zijn tijd
God straft onmiddelijk
pi_36173766
quote:
Op zondag 19 maart 2006 18:07 schreef Keltie het volgende:

[..]

Overdags SMS'en helpt ook niet altijd

Wilde naar een vriendin smsen over haar nicht.
Iets in de trant van:
"Hoe is het nou met je nicht? En heeft ze nu wat met die [naam gast] of heeft ze me voor niets afgeschoten voor die homo "
Maar dat ging dus naar die nicht, kwam erachter omdat ik maar geen antwoord kreeg en dus in de verzonden items ging kijken of ik het wel had verstuurd.. oeps
Maar ze wist wel gelijk hoe en wat en nee, dat is niet positief opgevat..

SMS'en in de baas zijn tijd
God straft onmiddelijk
Overdacht of overdags is wat anders, hoor.
  zondag 19 maart 2006 @ 18:21:14 #282
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_36173977
Dacht aan een typo
Het punt "dat overdags smsen ook niet alles is" blijft staan

EDIT:
Tis zondag hey, dan zijn we niet de scherpste
  maandag 20 maart 2006 @ 13:44:32 #283
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_36198657
Een vriend van mij neukte ooit met een niet-zo-heel-knap meisje (vond hij ook) die we telkens 'der Fritzz' noemden.

Hij stuurde dus de volgende sms ('snachts met z'n dronken hoofd) naar HAAR ipv naar mij.
]Héé 'Silenus'...ohhhh haha jaaa ik heb vannacht weer lekker met Der Fritzz gebatst!! hahaha nou spreek je later!!

Kreeg hij smsje terug: 'wie is der Fritzz??'
Gelukkig wist ze ook niet wat hij met 'batsen' bedoelde.
Gourmetten of steengrillen?
pi_36199517
Nooit last van gehad jammer genoeg, lijkt me wel humor ::D
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_36200559
smsje: "Ja, of de halve finale"
ik: "Que???"
smsje: "Sorry, verkeerd nummer, ging over Ajax"
ik: "Bah, je bent vies!"
Hieronder kun je enkele extra dingen voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het forum doet. Overige profielgegevens kun je na je registratie invullen via de profiepagina.
pi_36200673

"How s live? Hang je nog steeds de mysterieuze man uit? 18e kan ik niet zit dan in oostenrijk, heel vervelend . Maar zou t nog wel een keer leuk vinden om bij te kletsen! ik hoor t wel van je. Heb btw 4 maart voorronde van kunsbende. Als je zin en tijd hebt om te komen of te helpen..You are invited! Xxx"
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_36201216
heb ik ook zo vaak , verkeerde sms sturen
laatst naar mn vriending iets in de trend van : hey,ik wou ff zeggen dat ik niet kan wachten tot ik weer in je zit.....ik druk op send...1sec later zie ik bericht verzonden , ik naar mn outbox kijken zie ik dat het naar dr ma gestuurt is (doh) had ik naar dr ma t berichtje gestuurd omdat ik op andwoorden drukte ipv nieuw bericht en ze hd op dr ma's foon zitten smsen....kreeg 5 min later smsje van dr moeder...denk dat dit voor mn dochter was,zal het zeggen tegen dr maar gelieve my deze informatie niet meer te sturen..
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
pi_36201750
Ik heb het zelf ook een keer megemaakt. Was er geloof ik niet helemaal bij.

Ik zou voor een vriendin van me doen alsof ik het nummer naar een verkeerd iemand zou sturen om te kijken of het nummer het nog wel deed omdat zij niks meer van die kerel hoorde. Je raad het misschien al, vertik ik me ook nog in het nummer en kwam het uiteindelijk bij iemand uit Amsterdam terecht, die me ook een meespelende reactie stuurde en me nog opbelde.

Hoezo blond?
  maandag 20 maart 2006 @ 15:39:27 #289
130803 Gripper
Get a grip
pi_36201983
ooit eens een sms-je van m'n vriendin:

"Heey meis, je raadt nooit wat ik net heb gedaan. geneukt op de hei!"

Het was de eerste keer dat wij dat samen buiten deden, en ik had r net thuisgebracht verdorie. Wel goed voor mijn imago dat ze dat aan al haar vriendinnen verteld natuurlijk.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_36842377
Oeh oeh, ik heb het eindelijk ook eens meegemaakt!

Sorry voor al dit gezeik als je hiermee wilt stoppen snap ik dat wel hoor X

Ik sms terug:

Ik wil niet stoppen, ik wil je achter het station ontmoeten. Neem wel je speeltjes mee.

Daar begreep ie duidelijk niets van: ...?

Maar ik gaf niet op: Kom nou maar naar het station!

Even kreeg ik de indruk dat het hem ook wel wat leek: Welk station en ik ben het [naam] he

Ik ken geen [naam]. Ik ga zo maar slapen denk ik, en morgen vragen of het nog leuk was op het station.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_36843088
Meneer werd net ongeduldig!

Ga je nou nog mee of heb je het te druk achter het station

Zelfs mannen die me alleen via smsjes kennen willen me

Of insinueert ie dat ik een hoer ben?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 11 april 2006 @ 00:16:59 #292
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_36843433
Je bent er een
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 11 april 2006 @ 02:15:23 #293
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_36845332
'Bedankt voor moeite..scheelt mij een hoop gedoe!...ps misschien moet er ook nog brood uit vriezer'
  dinsdag 11 april 2006 @ 02:42:23 #294
144541 zwelgje81
http://forum.fok.nl/topic/8562
pi_36845514
Dit topic is helemaal super, kwam er pas op de laatste pagina achter dat dit al een oud topic was hahaha
pi_36845588
ik kreeg een keer een oudere vrouw aan de lijn die een kanarie wilde kopen, toen heb ik verteld dat ik helaas geen kanarie meer heb, maar wel tips had voor de verzorging

een heel verhaal opgehangen over een speciaal kanarie-dekentje dat je moet hebben, om onder de kooi te leggen en dat je kunt krijgen in een winkel in Zaandam

later heeft ze nog terug gebeld welke winkel dat dan precies was
  dinsdag 11 april 2006 @ 05:12:10 #296
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_36845823
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 02:56 schreef JoPiDo het volgende:
ik kreeg een keer een oudere vrouw aan de lijn die een kanarie wilde kopen, toen heb ik verteld dat ik helaas geen kanarie meer heb, maar wel tips had voor de verzorging

een heel verhaal opgehangen over een speciaal kanarie-dekentje dat je moet hebben, om onder de kooi te leggen en dat je kunt krijgen in een winkel in Zaandam

later heeft ze nog terug gebeld welke winkel dat dan precies was
Nu ga je ons vertellen welke winkel dat dan was? Ik moet nog een cadeautje kopen voor een vriend met een kanarie.
Asjemenou
  dinsdag 11 april 2006 @ 06:53:39 #297
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36845958
Ik kreeg ooit een sms-je van de juf van mijn oudste, die overduideljik in een geile bui was. Was voor haar vriendje bedoeld en overduidelijk niet voor mij. Ik heb er maar nooit iets over gezged
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_36865053
Ik kreeg er ook eens zoéén (niet zo'n heel schokkend bericht): "Ja, dat moet je ff aan die-en-die vragen, en dan hoor ik het wel", ofzo, maar wel netjes uitgelegd dat ik die-en-die niet was natuurlijk
  donderdag 13 april 2006 @ 01:46:33 #299
11402 ActaniA
Guggenheimer!
pi_36909824
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 02:15 schreef Flem het volgende:
'Bedankt voor moeite..scheelt mij een hoop gedoe!...ps misschien moet er ook nog brood uit vriezer'
heldensms!
Domheid is de moeder van alle zonden. Alle andere zonden en ondeugden zijn het gevolg van domheid.
pi_36913988
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 06:53 schreef buzzer het volgende:
Ik kreeg ooit een sms-je van de juf van mijn oudste, die overduideljik in een geile bui was. Was voor haar vriendje bedoeld en overduidelijk niet voor mij. Ik heb er maar nooit iets over gezged
Wat doet zij dan ook met jou nummer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')