3e Album vind ik best wel goed.......alleen lijkt het meer op Stone Sour dan Slipknot...quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:47 schreef Eveli het volgende:
Waarom heb ik dat topic nooit gezien?!?!? Ik vind Slipknot dus echt zwaar rulen !! Ben er helemaal fan van, ga 21 oktober ook naar hun concert in Ahoy. Moet alleen het derde album nog eens kopen.
Er is een kleine kans dat KsE misschien in het voorprogramma van Slipknot en Slayer komt op 21oktober in Ahoy, Rotterdam.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:53 schreef Kletz het volgende:
ik had ze serieuser genomen als ze geen clownspakken aan hadden. sommige nummers zijn wel ok.. maar neej niet mijn ding.....
Geef mij maar Killswitch Engage... als je dat niet kent, zou ik et maar gaan tjekken
haha
http://www.killswitchengage.com
Ik heb ze wel, maar hoe kun je nou zeggen dat die maskers gay zijn?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:13 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik vind die maskers zo gay. Heeft niemand trouwens foto's van die gasten ZONDER masker?
ok Gay is niet et juiste woord.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:19 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik heb ze wel, maar hoe kun je nou zeggen dat die maskers gay zijn?Ik vind zo'n bebloed clowshoofd niet echt gay....
vertel dat ook gelijk even tegen de honderden blackmetal bands met corpsepaint. Of tegen Kiss. Zelfde principe. En als je het niks vindt, dan doe je je ogen dicht en heb je er geen last van.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:09 schreef Kletz het volgende:
[..]
eerder zielig, triest, kinderachtig, dat soort dingen doe je als je 16 bent en in zo'n soort korn achtige band zit.....
Agossie, meneer voelt zich aangevallen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:11 schreef Tokus het volgende:
[..]
vertel dat ook gelijk even tegen de honderden blackmetal bands met corpsepaint. Of tegen Kiss. Zelfde principe. En als je het niks vindt, dan doe je je ogen dicht en heb je er geen last van.
Dat is zo makkelijk he. Overigens vind ik die black metal bands die elkaars corpse paint naäpen wel irritant. Deze klassiekers en Slipknot zijn nog enigsinds origineel.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:17 schreef Kletz het volgende:
het is een combinatie van... en kiss jah, of misfits haha... Dat zijn klassiekers.... Daar mag je niks over zeggen.
Clown's nieuwe staat er wel bij. Helemaal achteraan.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:29 schreef Djaser het volgende:
[..]
Dat is zo makkelijk he. Overigens vind ik die black metal bands die elkaars corpse paint naäpen wel irritant. Deze klassiekers en Slipknot zijn nog enigsinds origineel.
Dat eerste masker van Mick is trouwens wazig, ik zie er niks. De clown zijn nieuwe masker staat er trouwens niet bij zie ik en Corey heeft een black metal corpse paint masker
Onzin. Praktisch elke band heeft naast haar muziek ook een visuele ´look´. Zoals daar inderdaad zijn Kiss en Misfits, maar ook White Zombie ofzo en zelfs de Adidas/Puma pakken van Jonathan Davis zijn een visuele ondersteuning van de muziek. Als band moet je je nu eenmaal presenteren en daaraan inherent is het visuele aspect. Slipknot legt meer dan andere bands de nadruk op dat aspect maar dat betekent niet (of juist niet) dat ze hun visuele presentatie van andere bands hebben afgekeken. Anders zou je ook wel kunnen zeggen dat ze het gebruik van gitaren van andere bands hebben afgekeken, want dat heeft Slipknot echt niet zelf uitgevonden.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:17 schreef Kletz het volgende:
[..]
Agossie, meneer voelt zich aangevallen.
het is een combinatie van... en kiss jah, of misfits haha... Dat zijn klassiekers.... Daar mag je niks over zeggen.
Deze band kijkt teveel naar andere bands... > dus origineel zijn ze niet. als je ze dus gaat vergelijken met kiss of misfits enzo. (want die vergelijking deed jij net)
nee hoor. Ik word alleen zo moe van figuren als jij die lopen te zeuren over die maskers van Slipknot, maar tegelijkertijd wel een dergelijk iets accepteren van Kiss, Alice Cooper, of menig black metal band.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:17 schreef Kletz het volgende:
[..]
Agossie, meneer voelt zich aangevallen.
Precies !quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:24 schreef Argento het volgende:
[..]
Onzin. Praktisch elke band heeft naast haar muziek ook een visuele ´look´. Zoals daar inderdaad zijn Kiss en Misfits, maar ook White Zombie ofzo en zelfs de Adidas/Puma pakken van Jonathan Davis zijn een visuele ondersteuning van de muziek. Als band moet je je nu eenmaal presenteren en daaraan inherent is het visuele aspect. Slipknot legt meer dan andere bands de nadruk op dat aspect maar dat betekent niet (of juist niet) dat ze hun visuele presentatie van andere bands hebben afgekeken. Anders zou je ook wel kunnen zeggen dat ze het gebruik van gitaren van andere bands hebben afgekeken, want dat heeft Slipknot echt niet zelf uitgevonden.
ja maar vent je hebt nu wel over KISS en ALICE COOPER. en om die te vergelijken met slipknot gaat wel heel ver.. Niet in de vergelijking qua muziek, maar hoe de band zich presenteerd. En DIE vergelijking mag je niet maken vind ik... maar ja...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:27 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee hoor. Ik word alleen zo moe van figuren als jij die lopen te zeuren over die maskers van Slipknot, maar tegelijkertijd wel een dergelijk iets accepteren van Kiss, Alice Cooper, of menig black metal band.
de vergelijking met Slipknot gaat niet erg ver. Sterker nog, dat is juist de grootste overeenkomst: de gimmick. Want het is niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:45 schreef Kletz het volgende:
[..]
ja maar vent je hebt nu wel over KISS en ALICE COOPER. en om die te vergelijken met slipknot gaat wel heel ver.. Niet in de vergelijking qua muziek, maar hoe de band zich presenteerd. En DIE vergelijking mag je niet maken vind ik... maar ja...
Noe hemel je ze wel heel erg op. Ze hebben toegegeven dat ze zich hebben laten inspireren door Kiss en Iowa treden ze tegenwoordig niet zo heel veer meer op. Maskers kunnen dus af.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:30 schreef Eveli het volgende:
[..]
Precies !![]()
Slipknot zegt dat ze die maskers aan het begin van hun carrière opdeden omdat de mensen in Iowa, waar ze vandaan komen, alleen naar de mensen kijken ipv naar de muziek te luisteren. Slipknot dacht toen, als we maskers opzetten, kunnen ze ons niet op uiterlijk beoordelen en moeten zo wel naar onze muziek luisteren. Dat is het idee van die maskers. Ze hebben het dus niet afgekeken. Ik vind die maskers juist wel cool. Het draagt wel wat bij aan de muziek die ze maken.
Nee, hij had een variant. Daar ben ik vrij zeker van.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:11 schreef Eveli het volgende:
[..]
Clown's nieuwe staat er wel bij. Helemaal achteraan.
Precies het tegenovergestelde. Mede daarom is Slipknot ook bekend geworden. Omdat ze met hun eerste selftitled album een behoorlijk nieuw geluid lieten horen.quote:Deze band kijkt teveel naar andere bands... > dus origineel zijn ze niet.
ja en dat doe ik alleen maar omdat ik dan jou kan plagenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:43 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Precies het tegenovergestelde. Mede daarom is Slipknot ook bekend geworden. Omdat ze met hun eerste selftitled album een behoorlijk nieuw geluid lieten horen.
Je vindt Slipknot gewoon kutmuziek en daarom ga je maar onzinnige argumenten bedenken tegen Slipknot. Een echte muziekliefhebber geeft bijna niets om uiterlijk.
Ik hoor tegenwoordig meer mensen die Kiss kut vinden dan goed. Valt wel mee dus.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:05 schreef Tokus het volgende:
[..]
de vergelijking met Slipknot gaat niet erg ver. Sterker nog, dat is juist de grootste overeenkomst: de gimmick. Want het is niet meer dan dat.
En zeker tegenwoordig is Slipknot relevanter dan Kiss, want Kiss is gewoon een parodie op zichzelf geworden. Maar nee, Kiss is heilig, en het uiterlijk van een band als Slipknot vergelijken met Kiss is dan heiligschennis. Mieter op, het komt op precies hetzelfde neer.
Alice Cooper of Kiss zonder show is een stuk minder interessant dan met show. Waarom deed Kiss de make-up weer op? Omdat ze zonder in het dal zaten.
Alice Cooper vorig jaar zonder show? Men liep weg omdat men er niks aan vond.
Slipknot zonder maskers en gekke capriolen op het podium? Wellicht hetzelfde.
Waar was Kiss voordat ze de make-up opdeden? Nergens. Toen waren ze gewoon het zoveelste bandje. Alice Cooper zonder z'n shockerende show? Zou ook niet opvallen.
mee eensquote:Op maandag 5 juli 2004 11:49 schreef Eveli het volgende:
Het zou wel een beetje stom zijn als Slipknot ineens zonder maskers op het podium staat, want daar zijn ze toch wel mee bekend geworden. Dus van mij moeten ze die maskers gewoon ophouden !!
Dat Slipknot niet origineel is, heeft niets met een mening te maken. Over originaliteit kun je best objectief oordelen, dus niet smaakgevoelig. Ik heb dus geen pech.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:21 schreef Kletz het volgende:
[..]
ja en dat doe ik alleen maar omdat ik dan jou kan plagen![]()
ik heb een mening en die geef ik. Mocht je er niet mee eens zijn. pech voor jou
Even happen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:14 schreef Mexicaantje het volgende:
Anywayz.. heb het id dat veel mensen 'Knot kut vinden omdat ze commercieel zijn.. goeie muziek maken wat hun eige favoriete band niet maakt..ze hebben liever een onbekende band die ze als favoriet hebben.. dan zijn ze stoerrrr
Het is niet echt een officieël album; ten eerste is het door hun zelf uitgegeven en niet door een platenmaatschappij en ten tweede is de oplage beperkt tot 2000 stuks.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:11 schreef Markster het volgende:
waarom staat 'mate,feed,kill,repeat' niet in de OP bij de albums?
Maar daarom niet minderquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:44 schreef Eveli het volgende:
[..]
Het is niet echt een officieël album; ten eerste is het door hun zelf uitgegeven en niet door een platenmaatschappij en ten tweede is de oplage beperkt tot 2000 stuks.
Wat Evili zei, het is dus gewoon een demo zoals bijna elke band die voor hun debuut uitbrengen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:11 schreef Markster het volgende:
waarom staat 'mate,feed,kill,repeat' niet in de OP bij de albums?
Van mij mogen die inderdaad ook wel weg. Ze hebben leuke maskers en doen af en toe wel coole dingen, maar verder doen ze inderdaad niet zo veel. Doe dan trouwens maar meteen de sampler Craig weg; ook een cool masker, maar verder van weinig nut. Denk nou niet dat ik Slipknot niet cool vind met z'n negenen, integendeel, maar ik zou het ook niet erg vinden als ze doorgaan met z'n vijven. Kunnen ze meteen van dat nu-metal imago afkomen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:02 schreef Mgolovic het volgende:
Zo is Sid (DJ) lang niet altijd achter zijn draaitafel te vinden, en rennen Chris en Shawn (percussie) meer rond dan dat ze op hun tonnen staan te rammen.
Van een nu-metal label kom je niet af door met minder man te gaan spelen maar andere muziek te gaan maken.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:15 schreef Eveli het volgende:
Denk nou niet dat ik Slipknot niet cool vind met z'n negenen, integendeel, maar ik zou het ook niet erg vinden als ze doorgaan met z'n vijven. Kunnen ze meteen van dat nu-metal imago afkomen.
Nu-metal wordt toch onder andere gekenmerkt door een DJ? Als die weggaat, wordt het in ieder geval minder nu-metalig.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:03 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Van een nu-metal label kom je niet af door met minder man te gaan spelen maar andere muziek te gaan maken.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:15 schreef Eveli het volgende:
[..]
Van mij mogen die inderdaad ook wel weg. Ze hebben leuke maskers en doen af en toe wel coole dingen, maar verder doen ze inderdaad niet zo veel. Doe dan trouwens maar meteen de sampler Craig weg; ook een cool masker, maar verder van weinig nut. Denk nou niet dat ik Slipknot niet cool vind met z'n negenen, integendeel, maar ik zou het ook niet erg vinden als ze doorgaan met z'n vijven. Kunnen ze meteen van dat nu-metal imago afkomen.
preciesquote:Op woensdag 1 december 2004 13:24 schreef Litso het volgende:
Scissors, Eyeless, Surfacing en veel andere nummers zouden echt kut klinken zonder die samples
Ik welquote:Op woensdag 1 december 2004 15:30 schreef Eveli het volgende:
(Lever ik eens kritiek op Slipknot, is het weer niet goed....)
Ik zeg toch ook dat ik ze liever met z'n negenen heb. Maar ik zou het niet erg hebben gevonden als ze met z'n vijven waren.
Ja - Before I Forget maar je ziet alleen maar wat ogen en kinnen enzoquote:Op maandag 6 juni 2005 20:39 schreef crossover het volgende:
zag ik nou laatst een clip van ze waarbij ze hun maskers af hadden?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
heb me gisteren doodgelachen om een repro van editie NL. Gingen ze Slipknot fans interviewen en vragen waarom ze er zo uitzagenEn of ze allemaal de duivel aanbaden... dit naar aanleiding van een klacht van een of andere Griekse orthodoxe kerk... die gasten in de studio zaten zich na afloop te bescheren...
Zeker nadat nr.3 (die met die pinokkioneus) geinterviewd werd...
![]()
uh ja dat wordt hier gebruikt als ander woord voor 'slecht'quote:Op maandag 6 juni 2005 21:36 schreef Tokus het volgende:
brak?
Nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:35 schreef crossover het volgende:
ja dat is ook, maar The-Brahma-Bull zei dat er geen hele gezichten te zien zijn.. dát vond ik jammer, maar die maskers doen ze dus wel voor altijd gewoon af?
WAT?!quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:47 schreef Eveli het volgende:
Waarom heb ik dat topic nooit gezien?!?!? Ik vind Slipknot dus echt zwaar rulen !! Ben er helemaal fan van, ga 21 oktober ook naar hun concert in Ahoy. Moet alleen het derde album nog eens kopen.
In dat geval kun je beter Gothenburg Melodic Death bands gaan luisteren, Killswitch is daar maar een verwatering van en niet zo'n goede ook.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:53 schreef Kletz het volgende:
ik had ze serieuser genomen als ze geen clownspakken aan hadden. sommige nummers zijn wel ok.. maar neej niet mijn ding.....
Geef mij maar Killswitch Engage... als je dat niet kent, zou ik et maar gaan tjekken
haha
http://www.killswitchengage.com
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:22 schreef crossover het volgende:
ah brak man..dat ze die maskers eens af doen..dan worden ze iig door mij wel serieus genomen
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:14 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Slipknot... Wekte in een shoppie in R'dam. Kwam de hele crew langs tijdens de Tour. Ik begreep meteen waarom die gasten hun maskers op houden tijdens de show...
Lelijke nerds niet normaal.
Wel aardige gasten verder hoor, roadies waren aardiger die verraaden n.l meteen dat ze met slipknot tourden![]()
Stickers en andere shit bewees dat ook. Ben ik nu de enige hier die ze zonder masker heeft gezien of hebben ze dat inmiddels al vaker gedaan ?
Je zou als fan ook misschien inhoudelijk kunnen reageren op mijn vraag of ze bekend zijn zonder maskers ?quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:32 schreef -Menn0- het volgende:
Ja oa Corey Taylor (zang) en James Root (gitaar) zitten zonder masker in Stone Sour. Joey Jordison (drummer) doet nu zonder masker drums voor Korn en zit in de Murderdolls. De rest weet ik niet uit m'n hoofd.
En op de dvd Inside The Nine staat van alle leden een interview, zonder masker.
Dus iedereen die beetje "Slipknot fan" (of er veel naar luisterd) weet wel hoe ze er uit zien.
Vandaar mijnquote:Op zondag 8 juli 2007 21:40 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Damn, en ik maar opscheppen dat ik ze zonder masker had gezien. Blijkt het helemaal niet bijzonder te zijn dus
Mayhem is een geweldige band.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:35 schreef RiffRaff het volgende:
Slipknot is een commercieel aftreksel van alles wat het Metalgenre berucht maakte.
Zum kotzen, kutband dat is 't.
Mayhem, Burzum, Kiss ( desnoods ), Immortal etc.
Dat zijn pas bands.
Aantal bandleden een paar keer ontmoet, ben zelfs een keer met ze Utrecht in geweest.. Volgens mij was dat voor een show van Stone Sour in Utrecht..quote:Op zondag 8 juli 2007 21:14 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Slipknot... Wekte in een shoppie in R'dam. Kwam de hele crew langs tijdens de Tour. Ik begreep meteen waarom die gasten hun maskers op houden tijdens de show...
Lelijke nerds niet normaal.
Wel aardige gasten verder hoor, roadies waren aardiger die verraaden n.l meteen dat ze met slipknot tourden![]()
Stickers en andere shit bewees dat ook. Ben ik nu de enige hier die ze zonder masker heeft gezien of hebben ze dat inmiddels al vaker gedaan ?
Murderdolls bestaat niet meer en dat is maar goed ook.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:32 schreef -Menn0- het volgende:
Ja oa Corey Taylor (zang) en James Root (gitaar) zitten zonder masker in Stone Sour. Joey Jordison (drummer) doet nu zonder masker drums voor Korn en zit in de Murderdolls. De rest weet ik niet uit m'n hoofd.
Okay zat danquote:Op maandag 9 juli 2007 19:42 schreef Djaser het volgende:
[..]
Murderdolls bestaat niet meer en dat is maar goed ook.
hopelijk gaan ze ook de festivals afquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:09 schreef Eveli het volgende:
In Aardschok staat: Slipknot gaat in januari de studio in, brengt in de lente van 2008 een nieuwe cd uit en gaat ze daarna weer touren.
In het kort: Ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:10 schreef crossover het volgende:
Betekent dat dat Taylor zijn werk met Stone Sour even laat zitten?
En in het uitgebreid?quote:
In het uitgebreid: Corey wil zich altijd helemaal focussen op 1 band. Niet 2 tegelijk. Daarom heeft hij nu 2 jaar dacht ik getourd en CD met Stone Sour en dergelijke gedaan. En dan gaat hij straks hetzelfde doen met Slipknot.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:59 schreef crossover het volgende:
[..]
En in het uitgebreid?
Zou het wel jammer vinden, ik ben meer van de SS dan Slipknot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |