Ja! Dat waren wij.quote:Oh ik weet alweer wie jij bent! Jij had zwart haar en een sikje he? En je vriendin lang zwart haar? En ze studeerde geneeskunde? Waren jullie dat? Ik was die kleinere Ik dacht al "waar zijn die nou heen?" Want er stonden ineens 2 enorme kerels naast me hehehe Wat baal je dan zeg als je naar de plee moet Ik ben gelukkig nog op tijd gegaan En het scheelt wel weer als je wat meer naar achter staat dat je dan een beter overzicht heb ja. Een groot deel van het podium zie je niet als je vooraan staat.
Jouw stukje mag best onder mijn OP komen hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:47 schreef Theoden het volgende:
Bah toen ik begon te tikken was er nog niks, sorry.
Ik heb ook 10 minuten staan tikken ofzo
Smokez en bende zat inderdaad bij Zuid Jquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:51 schreef philipnorth het volgende:
hey smokez en bende, zaten jullie nou ook in dat "hokje" bij Zuid J?
en deze heeft meer replies dussuh![]()
ah ok, dan zat ik idd toch bij jullie in t hokjequote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:53 schreef Theoden het volgende:
[..]
Smokez en bende zat inderdaad bij Zuid Jhelemaal vooraan in het hokje, gingen als 1 van de eerste naar binnen.
Nu welquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:40 schreef deliberator het volgende:
damn, hier staan mijn foto's niet trots vermeld
Dat nummer heb ik dus net niet gehoord, was ik vast even wezen eten ofzoquote:Wait and Bleed (blijft een lekker nummer, en mooi gestart, dat wij mochten zingen)
* deliberator is jaloersquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:11 schreef bassieVL het volgende:
een kleine preview op mijn foto's:
[afbeelding]
Agreequote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:11 schreef Quickie_Bat het volgende:
God wat baal ik dat het alweer voorbij is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |