3 dagen niet gegeten? Sick dudequote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:21 schreef Djaser het volgende:
Ik heb er eigenlijk helemaal geen eten gekocht
Nee ik had aan dat brood dat ik mee genomen had onverwachts meer dan genoeg, wel heel erg veel cola gedronken omdat het nog vermoeiend was af en toe.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
3 dagen niet gegeten? Sick dude
De broodjes gezond van die tent die in de hoek stond (Panos ofzo) waren echt lekker, die werden vers gemaakt, lekkere warme broodjes. Beter dan die voorverpakte dingen die al een aantal uren liggen te wachten. Is eigenlijk het enige (naast een patatje wat ook goed te doen was) wat ik gegeten hebquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:59 schreef Seborik het volgende:
broodje gezond was heerlijk.
Het bier smaakte ook erg goed!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:09 schreef yvonne het volgende:
Gaat het alleen nog maar over het eten?
Wat boeit me dat eten nou
Inderdaad. Laten we het drinken niet vergeten.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:09 schreef yvonne het volgende:
Gaat het alleen nog maar over het eten?
Wat boeit me dat eten nou
Viel toch best wel mee??quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Inderdaad. Laten we het drinken niet vergeten.
MAES is niet te zuipen.
Het ijs was gewoon goed: twee megabollen op een knapperig oublie hoorntje voor 4 bonnen!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:11 schreef Seborik het volgende:
En het ijs ook.![]()
Nee, het viel niet mee. Maes is echt bocht. Het Belgische Heineken. Gatver wat was dat ranzig. Nog ranziger was dat ze het ook verkochten gemixed met cola.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:14 schreef Vectra het volgende:
[..]
Viel toch best wel mee??
[..]
Het ijs was gewoon goed: twee megabollen op een knapperig oublie hoorntje voor 4 bonnen!
Had je serieus verwacht dat ze daar Leffe oid zouden schenken dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, het viel niet mee. Maes is echt bocht. Het Belgische Heineken. Gatver wat was dat ranzig. Nog ranziger was dat ze het ook verkochten gemixed met cola.
Het ijs was goed ja. Ik kon het ijs overigens al vanwege een korte vakantie in die omgeving een paar jaar terug. Dat postels ijs (net over de grens bij Valkenswaard) is goed te eten
Nee, ik wist van vorig jaar nog dat Maes bocht was. Vorig jaar schonken ze dacht ik ook nog ander bier, maar dat kan ik mishebben. Ik heb het op de cola gelaten en, op 2 pints na, totaal geen bier gedronken. Het wordt gewoon eens tijd dat Hertog Jan festivals gaat sponsorenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:19 schreef Vectra het volgende:
[..]
Had je serieus verwacht dat ze daar Leffe oid zouden schenken dan?
Ik vraag me trouwens over dat ijs nog steeds af hoe die knakker in dat karretje het voor elkaar gaat krijgen om 4 van die grote bollen op zo'n klein hoorntje te proppen
Dat laatste vind ik nou eens een heel erg goed idee! Kunnen we niet een actie op touw zetten om dit voor elkaar te krijgen? De Hertog Jan Metal Meet, lijkt me wel watquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ik wist van vorig jaar nog dat Maes bocht was. Vorig jaar schonken ze dacht ik ook nog ander bier, maar dat kan ik mishebben. Ik heb het op de cola gelaten en, op 2 pints na, totaal geen bier gedronken. Het wordt gewoon eens tijd dat Hertog Jan festivals gaat sponsoren![]()
Thai was inderdaad heel erg lekker. Donner kebab was ook prima te doen. Friet, broodje braadworst, broodje gezond, sangria, hamburgers.. Allemaal prima. Bacon & eggs als ontbijt was ook goed weg te kanen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:01 schreef yvonne het volgende:
De Thai was perfect idd!
De meeste Nederlanders verwarren fritessaus met mayonaise.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:02 schreef Tokus het volgende:
de Belgische mayo was precies dezelfde als de Nederlandse mayo die je dus hier in de snackbar tegenkomt.
Ja, stoere mannen op een festival, maar miepen op een forum.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:57 schreef =HellFire= het volgende:
Muziek was kut zeker, maar dat ETEN..... DAMN.
Vorig jaar hadden ze idd nog Fosters, dat was nog wel te doen maargoed, na een tijdje merk je het toch niet meer wat je naar binnen staat te werken. Gelukkig hebben we redelijk wat pakken witte wijn naar binnen kunnen smokkelenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ik wist van vorig jaar nog dat Maes bocht was. Vorig jaar schonken ze dacht ik ook nog ander bier, maar dat kan ik mishebben. Ik heb het op de cola gelaten en, op 2 pints na, totaal geen bier gedronken. Het wordt gewoon eens tijd dat Hertog Jan festivals gaat sponsoren![]()
Allemaal voedselvergiftiging opgelopen zeker.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:58 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, stoere mannen op een festival, maar miepen op een forum.![]()
Wij zijn net als vorige jaren gewoon stug Dessel ingereden, inkopen gedaan bij de lokale super en dan heel simpel de bordjes gevolgd.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:48 schreef Vectra het volgende:
Waren er trouwens nog meer mensen die de bewegwijzering naar het terrein ongelooflijk KUT vonden? Ik bleef slapen bij een vriend in Limburg en had leuk op de site gekeken hoe we naar het terrein moesten rijden.
Rijden we op de E313 uit de richting Hasselt. Volgens de routebeschrijving moesten we afrit 24 Geel-West nemen. Dus wij komen aan bij een afrit Geel-West, maar dat was niet nummer 24. Nog maar een afslag doorgereden en er daar afgegaan. Op de site stond leuk aangegeven dat bij de afslag bordjes stonden die je naar het terrein zouden leiden. Die bordjes kwam we uiteindelijk pas tegen toen we in Dessel zaten en we volgens mij al 40 keer rond het terrein waren gereden!!!
Nou, ik vond het een aardig bronwatertje.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
MAES is niet te zuipen.
Hehe ik zag tijdens Killswitch (volgens mij) een stel gasten met zo'n zak wijn, ééntje ging er ook mee raggen in de pit, maar dat ding bleef gewoon heelquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:09 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze idd nog Fosters, dat was nog wel te doen maargoed, na een tijdje merk je het toch niet meer wat je naar binnen staat te werken. Gelukkig hebben we redelijk wat pakken witte wijn naar binnen kunnen smokkelen
Dat werd het bij ons uiteindelijk ook. Probleem was alleen dat bij onze afslag ook geen bordjes Dessel stonden. Dus eerst via Geel naar Mol toe, waar vervolgens bordjes Dessel stonden. Terug ging wel een stuk makkelijker en sneller.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wij zijn net als vorige jaren gewoon stug Dessel ingereden, inkopen gedaan bij de lokale super en dan heel simpel de bordjes gevolgd.
Ook niet gehad, ik heb het weekend cola geleefdquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
MAES is niet te zuipen.
nee, wij hadden pakken wijn. van die mooie gele liebe frauenmilchquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:43 schreef Doomspreader het volgende:
[..]
Hehe ik zag tijdens Killswitch (volgens mij) een stel gasten met zo'n zak wijn, ééntje ging er ook mee raggen in de pit, maar dat ding bleef gewoon heel(waren jullie dat?
)
Dan loopt Blabbermouth te zeiken. Poprock versie is ook goed maar ik vind het wel leuk dat ze eens wat anders met een nummer doen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:55 schreef Seborik het volgende:
Ze deden die versie al een tijdje. Ook met Ripper. Ik prefereer zelf eigenlijk de poprock-versie.
hehe, nee, wij hadden gewoon literpakken wijn (hoewel die ook wel tegen een stootje kunnenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:43 schreef Doomspreader het volgende:
[..]
Hehe ik zag tijdens Killswitch (volgens mij) een stel gasten met zo'n zak wijn, ééntje ging er ook mee raggen in de pit, maar dat ding bleef gewoon heel(waren jullie dat?
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |