Volgens mij was Ahoy niet vol, maar ik kan me vergissen. En toen speelde Slayer ook, dat is wel iets anders dan Slipknot met Shadows Fall. En was er in Ahoy niet ook een derde vrij grote band bij?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de zaal viel me ook al op, eerst weten ze ahoy vol te krijgen en nu gaan ze naar paradiso waar je gewoon het podium op kan zou kunnen klimmen![]()
Lama... Melkweg en is al 4 dagen uitverkochtquote:
het was geloof ik niet uitverkocht, maar het leek toch erg druk....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 06:54 schreef nipeng het volgende:
Het was zeker druk?
Pijn door het geluid of door de pit?
Shit heb ik dat gemist......quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
heb me gisteren doodgelachen om een repro van editie NL. Gingen ze Slipknot fans interviewen en vragen waarom ze er zo uitzagenEn of ze allemaal de duivel aanbaden... dit naar aanleiding van een klacht van een of andere Griekse orthodoxe kerk... die gasten in de studio zaten zich na afloop te bescheren...
Zeker nadat nr.3 (die met die pinokkioneus) geinterviewd werd...
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:45 schreef TheSorrow het volgende:
Klopt sinterklaas, die draaien ze ook op MTV etc, je ziet niet echt t hele gezicht, ¾ maar ofzo.... + Rensen, niet zo zeiken, 18 juni zien we genoeg leuks @ Fields Of Rock![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |