Was ik bij, en het was inderdaad teleurstellend.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waren ze niet laatst in ahoy?
ik heb er nogal wat negatieve verhalen over gehoord

Valt wel meequote:Op zaterdag 30 april 2005 21:33 schreef mr_cucumber het volgende:
Das wel erg ver vooruitkijken..

ik had ook wel voor metallica willen komen, maar om dan gelijk weer ook korn (geloof ik?) en slipknot te zien? er zat een flink prijskaartje aan en ik had mijn geld nodig.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:34 schreef boskov het volgende:
Ik heb ze vor Metallica gezien. Je had echt van die 14jarigen die speciaal voor Slipknot komen.
Wat een herrie.

Ik ben ook geen fan van korn, maar het gaat. Maar slipknot. Alsjeblieft zegquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik had ook wel voor metallica willen komen, maar om dan gelijk weer ook korn (geloof ik?) en slipknot te zien? er zat een flink prijskaartje aan en ik had mijn geld nodig.

quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:49 schreef Mr. Orange het volgende:
So what..
Megadeth 3juni in de melkweg

toch zie ik het staan hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:27 schreef renz0r het volgende:
Slipknot komt naar Nederland!!!
Alhoewel er op de Mojo site niks staat

Iowa is anders stukken harder dan dat 1e album, en die 3e is ook niet echt zachter.... tsja, er staan 2 rustige nummers op, maar de rest doet niet onder qua hardheid voor de vorige albums.quote:Op zondag 1 mei 2005 02:14 schreef Teringjakkie het volgende:
Ze zijn volgens mijn opinie te soft geworden.
Eerste album was goed... daarna niet meer...

de zaal viel me ook al op, eerst weten ze ahoy vol te krijgen en nu gaan ze naar paradiso waar je gewoon het podium op kan zou kunnen klimmenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:58 schreef HeatWave het volgende:
*kick*
IK hoorde van het weekend dat ik kaartjes had.
Nog iemand die er heengaat? IK ben wel benieuwd, lijkt me wel een leuke band voor in een relatief kleine zaal.

Dit soort bands horen ook in kleine zaaltjes vind ik! Komt alles qua geluid en sfeer veel beter tot zijn recht.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de zaal viel me ook al op, eerst weten ze ahoy vol te krijgen en nu gaan ze naar paradiso waar je gewoon het podium op kan zou kunnen klimmen![]()

Waar treden ze op dan?quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:36 schreef seilram het volgende:
[..]
Valt wel mee![]()
Ik heb gister kaartjes gehaald voor 14-09-2005
Eenmalig optreden van Me First and the Gimme Gimmes!! Woehoe, ik kan niet wachten!![]()

Volgens mij was Ahoy niet vol, maar ik kan me vergissen. En toen speelde Slayer ook, dat is wel iets anders dan Slipknot met Shadows Fall. En was er in Ahoy niet ook een derde vrij grote band bij?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de zaal viel me ook al op, eerst weten ze ahoy vol te krijgen en nu gaan ze naar paradiso waar je gewoon het podium op kan zou kunnen klimmen![]()

Lama... Melkweg en is al 4 dagen uitverkochtquote:

het was geloof ik niet uitverkocht, maar het leek toch erg druk....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 06:54 schreef nipeng het volgende:
Het was zeker druk?
Pijn door het geluid of door de pit?

Shit heb ik dat gemist......quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
heb me gisteren doodgelachen om een repro van editie NL. Gingen ze Slipknot fans interviewen en vragen waarom ze er zo uitzagenEn of ze allemaal de duivel aanbaden... dit naar aanleiding van een klacht van een of andere Griekse orthodoxe kerk... die gasten in de studio zaten zich na afloop te bescheren...
Zeker nadat nr.3 (die met die pinokkioneus) geinterviewd werd...
![]()

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |