Maar dat wisten we al
Live zijn ze ook kut.
quote:Och BreeZaah guy
Op woensdag 12 juni 2002 12:47 schreef Quarentine het volgende:
Glijknoop zuigt.Live zijn ze ook kut.
quote:Nix BreeZaah guy
Op woensdag 12 juni 2002 12:48 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Och BreeZaah guy
vieze bende.
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:50 schreef Debs het volgende:
geef mij maar Racoon of Dandy Warhols...
en om dan 37 duizend keer fuck shit up te zeggen in een nummer...
geef mij maar hardcore
luister leiver naar vader ofzo, of death
das pas goed
quote:Inderdaad
Op woensdag 12 juni 2002 12:53 schreef -Ma3stro- het volgende:
geef mij maar hardcore
overigens is de band naar mijn mening voor pubers onder de 16...
die nooit met kunst als Tool,The God Machine of The Tea Party in aanraking zullen komen
quote:zeker
Op woensdag 12 juni 2002 12:54 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[offtopic] maestro, heersend icoon, nic endo is een van de lekkerste wijven around [/offtopic]
<edit> ze verdient eigenlijk wel een eigen topic en b&h... zal er straks wel ff een maken
Alleen was 't een beetje een bummer toen ik ze live zag omdat ze met de Franse vlag op 't podium stonden te zwaaien en tegelijk 'Belgium rules!' riepen. mjah.
Voor de rest toch top notch band ondanks da 'k normaal helemaal nie van die herrie hou
quote:
saaie bout muziek... ik noem het wel eens deathmetal voor kinderen
luister leiver naar vader ofzo, of death
das pas goed
slipknot is tenminste inventief & origineel, wat je van vader ofzo nie bepaald kan zeggen.
quote:lol
Op woensdag 12 juni 2002 13:10 schreef eskimo het volgende:[..]
slipknot is tenminste inventief & origineel, wat je van vader ofzo nie bepaald kan zeggen.
quote:neen.
Op woensdag 12 juni 2002 13:14 schreef Trance4Ever het volgende:
Ik heb gehoord van een die hard metal fan dat Slipknot voor wanabee BrEeZaH mensen is, is dit waar?
ignite - bullets included
Put down your gun punk Put up your dukes son Why can't you be a man Fight me one on one Don't need guns or knives To hide behind Bullets included No thought required Senseless violence There's no excuse for this You live the path of most resistance Create your own hell You live in violent times No respect for other peoples lives Put down your gun punk Put up your dukes son Why can't you be a man Fight me one on one Emancipate yourself From stupidity Don't look for handouts Just opportunity Tag your name on dirty toilet stalls Claim your turf on subway urinals Pay your rent by selling guns and drugs Understand I don't respect you at all Senseless violence There's no excuse for this You live your path of most resistance Create your own hell You live in violent times Put down your gun punk Put up your dukes son Tag your name on dirty toilet stalls Claim your turf on subway urinals Pay your rent by selling guns and drugs Understand I don't respect you at all Put down your gun punk Put up your dukes son Why can't you be a man Fight me one on one Don't need guns or knives To hide behind Bullets included No thought required.
biohazard - Black And White And Red All Over
Fascism, the epitome of ignorance
Listen up, I'll give you a for instance
People go hating for the color of skin
Won't they learn they'll never win
Play into the hands of the media vultures
We must learn to unite our cultures
Violence constantly tears us apart
Show the world that we've got heart
Chorus:
Blood is spilled on black and white
Different colors, why do we fight
Face the facts, stone cold sober
Black and white and red all over
Thousands die and kill each other
Someone rapes and stabs their mother
I think it's sick to count the death toll
On and on the media rolls
Drive by shootings, homicide
Nobody cares about the mother who cried
A family's grief stepped on by ratings
Understand why I keep hating
It makes no sense for us to be pawns
In the chess game that the media plays
If the streets are where you run
There you die, why ? Find yourself a way out
Ruling out the positive and any hope for peace
This will only kill the moral, paper sales increase
This shit has got to cease
Believe half of what you read and half of wath you see
Put two and two together and you'll have reality
Can't you see my reality ?
Chorus
Turn on the TV and what do I see
Killing, murder and blasphemy
Rape, arson, robberies
People die of incurable disease
Crashes, bashes, people on crack
Scandal, war and heart attack
Always strife in the middle fucking east
If war sell papers why don't peace
en dan slipknot.. wat dan weer helemaal nergens over gaat.
Running out of ways to run
I can't see, I can't be
Over and over and under my skin
All this attention is doing me in!
Fuck it all! Fuck this world!
Fuck everything that you stand for!
Don't belong! Don't exist!
Don't give a shit!
Don't ever judge me!
Picking through the parts exposed
Taking shape, taking shag
Over and over and under my skin
All this momentum is doing me in!
Fuck it all! Fuck this world!
Fuck everything that you stand for!
Don't belong! Don't exist!
Don't give a shit!
Don't ever judge me!
You got all my love, livin' in your own hate
Drippin' hole man, hard step, no fate
Show you nuthin', but I ain't holdin' back
Every damn word I say is a sneak attack
When I get my hands on you
Ain't a fuck thing you can do
Get this cuz you're never gonna get me
I am the very disease you pretend to be
I am the push that makes you move
quote:als je er niks aan vindt kan je dat ook gewoon 1x zeggen, en daarna gewoon je mond houden.
Op woensdag 12 juni 2002 13:16 schreef -Ma3stro- het volgende:
vergelijk bijv deze texten is...
quote:Nah, deze mag wel open blijven, het andere topic is al ruim 6 maanden niet meer in gepost.
Op woensdag 12 juni 2002 12:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
slotje... er moeten toch zeker wel 666 topics over zijn...
quote:waarom het is toch een discussie forum of ben ik nou gek?
Op woensdag 12 juni 2002 13:17 schreef Tokus het volgende:[..]
als je er niks aan vindt kan je dat ook gewoon 1x zeggen, en daarna gewoon je mond houden.
Je hoeft niet perse erop te blijven hameren dat er betere bands zijn.
quote:jahoor, maar dit is geen discussie, dit is -Ma3stro- die zonodig moet aantonen dat er bands zijn die betere texten schrijven. Ga je dat voortaan even bij elke band doen dan?
Op woensdag 12 juni 2002 13:19 schreef -Ma3stro- het volgende:[..]
waarom het is toch een discussie forum of ben ik nou gek?
quote:als ik daar behoefte aan heb wel ja, en zonodig wil ik dat niet aantonen... maar misschien dat ik met mijn comments bij iemand interesse opwek voor andere bands...
Op woensdag 12 juni 2002 13:23 schreef Tokus het volgende:[..]
jahoor, maar dit is geen discussie, dit is -Ma3stro- die zonodig moet aantonen dat er bands zijn die betere texten schrijven. Ga je dat voortaan even bij elke band doen dan?
quote:AHhaa neej Hardcore is afwisselend met hun stampstamp muziek (vertel me nix, vinnet zelf soms ook wel heerlijk om naar te luisteren
Op woensdag 12 juni 2002 12:53 schreef -Ma3stro- het volgende:
kontslip... sja.. muziek is opzich wel redelijk, tis alleen zo erg van: he wij zijn een stel volwasse mannen en we gaan eens lekker geld verdienen door simpele texten en harde muziek te maken waar de ontevreden pubers zich mee kunnen identificeren.en om dan 37 duizend keer fuck shit up te zeggen in een nummer...
geef mij maar hardcore
Maarre afgezien daarvan is Slipknot echt wel steengoed hoor...de meesten zullen (die slipknot niet mogen) alleen maar "teringherrie" horen maarja als je nou eens ff de compositie van de "teringherrie" SLipknot en het REGELMATIGE gestamp van Hardcore nou eens naast elkaar zet...is Slipknot toch echt wel wat muziekaler!
quote:Ja das waar kben nou wel appels met peren aan et vergelijken
Op woensdag 12 juni 2002 14:06 schreef -Ma3stro- het volgende:
ja daar heb je wel gelijk in.. maar slipknot is altijd zo en hardcore niet.. maarja je kan een band ook niet met een genre vergelijken.. en ik vin slipknot ook niet slecht ofzo. ik luister er ook wel naar, maar heb toch wel elke keer zo van, damn met vette texten zou dit echt veel cooler zijn.
quote:
slipknot is tenminste inventief & origineel
Ik vind SLipknot heel soms wel leuk om naar te luisteren, maar zet dan toch eerder Soulfly of Sepultura op
quote:hmm.... dat vind ik ehm... ja... ehm...
inventief? #define aub
origineel? #define ook maar
verdiep je eens wat meer in deathmetal voordat je vader "niet inventief en origineel" durft te noemen, ze zijn op dit moment een van de meest toonaangevende bands in dit genre.
quote:Zonder Black Sabbath zouden alle bovengenoemde bands wat anders doen.
Op woensdag 12 juni 2002 14:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
zonder Pantera,Sepultura,Korn,Coal Chamber (die zelf al verre van origineel waren) en Fear Factory zouden de heren Slipknot nog steeds in een 'mall' werken...
Zo kan je dus door blijven redeneren, want die argumenten slaan echt nergens op.
En ''true'' of ''die-hard'' metal fans die hen afkraken omdat het toevallig populair is, .
quote:nou... moet je gelijk geven...
Op woensdag 12 juni 2002 14:25 schreef Tokus het volgende:[..]
Zonder Black Sabbath zouden alle bovengenoemde bands wat anders doen.
Zonder de Beatles zouden zowat alle hedendaagse muzikanten wat anders doen.Zo kan je dus door blijven redeneren, want die argumenten slaan echt nergens op.
maar ik zou Toffe_Ellende niet zijn als ik me er niet onder uit kon lullen...
De bands die ik op noemde [behalve coal chamber] waren ondanks hun invloeden van Black Sabbath en Metallica duidelijk relevant. Ze deden iets met de oerouden Black Sabbath riffs wat nog nooit eerder gedaan werd. Het vermengen met bijzondere ritmes, met Industrial klanken, met hardcore...
Deze bands hebben/hadden bestaansrecht...
wat slipknot deed is: neem de gemiddelde soulfly riff.. stop daar een commercieel refreintje achteraan (goh...was Fear Factory daar niet in 1992 mee begonnen?) stop er wat hiphop invloeden in [biohazard... allang eerder gedaan] hier daar war pseudo-industrialinvloeden... en natuurlijk een grunter die de meest slechte teksten eruit kraamt [fuck it all... machine head...ook al gehoord]
Ik verdenk de leden er ook van dit van te voren bedacht te hebben...
vind je het gek dat ik de metal langzaam aan het verlaten ben
Maar als jij zegt dat het slechte argumenten zijn, dan moet ik dat maar aannemen.. jij bent immers de metalgoeroe hier... en ik weet er ook helemaal geen ene fuck vanaf..
quote:Hoe harder hoe beter he? melancholie is verboden...
Op woensdag 12 juni 2002 14:34 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik vind Slipknot wel goed. Ze zetten een leuke show neer en gaan er helemaal voor op het podium. Ik zal alleen niet gauw een hele cd van hen luisteren. Hooguit 2, 3 nummers, dan doe ik toch maar weer wat anders in de cd-lade.En ''true'' of ''die-hard'' metal fans die hen afkraken omdat het toevallig populair is,
.
quote:dat is voornamelijk de reden ja.
Op woensdag 12 juni 2002 14:34 schreef Metal_Mart het volgende:
En ''true'' of ''die-hard'' metal fans die hen afkraken omdat het toevallig populair is,.
so what als het van alles combineert wat al eerder gedaan is.
ow, enne, toffe_ellende, ik claim geen metalguru te zijn hoor.
Heb je overigens wel 's andere nummers gehoord dan die 2 a 3 die je (heeeel af en toe) op tv gehoord hebt?
quote:Ik zag ze ooit eens op Dynamo ...en zag dat het niet goed was...
Op woensdag 12 juni 2002 15:00 schreef Tokus het volgende:[..]
dat is voornamelijk de reden ja.
so what als het van alles combineert wat al eerder gedaan is.
ow, enne, toffe_ellende, ik claim geen metalguru te zijn hoor.
Heb je overigens wel 's andere nummers gehoord dan die 2 a 3 die je (heeeel af en toe) op tv gehoord hebt?
Overigens lijkt het nu dat ik een chronische hekel aan Slipknot heb... dat valt wel mee. Er zijn bands waar ik een grotere hekel aan heb... (en ze komen toevallig niet allemaal uit Scandinavië)
quote:Onderbouw die mening eens?
Op woensdag 12 juni 2002 16:28 schreef LenL het volgende:
slipknot zuigt
quote:ja doe dat eens.
Op woensdag 12 juni 2002 16:35 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Onderbouw die mening eens?
anyway , leuke band toch best wel. dr zijn betere maar ik vind ze niet slecht ofzo. ookal luister ik het de laatste tijd niet zo vaak meer.
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Hoe harder hoe beter he? melancholie is verboden...
Toffe-Ellende, jouw gefilosofeer over muziek is gewoon triest. Wat maakt het nou uit of iets ''al gedaan'' is of iets dergelijks??? Als een band gewoon nummers uitbrengt die leuk of gaaf klinken, is het toch goed??? Wat maakt het nou uit of het ergens op lijkt?? Het is niet zo dat een band een nummer kopieert en het onder een andere naam uitbrengt, men is gewoon GE-INSPIREERD door andere bands en probeert daar hun eigen draai aan te geven. Je gaat me toch niet vertellen dat jouw verafgode Tool door niemand is ge inspireerd??? Dat ze een heel nieuw soort muziek hebben uitgevonden? dat is gewoon niet zo.
trouwens een argument voor Slipknot is dat Kerry King (van Slayer uiteraard) is geinspireerd door Slipknot's energie en aggressiviteit op het podium en in de muziek. Dat lijkt mij een nogal groot compliment van een van de meest invloedrijke muzikanten uit de metal scene ooit.
quote:moh het gaat wel
Op woensdag 12 juni 2002 12:41 schreef Hypno het volgende:
Wat vinden jullie van deze band? Ik zwaar cool, maare wat vinden jullie?
Wait & Bleed is wel goed maar het meeste vindt ik persoonlijk bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |