co-headline tour, dus verwacht wordt dat zowel Slipknot als Slayer een volledige set spelen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:30 schreef Toadette het volgende:
dat begint ook al zo vroeg.
quote:Tickets voor het gevraagde evenement zullen te koop zijn vanaf 26/06/04 om 10.00 uur.
nee, dan zit je. en daar is het geluid hoe dan ook kut.quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:57 schreef Eveli het volgende:
Als je iets verder weg staat, kost t al minder hoor.
Al was dance valley gratis dan ging ik er nog niet heen...quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:17 schreef cultheld het volgende:
40 euro? Damn leg er 15 bij en je kunt naar dance valley
Ghb en slayer is een no go wat mij betreft ,dance valley daaraantegenquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Al was dance valley gratis dan ging ik er nog niet heen...
Slayer is echt zooo veel vetter dan dance valley...
GHBquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:31 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Ghb en slayer is een no go wat mij betreft ,dance valley daaraantegen![]()
en daarom is er vast een dancevalley topicquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:31 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Ghb en slayer is een no go wat mij betreft ,dance valley daaraantegen![]()
zoiets ja, alleen speelt Slipknot eerst, daarna Slayer. In België, de UK en Frankrijk is het andersom.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:11 schreef philipnorth het volgende:
* Tokus meldt zich zoals gemeld in 'Tallica topic
Ben erg benieuwd naar Slipknot met beter geluid.
Wat ik begreep van de tour is dat ze idd co-headlinen, en dat ze de helft van de shows Slipknot hoofdact is (dus als laatste speelt) en de andere helft Slayer.
hmmmm 1900 uur beginnen
stel, geen voorprogramma:
1900 uur Slipknot/SLayer, 20.45 uur Slayer/Slipknot, 2230-2245 uur klaar
Klinkt redelijk
ja, best een leuke dvd. Alleen zijn de extras die erbij zitten niet al teveel, maar het concert zelf is wel tof.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:33 schreef philipnorth het volgende:
[..]
en daarom is er vast een dancevalley topic
Iemand hier trouwens die die Disasterpieces dvd heeft?
Is die een beetje de moeite waard?
Zitten bij thrashmetal?quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:57 schreef Eveli het volgende:
Als je iets verder weg staat, kost t al minder hoor.
Dat had ik idd begrepen ja, wist alleen niet hoe het in NL zat vandaarquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
zoiets ja, alleen speelt Slipknot eerst, daarna Slayer. In België, de UK en Frankrijk is het andersom.
Precies !quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Al was dance valley gratis dan ging ik er nog niet heen...
Slayer is echt zooo veel vetter dan dance valley...
Als je logisch nadenkt is dat dus eik een gróte DUHHH!!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 06:40 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Dat had ik idd begrepen ja, wist alleen niet hoe het in NL zat vandaar
Hmm, dus Slayer is hier de officiele hoofdact
Gezien het commerciele succes van Slipknot kan ik er best inkomen dat Slipknot zou headlinen hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Als je logisch nadenkt is dat dus eik een gróte DUHHH!!!![]()
Slipknot als hoofdakt en SLayer.... Wahahahahaa nee![]()
Beetje als Slayer op Dance Valley![]()
Nou ik niet... Als je kwalitatief kijt is Slayer zoooveeel beter....quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:00 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Gezien het commerciele succes van Slipknot kan ik er best inkomen dat Slipknot zou headlinen hoor.
Ik zag de advertentie in de metro, en er is dus toch nog een voorprogramma voor slipknot/slayer.
Er staat iig +guest
En ik heb ze dus ook gezien van de weekquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:08 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Nou ik niet... Als je kwalitatief kijt is Slayer zoooveeel beter....
Enne wees verder blij, kheb Slipknot vd week nog gezien en ik was er niet echt kapot van...
Kwam wel door die kl-te Arena, maar toch... Ik vond t zwaar tegen vallen...
Nou maak dan je borst maar nat! Slayer heb ik tot nu toe 1x gezien en was echt zo verschrikkelijk goed!!!! Toen waren Biohazard en Cradle in t voorprogramma maar Slayer stak daar met kop en schouder boven uit... Zal je zien dat Slipknot echt grappenmakers zijn als Slayer t podium betreed..quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:47 schreef philipnorth het volgende:
[..]
En ik heb ze dus ook gezien van de week
Geluid was idd minder, maar show verder vond ik wel ok, interessant genoeg om ze idd eens een volledige set te zien spelen straks in Ahoy (met godzijdank beter geluid)
Slayer ben ik live wel benieuwd naar, ben geen enorme fan ofzo van ze, ken te weinig, maar daar zorg ik wel voor voor ik ze zie dat ik genoeg ken
Ja Slayer is erg leuk natuurlijk, maar toen ik ze vorig jaar zag op Wacken vond ik het toch behoorlijk tegenvallen. De show viel sowieso tegen. Ze lieten eerst een half uur op zich wachten. Daarna speelden ze steeds 3 nummers achter elkaar met een kleine "dankjewel" er tussendoor. Daar hou ik dus niet van. Bovendien kan die zanger (naam ff kwijt) het ook niet meer waarmaken met z'n stem, die hoge krijsen (bv het begin van Angel of Death) haalt ie nooit meer, hij maakt er nu meer een soort brul van. Dat vind ik nogal jammer, dat en de prijs die je neerdokt voor Slayer en Slipknot...quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Nou maak dan je borst maar nat! Slayer heb ik tot nu toe 1x gezien en was echt zo verschrikkelijk goed!!!! Toen waren Biohazard en Cradle in t voorprogramma maar Slayer stak daar met kop en schouder boven uit... Zal je zien dat Slipknot echt grappenmakers zijn als Slayer t podium betreed..
Start anders ff een peer to peer op en zoek ff naar wat Slayer...
Hehehehe ik kan echt niet wachten en oktober is nog zooo verrrrrr
yup, advertentie stonden dezelfde prijzen in.quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:40 schreef Eveli het volgende:
Dr komt dus een 3de band bij? Hopelijk blijft de prijs dan wel hetzelfde.
Tja t zou kunnen hoor, maar ik heb dat verder nooit gehoord van ze...quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:30 schreef Verenjano het volgende:
Als alle andere bands wel netjes op tijd spelen (en ook vaak een toegift gaven, wat Slayer niet deed) vind ik het wel vervelend dat uitgerekend Slayer (headliner, superveel publiek) een half uur te laat begint ja. Het kwam toen gewoon over of ze er helemaal geen zin in hadden en maar blij waren dat ze weer weg konden. Je gaat me niet vertellen dat dat maar een detail is.
niet echt nee. Het kwam nogal plichtmatig over. En misschien snapte Araya niet helemaal waarom z'n bevrijdingsspeech niet zo goed werd ontvangen...quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:03 schreef Mark het volgende:
Op DOA speelde Slayer naar verluidt ook niet bijster geinspireerd
Dat hoop ik ook (al was ik jammer genoeg niet in de Arena).quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:01 schreef PatrickM het volgende:
* Eveli meldt zich...
Ik ga 21 oktober met een paar collega's
Hoop dat het geluid van Slipknot dan vele malen beter klinkt dan afgelopen maandag in de Arena
geluid in AHoy is idd over het algemeen zeker prima.quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Oow maak je daarover maar geen zorgen hoor!
Ben al zo vaak naar Ahoy geweest ... Tot nu toe altijd zeer strak!
hehehehe Nee Joj!!! Hoe kom je erbij!!!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:39 schreef Eveli het volgende:
Volgens mij heeft er iemand zin in dat concert.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
hehehehe Nee Joj!!! Hoe kom je erbij!!!!!
YYYEEEEEHHHAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
idd weeeeeeeeeequote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:40 schreef Eveli het volgende:
[..]
Heb er ook wel zin in. Vanaf morgen gaan de kaartjes in de verkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |